Şimdi Ara

Laguna II 3.0 V6

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
13.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, renault laguna II 3.0 v6 otomatik vites almak istiyorum. Satın aldıktan sonra tüp takıp kullanmak istiyorum.

    Acaba daha kucuk bir motormu (2.0 gibi) alsam diyorum ama lpg den sonra tasimakta zorlanir diye kaygilaniyorum.

    - 3.0 V6 ya tup taksam ortalama sehir ici/disinda kac kr yakar?
    -Otomatik sanziman sorun cikarirmi, bazi forumlarda sanzimanin dogru vites seciminde zorlandigini okudum, dogrumudur?
    -3.0 V6 da donanım seviyesi olarak ' Initiale ' hangi seviyede, Initiale' den daha üst seviye var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Laguna 3.0 V6: Şık ve Güçlü Bir Sedan

    Renault Laguna 3.0 V6, performans ve lüksü bir arada arayanlar için tasarlanmış etkileyici bir sedandır. 3.0 litrelik V6 motoru, 240 beygir güç ve 300 Nm tork üretir ve heyecan verici bir sürüş deneyimi sunar.

    Elegan Tasarım, Rahat Kabin

    Laguna 3.0 V6, şık ve zarif bir dış tasarıma sahiptir. Lüks kumaş döşemeler ve yüksek kaliteli malzemelerle döşenen geniş kabini, rahat ve konforlu bir yolculuk vaat eder. Geniş tavan penceresi, ferah bir iç mekan atmosferi yaratır.

    Gelişmiş Özellikler

    Bu araç, sürüş deneyimini geliştiren bir dizi gelişmiş özelliklerle donatılmıştır. Otomatik iklim kontrolü, seyir kontrolü ve otomatik farlar gibi özellikler yolculuklarınızı daha rahat hale getirir. Yüksek kaliteli ses sistemi ise sürüş sırasında keyifli bir müzik deneyimi sağlar.

    Performans ve Güvenirlik

    Renault Laguna 3.0 V6, güçlü V6 motoru sayesinde etkileyici performans sunar. 3.0 litrelik motor, aracın 0'dan 100 km/s hıza sadece 7,2 saniyede ulaşmasını sağlar. Gelişmiş fren sistemi, güvenli ve kontrollü bir sürüş deneyimi sunar.

    Laguna 3.0 İncelemeleri

    Laguna 3.0 V6, otomotiv uzmanları ve kullanıcılar tarafından olumlu yorumlar almıştır. Eleştirmenler, aracın performansını, konforunu ve şık tasarımını övmüşlerdir. Kullanıcılar ise yakıt verimliliğini ve güvenilirliğini memnuniyetle karşılamıştır.

    Eğer güçlü ve lüks bir sedan arıyorsanız, Laguna 3.0 V6 sizin için mükemmel bir seçim olabilir. Performans, konfor ve şık tasarımıyla size unutulmaz bir sürüş deneyimi sunar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FerrOfficial

    Merhaba arkadaşlar, renault laguna II 3.0 v6 otomatik vites almak istiyorum. Satın aldıktan sonra tüp takıp kullanmak istiyorum.

    Acaba daha kucuk bir motormu (2.0 gibi) alsam diyorum ama lpg den sonra tasimakta zorlanir diye kaygilaniyorum.

    - 3.0 V6 ya tup taksam ortalama sehir ici/disinda kac kr yakar?
    -Otomatik sanziman sorun cikarirmi, bazi forumlarda sanzimanin dogru vites seciminde zorlandigini okudum, dogrumudur?
    -3.0 V6 da donanım seviyesi olarak ' Initiale ' hangi seviyede, Initiale' den daha üst seviye var mı?

    Hocam "Taşımak" dan kastınız nedir? Yani 1250 kiloluk aracımı 2.0 motor LPG ile çok rahat "taşıyor". Basınca uçmasını istiyorsanız 2.0 öyle uçurmaz ama süründürmez de, otobanda 5. vitese bir kere atınca bir daha vitesle işiniz kalmaz. Ayrıca 5. viteste çok rahat hızlanabilir, son hızını yine bu viteste görebilir.

    Kendi aracımla şehir içinde 2000 devirde, hatta bazen 1500 devirde vites büyüterek ilerliyorum. 4. viteste 1000 devirden toparlanmaya başlıyor ve hiç avans vuruntuları yaşamadan araba toparlanabiliyor. 3.0 V6'nın sürüşü, zevki, ivmelenmesi, sesi her şeyi kesinlikle 2.0'dan daha iyi olacaktır ancak, hem yakıt kaygınız varsa hem de performans beklentiniz varsa 2.0 gayet iyi bir seçim. Alternatif olarak 2.0 hacimli turbo motorlar var.

