Orijinalden alıntı: GorkemSelcuk Ama bizim kuba classic rahat 130-135 görüyor sarsmadan.o da biraz yakıyo tabi ama :)Bir de bizim motorlarda ön kaldırma olayı çok daha kolay.Biraz daha hafif olduğundan sanırım.Diğerleri 110 kg ise atıyorum.Bizim motorumuz yaklaşık 90 kg.Abartı egsozu da taktınızmıydı deliriyor motor :)Bir ağabeyimde var abartılı ama karbüratör,yakıt püskürtme ayarları felan tam ayarlı, 160 gördüğünü söyledi motorun. JANDARMA SAVAR
şu kısım bana yetti
şimdi öncelikle bu araçlar 130 135 km hızla gitmek için tasarlanmamıştır evet belki o hızlara çıkabilir ama o hızlara çıkmak güvenli değildir mantıklı değildir sadece kendini değil trafikteki diğer insanları da riske atmış olursun
hafiflik hızlanma ve hızlı gitmek için iyi bir özellik olmasının yanında yol tutuşunun düşmesine ve savrulmanın artmasına neden olabilir
son olarak "abartı" diye bahsettiğin egzozlar gürültü kirliliğinden başka bir şey değildir bunun yanında performansa 1 katkı yaparken sülalene 5 katkı yapman pek hoş bir şey değil haliyle bu dediğimi ilerde bir gün hastan olduğunda çok daha net anlarsın
son olarak özendiğin ağabeylerin pek mantıklı ve makul insanlar değil açıkça başka insanları örnek almanı tavsiye ederim
ha yukarıda bahsettiğim şeyleri umursamıyor ve/veya dikkate almadan diğer insanları riske atıyorsan en azından benden iyi bir dua duymazsın arkandan yani zira pek yaşamaz bu kafa yapısında ki insanlar ailene acırım ama senin böyle bir sebepten geberip gitmene acımam kısaca
tekrar söylüyorum hocam.Bende zaten o kadar sürat yapma meraklısı değilim.yapacağım max 80-90km.egsoz konusuna değinecek olursak da abartı dediğime bakmayın tam adını bilmiyorum sadece büyütüp sesle hava yapmaya çalışan barzolardan değilim dediğim egsoz abartıya benzer bir ses çıkarıyor ve motorun atikliğini arttırıyor.kuvveti zaten yetiyor.konuyu açma amacım diğer forumlarda felan motora turbo n20 felan takmaya çalışanlar olmuş,onların yapılıp yapılmayacağını net bi şekilde cevaplayıp kafa karışıklığını önlemek.motorun fabrika çıkış hızı 120 km ibrede.bu işe iyi yatırım yapan adamlar gördüm şasiyi dişlileri tekerlekleri gerdirmeyi vs. güçlendirme yapılıyor.bu arkadaşları turbo yerine değişik güçlendirmelere yönlendirmeye çalışıyorum.ancak 2 tekerlekli bir araçla özellikle Türkiye gibi yolların anası ağlamış bir yerde 160 km yapmak mantıklı değil.
quote:
Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan
quote:
Orijinalden alıntı: linkin_park20
quote:
Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan
160km surat + kampana =gg
sdadadah süpersin. hacı gg'yi nerden biliyosun online oyun mu oynadın sen de bir dönem benim gibi?
dotadan başka oyun bilmem hocam :D konuya donecek olursak böyle süratlara bu tarz motorlarla gerek yok
vay be. resmen hayatımın 3 yılını çalan oyun, ne günlerdi. eğer weplada gece oynadıysan mutlaka karşılaşmışızdır. ben üniversite boyunca 23:00-05:00 arası oynadım. ne günlerdi. işe girdiğimden beri 4 yıldır temizim. hala bırakamayan arkadaşlarım var.
ben 60 çıkınca tırsıyorum nerde kaldı 120
o kadar az yakması imkansız
sayokhan
kullanıcısına yanıt
yok gerçekten orjinal hali baya az yakıyor taş çatlasın 2lt ama tabi düşük devirde öyle süratlenmezseniz tüketim iyi.Bu arada motoru sattım arkadaşlar konu kapandı :)
Kuba CG 150 kullanıcısıyım performansta üstüne yok. Kuba sınıfına göre dahada seri motorlar üretiyor ancak kalkışta :) Doğruyu söylemek gerekirse üstüne yatmadan 140 gördüm. Titreme olayına gelince motorsiklet fiyatına göre tam ideal ne kadar hor kullanırsan kullan titreme olmuyor. Tabi benim motosiklet 2011 model bu sene titremeye başladı ufaktan oda hor kullanıldığı için. Köyde çiftliğe gidip geldiğimizden köy yolları mahvediyor motoru Fakat şöyle bir sorunu var 6 aydır kampana bulamadım. Fabrikasına başvurdum kampana üretimi var ama elimizde yok diye beni 6 aydır bekletiyorlar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme