Şimdi Ara

Konfor Gerekli (E65-66/W140-W220/A6/S80 Karmaşası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
2.644
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Önceki araçlarım ve mevcut aracımı hatırlayan arkadaşlar olacaktır.
    Mk3 Mondeo yu satmadan 3.2 Fsi A6 aldım ve yağ yakma (kronik sorun) var diye sattım.

    Şuan Valide hanım ameliyat oldu ve biraz hassas husus. Neredeyse hiç sarsılmaması için ve konforlu konforlu hastane - ev / ev - memleket arası sadece anne ile babanın benim şoförlüğümde binecekleri bir araç bakıyorum.

    İster istemez otomatik. E-F segment. Mümkünse benzinli. Yaşlı araçlarda özellikle lüks bağlamda dizel beni masraf durumunda çok üzer diye düşünüyorum. İlân başlığındaki araçlar nasıldır ? Öneri olarak hangisini doğrularsınız? Bu doğrulamanın amacı nedendir?

    Artısı ve eksisi ile yardımlarınızı rica ediyorum.

    Bütçem : 80.000 Türk Lirası (Maksimum)

    Alternatif araç önerileri de olabilir.

    İyi forumlar, Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Büyük hacimli motorlar gözünüzü korkutmasın, yeni çaydanlık motorlu araçlar gibi 150.000-200.000'de ölmüyorlar.

    Eskiden Honda Accord 3.0 V6 aracım vardı, 75.000 km'de almıştım, 270.000 km'de sattığımda hala sapasağlamdı.
    Volvo S80 T6'yı ise 95.000 km civarında alıp 220.000 km civarlarında satmıştım, sadece şanzımanını elden geçirtmem gerekmişti, ki S80 T6'lar da bu bir ihtiyaçtır.

    Ayrıca F sınıfı araç sahipleri iki kırmızı ışık arasında tam gaz hızlanmalar ile başkalarına birşey ispat derdinde olan insanlar da değil. Arabalar fazla hırpalanmıyor. Pek yüksek devir de görmüyorlar.

    Şu anda ben de çaydanlık motorlu bir BMW X1'e biniyorum. 0 km almıştım ve 98.000 km'ye geldi. Şimdi bu araba da çöp oldu mu? birkaç haftaya 100.000'i geçer.
    Şu 100.000 km saplantısından bu halkın vazgeçmesi lazım.
    Otomobilde bile tüketim toplumu gibi olduk. Borç-harç herkes arabasını yenileme telaşında, daha hiçbir tarafı bozulmadan. Ki bozulsa bile ne olur, tamir edilir, devam edilir.
    Arıza çıkarmadan satayım, yeni araba alayım anlayışını benimseyecek kadar zengin bir ülke değiliz.
  • Forumdaşlar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 80 bin TL ye E veya F segment bir arac !

    80 bine artık B segment araç bile alınamıyor.Beklentilerinizi düşürmenizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Beklentimi düşürmem gerektiğini düşünmüyorum.

    Neden düşüreyim yada düşürmeliyim ?



    Sonuç olarak az yakan parçası ucuz bir araç istemiyorum.



    Malum sitedeki ilanlardan bütçeme göre en mantıklı bakımlı olanları tespit ettim

    Bu konuda ilgili vasıtaları deneyimlemiş kullanmış olan kişilerden fikir bekliyorum.



    Keza görüşünüz gibi az km de neredeyse hiç hasar kaydı olmayan muadillerine baktığımda ortalama 20-30 bin tl fark mevcut

    Ama bütçemiz belli. Kullanım süresi belli. Tercih eksik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Airmatic'li bir W220 ihtiyaçlarınızı karşılayabilir.

    Belki izlemişsinizdir ama aşağıdaki W220 test videosu size fikir verebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 5 Mart 2018; 15:51:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Beklentimi düşürmem gerektiğini düşünmüyorum.

    Neden düşüreyim yada düşürmeliyim ?



    Sonuç olarak az yakan parçası ucuz bir araç istemiyorum.



    Malum sitedeki ilanlardan bütçeme göre en mantıklı bakımlı olanları tespit ettim

    Bu konuda ilgili vasıtaları deneyimlemiş kullanmış olan kişilerden fikir bekliyorum.



