Şimdi Ara

Latitude ilk izlenimler...ve 2.0 dci test (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
0
Favori
40.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Denizkubi seni seviyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Bende öngörümü yazmak ve saygı duyulmasını istiyorum.Latitude tıpkı Laguna gibi tutmayacak,sokaklarda sıkça görülmeyecek.Alanlar da sıkça meydana gelen arızalardan şikayet edecek.Fluence'ın bu kadar görülmesinin nedeni şirketler malum,yoksa o tasarımdaki bir aracı kim nasıl alır onu da anlamış değilim..



    Sokaklarda sıkca görülen araçlar tutulan araçlarsa Fluance çok tutulan araç demektir. Örneğin, mercedes tutulmayan araçtır. Şirketler olmasa Fluance hiç satmaz, zaten yollardakiler hep şirket arabası.
    Sıkça arıza yapacak diyerek öngörünüzü yazmışsınız. Şayet arıza yaparsa servise servet ödemezsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Bende öngörümü yazmak ve saygı duyulmasını istiyorum.Latitude tıpkı Laguna gibi tutmayacak,sokaklarda sıkça görülmeyecek.Alanlar da sıkça meydana gelen arızalardan şikayet edecek.Fluence'ın bu kadar görülmesinin nedeni şirketler malum,yoksa o tasarımdaki bir aracı kim nasıl alır onu da anlamış değilim..

    Sizinki öngörü değilk maalesef özellikle siyahla belirttiğim kısım -ki en can alıcı noktası - bu yazdığıunız bölüm öngörüden çok bir karalamaniteliği taşıyor.
    Hal böyleyken buradaki arkadaşların nezdinde arızalardan başını kaldıramayan sakat ve sorunlu bir imaj yüklemeye çalışmışsınız bu öngörü değil karalamadır bence kusura bakmayın.


    Hayır,bu kesinlikle bir karalama değil,sadece öngörü.Megane III ve Latitude'ün tasarımlarını cidden beğendim,hatta 1.5 DCi motorlu bir Magane III alıp yakıtttan,servisten tasarruf yapmayı da istiyorum.Diğer taraftan Fluence ve Laguna'nın tasarımlarını bir o kadar beğenmiyorum zevkime uymuyor demek ki.Dış tasarımını sevmediğim bir aracı da ne kadar kaliteli olursa olsun almam,herkes için böyledir sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Bende öngörümü yazmak ve saygı duyulmasını istiyorum.Latitude tıpkı Laguna gibi tutmayacak,sokaklarda sıkça görülmeyecek.Alanlar da sıkça meydana gelen arızalardan şikayet edecek.Fluence'ın bu kadar görülmesinin nedeni şirketler malum,yoksa o tasarımdaki bir aracı kim nasıl alır onu da anlamış değilim..



    Sokaklarda sıkca görülen araçlar tutulan araçlarsa Fluance çok tutulan araç demektir. Örneğin, mercedes tutulmayan araçtır. Şirketler olmasa Fluance hiç satmaz, zaten yollardakiler hep şirket arabası.
    Sıkça arıza yapacak diyerek öngörünüzü yazmışsınız. Şayet arıza yaparsa servise servet ödemezsiniz.


    Çok tutulan değil de çok satan diyelim..Şirketler yüzünden çok satan çok tutulan anlamı taşımıyor artık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Bende öngörümü yazmak ve saygı duyulmasını istiyorum.Latitude tıpkı Laguna gibi tutmayacak,sokaklarda sıkça görülmeyecek.Alanlar da sıkça meydana gelen arızalardan şikayet edecek.Fluence'ın bu kadar görülmesinin nedeni şirketler malum,yoksa o tasarımdaki bir aracı kim nasıl alır onu da anlamış değilim..



    Sokaklarda sıkca görülen araçlar tutulan araçlarsa Fluance çok tutulan araç demektir. Örneğin, mercedes tutulmayan araçtır. Şirketler olmasa Fluance hiç satmaz, zaten yollardakiler hep şirket arabası.
    Sıkça arıza yapacak diyerek öngörünüzü yazmışsınız. Şayet arıza yaparsa servise servet ödemezsiniz.


    Çok tutulan değil de çok satan diyelim..Şirketler yüzünden çok satan çok tutulan anlamı taşımıyor artık..


    Fluancenin tasarımını ben de beğenmediğimi önceki mesajlarda belirtmiştim.

