Şimdi Ara

Kuga 2017 hayal kırıklığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
3.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçen hafta çok acil bir iş için Elazığ'dan Diyarbakir'a gitmem gerekti. 2018 model 20 bin km de dizel otomatik 4×2 kuga sirket aracıyla Diyarbakır'a gazladim. Şirket aracı olduğunu özellikle belirtiyorum ki mazottan kactigim için basmadigimi düşünmeyin. Neyse gelelim asıl konuya araç yerden yüksek yapısıyla oldukça gösterişli ve ilgi çekici. Dış tasarımını çok beğendim. İçine gelecek olursak içi de oldukça ferah. Koltuklar rahat ve geniş. Kumaşlara bakınca kaliteli olduğu anlaşılıyor. Bende ki hangi versiyondu bilmiyorum ama geri görüş kamerası filan vardı. Multimedia Sistemi çok inceleyemedim ama pek kullanışlı gelmedi bana. Tuşlar filan karışık birde dokunmatik ekran çok ısınmişti. Peki hayal kırıklığı nerde diye soracak olursaniz hazırlanın başlıyorum ☺☺ Bu araç hem yol tutuş hemde performans olarak berbat arkadaşlar. Virajlarda çok savunuyor. Hiçbir virajı güvenle donemedim. Hizimi 90 a kadar düşürmek gerekti çoğu yerde. Kaldı ki kendi orta sınıf aracimla bile çok rahat aldigim vurajlari bununla dönmek tam bir ızdırap. Araç çok fazla yana yatıyor. Bunun soforlukle yada aracın kiralık olmasi ile alakası olduğunu düşünenler olabilir ancak yaniliyorsunuz. Araç firmanın bazı müşterilerine verdiği bakımlı bir araç ve bende araç ve sürüş teknikleri konusunda deneyimli nur şoförüm. Boşuna marka fanatikligi yapmaya kalmayın yani ☺☺ Dizel olmasına rağmen rampalar da bayagi bir düşüyor araç. (D konumunda bu arada) sport modu sevemedim çünkü araç vites değiştirirken çok yigiliyor ve direksiyonun arkasındaki kulakciklarda kullanis olarak rahat ama bir kaç kez kullandım sonra baktım ki araç yada şanzıman kendini sasirmaya başlıyor vazgeçtim. Yani ramada vites kuculttukten sonra araç bağırıyor ama çok fazla bir performans değişikliği olmuyor ve sonrada aracı tekrar otomatik konuma almak için vitesle oynamam gerekiyor. Bende vazgeçtim vw hep D konumunda surdum. Araç ağır ve motor zayıf kalıyor anlayacaginiz. Özellikle 0-100 çok kötü. Araç hantal. Süspansiyonlari beğendim bu arada belirteyim. Tam kararında ayarlanmış. 110 km den sonra yol ve rüzgar sesi alıyor yan camlardan. Kısacası eğer almak isteyen olursa aile için alınabilir. Şehiriçinde memnun eder ancak arazi kabiliyeti konusunda yorum yapamam zaten araç 4×2. Uzun yolda konforlu hissettiriyor ama performans zayıf kaldığı için yorucu olabilir. Çok samimi söylüyorum atak olmadığı için zorlu sollamalar kolaylıkla yapılamaz. İnsanı tedirgin ediyor. Yakıt tüketimi ise dip gaz kullandım. Çoğunlukla şehir dışı çok azi şehir içinde olmak üzere toplam 210 km yol 18 litre mazot.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yiğit_kemal -- 17 Nisan 2018; 8:1:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • benim açımdan al birisini vur ötekine durumu var
    (bu segmentte kimisiyle kısa test sürüşü yaptığım kimisini bir kaç kez kullandığım araçların bazıları şöyle ix35,sportage,tucson,kuga, tiguan, kadjar, 3008, grandland, kodiaq, karoq, qashqai......)
    bu segmentteki araçların çoğunda yüksek yapılarından kaynaklı salınım ve yana yatma eğilimi yüksek bu nedenlede bana bir kaç model hariç çoğu sürüş zevki vermiyor.
    virajda araç zorlamayı seven birisinede zevk vereceğini sanmıyorum, ama birde şu nokta var bu tür araçlara bir süre sonra alışıyorsunuz bu alışma o aracın salınım veya yatma eğilimini azaltmıyor tabi ama siz aracın limitlerine daha fazla alışıyorsunuz ve sizi tedirgin etme ölçeği azalıyor.
    Uzun lafın kısası sadece kuga için değil bu segmentetki çoğu aracı ilk kez kullanan kişilerde yol tutuş anlamında bir yadırgama normnal
    İş yerinde biri almıştı yeni kuga, tek başına parka çekince heybetli duruyor ama yanına bir focus fluence falan yanaşınca ne kadar küçük olduğu belli oluyor. Tuscon gibi heybetli değil.

