Şimdi Ara

Körü körüne karşı çıkılan proje: Kanal İstanbul (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
275
Cevap
4
Favori
2.672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu proje tamamen yandaşları ihya etmek için ortaya atıldı.

    En güzel örnek Osmangazi köprüsü. Yapılırken hergün şukadar araç geçecek, şukadar kar yapacak diyordunuz ne oldu? Hergün dünyanın zararı ediliyor o köprüden.



    Görünen köy kılavuz istemez. Kimseyi bedava geçiş varken paralı yoldan geçiremezsiniz.



    Bu proje iptal edilmezse ekonomik olarak ülkeyi iflasa götürecek bir projedir.



    Artı herkes montrö demiş ama altında Türkiyenin de imzası bulunduğu uluslararası suyolları antlaşmasının maddelerini okusun önce akboylar.



    Kısacası boğazı kapatıp, yada geçişleri sınırlandırıp gemileri paralı yola yönlendirmek için abd gibi Süper güç olmanız gerek. Yoksa bu dediğiniz hayal. Çünkü geçişleri kısıtlamaya kalktığınız anda montrö ve doğal su yolları geçiş anlaşmalarını önünüze koyarlar. üstelik gemilerin kaybettiği vakit için birde tazminatlarla karşı karşıya kalıverirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Varsayalım benim 2000 tonluk bir gemim var,
    Kuru yük gemisiyim, tehlikeli bir yüküm yok.
    Montrö anlaşmasına göre İstanbul boğazını bana kapayamazsın.

    İstanbul boğazından geçersem 689 USD ödeyeceğim (iki boğazın toplam maliyeti)
    Kanal İstanbul'dan geçersem, 11.024 USD ödeyeceğim.

    Neden Kanal İstanbul'dan geçeyim?
    Neden 16 (ONALTI) kat daha fazla ödeyeyim?
    50 bin gemiden, 8 milyar dolar gelir beklenmis. Ortalama 160 bin dolar yapiyor bu. Yani hesap edilen ucret 11 bin dolardan cok daha fazla.
    Hesap bastan asagi mantiksiz.
  • Bir de kalkıp Süveyş kanalı ile kıyaslamıyorlar mı???

    Süveyş kanalı ile Londra'dan çıkıp Hindistan'a gidecek bir geminin yolu 19.800 km'den 11.600 km'ye düşmektedir.
    Yani yolunu %40 kısaltmakta.
    Asya ile Avrupa'nın gemi ile ulaşımını çok kısaltmakta.
    Ayrıca okyanus yerine yolculuğun büyük kısmı denizlerde geçmekte. Daha sakin sularda.



    Bunu kalkıp da Kanal İstanbul ile kıyaslamayın. Özellikle gemiler için. Verecekleri ücret açısından.

    Bir tanesi yolunu en az %40 kısaltıyor, diğerinin ise tek getirisi daha güvenli bir geçiş. Kaptanlar ve özellikle şirketler riskli yolu tercih edeceklerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 12 Haziran 2018; 13:20:33 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestanealtcizgi

    50 bin gemiden, 8 milyar dolar gelir beklenmis. Ortalama 160 bin dolar yapiyor bu. Yani hesap edilen ucret 11 bin dolardan cok daha fazla.
    Hesap bastan asagi mantiksiz.

    Hesabın detaylarına girmedim ben de.
    Girersek daha ne kandırmalar var orada...

    Yersen!...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • marmarayada karşı çıkan zihniyet yine gelmiş...balıkların göç yolunu engelliyordu bir ara..ama çoğunun marmarayın koltuklarında popo izlerinin çıktığına eminim?
    sadece akp yapıyor diye fostan nedenlerle karşı çıkarak antipati kazanıyorsunuz
    buna meral ana karşı çıkmıyordu dimi sadece pahalı diye kaynağı soruyordu chp tayfası karşı çıkıyordu onu istemem bunu istemem jungle jungle yaşayın siz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 12 Haziran 2018; 13:22:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    marmarayada karşı çıkan zihniyet yine gelmiş...balıkların göç yolunu engelliyordu bir ara..ama çoğunun marmarayın koltuklarında popo izlerinin çıktığına eminim?
    sadece akp yapıyor diye fostan nedenlerle karşı çıkarak antipati kazanıyorsunuz
    buna meral ana karşı çıkmıyordu dimi chp tayfası karşı çıkıyordu onu istemem bunu istemem jungle jungle yaşayın siz?

    Tek şu soruma cevap ver o zaman...

    Varsayalım benim 2000 tonluk bir gemim var,
    Kuru yük gemisiyim, tehlikeli bir yüküm yok.
    Montrö anlaşmasına göre İstanbul boğazını bana kapayamazsın.

    İstanbul boğazından geçersem 689 USD ödeyeceğim (iki boğazın toplam maliyeti)
    Kanal İstanbul'dan geçersem, 11.024 USD ödeyeceğim.

    Neden Kanal İstanbul'dan geçeyim?
    Neden 16 (ONALTI) kat daha fazla ödeyeyim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Bir de kalkıp Süveyş kanalı ile kıyaslamıyorlar mı???

