Şimdi Ara

KVK Avcılar servisinin ayıbı... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
9.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende şikayet ettim ama nafile... Kimi kime şikayet edeceksin ki? Ancak tüketici mahkemesi filan olmalı yoksa adamların zerre kadar umursadığı yok... İt iti ısırmaz, malum...
    _____________________________

    Medeniyet dediğin açmaksa bedeni,
    çöldeki bedevi senden medeni...

    Yay gibi eğri olsam elde tutarlar beni...
    Ok gibi doğru olsam yabana atarlar beni...


    Sakın KVK Avcılar servisine gidipte sağlam cihazınızı harap şekilde almayın!
  • KVK sapıtmış durumda tavsiyem farklıfaal firması sundakları hizmet on numara

    tavsiye edilir
    _____________________________
    ............................ LafLa DeĞiL İcRaATLa , YaLaN YoK DoğRuSuyLa............................

    ...................Bizim eLimiZiN uLa$tıĞı YeRe OnLaRıN HaYaLLeRi BiLe uLa$aMaZ.................
  • quote:

    Orjinalden alıntı: !brahim

    Bende şikayet ettim ama nafile... Kimi kime şikayet edeceksin ki? Ancak tüketici mahkemesi filan olmalı yoksa adamların zerre kadar umursadığı yok... İt iti ısırmaz, malum...


    Tüketici mahkemelerinden şüphen olmasın, geç çalışırlar ama çalışırlar. Kendimden biliyorum.
    _____________________________
  • Yeni gelişmeleri bildirmek istedim, benzer durumda olanlara belki bir nebze fikir verir...

    Dün (çarşamba) beni aradılar kvk dan. Şikayetlerimi görmüş olacaklar ki, cihazın ve benim başımızdan geçen hikayeyi sordu telefondaki bayan. Bende baştan sona anlattım durumu; ekranın 65k olduğunu ve bunu ispat edebileceğimi, kasanın komple yenilendiğini ama teslim edilirken alt kısımdaki şarj ve kulaklık girişi kapakçığının takılmadığını da dahil olmak üzere baştan sonra herşeyi... En sonunda da kendilerini NOKIA GROUP a şikayet edeceğimi söyledim. Telefondaki bayan daha sonra teknik servis elemanı ile görüşüp bana döneceğini söyledi ve döndü de kısa bir süre sonra... Benim mağduriyetimi gidermek için telefonu değiştireceklerini söylediler ve bende bugün cihazı götürüp Elif Hn. a (teldeki bayan) teslim ettim. Kullanmak için de sıfır bir 1200 verdiler 2-3 hafta arasında alabileceğimi söylediler...
    _____________________________

    Medeniyet dediğin açmaksa bedeni,
    çöldeki bedevi senden medeni...

    Yay gibi eğri olsam elde tutarlar beni...
    Ok gibi doğru olsam yabana atarlar beni...


    Sakın KVK Avcılar servisine gidipte sağlam cihazınızı harap şekilde almayın!




  • ben 2 sene önce KVK ankara ankamall şubesinden 6630 cep telefonu almıştım bana klonlu cep telefonu verdiler sıfır olmasına ve faturalı olmasına rağmen epey uğraştırdılar siz cihazınızı faturanızla bırakın biz ilgilenicez dediler bıraktım 2 hafta geçti hala ses soluk çıkmadı gittim ordaki bi şeyden anlamaz insanlarla biraz tartıştım gittim turkcell extradan para karşılığında kayıt ettirdim artık kvk da klonlu cep telefonu satarsa vay halimize
    _____________________________
  • En sonunda dün (11 Temmuz) itibariyle telefonu aldım. Peki arada neler oldu?

    Arada sık sık KVK Avcıları aradım. Adamlar neredeyse her seferinde telefonu suratıma kapattılar.

