Şimdi Ara

Kuba CG100 Dik Sport | Performance Project

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
6.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.7 gün sonra Kuba'nın CG100 sport motorunu alıyorum.Fiyatıyla da yakıt ekonomisiyle de çok uygun bir araç.100 km de stock hali 1.5 lt benzin yakıyor.buda ortalama 7,5kr/km yapıyor.Daha önce arkadaşlarımınkini de kullandığımdan biliyorum benzer sınıf motorlara(çelik sk100-3,mondial 100ugk...) nazaran abartılı bir performansı var.Mesela petrole gidiyoruz 6 km.Mondial basıyor 90-100 oldumuydu deli gibi titremeye başlıyor,çok yaktığından da eminim.Ama bizim kuba classic rahat 130-135 görüyor sarsmadan.o da biraz yakıyo tabi ama :)Bir de bizim motorlarda ön kaldırma olayı çok daha kolay.Biraz daha hafif olduğundan sanırım.Diğerleri 110 kg ise atıyorum.Bizim motorumuz yaklaşık 90 kg.Abartı egsozu da taktınızmıydı deliriyor motor :)Bir ağabeyimde var abartılı ama karbüratör,yakıt püskürtme ayarları felan tam ayarlı, 160 gördüğünü söyledi motorun.Benim sizden beklediğim öneriler ise motora görünüş bakımından neler yapılabilir?Motor güçlendirmesi olarak ne yapılabilir?100 tlye 125cc kafa değişimi yapıyolar ondan yaptırmayı düşünüyorum.Daha başka ne öneriniz var?Mesela başka bir forumda arkadaş disk fren sıvısını yazdığı gibi DOT3 veya DOT4 değilde DOT 5.1 ile değiştirin demişti.Bir de fren kablolarını alüminyummu ne değiştirin demişti.Projeme başladıkça fotolarla devam edeceğim paylaşmaya.Önerilerinizi bekliyorum.
    JANDARMA SAVAR







  • Arkadaşlar özür diliyorum ön-arka kampana fren.Ancak DOT 5.1 daha iyiymiş :)
  • Egzosu actirip surekli ara gaz vermede iyi surusler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok be abi :)debriyajı ısıtıp durur aragaz iyi değil :D
  • 12 v çakmağı 220v çeviren metal kutudan var adını hatırlamıyorum onu kullanarak 2+1 sistemin subwooferını bağlamak istiyorum tesisat olarak sıkıntı yok ama görsel olarak nereye bağlarım acaba?
  • takacağım subwooferı arkadasıma shoplattım bundan dusunuyorum arkaya :D
     Kuba CG100 Dik Sport | Performance Project
  • 160km surat + kampana =gg
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ben 160 basacagımı sanmıyorum disk fren olsada ön frenlerde oluyor.oda takla sebebi zaten :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    160km surat + kampana =gg

    sdadadah süpersin. hacı gg'yi nerden biliyosun online oyun mu oynadın sen de bir dönem benim gibi?
  • bu arada konuyu açan değerli arkadaşım bunlara hiç gerek yok. motorun üstüne yat, süratinin gittikçe arttığını göreceksin. ben bu sayede mondial mh 125 drift!te 150 km/hız gördüm. cbr250r tokatladım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linkin_park20

    bu arada konuyu açan değerli arkadaşım bunlara hiç gerek yok. motorun üstüne yat, süratinin gittikçe arttığını göreceksin. ben bu sayede mondial mh 125 drift!te 150 km/hız gördüm. cbr250r tokatladım

    sadasdsafd abi mobillete mi biniyon sen 125mhye nası yattın değişik bi şekli vardı motorun 190kg 35 derece yokuştan 2.vites çıkıyor onlar :D ben zaten aman aman oynamayı düşünmüyorum daha çok görsel.
  • Millet 250cc de 140 anca basiyor-Cikiyorken ne 140km-160km siz 100cc de 130-160km den bahsediyorsunuz!!!

    Ne kullaniyorsaniz kafa yapiyor birakin.
    1)100cc motorun 160km gitmesi mantika ters
    2)O motor kasasi malzeme 120km den ustune dayanmaz.
    3)Titresim 90km den sonra mutlaka olur.
    4)O kadar hiza kac saniyede cikiyor? Ve o duz yol nerde var?
    Yani biraz hatta baya abarti rakamlardan bahsediyorsunuz.

    Diyelim motor 120km gitti bir sekilde en ufak bir cukur hatta tas yoldan cikartip cok feci kazaya sebeb olur.Bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibo4fun

    Millet 250cc de 140 anca basiyor-Cikiyorken ne 140km-160km siz 100cc de 130-160km den bahsediyorsunuz!!!