    Keza görüşünüz gibi az km de neredeyse hiç hasar kaydı olmayan muadillerine baktığımda ortalama 20-30 bin tl fark mevcut

    Ama bütçemiz belli. Kullanım süresi belli. Tercih eksik

    Başınıza iş alacaksınız beyfendi . 80 bine temiz E veya F segmenti araç bulmanız rüya .Malum sitelerde bulduğunuz araçlar sizce çok mu temiz.Çogu araçın bilmem ne kadar hasar kaydı bilmem neresinde sorunları vardır.Eşinizi sırf E veya F segment diye güvensiz hurda araç ile götürecekseniz sizin tercihiniz ama bir kaza anında ne olacağını biliyorsunuz .Tercih sizin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Hocam



    470154328 bir bakarmısınız ?



    Firmayı söylemeye gerek yok. Araçta malum ama yorumunuzu merak ediyorum. Çöp mü acaba bu araç ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bal974 B kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle evet.



    Kronik hususları hakkında bilginiz var mı ?

    Deneyimlerinizi dinlemek isterim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Beklentimi düşürmem gerektiğini düşünmüyorum.

    Neden düşüreyim yada düşürmeliyim ?



    Sonuç olarak az yakan parçası ucuz bir araç istemiyorum.



    Malum sitedeki ilanlardan bütçeme göre en mantıklı bakımlı olanları tespit ettim

    Bu konuda ilgili vasıtaları deneyimlemiş kullanmış olan kişilerden fikir bekliyorum.



    Keza görüşünüz gibi az km de neredeyse hiç hasar kaydı olmayan muadillerine baktığımda ortalama 20-30 bin tl fark mevcut

    Ama bütçemiz belli. Kullanım süresi belli. Tercih eksik

    Başınıza iş alacaksınız beyfendi . 80 bine temiz E veya F segmenti araç bulmanız rüya .Malum sitelerde bulduğunuz araçlar sizce çok mu temiz.Çogu araçın bilmem ne kadar hasar kaydı bilmem neresinde sorunları vardır.Eşinizi sırf E veya F segment diye güvensiz hurda araç ile götürecekseniz sizin tercihiniz ama bir kaza anında ne olacağını biliyorsunuz .Tercih sizin.

    Konuyu açan arkadaş, hiç sorun çıkarmayacak, az yakan, niyetlendiğim gün satabileceğim bir araba arıyorum dememiş ki.
    80.000 TL'lere alacağınız bir araç hurda olmayacaktır, tabii sizin hurda anlayışınız ne bilemiyorum.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2000model-185.000km-de-vakum%2C4koltuk-elektrkli-isitma-kazasiz-525144440/detay
    Yukarıdaki linkteki gibi bir sürü araba bulunabilir. Bu sadece bir örnek.

    Motoru ve elektroniği çok kurcalanmamış, büyük kaza geçirmemiş, yanlış ellerde tamir görmemiş olması yeterli. Ufak tefek sorunlar tabii ki çıkaracaktır.
    TÜketimi 12-13 lt/100 km altına tabii ki düşmeyecektir. Şehir içinde 18-20 litre/100 km'lere yaklaşacaktır. Ama konuyu açan arkadaş bunları dert etmiyor ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Hocam



    470154328 bir bakarmısınız ?



    Firmayı söylemeye gerek yok. Araçta malum ama yorumunuzu merak ediyorum. Çöp mü acaba bu araç ?

    Beyfendi araç 168 bin km'de ! Bu bile almamak için başlı başına bir neden.Ayrıca 2004 model bir araç kaza anında sevdiklerinizi ne kadar koruyabilir.Peki son model C sınıfı bir araç ile 2004 model F segment bir arac konfor anlamında ne kadar farklı olabilir sizce ?

    Ayrıca araçin daha öncelerde sahibi tarafından nasıl kullanıldığını bilmiyorsunuz.Sadece resimden bakarak araç hakkında yorum yapılamaz.

    Gerçekten çok üzülüyorum bu devirde para çok değerli ama siz 14 yasinda araçlara 80 bin vermekten bahsediyorsunuz.Yapmayin hocam yazık günah gerçekten araç ile yolda kalırsanız ne yapacaksınız Bir söz vardır

    İlk sahibi BMW ye biner 2. Sahibine BMW biner bence bunu biraz düşünün .

