Şimdi Ara

KTM 200 Duke Kullanıcı Yorumları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
1
Favori
29.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İsmail Terzi, neden Duke 200 aldığını yazmış;

    http://ismailterzi.com/2014/07/13/ktm-200-duke-ilk-askim/
     KTM 200 Duke Kullanıcı Yorumları KTM 200 Duke Kullanıcı Yorumları







  • sendede mi duke var hacı?
  • uA_emir07 kullanıcısına yanıt
    olması için uğraşıyoruz :)
  • Esimi razi etsem simdi alacagim
    Epey arastirdim bu kategoride en iyisi diyor herkes
    Su an fiyatida dustu 12500₺ ye.
    6 ay once sifir fiesta aldim hanim diyor sifir araban neyine yetmiyor vs
    Ama razi etme calismalari devam ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Japon firmalarının hepsi zammı dayarken KTM Duke 200 serisinde çok sağlam indirim yaptı. Bende şuan bir motosiklet alma düşüncesindeyim ve 2014 kasa Honda CBR 250 ile DUKE 200 arasında ciddi ikilem içerisindeyim.
  • Selçuk ALAGÖZ kullanıcısına yanıt
    KTM, Japonların yanında taş gibidir, emin olun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: polotje

    Esimi razi etsem simdi alacagim
    Epey arastirdim bu kategoride en iyisi diyor herkes
    Su an fiyatida dustu 12500₺ ye.
    6 ay once sifir fiesta aldim hanim diyor sifir araban neyine yetmiyor vs
    Ama razi etme calismalari devam ediyor

    kim diyor?o kategoride en iyi si tartışmasız İnazuma
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • KTM Duke 200 indiriminin sebebi Pulsar 200 NS, keyfinden değil.
  • Japon Motorları da sağlam hocam, Özellikle Honda sağlamlık konusunda bir duayen Türkiye de yedek parça ve servis bakımından da en iyi marka Honda, Ama KTM Duke nin kendine özgü tasarımı ile farklı bir motosiklet olması, Honda dan nerden baksan 30 kg daha hafif olması, kayda değer özellikler. KTM DUKE tam bir şehir içi canavarı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Computeus

    KTM Duke 200 indiriminin sebebi Pulsar 200 NS, keyfinden değil.

    millet sıra bekliyor diye duydum ns 200 almak için doğrumudur çok yoğun talep varmış?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uA_emir07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Computeus

    KTM Duke 200 indiriminin sebebi Pulsar 200 NS, keyfinden değil.

    millet sıra bekliyor diye duydum ns 200 almak için doğrumudur çok yoğun talep varmış?

    Kaç motor gelecek bilmiyorum ama Ağustos sonuna kadar yapılacak olan 4 sevkıyattaki motorlar satıldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uA_emir07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Computeus

    KTM Duke 200 indiriminin sebebi Pulsar 200 NS, keyfinden değil.

    millet sıra bekliyor diye duydum ns 200 almak için doğrumudur çok yoğun talep varmış?

    Helal olsun bajaja.Umarım bajajda kendini bozup fiyat arttırımına gitmez.Millete gına geldi artık japonların fahiş fiyat politikasından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Japon firmalarının hepsi zammı dayarken KTM Duke 200 serisinde çok sağlam indirim yaptı. Bende şuan bir motosiklet alma düşüncesindeyim ve 2014 kasa Honda CBR 250 ile DUKE 200 arasında ciddi ikilem içerisindeyim.


    Eski bir CBR 250R kullanıcısı olarak söylüyorum. Şu an ki satış fiyatını kesinlikle hak etmiyor. Yerinizde olsam Duke ya da Inazuma düşünürdüm.
  • S R T kullanıcısına yanıt
    CBR'dan mı yoksa Pulsar'dan mı söz ediyorsunuz hocam?
  • sidiklipakize S kullanıcısına yanıt
    CBR'ı kastetmiştim. 13,500 edecek bir tarafı yok.
  • Ben açıkçası bir motorsiklette kurumsallığa bakarım. Duke tabi ki güzeldir fakat şöyle bir şey anlatayım, bir arkadaşım duke 390 aldı, adam sakarya'dan getirdi motoruna
    bir bakmış, koruma bar'ı farklı bir modelden apartma şeklide, delik atarak monte edilmiş, motorda sürekli bir kapanma vardı yolda giderken bozuluyordu, meğer akü başları sıkılmamış.

    Onca parayla rezil olmaya değmiyor bazen.