    Karşıdan bakınca da araç geniş değil, SUV araca göre dar, C sınıfına göre yüksek. Virajda rahat olmaması doğal.

    Hele yeni çıkacak olan fiesta dan bozma denilen ecoline tam facia olur.
  • Daha önce hiç yerden yüksek kuga tarzı bir araç kullandınız mı?
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    2012 qashqai +2 1.5 dci kullandım. O daha oturakli bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim forumda her önüne gelene kuga önerirler. Kugaya laf attırmayız. Kuga sınıfının en iyi arabasıdır. QQ onun yanında tofaştır duymamış olalım bu söylediklerinizi!!
  • Mesajı aldım hocam 😉

    Nacizane benim görüşlerim bunlar. Araba konusunda uzman değilim fakat kuga hakkında görüşüm ve deneyimim bu yönde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyfendi 110 km hızda rüzgar geliyor diyor. Şakamısın kardeşim sen mercedes e250 gibi bir araçta da geliyor. Altında ki vwnin kölesi olmuş objektif olmayan bir konu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yeni VW Polo (2018)
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • benim açımdan al birisini vur ötekine durumu var
    (bu segmentte kimisiyle kısa test sürüşü yaptığım kimisini bir kaç kez kullandığım araçların bazıları şöyle ix35,sportage,tucson,kuga, tiguan, kadjar, 3008, grandland, kodiaq, karoq, qashqai......)
    bu segmentteki araçların çoğunda yüksek yapılarından kaynaklı salınım ve yana yatma eğilimi yüksek bu nedenlede bana bir kaç model hariç çoğu sürüş zevki vermiyor.
    virajda araç zorlamayı seven birisinede zevk vereceğini sanmıyorum, ama birde şu nokta var bu tür araçlara bir süre sonra alışıyorsunuz bu alışma o aracın salınım veya yatma eğilimini azaltmıyor tabi ama siz aracın limitlerine daha fazla alışıyorsunuz ve sizi tedirgin etme ölçeği azalıyor.
    Uzun lafın kısası sadece kuga için değil bu segmentetki çoğu aracı ilk kez kullanan kişilerde yol tutuş anlamında bir yadırgama normnal




  • Bu Crossover tarzı araçlar otomobil kullanmaktan zevk alanlara göre değil zaten. Yüksek olsun, güvenli olsun, içi geniş olsun ve birazda kendimi diğer araçlardan yüksekte ve elit hissedeyim düşüncesinde olan müşteriler için üretilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yiğit_kemal

    2012 qashqai +2 1.5 dci kullandım. O daha oturakli bence.
    kuga o aracın içinden geçer ama geçmeden önce etrafında birkaç tur atar şeklini yapar. Kuga' nın 2017 değil çok daha eski modeli ile bile kıyaslanmaz.
  • cr-v kullanyom
    şimdiye dek hiçbir virajı 90 ile aldığımı hatırlamam
    en fazla 60 km hız ile
    90 km hızla gidebildiğim yer viraj deel düz yoldur
  • İş yerinde biri almıştı yeni kuga, tek başına parka çekince heybetli duruyor ama yanına bir focus fluence falan yanaşınca ne kadar küçük olduğu belli oluyor. Tuscon gibi heybetli değil.

    Karşıdan bakınca da araç geniş değil, SUV araca göre dar, C sınıfına göre yüksek. Virajda rahat olmaması doğal.