    Araçları satın alan şirketse, o araç tutulan veya tutulmayan olarak değerlendirilmeye alınmaz öyle mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Bende öngörümü yazmak ve saygı duyulmasını istiyorum.Latitude tıpkı Laguna gibi tutmayacak,sokaklarda sıkça görülmeyecek.Alanlar da sıkça meydana gelen arızalardan şikayet edecek.Fluence'ın bu kadar görülmesinin nedeni şirketler malum,yoksa o tasarımdaki bir aracı kim nasıl alır onu da anlamış değilim..



    Sokaklarda sıkca görülen araçlar tutulan araçlarsa Fluance çok tutulan araç demektir. Örneğin, mercedes tutulmayan araçtır. Şirketler olmasa Fluance hiç satmaz, zaten yollardakiler hep şirket arabası.
    Sıkça arıza yapacak diyerek öngörünüzü yazmışsınız. Şayet arıza yaparsa servise servet ödemezsiniz.


    Çok tutulan değil de çok satan diyelim..Şirketler yüzünden çok satan çok tutulan anlamı taşımıyor artık..


    Fluancenin tasarımını ben de beğenmediğimi önceki mesajlarda belirtmiştim.

    Araçları satın alan şirketse, o araç tutulan veya tutulmayan olarak değerlendirilmeye alınmaz öyle mi?



    Hayır sadece Fluence gibi %90'nı şirketlerce alınmış araçlar için geçerli..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus
    2 sene sonra o zamanın 0 km clio fiyatına bulursunuz.Acele etmeye gerek yok

    You rock 
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Bende öngörümü yazmak ve saygı duyulmasını istiyorum.Latitude tıpkı Laguna gibi tutmayacak,sokaklarda sıkça görülmeyecek.Alanlar da sıkça meydana gelen arızalardan şikayet edecek.Fluence'ın bu kadar görülmesinin nedeni şirketler malum,yoksa o tasarımdaki bir aracı kim nasıl alır onu da anlamış değilim..



    Sokaklarda sıkca görülen araçlar tutulan araçlarsa Fluance çok tutulan araç demektir. Örneğin, mercedes tutulmayan araçtır. Şirketler olmasa Fluance hiç satmaz, zaten yollardakiler hep şirket arabası.
    Sıkça arıza yapacak diyerek öngörünüzü yazmışsınız. Şayet arıza yaparsa servise servet ödemezsiniz.


    Çok tutulan değil de çok satan diyelim..Şirketler yüzünden çok satan çok tutulan anlamı taşımıyor artık..


    Fluancenin tasarımını ben de beğenmediğimi önceki mesajlarda belirtmiştim.

    Araçları satın alan şirketse, o araç tutulan veya tutulmayan olarak değerlendirilmeye alınmaz öyle mi?



    Hayır sadece Fluence gibi %90'nı şirketlerce alınmış araçlar için geçerli..


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Bende öngörümü yazmak ve saygı duyulmasını istiyorum.Latitude tıpkı Laguna gibi tutmayacak,sokaklarda sıkça görülmeyecek.Alanlar da sıkça meydana gelen arızalardan şikayet edecek.Fluence'ın bu kadar görülmesinin nedeni şirketler malum,yoksa o tasarımdaki bir aracı kim nasıl alır onu da anlamış değilim..



    Sokaklarda sıkca görülen araçlar tutulan araçlarsa Fluance çok tutulan araç demektir. Örneğin, mercedes tutulmayan araçtır. Şirketler olmasa Fluance hiç satmaz, zaten yollardakiler hep şirket arabası.
    Sıkça arıza yapacak diyerek öngörünüzü yazmışsınız. Şayet arıza yaparsa servise servet ödemezsiniz.


    Konuyu dağıtmış olmayalım konu latitude ama
    pekii bu şirketler, yani amaçları paraya para katmak olanlar, yani karını zararını en ince ayrıntısına kadar düşünüp stratejisini planlamasını buna göre yapanlar ,neden fluence alıyor
    Fluence daha mı ucuz? pek sayılmaz 29 bin tl ye 2011 model focuslar satıldı forumda konusu mevcut.
    Yakıt ekonomisi ?evet 43 bin tl ye dizel fluence alabiliyorsunuz jettanin 1.2 benzinlisi 42 bin liraydı en son ama sadece fluence değil bu fiyat aralığında daha uygun araçlar da var.