    Bana soracak olursanız alırdım 2. el 2017 model Megane keyfime bakardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Hocam



    470154328 bir bakarmısınız ?



    Firmayı söylemeye gerek yok. Araçta malum ama yorumunuzu merak ediyorum. Çöp mü acaba bu araç ?

    Beyfendi araç 168 bin km'de ! Bu bile almamak için başlı başına bir neden.Ayrıca 2004 model bir araç kaza anında sevdiklerinizi ne kadar koruyabilir.Peki son model C sınıfı bir araç ile 2004 model F segment bir arac konfor anlamında ne kadar farklı olabilir sizce ?

    Ayrıca araçin daha öncelerde sahibi tarafından nasıl kullanıldığını bilmiyorsunuz.Sadece resimden bakarak araç hakkında yorum yapılamaz.

    Gerçekten çok üzülüyorum bu devirde para çok değerli ama siz 14 yasinda araçlara 80 bin vermekten bahsediyorsunuz.Yapmayin hocam yazık günah gerçekten araç ile yolda kalırsanız ne yapacaksınız Bir söz vardır

    İlk sahibi BMW ye biner 2. Sahibine BMW biner bence bunu biraz düşünün .

    Bana soracak olursanız alırdım 2. el 2017 model Megane keyfime bakardım.

    Evvveeet, beklenen renault tavsiyesi geldi...

    Yapma allahaşkına konforlu F sınıfı araçlardan konuşuluyor, Megane ne alaka!!!!.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Beklentimi düşürmem gerektiğini düşünmüyorum.

    Neden düşüreyim yada düşürmeliyim ?



    Sonuç olarak az yakan parçası ucuz bir araç istemiyorum.



    Malum sitedeki ilanlardan bütçeme göre en mantıklı bakımlı olanları tespit ettim

    Bu konuda ilgili vasıtaları deneyimlemiş kullanmış olan kişilerden fikir bekliyorum.



    Keza görüşünüz gibi az km de neredeyse hiç hasar kaydı olmayan muadillerine baktığımda ortalama 20-30 bin tl fark mevcut

    Ama bütçemiz belli. Kullanım süresi belli. Tercih eksik

    Başınıza iş alacaksınız beyfendi . 80 bine temiz E veya F segmenti araç bulmanız rüya .Malum sitelerde bulduğunuz araçlar sizce çok mu temiz.Çogu araçın bilmem ne kadar hasar kaydı bilmem neresinde sorunları vardır.Eşinizi sırf E veya F segment diye güvensiz hurda araç ile götürecekseniz sizin tercihiniz ama bir kaza anında ne olacağını biliyorsunuz .Tercih sizin.

    Konuyu açan arkadaş, hiç sorun çıkarmayacak, az yakan, niyetlendiğim gün satabileceğim bir araba arıyorum dememiş ki.
    80.000 TL'lere alacağınız bir araç hurda olmayacaktır, tabii sizin hurda anlayışınız ne bilemiyorum.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-2000model-185.000km-de-vakum%2C4koltuk-elektrkli-isitma-kazasiz-525144440/detay
    Yukarıdaki linkteki gibi bir sürü araba bulunabilir. Bu sadece bir örnek.

    Motoru ve elektroniği çok kurcalanmamış, büyük kaza geçirmemiş, yanlış ellerde tamir görmemiş olması yeterli. Ufak tefek sorunlar tabii ki çıkaracaktır.
    TÜketimi 12-13 lt/100 km altına tabii ki düşmeyecektir. Şehir içinde 18-20 litre/100 km'lere yaklaşacaktır. Ama konuyu açan arkadaş bunları dert etmiyor ki.

    Araç 18 yaşında daha ne kadar hurda olsun!

    Ben gerçekten anlayamıyorum arkadaşlar siz iyimisiniz artık ömrünü tamamlamış araçlara 80 bin vermek nedir Allah aşkına

    Hocam sizde arkadaşı yanlış yola yöneltmeyin adama artık ömrünü tamamlamış hurda araç ilanları atıyorsunuz yazık değil mi arkadaşa !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Hocam



    470154328 bir bakarmısınız ?



    Firmayı söylemeye gerek yok. Araçta malum ama yorumunuzu merak ediyorum. Çöp mü acaba bu araç ?

    Beyfendi araç 168 bin km'de ! Bu bile almamak için başlı başına bir neden.Ayrıca 2004 model bir araç kaza anında sevdiklerinizi ne kadar koruyabilir.Peki son model C sınıfı bir araç ile 2004 model F segment bir arac konfor anlamında ne kadar farklı olabilir sizce ?

    Ayrıca araçin daha öncelerde sahibi tarafından nasıl kullanıldığını bilmiyorsunuz.Sadece resimden bakarak araç hakkında yorum yapılamaz.

    Gerçekten çok üzülüyorum bu devirde para çok değerli ama siz 14 yasinda araçlara 80 bin vermekten bahsediyorsunuz.Yapmayin hocam yazık günah gerçekten araç ile yolda kalırsanız ne yapacaksınız Bir söz vardır

    İlk sahibi BMW ye biner 2. Sahibine BMW biner bence bunu biraz düşünün .

    Bana soracak olursanız alırdım 2. el 2017 model Megane keyfime bakardım.

    Büyük hacimli motorlar gözünüzü korkutmasın, yeni çaydanlık motorlu araçlar gibi 150.000-200.000'de ölmüyorlar.

    Eskiden Honda Accord 3.0 V6 aracım vardı, 75.000 km'de almıştım, 270.000 km'de sattığımda hala sapasağlamdı.
    Volvo S80 T6'yı ise 95.000 km civarında alıp 220.000 km civarlarında satmıştım, sadece şanzımanını elden geçirtmem gerekmişti, ki S80 T6'lar da bu bir ihtiyaçtır.

    Ayrıca F sınıfı araç sahipleri iki kırmızı ışık arasında tam gaz hızlanmalar ile başkalarına birşey ispat derdinde olan insanlar da değil. Arabalar fazla hırpalanmıyor. Pek yüksek devir de görmüyorlar.

    Şu anda ben de çaydanlık motorlu bir BMW X1'e biniyorum. 0 km almıştım ve 98.000 km'ye geldi. Şimdi bu araba da çöp oldu mu? birkaç haftaya 100.000'i geçer.
    Şu 100.000 km saplantısından bu halkın vazgeçmesi lazım.
    Otomobilde bile tüketim toplumu gibi olduk. Borç-harç herkes arabasını yenileme telaşında, daha hiçbir tarafı bozulmadan. Ki bozulsa bile ne olur, tamir edilir, devam edilir.
    Arıza çıkarmadan satayım, yeni araba alayım anlayışını benimseyecek kadar zengin bir ülke değiliz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Hocam



    470154328 bir bakarmısınız ?



    Firmayı söylemeye gerek yok. Araçta malum ama yorumunuzu merak ediyorum. Çöp mü acaba bu araç ?

    Beyfendi araç 168 bin km'de ! Bu bile almamak için başlı başına bir neden.Ayrıca 2004 model bir araç kaza anında sevdiklerinizi ne kadar koruyabilir.Peki son model C sınıfı bir araç ile 2004 model F segment bir arac konfor anlamında ne kadar farklı olabilir sizce ?

    Ayrıca araçin daha öncelerde sahibi tarafından nasıl kullanıldığını bilmiyorsunuz.Sadece resimden bakarak araç hakkında yorum yapılamaz.

    Gerçekten çok üzülüyorum bu devirde para çok değerli ama siz 14 yasinda araçlara 80 bin vermekten bahsediyorsunuz.Yapmayin hocam yazık günah gerçekten araç ile yolda kalırsanız ne yapacaksınız Bir söz vardır

    İlk sahibi BMW ye biner 2. Sahibine BMW biner bence bunu biraz düşünün .

    Bana soracak olursanız alırdım 2. el 2017 model Megane keyfime bakardım.

    Büyük hacimli motorlar gözünüzü korkutmasın, yeni çaydanlık motorlu araçlar gibi 150.000-200.000'de ölmüyorlar.

