Enjeksiyonlu olanlarından almayı düşünüyorum karbüratörle uğraşılmaz bu saatten sonra nasıldır nivalar her yola gelir mi parçası felan bulunur mu bunun ? |
_____________________________
|
Enjeksiyonlu olanlarından almayı düşünüyorum karbüratörle uğraşılmaz bu saatten sonra nasıldır nivalar her yola gelir mi parçası felan bulunur mu bunun ? |
_____________________________
|
Lada Niva: Alınır mı, Alınmaz mı?
Lada Niva, zorlu arazi koşulları için tasarlanmış, dört tekerlekten çekişli bir araçtır. Uzun yıllardır piyasada olan Niva, dayanıklılığı ve uygun fiyatıyla bilinmektedir. Peki, bir Lada Niva satın almayı düşünüyor musun? İşte bilmen gerekenler:
Lada Niva'nın Avantajları:
Lada Niva'nın Dezavantajları:
Hangi Model Alınmalı?
Niva'nın birkaç farklı modeli mevcuttur. En tutulan model, orijinal Lada Niva 4x4'tür. Ancak daha yeni model olan Lada Niva Travel, daha modern özelliklere ve daha iyi konfora sahiptir.
Sonuç:
Lada Niva, dayanıklı ve uygun fiyatlı bir arazi aracıdır. Zorlu koşullarda kullanım için idealdir. Ancak konfor eksikliği, düşük yakıt verimliliği ve eski teknolojisi nedeniyle herkese uygun olmayabilir. Bir Lada Niva almayı düşünüyorsanız, yukarıdaki avantaj ve dezavantajları dikkatlice değerlendirmelisin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Karbüratörlüsünü al. Tek noktadan enjeksiyonlarla uğraşmak çok ayrı bir dert. Kaporta sağlam olsun. Geri kalan hepsini hallederler. Kaskolardan sonra kaportacılarla uğraşılmaz oldu. Sallama iş yapıyorlar veya güç yetmiyor. Lada lar çok iyi fiyat performans ve dağa taşa vurma arabasıdır. Yenisi halen daha üretimde olduğu için parça var. |
_____________________________
Ford Granada MK2 2.8 V6, Weber 38 DGAS || Lada Samara 1.5 S
Ryzen 9 7900 64GB Ram, 2 TB m.2, 1.5 TB SSD, 2 TB HDD, 32 2k, Rtx 3060 |
çok nokta enjeksiyonlu modeller iyidir, 2004 sonrası hepsi öyle zaten. daha eski model bakılacaksa da tek nokta enjeksiyon yerine karbüratör tercih edilir. standart haliyle, iyi bir lastikle arazide iyi iş yapar. parçası bulunuyor, zaten artık lada distribütörlüğü de var, yani orijinal parçalarını yetkili servisten kolaylıkla bulabilirsiniz. eski modellerde kaportaya iyi bakılmalı, çürümeye müsait oluyorlar. üstten boyası düzgünse bile özellikle tabanını iyi kontrol etmek gerekir. derli toplu niva baş ağrıtmaz, çok da keyiflidir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersin310 -- 5 Ocak 2022; 15:8:53 > |
_____________________________
2003 Volvo S40 2.0T
2004 Lada Niva 1.7i |
çok sesli öyle ki 2 kişi birbiribi duyamaz. ucuzdur ama tamiri ustası kazıkçıdır. birde heryeri çürür. lada restore ettim 3 kez tecrübelerim var. |
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
2010 üstü alabilirseniz biraz daha rahat edersiniz. İmkanınız var varsa 2018-19lara bakın. Hem yalıtım olarak hem korozyana karşı koruma olarak daha iyiler. 2010 öncesi çok çabuk çürür. Lada kalvanizi 2007 de buldu, ilk kalina da kullandı. 2010 da niva da kullanmaya baişladı diye hatırlıyorum. |
_____________________________
|
Offroad gruplari olayina cevap vermek istedim etkinlik duzenliyorlar evet fakat aidat fln soz konusu degil herkes kendi masrafini ustlenir arazide kalabalik olmanin tadi başkadir daha cesaretli gidersiniz. Batarsaniz kurtaracak araba oldugundan < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE
![]() |
Ses harici parça sorunu yaşamayacağın bir araç, alınır bakılırsa keyifle sürülür, dağa taşa vurur arada keyfini yaparsın. |
_____________________________
Opel-BMW-Mercedes
|