    Devlet kurumları hep fluence alıyor peki ama neden?Devlet kurumlarında çalışanlar bilirler devlet kendisine malzeme bilgisayar alırken devamlı en iyisini alır fason üretim yan sanayi üretim değil orjinalini alır ve kurumlarına gönderir.Hastanelere en kaliteli malzemeyi alır tüm pc ler masalar mikrofonlar vs. böyledir.Devlet kendi kurumuna bir tuğla bile gönderse en iyisini alır bu tecrübeyle sabittir.

    Fluence en iyisi demek istemiyorum şudur ki devletin ve bu şirketlerin Fluence alırken elbette bir bildikleri vardır.Bunun tek nedeni Renault 'un motor ve mekanik bakımından sağlam ,stabil ve sorunsuz sayılabilecek araçlar üretmesidir.
    Ne için alınırsa alınsın bu Renaultun bir başarısıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Konuyu dağıtmış olmayalım konu latitude ama
    pekii bu şirketler, yani amaçları paraya para katmak olanlar, yani karını zararını en ince ayrıntısına kadar düşünüp stratejisini planlamasını buna göre yapanlar ,neden fluence alıyor
    Fluence daha mı ucuz? pek sayılmaz 29 bin tl ye 2011 model focuslar satıldı forumda konusu mevcut.
    Yakıt ekonomisi ?evet 43 bin tl ye dizel fluence alabiliyorsunuz jettanin 1.2 benzinlisi 42 bin liraydı en son ama sadece fluence değil bu fiyat aralığında daha uygun araçlar da var.

    Devlet kurumları hep fluence alıyor peki ama neden?Devlet kurumlarında çalışanlar bilirler devlet kendisine malzeme bilgisayar alırken devamlı en iyisini alır fason üretim yan sanayi üretim değil orjinalini alır ve kurumlarına gönderir.Hastanelere en kaliteli malzemeyi alır tüm pc ler masalar mikrofonlar vs. böyledir.Devlet kendi kurumuna bir tuğla bile gönderse en iyisini alır bu tecrübeyle sabittir.

    Fluence en iyisi demek istemiyorum şudur ki devletin ve bu şirketlerin Fluence alırken elbette bir bildikleri vardır.Bunun tek nedeni Renault 'un motor ve mekanik bakımından sağlam ,stabil ve sorunsuz sayılabilecek araçlar üretmesidir.
    Ne için alınırsa alınsın bu Renaultun bir başarısıdır.



    devlette çalışan biri olarak bu söylediklerinize pek katılmıyorum. Devlet kurumları ihale açarlar. şartnameye uygun en ucuz aracı alırlar. bir dönem d4 corollaları 27bin gibi bir rakama vermişlerdi onlardan alınmıştı. şimdi de uygun fiyat ve bakım maliyetleri nedeniyle fluance alınıyor. en iyisi olduğu için değil. ancak şu da var. Devlet araçları ikiye ayrılır. normal kullanılacak olanlar, makam aracı olarak kullanılanlar. normal personeli taşıması için fluance tercih ediliyor ama makam aracı(daire başkanları için) yeni jetta, genel müdür yardımcıları için ise audi tercih ediliyor. bu aralar iç mekan genişliği nedeniyle superb de tercih edilmeye başlandı. çalıştığım yerdeki arabaları kullanıyorum bu ara. jetta, fluance ve corolla dizel kullanıyorum ağırlıklı olarak. 3 araç da kötü değil ama fluance jettanın yanına yaklaşamaz konfor olarak. corolla ise arada bir yerde. araçların üçü de dizel. ekstradan jettada dsg var.

    sonuç olarak Devletin bir aracı alması o aracın en iyisi olduğunu göstermez.

    edit: latitude konusunda ben biraz tedirginim. ne kadar laguna alan tanıdığım varsa araçların ciddi sorunlar başgösterdi. safranelar zaten malum. ikisi de müthiş konforlu araçlar ama kronik problemleri de yok değil. bu olaylar insanda acaba renault D sınıf için yeteri tecrübeye sahip değil mi sorusu oluşturuyor. o nedenle ben latitude'a biraz şüpheyle yaklaşıyorum açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 20 Şubat 2011; 14:36:38 >




  • Kaliteli bir arac olduğundan şüphem yok ama dizaynı rakipleriyle kıyaslandığında bence berbat.Birde oklava kadar vitesten renault ne zaman vazgeçecek merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Konuyu dağıtmış olmayalım konu latitude ama
    pekii bu şirketler, yani amaçları paraya para katmak olanlar, yani karını zararını en ince ayrıntısına kadar düşünüp stratejisini planlamasını buna göre yapanlar ,neden fluence alıyor
    Fluence daha mı ucuz? pek sayılmaz 29 bin tl ye 2011 model focuslar satıldı forumda konusu mevcut.
    Yakıt ekonomisi ?evet 43 bin tl ye dizel fluence alabiliyorsunuz jettanin 1.2 benzinlisi 42 bin liraydı en son ama sadece fluence değil bu fiyat aralığında daha uygun araçlar da var.