    Eskiden Honda Accord 3.0 V6 aracım vardı, 75.000 km'de almıştım, 270.000 km'de sattığımda hala sapasağlamdı.
    Volvo S80 T6'yı ise 95.000 km civarında alıp 220.000 km civarlarında satmıştım, sadece şanzımanını elden geçirtmem gerekmişti, ki S80 T6'lar da bu bir ihtiyaçtır.

    Ayrıca F sınıfı araç sahipleri iki kırmızı ışık arasında tam gaz hızlanmalar ile başkalarına birşey ispat derdinde olan insanlar da değil. Arabalar fazla hırpalanmıyor. Pek yüksek devir de görmüyorlar.

    Şu anda ben de çaydanlık motorlu bir BMW X1'e biniyorum. 0 km almıştım ve 98.000 km'ye geldi. Şimdi bu araba da çöp oldu mu? birkaç haftaya 100.000'i geçer.
    Şu 100.000 km saplantısından bu halkın vazgeçmesi lazım.
    Otomobilde bile tüketim toplumu gibi olduk. Borç-harç herkes arabasını yenileme telaşında, daha hiçbir tarafı bozulmadan. Ki bozulsa bile ne olur, tamir edilir, devam edilir.
    Arıza çıkarmadan satayım, yeni araba alayım anlayışını benimseyecek kadar zengin bir ülke değiliz.

    Peki hocam siz kazandınız düşüncelerinize önem veriyorum arkadaş alsın bakalım 15-20 yaşındaki araçları umarım dediğiniz gibi olurda bir sıkıntı yaşamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Hocam



    470154328 bir bakarmısınız ?



    Firmayı söylemeye gerek yok. Araçta malum ama yorumunuzu merak ediyorum. Çöp mü acaba bu araç ?

    Beyfendi araç 168 bin km'de ! Bu bile almamak için başlı başına bir neden.Ayrıca 2004 model bir araç kaza anında sevdiklerinizi ne kadar koruyabilir.Peki son model C sınıfı bir araç ile 2004 model F segment bir arac konfor anlamında ne kadar farklı olabilir sizce ?

    Ayrıca araçin daha öncelerde sahibi tarafından nasıl kullanıldığını bilmiyorsunuz.Sadece resimden bakarak araç hakkında yorum yapılamaz.

    Gerçekten çok üzülüyorum bu devirde para çok değerli ama siz 14 yasinda araçlara 80 bin vermekten bahsediyorsunuz.Yapmayin hocam yazık günah gerçekten araç ile yolda kalırsanız ne yapacaksınız Bir söz vardır

    İlk sahibi BMW ye biner 2. Sahibine BMW biner bence bunu biraz düşünün .

    Bana soracak olursanız alırdım 2. el 2017 model Megane keyfime bakardım.

    Büyük hacimli motorlar gözünüzü korkutmasın, yeni çaydanlık motorlu araçlar gibi 150.000-200.000'de ölmüyorlar.

    Eskiden Honda Accord 3.0 V6 aracım vardı, 75.000 km'de almıştım, 270.000 km'de sattığımda hala sapasağlamdı.
    Volvo S80 T6'yı ise 95.000 km civarında alıp 220.000 km civarlarında satmıştım, sadece şanzımanını elden geçirtmem gerekmişti, ki S80 T6'lar da bu bir ihtiyaçtır.

    Ayrıca F sınıfı araç sahipleri iki kırmızı ışık arasında tam gaz hızlanmalar ile başkalarına birşey ispat derdinde olan insanlar da değil. Arabalar fazla hırpalanmıyor. Pek yüksek devir de görmüyorlar.

    Şu anda ben de çaydanlık motorlu bir BMW X1'e biniyorum. 0 km almıştım ve 98.000 km'ye geldi. Şimdi bu araba da çöp oldu mu? birkaç haftaya 100.000'i geçer.
    Şu 100.000 km saplantısından bu halkın vazgeçmesi lazım.
    Otomobilde bile tüketim toplumu gibi olduk. Borç-harç herkes arabasını yenileme telaşında, daha hiçbir tarafı bozulmadan. Ki bozulsa bile ne olur, tamir edilir, devam edilir.
    Arıza çıkarmadan satayım, yeni araba alayım anlayışını benimseyecek kadar zengin bir ülke değiliz.