    Süveyş kanalı ile Londra'dan çıkıp Hindistan'a gidecek bir geminin yolu 19.800 km'den 11.600 km'ye düşmektedir.
    Yani yolunu %40 kısaltmakta.
    Asya ile Avrupa'nın gemi ile ulaşımını çok kısaltmakta.
    Ayrıca okyanus yerine yolculuğun büyük kısmı denizlerde geçmekte. Daha sakin sularda.



    Bunu kalkıp da Kanal İstanbul ile kıyaslamayın. Özellikle gemiler için. Verecekleri ücret açısından.

    Bir tanesi yolunu en az %40 kısaltıyor, diğerinin ise tek getirisi daha güvenli bir geçiş. Kaptanlar ve özellikle şirketler riskli yolu tercih edeceklerdir.
    Suveys'le degil, Panama Kanali ile karsilastirmislar bir de. Koca guney amerikayi by-pass eden, atlantik ile pasifigi birlestiren kanal ile karadeniz ve akdeniz'i birlestiren bogazi. Matematik bilmiyorlar bunu hesaptan anliyoruz da cografya da bilmiyorlar.




  • bal974 B kullanıcısına yanıt
    sadece kör ideoloji, incen yapsa kanal çevresinde otursan güneş yağını alıp güneşlenmeye manzara izlemeye gidersin geçiniz efenim...canım siz herşeye karşıydınız karşı olmadığınız bir cacık yok...
  • Madem bu kadar iyi, karli bir is , o zaman devlet hic bir sekilde garanti vermesin, kefil olmasin, para yatirmasin, ozel sektor o isi halletsin.



    Bu sekilde kabul ederim.



    Ama devletin kasasindan bir kurus dahi ciksa o israftir. Bosa para harcamadir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz Türkiye Cumhuriyeti'ne ait olan fabrikaları kapatıp insanları işsiz bırakan, Türkiye Cumhuriyeti kurumlarını özelleştirme adı altında yabancılara kiralayan/satan ve üçüncü köprüyü yabancıları yaptırıp saçma sapan bir sözleşme yaparak 135000 araç geçmezse devlet hazinesinden ödeyen ve bu yükü vatandaşa vegi olarak bindiren arkadaşlar değil misiniz?

    Bu projeyide yabancılara yaptırıp üçüncü köprüde olduğu gibi vatandaştan çıkaracaksınız. Sırf israfsınız. Siz Türkiye'nin değerlerini tek tek satmayı bilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    sadece kör ideoloji, incen yapsa kanal çevresinde otursan güneş yağını alıp güneşlenmeye manzara izlemeye gidersin geçiniz efenim...canım siz herşeye karşıydınız karşı olmadığınız bir cacık yok...

    Bunun inceyle akşenerle alakası yok
    Tek soru soruyorum, cevap ver, kaçak güreşme

    Varsayalım benim 2000 tonluk bir gemim var,
    Kuru yük gemisiyim, tehlikeli bir yüküm yok.
    Montrö anlaşmasına göre İstanbul boğazını bana kapayamazsın.

    İstanbul boğazından geçersem 689 USD ödeyeceğim (iki boğazın toplam maliyeti)
    Kanal İstanbul'dan geçersem, 11.024 USD ödeyeceğim.

    Neden Kanal İstanbul'dan geçeyim?
    Neden 16 (ONALTI) kat daha fazla ödeyeyim?


    Neden cevap vermiyorsun?
    Çünkü sence de mantıklı değil, gerekli değil.
    Özellikle ülkemizin ekonomisi bu durumdayken
    Dubai gibi zengin bir ülke oluruz, başka ülkelere gösteriş olsun diye yaparsın, çevresine de otelleri kondurursun
    Ama zengin değiliz, paramız yok. Borçlanmaya da gerek yok...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir şirkete yaptırırlar yine hazine garantisi verirler. Proje bize 50 milyar dolara patlar parası halkdan çıkar, yandaş zengin olur, akp propaganda malzemesi yapar. Hep ayni hikaye.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    sadece kör ideoloji, incen yapsa kanal çevresinde otursan güneş yağını alıp güneşlenmeye manzara izlemeye gidersin geçiniz efenim...canım siz herşeye karşıydınız karşı olmadığınız bir cacık yok...

    Bunun inceyle akşenerle alakası yok
    Tek soru soruyorum, cevap ver, kaçak güreşme

    Varsayalım benim 2000 tonluk bir gemim var,
    Kuru yük gemisiyim, tehlikeli bir yüküm yok.
    Montrö anlaşmasına göre İstanbul boğazını bana kapayamazsın.

    İstanbul boğazından geçersem 689 USD ödeyeceğim (iki boğazın toplam maliyeti)
    Kanal İstanbul'dan geçersem, 11.024 USD ödeyeceğim.

    Neden Kanal İstanbul'dan geçeyim?
    Neden 16 (ONALTI) kat daha fazla ödeyeyim?