    Devlet kurumları hep fluence alıyor peki ama neden?Devlet kurumlarında çalışanlar bilirler devlet kendisine malzeme bilgisayar alırken devamlı en iyisini alır fason üretim yan sanayi üretim değil orjinalini alır ve kurumlarına gönderir.Hastanelere en kaliteli malzemeyi alır tüm pc ler masalar mikrofonlar vs. böyledir.Devlet kendi kurumuna bir tuğla bile gönderse en iyisini alır bu tecrübeyle sabittir.

    Fluence en iyisi demek istemiyorum şudur ki devletin ve bu şirketlerin Fluence alırken elbette bir bildikleri vardır.Bunun tek nedeni Renault 'un motor ve mekanik bakımından sağlam ,stabil ve sorunsuz sayılabilecek araçlar üretmesidir.
    Ne için alınırsa alınsın bu Renaultun bir başarısıdır.



    devlette çalışan biri olarak bu söylediklerinize pek katılmıyorum. Devlet kurumları ihale açarlar. şartnameye uygun en ucuz aracı alırlar. bir dönem d4 corollaları 27bin gibi bir rakama vermişlerdi onlardan alınmıştı. şimdi de uygun fiyat ve bakım maliyetleri nedeniyle fluance alınıyor. en iyisi olduğu için değil. ancak şu da var. Devlet araçları ikiye ayrılır. normal kullanılacak olanlar, makam aracı olarak kullanılanlar. normal personeli taşıması için fluance tercih ediliyor ama makam aracı(daire başkanları için) yeni jetta, genel müdür yardımcıları için ise audi tercih ediliyor. bu aralar iç mekan genişliği nedeniyle superb de tercih edilmeye başlandı. çalıştığım yerdeki arabaları kullanıyorum bu ara. jetta, fluance ve corolla dizel kullanıyorum ağırlıklı olarak. 3 araç da kötü değil ama fluance jettanın yanına yaklaşamaz konfor olarak. corolla ise arada bir yerde. araçların üçü de dizel. ekstradan jettada dsg var.

    sonuç olarak Devletin bir aracı alması o aracın en iyisi olduğunu göstermez.

    edit: latitude konusunda ben biraz tedirginim. ne kadar laguna alan tanıdığım varsa araçların ciddi sorunlar başgösterdi. safranelar zaten malum. ikisi de müthiş konforlu araçlar ama kronik problemleri de yok değil. bu olaylar insanda acaba renault D sınıf için yeteri tecrübeye sahip değil mi sorusu oluşturuyor. o nedenle ben latitude'a biraz şüpheyle yaklaşıyorum açıkçası.

    Fluencenin tercih edilmesinıun nedeni uygun bakım maaliyeti ise bu yine Renaultun bir başarısıdır.Konu Jetta Fluence kıyası değil ama
    Konfor konusunda ise '' fluance jettanın yanına yaklaşamaz konfor olarak'' demişsiniz .Fakat işin aslı Fluence Jettadan daha konforlu diyebiliriz.Dsg var tamam ama Fluence de de EDC var.