    Peki hocam siz kazandınız düşüncelerinize önem veriyorum arkadaş alsın bakalım 15-20 yaşındaki araçları umarım dediğiniz gibi olurda bir sıkıntı yaşamaz.

    Sıkıntı yaşaması muhtemel, zaten bunu bilerek bakıyor. Çok yakacak, park yeri zor bulacak, mekanik arıza ihtimali az ama elektronik arıza verebilir.
    Ama kullanırken de sıfır km bir C sınıfı araca göre çok daha konforlu bir yolculuk yapacak, ki konuyu açan arkadaşın annesinin sarsılmaması lazımmış. Kriterleri farklı.

    Selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Hocam



    470154328 bir bakarmısınız ?



    Firmayı söylemeye gerek yok. Araçta malum ama yorumunuzu merak ediyorum. Çöp mü acaba bu araç ?

    Beyfendi araç 168 bin km'de ! Bu bile almamak için başlı başına bir neden.Ayrıca 2004 model bir araç kaza anında sevdiklerinizi ne kadar koruyabilir.Peki son model C sınıfı bir araç ile 2004 model F segment bir arac konfor anlamında ne kadar farklı olabilir sizce ?

    Ayrıca araçin daha öncelerde sahibi tarafından nasıl kullanıldığını bilmiyorsunuz.Sadece resimden bakarak araç hakkında yorum yapılamaz.

    Gerçekten çok üzülüyorum bu devirde para çok değerli ama siz 14 yasinda araçlara 80 bin vermekten bahsediyorsunuz.Yapmayin hocam yazık günah gerçekten araç ile yolda kalırsanız ne yapacaksınız Bir söz vardır

    İlk sahibi BMW ye biner 2. Sahibine BMW biner bence bunu biraz düşünün .

    Bana soracak olursanız alırdım 2. el 2017 model Megane keyfime bakardım.

    Büyük hacimli motorlar gözünüzü korkutmasın, yeni çaydanlık motorlu araçlar gibi 150.000-200.000'de ölmüyorlar.

    Eskiden Honda Accord 3.0 V6 aracım vardı, 75.000 km'de almıştım, 270.000 km'de sattığımda hala sapasağlamdı.
    Volvo S80 T6'yı ise 95.000 km civarında alıp 220.000 km civarlarında satmıştım, sadece şanzımanını elden geçirtmem gerekmişti, ki S80 T6'lar da bu bir ihtiyaçtır.

    Ayrıca F sınıfı araç sahipleri iki kırmızı ışık arasında tam gaz hızlanmalar ile başkalarına birşey ispat derdinde olan insanlar da değil. Arabalar fazla hırpalanmıyor. Pek yüksek devir de görmüyorlar.

    Şu anda ben de çaydanlık motorlu bir BMW X1'e biniyorum. 0 km almıştım ve 98.000 km'ye geldi. Şimdi bu araba da çöp oldu mu? birkaç haftaya 100.000'i geçer.
    Şu 100.000 km saplantısından bu halkın vazgeçmesi lazım.
    Otomobilde bile tüketim toplumu gibi olduk. Borç-harç herkes arabasını yenileme telaşında, daha hiçbir tarafı bozulmadan. Ki bozulsa bile ne olur, tamir edilir, devam edilir.
    Arıza çıkarmadan satayım, yeni araba alayım anlayışını benimseyecek kadar zengin bir ülke değiliz.

    Peki hocam siz kazandınız düşüncelerinize önem veriyorum arkadaş alsın bakalım 15-20 yaşındaki araçları umarım dediğiniz gibi olurda bir sıkıntı yaşamaz.

    Sıkıntı yaşaması muhtemel, zaten bunu bilerek bakıyor. Çok yakacak, park yeri zor bulacak, mekanik arıza ihtimali az ama elektronik arıza verebilir.
    Ama kullanırken de sıfır km bir C sınıfı araca göre çok daha konforlu bir yolculuk yapacak, ki konuyu açan arkadaşın annesinin sarsılmaması lazımmış. Kriterleri farklı.

    Selamlar

    Sadece biraz daha konforlu yolculuk yapmak için bu kadar sıkıntı çekmeye değer mi sizce ?

    Lütfen samimi cevaplayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Hocam



    470154328 bir bakarmısınız ?