    Bu ülkede motor alacaksam en başta kurumsal ve yaygın servis ağına bakarım. Kimi motor var 250'lik supersport segmentte karenajı 30-40 lira kimisinin üstündeki 800 lira...

    servis ücretleri de öyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 16 Temmuz 2014; 3:46:39 >
  • Birkaç aydır Duke 390 kullanıyorum, hem şehir içinde hem şehirlerarası yollarda. Aldığımda birkaç saçma şey yaşadım. 100 km bile yapmamışken motor blogundan yağ kaçırdı, o tamir edilirken konjektör yandı. "Eyvah" dememe ramak kalmışken daha fazla yol yapıp başka problemleri var mı görmek istedim. Pek çok insandan şikayet duyuyorum özellikle Duke 200 ile ilgili. Doğrudur, kronik sorunları düzeltilecek kadar uzun zamandır piyasada değil bu motorlar ama çözümsüz sorunlar da değil. Ataklığı, güzelliği, rahatlığı ve yaramaz görüntüsü nedeniyle çözümsüz olmayan bu sorunlarıyla yaşamaya karar verdim ben. Ufak tefek şikayetlerim var elbet. Tek silindirin doğası gereği titreşim bazen rahatsız ediyor; özellikle uzun yolda, sağ elim bir süre sonra karıncalanıyor. Vites aralıkları çok kısa. Trafikte habire 1-2-3 yapmaktan sıkılıyorum bazen. Düşük devirlerde stop etmeye meyli var, debriyaja yarım da olsa yapışık gidiyorum sıkışık trafikte. Rüzgarlık isterseniz, piyasada yan sanayi olanını bulabilirsiniz. Ancak özellikle otobanda 130-140'tan sonra rüzgar sallamaya başlıyor rüzgarlık nedeniyle. Sert denilen selesini kesinlikle rahatsız edici bulmuyorum. Duke'un boyu boyuma uygun, depoyu rahatlıkla tutabiliyorum. 175, 180 cm'den uzunsanız bu konuda sıkıntı yaşayabilirsiniz. Benzin sarfiyatında gayet başarılı, şehir içinde de ani kalkışlardan kaçınırsanız sizi üzmez. Yaptığım seçimden, olumsuzluklara rağmen pişman değilim, soran herkese de tavsiye ediyorum.




  • KTM nasıl bi indirim yapmış ki??

    Fiyatı hep aynıydı sanki.
  • Arkadaslar baslangıc motoru olarak önerirmisiniz. Antalyada yaşıyorum abs siz alsam bi sıkıntı olurmu...motor sürmeyi bu aletin üzerinde öğrenicem..ilk defa motor sürecegim için 390a bakmıyorum sizce bakmalımıyım

    Birde motoru aldık . Trafige cıkmak için ne kadar daha masraf yapmak gerekiyor trafik plaka vs vs


    Birde ayrıca hiç bir ekipmanım yok toplam kaclıraya mal olur gerekli kişisel ekipmanlar

    Ayrıca motor icinde koruma demirinden başka gerekli birşey yok sanırım varsa alınması gereken belirtirmisiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adu1905 -- 27 Temmuz 2014; 23:26:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adu1905 A kullanıcısına yanıt
    Çok fazla bilgim yok, tecrübeli arkadaşlar daha doğru bilgiler verir, ben bildiğim kadarıyla cevaplayayım.

    Başlangıç motoru için 250cc ve altı motorlar tavsiye edilir.(kontrolü kolay motorlar için cc daha yüksek olabilir tabii ama naked için bu sınır önemli) DUKE 200 bu sınıfta ancak iki dezavantajı var: Birincisi muadillerine göre pahalı olduğu için düşüp kalkmalar senin canını yakmasa bile canını sıkar. İkincisi bu motor muadillerine göre uysal değildir, yani gaz hassasiyeti fazla olduğu için acemileri zorlayabilir. Tabii bu da öğretici olabilir, sürüş yeteneklerini geliştirir falan... 390'ı düşünmeyin bile. Hiç bilmeyen birinin 390'a oturması, azgın boğanın tepesine oturmasına benzer.

    Ekipman konusu senin bütçenle alakalı bir durum ki ne kadar yüksekse o kadar iyi. Bu konuda çok hassas olmanız gerekiyor. Para kalmadı diye ekipmandan sakın kısmayın, bütçe kalkmadıysa KTM yerine Yamaha alın ama mutlaka iyi korumalara sahip olun. 25-30km hızla giderken motoru yatırdığınızda iyi ekipmanlarla sıyrık almadan yırtabilirsiniz ama korumasız yakalansanız 3-4 ay hastane hastane dolaşabilirsiniz ve tedaviye ödediğiniz para korumalara vereceğinizden fazla olur. Bir de bu ekipmanlar çok pahalı Türkiye'de, mesela ICON'un 250-300$'lık kaskını 1.500TL'ye satıyorlar.



    www.n11.com
    Motor Kaskları - Kask Fiyatları & Modelleri - n11.com
    http://www.n11.com/icon-airframe-vaquero-turuncu-kapali-kask-P26774768




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.