  • Endişeler yersiz sayılmaz; Lati'nin de Manager veya Laguna gibi duruma düşme ihtimali var. Kalitesizliğinden değil; yedek parça-bakım vb. masraflarından dolayı olabilir.
    Yalnız şunu da unutmamakta fayda var; yukarıdaki olumsuzluk ya da ihtimal VW için de, Opel vb. için de geçerli. Yığınla elektronik donanımın olduğu araçlarda her türlü arızaya hazırlıklı olmak gerekiyor. Buna servis elemanlarının bilgi ve tecrübe eksikliği de eklenince araç sahipliği tarifi güç bir eziyete dönüşebiliyor. Aslında kısmen de şans işi.
    Bence Lati'nin Passat'tan veya Superb'den aşağı kalır yanı yok. 1.5 dizel motorlu olanı satış yapar.
    Deneme sürüşü yapacaklara tavsiyem; hemen ardından Fluence'ı da denemeleridir. Zaten farkı anlayacaklardır.
    Sahibi olacaklara şimdiden hayırlı olsun.
  • bence latitute'nin fiyatı pazar şartlarına göre makul daha piyasaya girmeyen bir fransız olarak renault'un ikinci planında olan(Türkiye şartları içerisinde) bir araç markası peugeot'un 508'i nin fiyat politikası bile latitute'den abartılı latitute baz versiyonun donanımı ele alındığında fiyat muadili c5, sonata epica karşısında iyi satış rakamlarına ulaşacağını tahmin ediyorum ama bu bir passat ve mercedes-benz c classe'nin c180'nini geçeceğini düşünmüyorum burası Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Fluencenin tercih edilmesinıun nedeni uygun bakım maaliyeti ise bu yine Renaultun bir başarısıdır.Konu Jetta Fluence kıyası değil ama
    Konfor konusunda ise '' fluance jettanın yanına yaklaşamaz konfor olarak'' demişsiniz .Fakat işin aslı Fluence Jettadan daha konforlu diyebiliriz.Dsg var tamam ama Fluence de de EDC var.



    ben renault başarısız demedim zaten. ancak fluance'in tercih edilmesinin nedeninin en iyisi olması değil en uygun maliyetli olması olduğunu belirttim. focusun da çok satmasının sebebi filo satışlarındaki ciddi indirimlerdir.

    12.000kmde fluance kullandım bir çok kez 2010 kasaydı. bir de 2008 kasa kullandım o da 20 küsür bindeydi. ayrıca kullandığım jetta 2007 model ve 94binde. eğer bendeki araçlar kronik sorunlu değilse fluance'ın jettadan konforlu olması mümkün değil. hem yol tutuş olarak, hem sessizlik olarak(hem sürücü hem de arka koltuk yolcusu için de) fluance jettanın yanından dahi geçemez. motoru dayanıklıdır, bakım maliyetleri düşüktür o ayrı. hatta genel özelliklere bakıldığında fluance için rahatlıkla filo için tasarlanmış bir araç diyebiliriz. şunu da eklemek isterim ki kullandığım corolla d4-d de jettaya yakın bir araçtı. hatta motor sesi olarak jetta 1.9tdi dan kat be kat sessiz bir araçtı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Fluencenin tercih edilmesinıun nedeni uygun bakım maaliyeti ise bu yine Renaultun bir başarısıdır.Konu Jetta Fluence kıyası değil ama
    Konfor konusunda ise '' fluance jettanın yanına yaklaşamaz konfor olarak'' demişsiniz .Fakat işin aslı Fluence Jettadan daha konforlu diyebiliriz.Dsg var tamam ama Fluence de de EDC var.



    ben renault başarısız demedim zaten. ancak fluance'in tercih edilmesinin nedeninin en iyisi olması değil en uygun maliyetli olması olduğunu belirttim. focusun da çok satmasının sebebi filo satışlarındaki ciddi indirimlerdir.

    12.000kmde fluance kullandım bir çok kez 2010 kasaydı. bir de 2008 kasa kullandım o da 20 küsür bindeydi. ayrıca kullandığım jetta 2007 model ve 94binde. eğer bendeki araçlar kronik sorunlu değilse fluance'ın jettadan konforlu olması mümkün değil. hem yol tutuş olarak, hem sessizlik olarak(hem sürücü hem de arka koltuk yolcusu için de) fluance jettanın yanından dahi geçemez. motoru dayanıklıdır, bakım maliyetleri düşüktür o ayrı. hatta genel özelliklere bakıldığında fluance için rahatlıkla filo için tasarlanmış bir araç diyebiliriz. şunu da eklemek isterim ki kullandığım corolla d4-d de jettaya yakın bir araçtı. hatta motor sesi olarak jetta 1.9tdi dan kat be kat sessiz bir araçtı.

    konfor motor sesinden ibaret bir durum değildir.Bence yanlışınız var Fluence yüksek devirde motor sesi(bu segmentte normaldır) dışında zaten donınımı ve konforu ile öne çıkan bir araçtır .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yonga