    Nokia Türkiye ile irtibata geçtim. Sorunun asıl kaynağı onlardı çünkü. Bana telefonun yurt dışından özel geldiğini TK tarafından IMEI alması için bekletildiğindne falan bahsettiler. Mahkemeye vereceğimi söyleyince de cevaben "O da tabi sizin hakkınız ancak hem burada hem Finlandiya ' da davalar olacak ve çok daha uzun bir süre bekleyeceksiniz. Ben sizin yerinizde olsam bu yola başvurmazdım." gibisinden yarı tahditkar yarı umut kırıcı bir cevap verdiler. Karşısındakini salak sanan nokiaya karşılık bende hakem heyetine gittim. Hakem heyeti önce adamlara ihtarname göndermem gerektiğini söyledi. İhtarnameyi yolladıktan 1 hafta kadar sonra elimdeki bütün evraklarla gelmemi istediler. Söylediklerine göre eğer istersem yasaya göre para iadesi alabileceğimi, bu sürecin yaklaşık 1 ay sürdüğünü ve parayı icra dairesi başkanlığından aldığımı; bir daha bu adamlarla muhatap olmayacağımı dile getirdiler. Bende internetten TurkTelekom için hazırlanmış ihtarnamelerden birinin örneğini kendime göre değiştirip yolladım ve sonuç: 1 hafta içinde telefon teslim edildi. O kadar süre boşuna beklemiş oldum (Gerçi bunlarla ilgilenecek zamanımda hiç yoktu o yüzden elimden bir şey gelmezdi). Sizlerinde aynı durumda kalmanız halinde yasal yollara beklemeksizin başvurmanız yararınıza olacaktır...
    _____________________________

    Medeniyet dediğin açmaksa bedeni,
    çöldeki bedevi senden medeni...

    Yay gibi eğri olsam elde tutarlar beni...
    Ok gibi doğru olsam yabana atarlar beni...


    Sakın KVK Avcılar servisine gidipte sağlam cihazınızı harap şekilde almayın!




  • Aynı durumu maalesef ben de yaşıyorum. Telefonum 4.sefer joystick arızasından dolayı şuanda garantide. 3. garantiye verdiğimde telefonu açarken tırnak yerlerinin çizildiğini fark etmiştim. Fakat üzerine düşmediğimden tekrar geri dönüş yapmadım. Tekrar joystick bozulduğu için KVK ya gittim ve telefonumu verdim. Telefonumdan 20 gündür ses gelmeyince Nokia'yı aradım sizin KVK ile görüşmeniz gerekiyor KVK sizi aramadı mı dediler. Hayır aramadılar dediklerinde kapatıp KVK yı aradım ve kapak değişimi için 50 YTL istediklerini söylediler.

    Tekrar Nokia'yı aradım. Bir şey yapamayacaklarını bu durumu KVK ile görüşmem gerektiğimi anlattılar. Sinirlenip bağırıp kapattım.
    KVK Kendi yaptıkları hatalarını benden buldu. Üstüne üstük de 50 YTL istiyorlar. Tüketiciyi soymaktan başka yaptıkları hiç bir iş yok. Lanet olsun böyle sisteme diyorum.

    Mecburen kabul ettim.
    _____________________________
    Kusur benim imzamdır.Bir ismim olduğu sürece bir kusurum da olacak ve olmalı.




  • telefon da bir sorun çıktımı devamı geliyo maalesef benim 6600 ın da joystic down bozulmuştu ama garantiye vermedim hatta tamir bile ettirmedim hala öyle..bi telefoncuya götürdüm bakması için resmen ayı gibi açtı telefonun kapağını adam sanki arabanın tekerleğinden lastiği çıkarıyor..şansımıza kaldı artık telefonun sağlamlığı:(((
    _____________________________
  • arkadaslar bence telefonlara garanti parasını alıyolar ama bu garantilerin coğu işe yaramıyo yada yarasa bile işlerinin tam yapmıyolar bizde hakkımızı savunup tepelerine cökmüyoruz.ya sadece kvk için değil tüm garantiler için gecerli.benimde genpa dan garantim olmasına ragmen sadece 5 ay kullandıgım gözüm gibi baktım siemens c62 yi içi acıldı diye bakmamıslardı.oysaki telefondan umudu artık kestiğim anda telefona cekiçle giriştim genede içini acamadım.cokta farklı bi tornavide agzı vardı.hiçbiri uyum saglamadı.yani işin aslı garanti diyolar ama telefonun saglam verilcegi garanti değil...................

