Şimdi Ara

Land Rover Ağır Bakım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhabalar,


    Araç Range Rover l322 Vogue 3.6 tdv8, ağır bakımları yapılmamış bir araç şu anda 220 bin km de.


    Ağır bakımda değişmesi gereken parçalar nelerdir veya tecrübeli kişilerin önereceği bilgilere de açığım.


    Araç sorunlarıyla nam salmış bir araç olduğu için bütün arıza verebilecek parçaları değiştirip riski olabildiğinde düşürmek istiyoruz.


    Ayrıca İstanbulda olmak şartı ile hesaplı Land Rover servisi önerisine de açığım şimdiden teşekkürler,




  • http://www.4x4garaj.net/

    İşçiliklerinin iyi olduğunu duydum, arayın bir fiyat sorun derim. Konu range rover olunca ne kadar uygun olur bilmiyorum.
  • Land rover'ların bildiğim kadarıyla bazı parçalarının değişmesi için kupadan ayrılması gerekiyor. Bu da bakım maliyetini artıran bir etken. 30-40 bin tl servis maliyetleri duymuştum açıkçası.
  • land rover'a binen biri, iki tane alması gerektiğini bilir.

  • Kullanma klavuzu yok mu? Hersey yazar orda
  • alkgs A kullanıcısına yanıt

    doğrudur hocam servisinde dediğiniz gibi maliyetler çıkıyor özelde en azından yarı yarıya fiyata halledebilecek gibi ancak güvenilir bir yer arıyorum.Kupadan ayırma olayı sport olanlarda var bildiğim kadarıyla ,düz kasada geçerli değil diye biliyorum.

  • hocam o biraz şehir efsanesi üstteki hocamın dediği gibi sportta neredeyse her büyük işlemde kupa ayrılıyor maliyet inanılmaz artıyor.

    Ayrıca 2.7de bariz 3.0 olanlarında da tek tük olarak motordan kaynaklı sorunlardan şikayetçi olanlar var.Bu motor ayrıca yapılamıyor direkt sandık motor koyuyorsunuz.2.7 olanlarında genelde 200 bin gibi motor ihtiyacı olur deniyor.


    Genel olarak sorunlu bilinmelerinin nedeni bence elektronik arızaları özellikle körüklerden kaynaklı ayar sensör veya bizzat körüğün kendisi.Bunları da yapacak usta sayısı çok çok az herkes yapamıyor.Ayrıca ülkemizde değişecek parçalar da ustalar bile emin değil haliyle atlanıyor ve arıza çıkarıyor.


    3.6 larda turbo ve tork konvertör hariç ciddi bir arıza ben şahsen duymadım. 4.4 tdv8 olanları ise zaten gayet başarılı araçlar l322 kasa için.

    ülkemizde ancak genel olarak sport 2.7 ve 3.0 olanları veya 4.4 benzinli vogue olanları olduğu için adı çıkmış bir kasa bana göre.


    Bütün bunların yanında yürütme maliyeti gerçekten emsallerine göre çok fazla bu inkar edilemez tabi ki.





  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    maalesef hocam ulaşamadım

  • Maslakta anil oto land Rover var
    Onun haricinde altin garage yasin abi var ama rangelere bakarmi bilmiyorum agirlik defender odakli

    Size tavsiyem yasin i arayin ve ona danisin kendisi yapmasa bile size uygun neresi varsa yonlendirir.
  • Anıl otoyu tavsiye ederim ... (Trigeri kesinlikle değiştir)

  • Zincirle birlikte yağ pompasını aynı anda değiştirmeyi unutmayın.
  • 4x4 cemafer iyidir. Ben olsam almam hayatta
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.