    Firmayı söylemeye gerek yok. Araçta malum ama yorumunuzu merak ediyorum. Çöp mü acaba bu araç ?

    Beyfendi araç 168 bin km'de ! Bu bile almamak için başlı başına bir neden.Ayrıca 2004 model bir araç kaza anında sevdiklerinizi ne kadar koruyabilir.Peki son model C sınıfı bir araç ile 2004 model F segment bir arac konfor anlamında ne kadar farklı olabilir sizce ?

    Ayrıca araçin daha öncelerde sahibi tarafından nasıl kullanıldığını bilmiyorsunuz.Sadece resimden bakarak araç hakkında yorum yapılamaz.

    Gerçekten çok üzülüyorum bu devirde para çok değerli ama siz 14 yasinda araçlara 80 bin vermekten bahsediyorsunuz.Yapmayin hocam yazık günah gerçekten araç ile yolda kalırsanız ne yapacaksınız Bir söz vardır

    İlk sahibi BMW ye biner 2. Sahibine BMW biner bence bunu biraz düşünün .

    Bana soracak olursanız alırdım 2. el 2017 model Megane keyfime bakardım.

    Büyük hacimli motorlar gözünüzü korkutmasın, yeni çaydanlık motorlu araçlar gibi 150.000-200.000'de ölmüyorlar.

    Eskiden Honda Accord 3.0 V6 aracım vardı, 75.000 km'de almıştım, 270.000 km'de sattığımda hala sapasağlamdı.
    Volvo S80 T6'yı ise 95.000 km civarında alıp 220.000 km civarlarında satmıştım, sadece şanzımanını elden geçirtmem gerekmişti, ki S80 T6'lar da bu bir ihtiyaçtır.

    Ayrıca F sınıfı araç sahipleri iki kırmızı ışık arasında tam gaz hızlanmalar ile başkalarına birşey ispat derdinde olan insanlar da değil. Arabalar fazla hırpalanmıyor. Pek yüksek devir de görmüyorlar.

    Şu anda ben de çaydanlık motorlu bir BMW X1'e biniyorum. 0 km almıştım ve 98.000 km'ye geldi. Şimdi bu araba da çöp oldu mu? birkaç haftaya 100.000'i geçer.
    Şu 100.000 km saplantısından bu halkın vazgeçmesi lazım.
    Otomobilde bile tüketim toplumu gibi olduk. Borç-harç herkes arabasını yenileme telaşında, daha hiçbir tarafı bozulmadan. Ki bozulsa bile ne olur, tamir edilir, devam edilir.
    Arıza çıkarmadan satayım, yeni araba alayım anlayışını benimseyecek kadar zengin bir ülke değiliz.

    Peki hocam siz kazandınız düşüncelerinize önem veriyorum arkadaş alsın bakalım 15-20 yaşındaki araçları umarım dediğiniz gibi olurda bir sıkıntı yaşamaz.

    Sıkıntı yaşaması muhtemel, zaten bunu bilerek bakıyor. Çok yakacak, park yeri zor bulacak, mekanik arıza ihtimali az ama elektronik arıza verebilir.
    Ama kullanırken de sıfır km bir C sınıfı araca göre çok daha konforlu bir yolculuk yapacak, ki konuyu açan arkadaşın annesinin sarsılmaması lazımmış. Kriterleri farklı.

    Selamlar

    Sadece biraz daha konforlu yolculuk yapmak için bu kadar sıkıntı çekmeye değer mi sizce ?

    Lütfen samimi cevaplayın.

    Takoz gibi bir C sınıfına binmektense, E sınıfı kullanılmış bir araç almayı tercih ederim. F sınıfını tercih etmem, çünkü benim için fazla büyük.
    Tabii bu benim kişisel tercihim.

    Bir de şu var ben 44 yaşında bir makina mühendisiyim ve mekanikten vs. az da olsa anlarım. Ayrıca sanayide de iyi, beni kandırmaya çalışmayacak (başkalarını kandırmaya çalışırlar belki ama beni değil) ustalarım ve parçacılarım var. Bu yüzden ben biraz daha rahat davranabilirim. Yurtdışı bağlantılarım da var, parça sorunu da yaşamam, yaşasam da çözümünü bulabilirim. Tek zor gelecek kısmı, artık vaktim yok, gençken daha rahattım.