    HAKSIZMIYIM.......
    _____________________________
    NOKİA 5700 XPRESSMUSIC
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet-im

    arkadaslar bence telefonlara garanti parasını alıyolar ama bu garantilerin coğu işe yaramıyo yada yarasa bile işlerinin tam yapmıyolar bizde hakkımızı savunup tepelerine cökmüyoruz.ya sadece kvk için değil tüm garantiler için gecerli.benimde genpa dan garantim olmasına ragmen sadece 5 ay kullandıgım gözüm gibi baktım siemens c62 yi içi acıldı diye bakmamıslardı.oysaki telefondan umudu artık kestiğim anda telefona cekiçle giriştim genede içini acamadım.cokta farklı bi tornavide agzı vardı.hiçbiri uyum saglamadı.yani işin aslı garanti diyolar ama telefonun saglam verilcegi garanti değil...................

    HAKSIZMIYIM.......


    Haklısın tabiki ama bu böyle kendimizi yiyip bitirmeyi değil, gereken yerde gerekli tepkiyi vererek ve sonuna kadar hakkını savunmayı gerektirir. "Lanet olsun size!" diyerek vazgeçmek onların bizden sonraki müşterilerinede aynı tarifeyi uygulamalarını kabullenmek ve daha sonra yaşanacak benzeri bi sorunda baştan pes etmek olur.

    Adamların mantıkları belli; yetersiz servis sayısına bakarak bunu en başında görmek çokta zor değil zaten. Yakınlarında yetkili servisi olmayanlar, iyimser bi yaklaşımla gidişli-dönüşlü 3er-4er vasıta değiştirmek ve kaybedilecek zamanı görerek en başında pes edebiliyor. Beğenilmeyen kvk nın servis sayısı benimde şu an mağduriyet yaşayabileceğim genpa nın çok çok üzerinde.. Yılların genpasının Türkiye genelinde sadece 6 yetkili servisi olduğunu enaz benim kadar biliyorsunuzdur...
    _____________________________




  • KVK çok kötüledi eskiden çok güvenirdim.
    _____________________________
    Anlatılmaz bir aşk bu Beşiktaş
    Sayfalara yazsan sayfa yetmez Beşiktaş
    Vazgeçmek yok anladın mı Beşiktaş
    Bu sevdadan vazgeçen kanser olsun Beşiktaş
    l1957l-l1958l-l1960l-l1966l-l1967l-l1982l-l1986l-l1990l-l1991l-l1992l-l1995l-l2003l
  • evet gidip gelmesi tam 1 ay sürdü Kayseri den verdim İstanbul a gitti ta bi tel için...yani garanti garanti değil binevi...o yüzden artık garantili telefon aramıyorum olsada oluyo olmasada hepside aynı rezilliği cektiriyo nede olsa.bagır cagır karsında koskoca firma var seni hersekilde yıldırıyolar.pes etmiyorum ettiriyolar.......
    _____________________________
    NOKİA 5700 XPRESSMUSIC
  • Evet bu söylediğin mantıklı işte. Mademki fazladan verdiğin paraya rağmen garantiden hiçbi fayda göremiyosun bundan sonrasında garantili cihazları gözetmek yerine cebinden çıkacak parayı dikkate alırsın. Ve bu zihniyetle satışları düşen arkadaşlarımız nerede hata yaptıklarını düşünmeye başlayabilirler bu sayede...
    _____________________________
  • bunu öncelikle onlar değil bizim gibi kişilerin benimsemesi ve benimsetmesi lazımki ilerisi gelsin.ama bizim toplumumuz garanti arar ve yararlanamayınca bagırır cagırır ama gene garantili seyler ister.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet-im -- 28 Ekim 2008; 21:03:26 >
    _____________________________
    NOKİA 5700 XPRESSMUSIC
  • Bak buda doğru işte. Bişey isim yapmaya görsün, ardından biçok problemlede karşılaşsalar: "bak bunu aldıkta bu kadar uğraştık ya diğerini alsak neler olurdu kimbilir?" tarzında geyiklerini az duymadım milletin. Kazıklanmaktanda haz alabiliyoruz sanırım bazen.? Yada bi dönem böyle yetişti, arkadan gelen nesilse daha bilinçli en azından DH gibi paylaşım yapılabilen ortamları var, eskiye oranla çok yolalmış bi tüketici koruma yasasına sahipler, vs. vs...

