Şimdi Ara

LAGUNA 3 TEST SÜRÜŞÜ (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
0
Favori
115.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SbnCkr hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız.
  • Mondeo bu arabadan daha iyi...size hertürlü testlerinden farkını ispatlayaiblirm..mondeo bu aracın daha üstü sınıfta neredeyse... bilginize...araba alırken iyi düşünün...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A

    Mondeo bu arabadan daha iyi...size hertürlü testlerinden farkını ispatlayaiblirm..mondeo bu aracın daha üstü sınıfta neredeyse... bilginize...araba alırken iyi düşünün...







    arkadaşım her zaman ford'u savunuyorsun hyundai topiğindede sorun yasadık.madem hep fordu öveceksin bu topiklerde ne arıyon


    BİR DAHA BU TOPİKLERDEN UZAK DURSAN İYİ EDERSİN




  • quote:

    Orjinalden alıntı: leonheart07


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Leonheart07 sen Lag III ü denedin mi?

    Bence bizim Lag II lerle Alfa 156 nın harmanı gibi olmuş bende ikiside mevcuttu;rahatlık-sessizlik Lag II den miras,keskin yönlendirme kabiliyeti-mükemmel frenler Alfa dan alınmış gibi.


    maalesef daha deneme imkanı bulamadım ve açıkcası denemek içinde sabırsızlanıyorum.renaulta test sürüşü için mail attım ve boş bir günümde de bayiye gidicem.aracı sadece dısardan görebilme imkanı buldum. bu arada bugüne kadar hiç alfa kullanmadım ama kullanan bir tanıdıgım var öve öve bitremiyor(performans ve fren konusunda).Performans konusunda; 1.6 motorun 7000 devirde bile ivmelenebilme özelliğinden bahsettiğinde gercekten etkilenmiştim.Sen galiba LAG III ü deneme imkanı bulmuşsun.LAGII konusunda tek sıkıntım; lagII lerde yüksek hızlarda viraja girilidiğinde arabanın arkası savrulmasa bile arabanın içindeki yolcu ve nesnelerin etkili bir şekilde savrulmasıydı, bunu iyilişetirebilmişlermi?


    Arkadaşının Alfa için söyledikleri gerçek öyleki yeni aracım Corolla 6400devirde devir kesiciye girerken Alfa bu devirlerde çılgın gibi devirlenmeye devam ediyor.
    Laguna III ü ise frenaj konusunda Alfa dan iyi buldum açıkcası; ilk tepkileri Alfa dan yavaş ama daha güçlü ve dengeli yavaşlıyordu.

    Lag II deki savrulma nedenleri aracın yerden yüksekliğinin 3cm arttırılarak Türkiye ye yollanması ve akabinde yumuşak süspansiyonların kasayı sağa sola yatırmasıydı.
    Lag III de yerden yüksek gibi ama aracın yol üzerindeki dinamikleri çok daha kontrollü,bir ada etrafında 40km hızla 360 derece dönmeme rağmen neredeyse hiç yığılma olmadı-aksine küçük bir otomobil gibi hissettiriyordu ki aynı adayı Lag II aracımla dönerken araç yığılır arada bir ESP uyarısı yanardı..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: leonheart07


    quote:

    Orjinalden alıntı: SbnCkr

    koltuk yapısının insan vücudunu sarması ve esas önemlisi yeni geliştirilmiş viraj çubukları sayesinde aracın virajda yatma problemi olmuyor, bu ikisi birleşince size viraj dışına doğru araç içinde savrulmuyorsunuz.
    bende megane II vardı, meganda bariz bir yatma olurken bu araçta bunu yaşamadım.

    Anlasılan laguna 3 de yol tutuş stabilitesi baya arttırılmış ve bu da sürücü ve yolculara güven duygusunu daha da hissetricektir. ayriyetten tahmin ederimki geliştirilmiş yol stabilite durumu araca mükemmel slalom yapma imkanı tanıyacaktır.Tekrar hayırlı olması dileklerimle


    Çok doğru,öyleki slalom hareketinde Laguna III sınıfının en iyi 12 modeli arasında 1. oldu bu araçlar arasında Bmw 3 Serisi ve yeni A4 de vardı,buda herşeyi açıklıyor eski Laguna lar bu tip karşılaştırmalardaki sürüş özellikleri kısmında en son sıralarda yer alırdı.