    Endişeler yersiz sayılmaz; Lati'nin de Manager veya Laguna gibi duruma düşme ihtimali var. Kalitesizliğinden değil; yedek parça-bakım vb. masraflarından dolayı olabilir.
    Yalnız şunu da unutmamakta fayda var; yukarıdaki olumsuzluk ya da ihtimal VW için de, Opel vb. için de geçerli. Yığınla elektronik donanımın olduğu araçlarda her türlü arızaya hazırlıklı olmak gerekiyor. Buna servis elemanlarının bilgi ve tecrübe eksikliği de eklenince araç sahipliği tarifi güç bir eziyete dönüşebiliyor. Aslında kısmen de şans işi.
    Bence Lati'nin Passat'tan veya Superb'den aşağı kalır yanı yok. 1.5 dizel motorlu olanı satış yapar.
    Deneme sürüşü yapacaklara tavsiyem; hemen ardından Fluence'ı da denemeleridir. Zaten farkı anlayacaklardır.
    Sahibi olacaklara şimdiden hayırlı olsun.


    Şans işi deyice aklıma geldi.
    Yaklaşık 6 yıl kullandığım megane ıı 1.5 dCİ. Bakımlar hariç servise uğramadım ve sorun çıkarmadı.
    İmzamdaki araçta da şu ana kadar önemli bir sorun yaşamadım. İleride sorun yaşarmıyım bilmiyorum.

    Ulaşılabilir fiyat, dizel motor ve donanıma sahip olan Latitudenin iyi bir seçenek olduğunu aslında herkes biliyor ama reno deyince durum değişiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Fluencenin tercih edilmesinıun nedeni uygun bakım maaliyeti ise bu yine Renaultun bir başarısıdır.Konu Jetta Fluence kıyası değil ama
    Konfor konusunda ise '' fluance jettanın yanına yaklaşamaz konfor olarak'' demişsiniz .Fakat işin aslı Fluence Jettadan daha konforlu diyebiliriz.Dsg var tamam ama Fluence de de EDC var.



    ben renault başarısız demedim zaten. ancak fluance'in tercih edilmesinin nedeninin en iyisi olması değil en uygun maliyetli olması olduğunu belirttim. focusun da çok satmasının sebebi filo satışlarındaki ciddi indirimlerdir.

    12.000kmde fluance kullandım bir çok kez 2010 kasaydı. bir de 2008 kasa kullandım o da 20 küsür bindeydi. ayrıca kullandığım jetta 2007 model ve 94binde. eğer bendeki araçlar kronik sorunlu değilse fluance'ın jettadan konforlu olması mümkün değil. hem yol tutuş olarak, hem sessizlik olarak(hem sürücü hem de arka koltuk yolcusu için de) fluance jettanın yanından dahi geçemez. motoru dayanıklıdır, bakım maliyetleri düşüktür o ayrı. hatta genel özelliklere bakıldığında fluance için rahatlıkla filo için tasarlanmış bir araç diyebiliriz. şunu da eklemek isterim ki kullandığım corolla d4-d de jettaya yakın bir araçtı. hatta motor sesi olarak jetta 1.9tdi dan kat be kat sessiz bir araçtı.


    konfor motor sesinden ibaret bir durum değildir.Bence yanlışınız var Fluence yüksek devirde motor sesi(bu segmentte normaldır) dışında zaten donınımı ve konforu ile öne çıkan bir araçtır .



    hocam genellemelerle ve kavram karmaşalarıyla tartışırsak zaten bir sonuca ulaşamayız. ben somut olarak kullandığım araçlardaki izlenimlerimi yazdım. siz buna genellemelerle cevap verirsiniz ya da vermezsiniz. ancak benim beyan ettiğim fiili bir durum. ayrıca konforun da motor sesinden ibaret olduğunu iddia eden bir cümle kullanmadım. bunu nereden çıkardığınızı da anlamış değilim.