    3.0 V6 ya tüp takılır mı, bence takmayın. Ya da hazır tüplü alın. Otomatik vites ise, eğer ihtiyaç değilse düz alın derim. Böyle bir motorun zevki düz vitesle çıkar. Donanım olarak tahminim full donanımdır, 3.0 motoru boş donanıma koyacaklarını sanmıyorum.




  • Sen çok yanlış gelmişsin dostum. Millet 1.2 araca tüp taktırıyor, onlar cekiyor da, 2.0 araba mı çekmeyecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerde baksan tutarsizlik ! Hem kaldirsin istiyon hem v6 istion bi de tup takayim dion.
    Git 2.0 dizel al mesala jetta 1.9 tdi yi 25-26 ya alirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Nerde baksan tutarsizlik ! Hem kaldirsin istiyon hem v6 istion bi de tup takayim dion.
    Git 2.0 dizel al mesala jetta 1.9 tdi yi 25-26 ya alirsin.
    boşver 3000 motoru kim ödüycek onun vergisini, sigortasını, kaskosounu. çek 1,5 dci laguna bak keyfine
  • Ben de bir baktım zamanında. Fakat 2.0 Turbo 170 hp, her yönden daha mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Ben de bir baktım zamanında. Fakat 2.0 Turbo 170 hp, her yönden daha mantıklı.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2006 model A4 2.0 quattro
    3 yıl önce açıldı
    Fiesta ST 2.0 16 v Duratec
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim




    o nasıl kadran...

    redline nın dibine dayanıyor dahada gidiyor ,devir göstergesi bozuk bence,zaten yakıt ibreside titreyip duruyor




  • O zaman 2.0 daha mantıklı ama bir 2.0 lar var birde 2.0T ler var.
    Normal 2.0lar 140 ps, 2.0T ler 170ps. 2.0T lere tüp takılabilirmi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim




    o nasıl kadran...

    redline nın dibine dayanıyor dahada gidiyor ,devir göstergesi bozuk bence,zaten yakıt ibreside titreyip duruyor

    +1
    ESP devre dışı sesi de bi garip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9888

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim




    o nasıl kadran...

    redline nın dibine dayanıyor dahada gidiyor ,devir göstergesi bozuk bence,zaten yakıt ibreside titreyip duruyor

    +1
    ESP devre dışı sesi de bi garip

    Alıntıları Göster
    şuanda bir laguna 2 kullanıcısı olarak rahatlıkla söyleyebilirimki laguna ve 3.0 v6 kombini ile aldığınız aracın son sahibi olursunuz laguna almaya millet zaten korkuyor çok sensörlü diye birde işin içine 3.0 motor katıyorsunuz aman diyim uzak durun zaten otomatiğide performansı baltalıyor vites düşürmekte kararsız kalıyor..laguna 2 alıcaksınız 2.0 140lık gayet yeterli performans olarak ondada yine iyi performans almak için nadir bulunan manuel vites almanızı öneririm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cashuva

    şuanda bir laguna 2 kullanıcısı olarak rahatlıkla söyleyebilirimki laguna ve 3.0 v6 kombini ile aldığınız aracın son sahibi olursunuz laguna almaya millet zaten korkuyor çok sensörlü diye birde işin içine 3.0 motor katıyorsunuz aman diyim uzak durun zaten otomatiğide performansı baltalıyor vites düşürmekte kararsız kalıyor..laguna 2 alıcaksınız 2.0 140lık gayet yeterli performans olarak ondada yine iyi performans almak için nadir bulunan manuel vites almanızı öneririm

    Teşekkür ederim, omları araştırmaya başladım su an

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim




    o nasıl kadran...

    redline nın dibine dayanıyor dahada gidiyor ,devir göstergesi bozuk bence,zaten yakıt ibreside titreyip duruyor

    Yolda yapılmıyor bu test kesinlikle, dyno testi olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9888

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim




    o nasıl kadran...

    redline nın dibine dayanıyor dahada gidiyor ,devir göstergesi bozuk bence,zaten yakıt ibreside titreyip duruyor

    +1
    ESP devre dışı sesi de bi garip

    Emin olamadı kadın . Esp Devree Devre Dışı

    Adam aracın anasını ağlattı Redline girmeyi bırak çıkmadı resmen ki kesinlikle bozuk olmalı o kadran




