Şimdi Ara

kpss lise mezunu nisan ataması

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet beyler bu seçim öncesi atamada kontenjan açılır mı ne dersiniz??

    84,7... puan aldım 15.900 sıralamam var

    anadolu lisesi mezunuyum (meslek değil)

    hangi alanları seçebilirim şansım nedir


    şimdiden teşekkürler



  • up
  • up?
  • Kılavuzlar açıldı mı?
    Bence 84,7 ile rahat atanırsın.
    Ancak hangi şehir olur bilemem.
    O konu sıkıntılı işte.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockerconur

    Kılavuzlar açıldı mı?
    Bence 84,7 ile rahat atanırsın.
    Ancak hangi şehir olur bilemem.
    O konu sıkıntılı işte.

    ben hiç anlamıyorum hocam bu işten klavuzlar açıklandı mı ya da başka bir konu

    + olarak şehir sorun etmiyorum açıkçası


    bilen var mıdır acaba bizi bilgilendirecek ??
  • Baktım, daha kılavuz açılmamış.
    Bu arada. ocakta tercih yaptın mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockerconur

    Baktım, daha kılavuz açılmamış.
    Bu arada. ocakta tercih yaptın mı?

    hayır hocam ocakta tercih yapmadım pek kontenjan açılmamış demiştiarkadaşım o yüzen direk hiç uğraşmamıştım bu seferkinde yapmak istiyorum kesinlikle
  • Bence keşke öyle dusunmeseydin.
    Ya, şimdi açıkçası senin puanında bir meslek liseli olsan çok rahat atanırdı. Çünkü vasıf farkediyor.

    İnşallah atanirsin. Sıfır şans diyemem.
    Belki PTTler falan da olabilir

    Bol şans.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • keşke ptt filan gelse ya da benzeri bi memuriyet

    köy yeri vs hiç sorun etmeden tercih edecem bakalım nasıl olacak
  • O puanla atanma ihtimalini yok. Önceki atamaların taban puanlarına bakarsan lise mezunlarının daha yüksek kapattığını göreceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 87 ile 5-6 binleredeyim...yalan oldu ama ben düz meöurluk istiyordum...neyse üniv devam
  • Hocam, yine de bence kesin konuşmamak lâzım.
    Bence hiç belli olmaz.... 84,7 küçümsenecek bir puan değil bence..

    Bu arada yorgun şair,Allah yardımcın olsun. İnşallah memur olabilirsin. Hakikaten hayatın kurtulur ne derse desinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gezginherif -- 4 Mart 2015; 17:46:41 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖiLkér

    O puanla atanma ihtimalini yok. Önceki atamaların taban puanlarına bakarsan lise mezunlarının daha yüksek kapattığını göreceksin.

    neye nereden bakacam pek bilmiyorum hocam

    bu atama için mi şans yok sonrakiler için de mi yok yoksa ?

    bir de sıralama puandan daha önemli olmalı sıralama olarak gösteren bi liste varsa link atar mısınız
  • Mobildeyim ÖSYM nin sitesinde kpss 2014/1,2,3 alımları taban puanları dersen karşına çıkar. Düz memurluk,şoförlük,hasta bakıcılığı vs bunlar düşmez. İkm ve on parmak varsa katiplikte şansını denemelisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • up
  • O puanla düz lise mezununa birşey çıkmaz.Lisans veya önlisans olsa neyse ama düz liseden cacık olmaz.
  • Atanma şansın yok kardeşim maalesef.90 altı düşmez bu atamada zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen yine de tercih yap. Hakkinda hayirlisi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni puan, ayni lise; takip.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen bekleyeceğiz hocam şansımızı deneyelim bakalım neler olacak
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.