  • Peki esmerce yeni kasada süspansiyon yumuşaklığı ne alemde?
  • Bu sorunun en iyi cevabı için senin aracını kullanmış olmam gerekir ama kullanmadığım için kıyaslayamam ama şöyle diyebilirim;eski Laguna II aracımda 195 tabanlı 15" jantlı yumuşak Michelin ler vardı,Lag III de ise 205 taban 60 yanak 16" jantlar var ama aşağı yukarı aynı yumuşaklıktaymış gibi geldi,belki az biraz daha sert.

    Ama en kötü yol şartlarında bile iç mekanda "tık" yok,bu Renault için olumlu bir gelişme,gerçi bu sessizliğini ömrü boyunca koruyabilir mi bilinmez!
  • Eski bir Lag1 kullanıcısı olarak araca içim ısındı. Lag2 den daha fazla tutulacağını düşünüyorum, D sınıfı bir araç olduğunu hissettiriyor.
  • farları dışında güzel görünüyor.
  • GÜZEL İNCELEME OLMUŞ TŞKLER
  • Öncelikle arkadaşımıza hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

    Renault bence yine harika satışlar yapacak buna adım gibi eminim. D sınıfında 1.5 dizel ve güçlendirilmiş 110bg/240nm hele hele yukarıda zikredilen fiyatlara inanın bana Renault olduğu için peynir ekmek gibi satar. Bence Mayıs ayında yeni Citroen C5.in de çıkmasıyla D sınıfında inanılmaz bir hareketlilik yaşanacak. Dahası Citroen yeni C5 için çok yüksek ve uçuk fiyatlar belirleyemeyecek.

    Benim arkadaşa sormak istediğim Laguna III.ün her modelinde arka tekerlerin ön teker açısına göre ters açı yapma özelliği var mı? Bunu tanıtım demolarında izledim ve gerçekten yol tutuşa büyük katkısı var. Eğer bu en alt donanım seviyesinde bile sunuluyorsa harika.

    Megane 1.5 dci.nin 45.000 YTL.lik fiyatını düşündüğünüzde Laguna kesinlikle liste başı bir araçtır. Tekrar hayırlı uğurlu olsun.




  • Ben cvp vereyim arka tekerde ters açı yapma özelliği türkiyede hiçbir modelde olmayacakmış.acıvrupada sadece coupede olacak deniliyor.
    bu aracı bende test ettim ve şimdiye kadar yaptığım en efektif testti.arac için çok dikkatimi çeken 2 önemli eksiği belirtmek isterim.
    1:hill holder araçta mevcut değil.yalnız el freni elektronik olduğundan araç yürüdüğünde otomatik kendi devreden çıkıyor...ama hill holder olsa daha iyi olurdu.
    2: aracın arkasına 2 kişi ancak oturuyor.3 kişi oturunca ortada oturanın kafası tavana değiyor....değme dediysem neredeyse eğmeniz başınızı gerekiyor. boyum 1.80 ben çok rahatsız oldum ......
    aracı iyi yönü çok fazla....
    aracın motor sesi çok az yada duyulmuyor.performansı bu kasave motor için gayet iyi.ancak 160 üzeri kesiliyor ....test sırasında 70 km hızla giderken double yolda bir şeritten diğer şerite frene basmadan u dönmemi istedi renault görevlisi bende döndüm.esp yada laguna bu işi çok iyi başardı.....
    araç çok güven veriyor.fren sistemi çok iyi. 120 km hızla ani fren yaptık araç stabilitesini hiç bozmadı...
    bilgi ekranı çok küçük ve klima ekranı güneşten etkileniyor ..klima kumandalarını kullanmak için yoldan gözünüzü ayırmanız gerekiyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı:

    Öncelikle arkadaşımıza hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

    Renault bence yine harika satışlar yapacak buna adım gibi eminim. D sınıfında 1.5 dizel ve güçlendirilmiş 110bg/240nm hele hele yukarıda zikredilen fiyatlara inanın bana Renault olduğu için peynir ekmek gibi satar. Bence Mayıs ayında yeni Citroen C5.in de çıkmasıyla D sınıfında inanılmaz bir hareketlilik yaşanacak. Dahası Citroen yeni C5 için çok yüksek ve uçuk fiyatlar belirleyemeyecek.