    önceden de dediğim gibi bu 3 aracı kullananlar ne demek istediğimi anlayacaktır. fluance bence filo için üretilmiş bir araçtır. konfor olarak jetta ve corollanın yanına bile yaklaşamaz.

    konuya gelirsek latitude kağıt üzerinde çok güzel değerlere ve fiyatlara sahip. ama renaultun D sınıfındaki başarısızlığı tekerrür mü edecek yoksa renault gerçekten ciddi çalışıp sorunsuz ve kaliteli bir araç mı üretti zamanla göreceğiz. ülke genelinde de bir önyargı oluşacağına inanıyorum latitude konusunda. eğer bir şekilde bu önyargı kırılırsa başarılı olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi

    Fluencenin tercih edilmesinıun nedeni uygun bakım maaliyeti ise bu yine Renaultun bir başarısıdır.Konu Jetta Fluence kıyası değil ama
    Konfor konusunda ise '' fluance jettanın yanına yaklaşamaz konfor olarak'' demişsiniz .Fakat işin aslı Fluence Jettadan daha konforlu diyebiliriz.Dsg var tamam ama Fluence de de EDC var.



    ben renault başarısız demedim zaten. ancak fluance'in tercih edilmesinin nedeninin en iyisi olması değil en uygun maliyetli olması olduğunu belirttim. focusun da çok satmasının sebebi filo satışlarındaki ciddi indirimlerdir.

    12.000kmde fluance kullandım bir çok kez 2010 kasaydı. bir de 2008 kasa kullandım o da 20 küsür bindeydi. ayrıca kullandığım jetta 2007 model ve 94binde. eğer bendeki araçlar kronik sorunlu değilse fluance'ın jettadan konforlu olması mümkün değil. hem yol tutuş olarak, hem sessizlik olarak(hem sürücü hem de arka koltuk yolcusu için de) fluance jettanın yanından dahi geçemez. motoru dayanıklıdır, bakım maliyetleri düşüktür o ayrı. hatta genel özelliklere bakıldığında fluance için rahatlıkla filo için tasarlanmış bir araç diyebiliriz. şunu da eklemek isterim ki kullandığım corolla d4-d de jettaya yakın bir araçtı. hatta motor sesi olarak jetta 1.9tdi dan kat be kat sessiz bir araçtı.


    konfor motor sesinden ibaret bir durum değildir.Bence yanlışınız var Fluence yüksek devirde motor sesi(bu segmentte normaldır) dışında zaten donınımı ve konforu ile öne çıkan bir araçtır .



    hocam genellemelerle ve kavram karmaşalarıyla tartışırsak zaten bir sonuca ulaşamayız. ben somut olarak kullandığım araçlardaki izlenimlerimi yazdım. siz buna genellemelerle cevap verirsiniz ya da vermezsiniz. ancak benim beyan ettiğim fiili bir durum. ayrıca konforun da motor sesinden ibaret olduğunu iddia eden bir cümle kullanmadım. bunu nereden çıkardığınızı da anlamış değilim.

    önceden de dediğim gibi bu 3 aracı kullananlar ne demek istediğimi anlayacaktır. fluance bence filo için üretilmiş bir araçtır. konfor olarak jetta ve corollanın yanına bile yaklaşamaz.

    konuya gelirsek latitude kağıt üzerinde çok güzel değerlere ve fiyatlara sahip. ama renaultun D sınıfındaki başarısızlığı tekerrür mü edecek yoksa renault gerçekten ciddi çalışıp sorunsuz ve kaliteli bir araç mı üretti zamanla göreceğiz. ülke genelinde de bir önyargı oluşacağına inanıyorum latitude konusunda. eğer bir şekilde bu önyargı kırılırsa başarılı olabilir.

    Size katılmıyorum konu Latitude olduğu için kendimce burada noktalıyorum.




  • ''önceden de dediğim gibi bu 3 aracı kullananlar ne demek istediğimi anlayacaktır. fluance bence filo için üretilmiş bir araçtır. konfor olarak jetta ve corollanın yanına bile yaklaşamaz.''

    arkadaşım fluance konfor konusunda en az jetta ve corolla kadar iyidir herkesde bunu kabul eder kalite dersen tartışılır ama konfor çok başarılıdır fluance de... heee kullandığınız araç fluance miydi......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmeterrr23 -- 20 Şubat 2011; 17:08:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Bende öngörümü yazmak ve saygı duyulmasını istiyorum.Latitude tıpkı Laguna gibi tutmayacak,sokaklarda sıkça görülmeyecek.Alanlar da sıkça meydana gelen arızalardan şikayet edecek.Fluence'ın bu kadar görülmesinin nedeni şirketler malum,yoksa o tasarımdaki bir aracı kim nasıl alır onu da anlamış değilim..



    haklısın tabiii bizim sokak da sadece 5 adet var fluance 2 si extrem 3 ü privilaj bu kişilerin şirketi yok heee belki aile şirketi vardır bilemiyorum... yada bu adamlar arabadan anlamıyorlar...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.