Şimdi Ara

KVK Avcılar servisinin ayıbı...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
9.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KVK Avcılar Teknik servisine 10.03.08 tarihinde verdiğim Nokia 3110c model telefonumu servisten 14.03.08 tarihinde teslim aldım. Telefonu servise verirken ekranının kararması ve bir tuşunun basık olması sebebiyle vermiştim. Servis formuna tuş ile ilgili söylediklerim yazılmamıştı, oysa ki yazan kişi söylediğimi gayet net olarak duymuştu. Ayrıca cihaz, dış görünüş olarak gayet temiz ve çiziksizdi.

    14.03 de cihazı teslim alırken, ekranında oldukça birikmiş toz partikülleri dikkatimi çekti. Bunlar kesinlikle 3 günde birikemeyecek kadar çoktu. Sakince cihazı geri verdim ve ekranı temizlenerek bana iade edildi. Daha sonra kasanın kapatılırken çentiklerinden birinin tam kapatılmaması sebebiyle kasanın yerine oturmadığını fark ettim. Bu yüzden "1" tuşu da basmıyordu. Ancak müsait oldabildiğim saat 13 de geri gidebilim, durumu aktardım. Telefonu aldılar ve alırken de beni, "teslim aldığım cihazlar konusunda dikkatli olmam gerektiği" konusunda uyardılar . Acelem olduğunu söylememe rağmen cihazı ancak saat 14 de alabildim. Telefonu aldığımda ön kapağın değiştirildiğini fark ettim ancak kasa kısmı da değiştirilmişti ve yeni kasada çizikler vardı ve üzerindeki, yanındaki tuşları kullanılmaktan solmuştu. Hiç vaktim olmadığından teslim almak zorunda kaldım ve çıktım. Şimdi bununla uğraşacak hiç vaktim yok ve teknik servisin bıktırıcı eziyeti galip geldi...

    Halbuki ben bu telefonu satın almadan önce KVK cihazı olsun diye 5 dükkanı dolaşmıştım, nede olsa teknik servisi kaliteli ya (!). Şimdi vakit ayırsam da telefonu yine servise bıraksam bu sefer belki kasası düzelecek ama kim bilir neresinden ne sorun çıkacak...







  • Bence tanıdıklarından servisle uğraşabilecek birini bul ve peşini bırakma
  • Valla arkadaşım geçmiş olsun diyorum ne diyim bilmiyorum.Dicek bisey var bu disbiritor ler için ama o zmn DH ın 10m yakınında bile barındırmazlar beni ..sozum o ki yapcak tek şeyin artık bunlardan alışveriş yapmayıp,sanada onerim sikayetvar.com a yazman olacaktır.keşke elimde olsada bunlara gerekeni yapabilsem
  • Saolun arkadaşlar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: _Maxy_

    Bence tanıdıklarından servisle uğraşabilecek birini bul ve peşini bırakma

    Öyle bir tanıdığım yok malesef.

    quote:

    Orjinalden alıntı: enigmaenergy

    Valla arkadaşım geçmiş olsun diyorum ne diyim bilmiyorum.Dicek bisey var bu disbiritor ler için ama o zmn DH ın 10m yakınında bile barındırmazlar beni ..sozum o ki yapcak tek şeyin artık bunlardan alışveriş yapmayıp,sanada onerim sikayetvar.com a yazman olacaktır.keşke elimde olsada bunlara gerekeni yapabilsem


    Yazdım sikayetvar.com a da, hatta adamlara mail de attım uzun uzun... Sonuç çıkacak mı bilmiyorum.




  • Bu servislerden kimi çok memnun kimi de berbat diyor.Bulunduğun şehirde başka bir servis varsa onlara götürmeyi de deneyebilirsin
  • Çok memnun olanı görmedim. Adamlar aldığım cihaz için neden kontrolünü yapmadınız diyorlar. Bunun Türkçe anlamı: Ben sana kazık atabilirim ama sen yeme. Maksat bezdirme başka bir şey değil. Taktıkları ekran da açıkcası bana 256k gibi gelmiyor daha çok 64k ya benziyor ama ispat edemezsin tabi.