    Hele yeni çıkacak olan fiesta dan bozma denilen ecoline tam facia olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    benim açımdan al birisini vur ötekine durumu var
    (bu segmentte kimisiyle kısa test sürüşü yaptığım kimisini bir kaç kez kullandığım araçların bazıları şöyle ix35,sportage,tucson,kuga, tiguan, kadjar, 3008, grandland, kodiaq, karoq, qashqai......)
    bu segmentteki araçların çoğunda yüksek yapılarından kaynaklı salınım ve yana yatma eğilimi yüksek bu nedenlede bana bir kaç model hariç çoğu sürüş zevki vermiyor.
    virajda araç zorlamayı seven birisinede zevk vereceğini sanmıyorum, ama birde şu nokta var bu tür araçlara bir süre sonra alışıyorsunuz bu alışma o aracın salınım veya yatma eğilimini azaltmıyor tabi ama siz aracın limitlerine daha fazla alışıyorsunuz ve sizi tedirgin etme ölçeği azalıyor.
    Uzun lafın kısası sadece kuga için değil bu segmentetki çoğu aracı ilk kez kullanan kişilerde yol tutuş anlamında bir yadırgama normnal
    olay budur eline sağlık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coco1912 -- 17 Nisan 2018; 10:15:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kuga ile kisa bir test surusu yaptim sadece ama araba gayet basarili ya da sizin kriteriniz cok yuksek. Bu siniftaki araclarin cogu oyle hissettirir ama limitleri yuksektir. Onceki hafta skoda karoq test ettim, o da benzer. Bu araclari biraz sert yapinca konfor olumsuz etkileniyor. Ozellikle tumseklerde rahatsiz ediyor.



    Dizel 1.5, 1.6 motorlardan performans zaten beklenmez. Qashqai, 3008vs onlar da benzer durumda. Kuga biraz daha eski ve agir arac, belki biraz daha kotu olabilir ama abarti fark olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fikirlerinize katılıyorum. Bu segmentin gereği bu kadar oluyor. Marka fanatizmine gerek yok zira aracın olumlu yönlerinden de bahsettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1600 kg 120 bg araba ne kadar giderse bence o kadar gidiyor. zaten fabrika verileri de hantal olduğunu gösteriyor. yol tutuş konusunda 1 hafta kadar yeni kuga kullandım ve 3 yıldır da yeni kuganın makyajsız olanının sahibiyim. makyajlı kasada kesinlikle daha yumuşak süspansiyon var ve bu da konforu arttırıyor. haliyle yol tutuş zayıflayacaktır ama makyajsız olanı için kesinlikle yok tutuş açısından çok iyi diyebilirim. rüzgar sesi olayını ford a özel değil yüksek kocaman aynaları olan araçların neredeyse hepsinde var o ses. ayrıca kugayı 4x4 kullanmak oldukça keyifli arazide oldukça başarılı olduğunu söyleyebilirim.
  • Bende 2017 kuga var.Önceki aracım 2014 bmw 3.20d idi.Performansını bilerek aldım o yüzden çok yadırgamadım.Ama yol tutuşu konfor bence üzmüyor.2015 qq 2016 q3 2016 tiguan kullandım hepsi aile fertlerinde mevcut.Hiç biri kuga kadar zevk vermedi.Hele qq ile arasında birkaç gömlek fark var diyebilirim.Yakıta gelirsek Konya-Antalya arası gittim geldim yolları virajlı ve iniş yokuş çok fazla.Düz yollarda ise 160-180 arası gittim ortalama veri 7.8.Şehir içi Konya’da 6.3 yakıyor sakin kullanımda.Ben gayette memnunum açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüksek araç hiçbir zaman virajda iyi hissettirmez. Ama kuga diğer rakiplerine göre daha iyi bir yerde diyebilirim. Zaten direksiyon sistemi fordu yol tutusta bambaşka yere taşıyor. Hissli ve net. Kugada Focus veya Mondeo gibi yol tuşu ve hissiyatı beklenemez oda bir gerçek. Şuan 2015 1.6 TDCİ Mondeo var titanium inanın bu direksiyon sistemini BMW deki direksiyona bile değişmem kullanması çok keyifli kaya gibi üst hızlarda ve şerit değişikliğinde verdiği o güven paha biçilemez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • D konumunda kulakciga basarsaniz arac manuel kullanima gecer kulakciga basili tutarsaniz tekrar D moduna gecer.



    Seat DSG aracimda böyle. Vitesle oynamaya gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 18 Nisan 2018; 1:27:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın limitleri düşük değil kesinlikle, sanırım siz yüksek araçlara çok fazla aşina olmadığınızdan(çünkü yeni bütün o sınıf araçlarda o durum var) yatma sizi tedirgin etmiş ancak aracın virajlarda yatma eğiliminde olması o aracın yol tutuşu hakkında kesin sonuçlar çıkarmanıza sebep değildir, aracı tanımayan insanı tedirgin eder, haklısınız ancak bu sınıftaki araçlardan farklı bir tepki beklememek lazım...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.