    Hem iyi tarafından bak: sen-ben gibi daha çok tüketen kesim, hakkını aramayı ve yeni seçenekleri değerlendirmeyi bi şekilde başarıyor.
    _____________________________
  • Kazıklanmaktanda haz alabiliyoruz sanırım bazen.?


    bence bazen değil artık otomatiğe bagladık biliyosundur....
    _____________________________
    NOKİA 5700 XPRESSMUSIC
  • bende avcılardayım, söylediğin yerden telefon alma ihtimalim vardı ama bu söylediklerin beni caydırdı..
    _____________________________
    St. Petersburg - Russia.
    Katılım Zamanı - 10 Eylül 2006
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mnykdm31

    bende avcılardayım, söylediğin yerden telefon alma ihtimalim vardı ama bu söylediklerin beni caydırdı..



    arkadasım bu fikir seni caydırmasın cünki heryerde aynı sey var.
    _____________________________
    NOKİA 5700 XPRESSMUSIC
  • Öyleyse garantiye boşuboşuna para vermesin. Savunulan şey bu değilmiydi? kvk nın adına verilecek 50-100 ytl cebinde kalıp herhangi bi arıza durumunda harcasın.. Bu arada ilginçtir benim paralel ithalat olarak almış olduğum ürünlerde yaşadığım problem olduğunuda hatırlamıyorum?
    _____________________________
  • internette araştırırken denk geldi bari konuya bi cevap geçte olsa ben yazim bundan 1 sene önce w810i telefonumu buzzerinde sorun var diye tam 3 kere servise verdim 3. de de yapamadılar yenisi ile değiştirdiler (saçmalıklar dizisine bakın)

    ilk seferde yapıldı diye aldım gittim evde gine cızırdamaya başladı

    2. sefer de aradılar almaya gittim telefon daha gelmemiş 2-3 gün sonra tekrar gelin dediler neyse tekrar gittim bu sefer orda kotrol ettim açtım en son sesi baktım gine aynı dedim bu yapılmamış bi dk teknik servisten arkadaşı çağarim dedi çağardı.... L.... dinlettim aaa evet dedi aynı gün bidaha servis kaydı yapıldı

    3. ye de yapamadılar 30 iş gününü geçti falan yeni telefon geliceğini arayıp haber verdiler neyse aradan 1 hafta felan geçti gittim aldım yeni telefonun sevinciyle w810i nin arka kapağı ile alakası olmayan bi kapagı takmış vermişler aradım söledim böle böle diye kapak başka olmz öle şey bizden kaynaklanamaz falan dediler... aradan da zaman geçti tabi ben anlıyana kadar haliyle haksız durumdayım oke dedim içimize attık telefon oldu ya bari bunada şükür dedik

    hea şuanda kulaklık yerinde bi sorun var ses tuhaf geliyor servise vericem getirdiklerinde bu kapak benim değil diycem bakalım o zaman napıcaklar kanıtlıyamazlarda çünkü nokia gibi değil w810i nin kapağı çok ayrı bişey mecbur orjinal kapak takıcaklar etme bulma dünyası


    çok rezil bi servis geçenlerde avcılar akbank da işim vardı gördüm ki avcılar kvk yı kapatmışlar allah bilir şikayetlerdendir...

    ve bundan sonra asla kvk lı diye fazla para vermem hadi garantili alıyosun herhangibi bir durumda verdiğin yol parası - telefon parası - zaman kaybına hiç değmiyor
    yol parası+ telefon parası + alırken verdiğin fazla para + zaman kaybı = en kral telefonun servis ücretini karşılar


    bundan sonra gidip doğubank dan falan alıcam varsın garantisiz olsun en azından insan a garantili kadar koymaz giderim çevremde sokak arasında bi tamirciye verir 1-2 hafta içerisinde alırım zaten bi telefon kaç kere bozuluyor ki en fazla 3-4 o da şansızsan


    şuanda iyi bi kvk servisi arıyorum avcılar civarında bildiğiniz varsa beylikdüzünden topkapıya kadar olan sınılar içinde bana pm atarsanız çok sevinirim arkadaşlar
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.