    Benim arkadaşa sormak istediğim Laguna III.ün her modelinde arka tekerlerin ön teker açısına göre ters açı yapma özelliği var mı? Bunu tanıtım demolarında izledim ve gerçekten yol tutuşa büyük katkısı var. Eğer bu en alt donanım seviyesinde bile sunuluyorsa harika.

    Megane 1.5 dci.nin 45.000 YTL.lik fiyatını düşündüğünüzde Laguna kesinlikle liste başı bir araçtır. Tekrar hayırlı uğurlu olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drberti -- 29 Mart 2008; 21:57:31 >




  • çok iddalı bir araba olduğu resimlerinden belli
    farları sankibiraz yakışmamış gibi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    çok iddalı bir araba olduğu resimlerinden belli
    farları sankibiraz yakışmamış gibi



    Gacara lafı kodu ve kuyuya kaçtı

    Evet farlar birazcık daha manidar olabilirmiş ama modern göründüğüde kesin.
  • merhaba arkadaşlar bugün yeni lagunayı test ettim 1.5dci 110bg 240 nm olan araç malzeme kalitesi olarak gayet ii teknolojik yenilikler bakımından fena degil elektronik el freni olayı hoş olmuş.ancak benim dikkatimi çeken nokta 1.5 motor bu arabaya olmamış, zaten motor küçük oldugu için 6 vites konulmuş aralıklar kısa oldugu için kendini topluyor.ben deneme sürüşünde 180 km hıza kadar çıktım bugün virajlarda savrulma olayı yok klasik renault görüntüsünde degil virajlarda yığılma yok.ama tipine hala alışamadım.ve kararımı verdim peugeot 407 alacagım.
  • bence laguna,megane den kat kat daha iyi kaliteli bir araçtır ama bizim insanımız tutturmuş megane herkez ona yönelince haliyle laguna nın piyasası düşüyor.

    neyse aracınız hayırlı olsun allah kazasız belasız bindirmeyi nasip etsin.

    aracın içi güzel duruyor.

    dışı hakkındaki görüşlerim ise reklamlarda tv de nette gördüğüm kadarıyla mükemmel bir araç olacak dedim renault yappmış dedim ama işin açığı çektiğin resimleri görünce hayal kırıklığına uğradım ama tabi bu zevk meselesi.

  • direksiyon honda civic ten arak gibi duruyor arka farlarda citroenden arka tavan biraz alçak gibi onun dışında konsol malzeme kalitesi tamin edici uysa direkt alıp takayım benim megane e
  • laguna kullanımı en rahat araçlardan birisidir. ama sportmen bir ruhu yoktur paşa arabsı
  • Bir arabayı tanımak gerçekten pek kolay değil.

    Bende Laguna II ve 156 vardı,sizce hangisi daha iyi yol tutuyordur?

    Cevap:

    Laguna nın şehiriçinde savrulduğu köşeli dönüşlerde 156 nın ESP uyarısı bile yanmıyordu ama yüksek süratte girilen uzun virajlarda durum değişiyordu;Laguna asfalttaki bozuklukları çok daha iyi absorbe ettiğinden stabil kalırken 156 yer yer stabilitesini kaybediyordu!

    Ama Gacara nın da dediği gibi Laguna bugüne kadar konfor odaklı bir araçtı,Laguna III ise sportif bir kulanım zevkine kavuşmuş.
  • merhaba night_33,

    iyi niyetli dilekleriniz için teşekkür ederim.

    saygılarımla...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.