  • 1.6 disinda hepsi mantikli. Super araclar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9888

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim




    o nasıl kadran...

    redline nın dibine dayanıyor dahada gidiyor ,devir göstergesi bozuk bence,zaten yakıt ibreside titreyip duruyor

    +1
    ESP devre dışı sesi de bi garip

    Emin olamadı kadın . Esp Devree Devre Dışı

    Adam aracın anasını ağlattı Redline girmeyi bırak çıkmadı resmen ki kesinlikle bozuk olmalı o kadran





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9888

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9888

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim




    o nasıl kadran...

    redline nın dibine dayanıyor dahada gidiyor ,devir göstergesi bozuk bence,zaten yakıt ibreside titreyip duruyor

    +1
    ESP devre dışı sesi de bi garip

    Emin olamadı kadın . Esp Devree Devre Dışı

    Adam aracın anasını ağlattı Redline girmeyi bırak çıkmadı resmen ki kesinlikle bozuk olmalı o kadran



    Alıntıları Göster
    teknik bir açıklaması var mıdır bilmiyorum ama v tipi motorların lpg de hep sıkıntı çıkardığını duyuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FerrOfficial

    Merhaba arkadaşlar, renault laguna II 3.0 v6 otomatik vites almak istiyorum. Satın aldıktan sonra tüp takıp kullanmak istiyorum.

    Acaba daha kucuk bir motormu (2.0 gibi) alsam diyorum ama lpg den sonra tasimakta zorlanir diye kaygilaniyorum.

    - 3.0 V6 ya tup taksam ortalama sehir ici/disinda kac kr yakar?
    -Otomatik sanziman sorun cikarirmi, bazi forumlarda sanzimanin dogru vites seciminde zorlandigini okudum, dogrumudur?
    -3.0 V6 da donanım seviyesi olarak ' Initiale ' hangi seviyede, Initiale' den daha üst seviye var mı?

    - piyasada satılan Laguna v6'lar çoğunlukla lpgli. benzinli denk gelirse daha iyi. böylece güvendiğiniz bir marka montajı yapılabilir.
    - otomatik şanzıman sorun çıkarmaz. yeter ki kullanırken dikkatli olun.
    - ülkemize bu motor sadece initiale donanım ile geldi. en üst donanımdır. galerici tabiri ile gırtlak doludur.
    - lpg'de İstanbul'da şehiriçi 14-15lt, küçük şehirlerde 12-13 lt, şehir dışı sakin kullanım 90-110km 8 lt, 130km üzeri süratlerde 10-11lt yakar.
    - 2.0 motor atmosferik olanlar bu kasayı çok rahat taşır. 2.0t turbo lpg uyumludur.




  • Ağır abi diyeceğimiz bir araç. Taktır devam et hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: FerrOfficial

    Merhaba arkadaşlar, renault laguna II 3.0 v6 otomatik vites almak istiyorum. Satın aldıktan sonra tüp takıp kullanmak istiyorum.

    Acaba daha kucuk bir motormu (2.0 gibi) alsam diyorum ama lpg den sonra tasimakta zorlanir diye kaygilaniyorum.

    - 3.0 V6 ya tup taksam ortalama sehir ici/disinda kac kr yakar?
    -Otomatik sanziman sorun cikarirmi, bazi forumlarda sanzimanin dogru vites seciminde zorlandigini okudum, dogrumudur?
    -3.0 V6 da donanım seviyesi olarak ' Initiale ' hangi seviyede, Initiale' den daha üst seviye var mı?

    - piyasada satılan Laguna v6'lar çoğunlukla lpgli. benzinli denk gelirse daha iyi. böylece güvendiğiniz bir marka montajı yapılabilir.
    - otomatik şanzıman sorun çıkarmaz. yeter ki kullanırken dikkatli olun.
    - ülkemize bu motor sadece initiale donanım ile geldi. en üst donanımdır. galerici tabiri ile gırtlak doludur.
    - lpg'de İstanbul'da şehiriçi 14-15lt, küçük şehirlerde 12-13 lt, şehir dışı sakin kullanım 90-110km 8 lt, 130km üzeri süratlerde 10-11lt yakar.
    - 2.0 motor atmosferik olanlar bu kasayı çok rahat taşır. 2.0t turbo lpg uyumludur.

    Teşekkür ederim 2.0T daha mantıklı gelmeye başladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.