    Neden cevap vermiyorsun?
    Çünkü sence de mantıklı değil, gerekli değil.
    Özellikle ülkemizin ekonomisi bu durumdayken
    Dubai gibi zengin bir ülke oluruz, başka ülkelere gösteriş olsun diye yaparsın, çevresine de otelleri kondurursun
    Ama zengin değiliz, paramız yok. Borçlanmaya da gerek yok...

    Alıntıları Göster
    ne kadar süper dahihane bir yorum kanal istanbul yarın açılmıyor yıllar yıllar sürecek, 2023 dede lozan antlaşması bitiyor özgürsün free, koca kalifyeli mühendisler düşünenemiş bir tek sen düşünmüşsün bak sen kör ideoloji kısın devreler yanıyoooorrr...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 12 Haziran 2018; 13:38:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    sadece kör ideoloji, incen yapsa kanal çevresinde otursan güneş yağını alıp güneşlenmeye manzara izlemeye gidersin geçiniz efenim...canım siz herşeye karşıydınız karşı olmadığınız bir cacık yok...
    Sayın Kerimcem sorulara cevap verin lütfen lafı değiştirmeyin.



    Bedava geçiş varken gemiler neden ücretli geçişi tercih etsin?



    Yahu ortada örnek bile var. Osmangazi köprüsünün durumu ortada. Hergün hazineye dünya zarar yazıyor.



    Bu kanal içinde devlet yandaşlara hergün şukadar geçiş diye garanti verecek. Geçmeyince aradaki fark hazineden çıkacak.



    Bak yine diyorum bu proje ekonomik olarak ülkeyi iflasa götürecek projedir.



    Biz karşı çıkmış olmak için karşı çıkmıyoruz. Elimizde karşı çıkmak için geçerli sebepler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    sadece kör ideoloji, incen yapsa kanal çevresinde otursan güneş yağını alıp güneşlenmeye manzara izlemeye gidersin geçiniz efenim...canım siz herşeye karşıydınız karşı olmadığınız bir cacık yok...

    Bunun inceyle akşenerle alakası yok
    Tek soru soruyorum, cevap ver, kaçak güreşme

    Varsayalım benim 2000 tonluk bir gemim var,
    Kuru yük gemisiyim, tehlikeli bir yüküm yok.
    Montrö anlaşmasına göre İstanbul boğazını bana kapayamazsın.

    İstanbul boğazından geçersem 689 USD ödeyeceğim (iki boğazın toplam maliyeti)
    Kanal İstanbul'dan geçersem, 11.024 USD ödeyeceğim.

    Neden Kanal İstanbul'dan geçeyim?
    Neden 16 (ONALTI) kat daha fazla ödeyeyim?


    Neden cevap vermiyorsun?
    Çünkü sence de mantıklı değil, gerekli değil.
    Özellikle ülkemizin ekonomisi bu durumdayken
    Dubai gibi zengin bir ülke oluruz, başka ülkelere gösteriş olsun diye yaparsın, çevresine de otelleri kondurursun
    Ama zengin değiliz, paramız yok. Borçlanmaya da gerek yok...

    Alıntıları Göster
    Yanlışınız var, geçiş ücreti gemi başı ortalama 160.000 bin dolar olarak düşünülüyor. Süper güç olursun, güçlü ekonomin olur zarar falan gözetmeksizin bu işe girersin. Fakat borç içinde krizlerin içinde yüzen bir ülke için bu proje yandaşı zengin etmekten öteye gitmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3qzotix -- 12 Haziran 2018; 13:40:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerimcem

    ne kadar süper dahihane bir yorum kanal istanbul yarın açılmıyor yıllar yıllar sürecek, 2023 dede lozan antlaşması bitiyor özgürsün free, koca kalifyeli mühendisler düşünenemiş bir tek sen düşünmüşsün bak sen kör ideoloji kısın devreler yanıyoooorrr...

    Lozan Antlaşması'nın 2023'de biteceğine dair düzgün bir kaynak gösterir misin?

    Bu söylediğiin kocaman bir yalan
    ve yalan söylemenin günah olduğunu belirtmeme gerek yok sanırım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parsbey P kullanıcısına yanıt
    2023 de lozan antlaşmasının bittiğini bilmeyen sayın tarih profları he antlaşma yapıyon 1000 yıl yürürlükte sanki tövbe tövbe...ha işime gelmiyor bozdumda dersin..yeterki borusu geçen bir ülke ol...dini kutsal yazılı metinler değil onlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 12 Haziran 2018; 13:47:7 >
  • bal974 B kullanıcısına yanıt
    uymuyorum dersin ne canım dinmi bu? benim bildiğim 100 yıllıktı...burası sömürge ülkemi...bir antlaşmadan tırsıyosunuz bukadar....işime gelmedi iptal ettim o maddeyi bitti...kurallar bu ülkede senin elinde gavurun değil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 12 Haziran 2018; 13:45:23 >
  • Yıllık 8 milyar $ getirisi olacağı söylenen projeyi(kanalistanbul)
    iptal edeceğini vadeden
    muhalefete ne denir???
  • Kardeş 65 Milyar $ nereden bulacak millet böyle sefalet içinde dolanırken?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.