    Ne kullaniyorsaniz kafa yapiyor birakin.
    1)100cc motorun 160km gitmesi mantika ters
    2)O motor kasasi malzeme 120km den ustune dayanmaz.
    3)Titresim 90km den sonra mutlaka olur.
    4)O kadar hiza kac saniyede cikiyor? Ve o duz yol nerde var?
    Yani biraz hatta baya abarti rakamlardan bahsediyorsunuz.

    Diyelim motor 120km gitti bir sekilde en ufak bir cukur hatta tas yoldan cikartip cok feci kazaya sebeb olur.Bilginize

    1)125cc kafa performans egsozu ve bilmediğim birkaç modifiye ile gitmesi mümkün
    2)deneyin
    3)evet mutlaka olur ancak ben diğer markalara nazaran daha az olduğunu düşünüyorum.
    4)kaç saniyede çıktığını ölçmedim çıksın 2dkda çıksın 3dkda çıksın.o düz yol konya hüyükte var yaklasık 10 km dümdüz yol motorunuz varsa gelin bi çayımı için götürüyüm sizi o yola

    ayrıca 250cc 140 anca deme abi be bende arkadaşımın yalancısıyım 140a geliyordum yolda dedi bana




  • evet yüksek süratte girdiğiniz çakıl veya çukur kazaya sebep olur farkındayım.bende tasvip etmiyorum zaten motorla süratli gidilmesini ancak şöyle bir fark var max hızı 100 olan aracın seriliği başka 140 olan motordaki serilik başka.
  • Bende 100cc CUB var.
    Yollar berbat 80km ile giderken bile cukurlardan kacmak gerekiyor.
    BURSA da yol yok gidecek.
    Teker de ince olunca ister istemez korkuyor insan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibo4fun kullanıcısına yanıt
    cup motorlar otomatik debriyaj olduğu için performans beklememek lazım.bilmiyorum bursada satılırmı ama sizi kuba bayinde cg100 spor modelini denemeye çağırıyorum.bambaşka bişey.hani şahin de 1.6 passat da 1.6 gibi düşün hocam :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linkin_park20

    quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    160km surat + kampana =gg

    sdadadah süpersin. hacı gg'yi nerden biliyosun online oyun mu oynadın sen de bir dönem benim gibi?

    dotadan başka oyun bilmem hocam :D konuya donecek olursak böyle süratlara bu tarz motorlarla gerek yok
  • böyle atmasyon konular olmuyor değil.
  • mobiletle bile 100 km yapılabiliyor.arka dişli küçültülüyor,ön dişli büyütülüyor çatır çatır gidiyor.gözümle görmedim ama motosiklet forumlarında konuşuyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GorkemSelcuk
    Ama bizim kuba classic rahat 130-135 görüyor sarsmadan.o da biraz yakıyo tabi ama :)Bir de bizim motorlarda ön kaldırma olayı çok daha kolay.Biraz daha hafif olduğundan sanırım.Diğerleri 110 kg ise atıyorum.Bizim motorumuz yaklaşık 90 kg.Abartı egsozu da taktınızmıydı deliriyor motor :)Bir ağabeyimde var abartılı ama karbüratör,yakıt püskürtme ayarları felan tam ayarlı, 160 gördüğünü söyledi motorun.
    JANDARMA SAVAR

    şu kısım bana yetti

    şimdi öncelikle bu araçlar 130 135 km hızla gitmek için tasarlanmamıştır
    evet belki o hızlara çıkabilir ama o hızlara çıkmak güvenli değildir mantıklı değildir sadece kendini değil trafikteki diğer insanları da riske atmış olursun

    hafiflik hızlanma ve hızlı gitmek için iyi bir özellik olmasının yanında yol tutuşunun düşmesine ve savrulmanın artmasına neden olabilir

    son olarak "abartı" diye bahsettiğin egzozlar gürültü kirliliğinden başka bir şey değildir
    bunun yanında performansa 1 katkı yaparken sülalene 5 katkı yapman pek hoş bir şey değil haliyle
    bu dediğimi ilerde bir gün hastan olduğunda çok daha net anlarsın

    son olarak özendiğin ağabeylerin pek mantıklı ve makul insanlar değil açıkça
    başka insanları örnek almanı tavsiye ederim

    ha yukarıda bahsettiğim şeyleri umursamıyor ve/veya dikkate almadan diğer insanları riske atıyorsan en azından benden iyi bir dua duymazsın
    arkandan yani zira pek yaşamaz bu kafa yapısında ki insanlar ailene acırım ama senin böyle bir sebepten geberip gitmene acımam kısaca




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.