    Ne diyim lanet olsun kaveka ithali telefon aldığım güne!
  • İyice sapıttı KVK bi aralarda sıvı teması diyip garanti dışı bırakıyorlardı.Para kazanmak için ellerinden gelen herşeyi yapıyorlar.Benim başıma daha böyle bir olay gelmedi o yüzden KVK aldım.Ne zaman benim başıma da gelir o zaman anlarım
  • Bide KVK genpa diye dolanıyoz ortalıktra
  • Bende ciddi ciddi ekranın 64k olduğundan şüphe ediyorum. Önceden ekranda görüntüler daha netti, eskiden kullandığım temada daha net anlıyorum. Bu kaveka nın bu kadar ayağa düştüğünü bilsem hayatta işim olmazdı ama... Ne demişler, bir musibet bin nasihatten iyidir. Bir daha kaveka mı, ASLA! Ne kendim alırım, ne de başkasına aldırırım.
  • geçmiş olsun kardeş dicek bişe bulamıyorum
  • Ben daha önceki N93 telefonumu ekranı kırık diye aynı yere vermiştim . Tam 50 gün sonra zar zor teslim alabildim .Gerekçe de şu: Garanti kapsamına girmediği için 30 günde teslim etme zorunluluğu yokmuş Hem 120 YTL para bayıldım hem de 50 gün telefonsuz kaldım. Bu süre zarfında da tel. kimbilir nereleri dolaştı Bu yüzden ben de artık garantili tel. almayacağım. Zaten parayla yaptırıyorum. Ne diye 200-300 kaat fazla vereyim ki. En iyisiDoğubanktan veya güvenilir bi internet sitesinden grey almak
  • herkese aynı şeyler oluyor bu servislerle kim başa çıkacak yav
  • Pazartesi gidip kasa konusunda konuşacağım zaten, ekranı da arkadaşların telefonları ile mukayese edeceğim eğer o konuda fark varsa zaten kızılca kıyamet kopar serviste. Adamlarda terbiyesizlik diz boyu. Kendi sitelerindeki şikayet bölümüne şikayet var' a ve sikayetim.com a yazdım çizdim. Nokia Türkiye sayfasında bize yazın tarzı bir başlık göremedim yalnız, bilen varsa söyleyebilir mi?
  • Az önce arkadaşımın cihazıyla karşılaştırdım, taktıkları ekran da 65k!!! Bu kadarını da beklemezdim, video izlerken bariz anlaşılıyor! Lanet olsun böyle garantiye de, servise de!
  • benimde başım hala genpayla belada, bi v8 aldım arkadaş, aldığım güne lanet ettim. telefon 2 kere sıfıryla değişti hala bozuk diye onarmaya çalışıyorlar. 2.5 aydır haftada 2 kez genpanın hasanpaşa şubesindeyim. telefonun içini bile açmadan yapıldı diye önüme koyuyorlar. yemin ettim, bundan sonra kvk, genpa cihaz almıycam. verdiğim fazla parayla üstüne birde rezil oluyorum. grey alırım, yurtdışından alır kaydettiririm, uğraşmam en azından.
  • Bende gittim servise verdim telefonu. Kendime hayret edicek şekilde bağırmadan konuştum sakince. Ama açıkca da adamların yaptıklarını yüzlerine vurdum. Teknik servis görevlisi geldi hatta ona da söyledim, kendisi hemen savunmaya geçer gibi oldu

    Biz orijinal olmayan parça kullanmayız

    diye ama bende hemen peşine,

    Zaten bende orijinal olmadığını söylemiyorum 262k takıcağınıza 65k takmışsınız, kırdığınız / zarar verdiğiniz kasa yerine hurda takmışsınız diyorum.

    dedim. Böyle birşey söz konusu olamaz demesi gereken insan başını öne eğdi ve gişedeki bayan görevliye ne sorun varsa hepsini yazdırın dedi. Bende ne varsa yazdırdım. Şimdi sonucu bekliyorum 5 gündür cihaz serviste, nette parça bekliyor yazıyordu...
  • Öncelikle geçmiş olsun

    Kvk avcılar hakkında bilgim yok.Ne desem yalan olur.Ama ben hep telefonumu kozyatağı kvk servisine götürüyorum çokta menmunum :)
  • Bütün kvklar öyle ya... kozyatağındakine 8800 inin kapak sorunu için vermiştim aldığımda telefon resmen haşat olmuştu direk sattım ne yazikki... kvk yerine grey alıyorum artık bişey olduğu zaman adamlar gelip evden alıyor telefonu bu özellik beni cezbetti resmen artık kvklı ürüne ekstra para vermem
  • Sonucu yazayım dedim...

    Kasa yenisi ile değiştirildi ve teslim ederken şarj bölümündeki ufak plastik kapakçık takılmadan verildi! Bende incelerken durumu söyledim, bankodaki kız inanamadı, içeriye telefon açtı "var mı böyle bir kapak?" diye... Kapağı takıp iade ettiler ama ekran yine aynı. Söylememe rağmen hala 65k ekran duruyor üzerinde, takmaları gereken 262k ekranı takmadılar yani resmen hırsız KVK! Daha diyecek bir şeyim kalmadı onlara da, lanet olsun dedim, çıktım.

    SONUÇ: BİR DAHA ASLA KVK CİHAZI ALMAM, zorunlu olmadıkça SERVİSİNE GİTMEM, hesapta bunlar güvenilir (!) insanlar ya, kaliteli (!) iş yapıyorlar ya, keşke grey alsaydım...
  • bende avcılar kvk servisine verdim n 70 telefonumu resmen harap halde aldım ama şikayet ettim bende bakalım ne olacak
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.