    Ama hayatında sanayiye girmemiş, girdiğinde de kazıklanmış ve kazıklandığını farketmemiş birine tavsiye etmem.

    Selamlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Hocam



    470154328 bir bakarmısınız ?



    Firmayı söylemeye gerek yok. Araçta malum ama yorumunuzu merak ediyorum. Çöp mü acaba bu araç ?

    Beyfendi araç 168 bin km'de ! Bu bile almamak için başlı başına bir neden.Ayrıca 2004 model bir araç kaza anında sevdiklerinizi ne kadar koruyabilir.Peki son model C sınıfı bir araç ile 2004 model F segment bir arac konfor anlamında ne kadar farklı olabilir sizce ?

    Ayrıca araçin daha öncelerde sahibi tarafından nasıl kullanıldığını bilmiyorsunuz.Sadece resimden bakarak araç hakkında yorum yapılamaz.

    Gerçekten çok üzülüyorum bu devirde para çok değerli ama siz 14 yasinda araçlara 80 bin vermekten bahsediyorsunuz.Yapmayin hocam yazık günah gerçekten araç ile yolda kalırsanız ne yapacaksınız Bir söz vardır

    İlk sahibi BMW ye biner 2. Sahibine BMW biner bence bunu biraz düşünün .

    Bana soracak olursanız alırdım 2. el 2017 model Megane keyfime bakardım.

    Büyük hacimli motorlar gözünüzü korkutmasın, yeni çaydanlık motorlu araçlar gibi 150.000-200.000'de ölmüyorlar.

    Eskiden Honda Accord 3.0 V6 aracım vardı, 75.000 km'de almıştım, 270.000 km'de sattığımda hala sapasağlamdı.
    Volvo S80 T6'yı ise 95.000 km civarında alıp 220.000 km civarlarında satmıştım, sadece şanzımanını elden geçirtmem gerekmişti, ki S80 T6'lar da bu bir ihtiyaçtır.

    Ayrıca F sınıfı araç sahipleri iki kırmızı ışık arasında tam gaz hızlanmalar ile başkalarına birşey ispat derdinde olan insanlar da değil. Arabalar fazla hırpalanmıyor. Pek yüksek devir de görmüyorlar.

    Şu anda ben de çaydanlık motorlu bir BMW X1'e biniyorum. 0 km almıştım ve 98.000 km'ye geldi. Şimdi bu araba da çöp oldu mu? birkaç haftaya 100.000'i geçer.
    Şu 100.000 km saplantısından bu halkın vazgeçmesi lazım.
    Otomobilde bile tüketim toplumu gibi olduk. Borç-harç herkes arabasını yenileme telaşında, daha hiçbir tarafı bozulmadan. Ki bozulsa bile ne olur, tamir edilir, devam edilir.
    Arıza çıkarmadan satayım, yeni araba alayım anlayışını benimseyecek kadar zengin bir ülke değiliz.

    Peki hocam siz kazandınız düşüncelerinize önem veriyorum arkadaş alsın bakalım 15-20 yaşındaki araçları umarım dediğiniz gibi olurda bir sıkıntı yaşamaz.

    Sıkıntı yaşaması muhtemel, zaten bunu bilerek bakıyor. Çok yakacak, park yeri zor bulacak, mekanik arıza ihtimali az ama elektronik arıza verebilir.
    Ama kullanırken de sıfır km bir C sınıfı araca göre çok daha konforlu bir yolculuk yapacak, ki konuyu açan arkadaşın annesinin sarsılmaması lazımmış. Kriterleri farklı.

    Selamlar

    Sadece biraz daha konforlu yolculuk yapmak için bu kadar sıkıntı çekmeye değer mi sizce ?

    Lütfen samimi cevaplayın.

    aradaki fark "biraz daha" kelimeleri ile anlatılacak gibi değildir.

    sıfır alınmış mk7 golf tsi highline DCC donanımlı araçtan 2001 e39 530ia araca geçmiş biri olarak söylüyorum.


    konuyu açan arkadaş için tavsiyelerim:

    konfor için airmatic donanım rakipsiz olsa da bu yaştaki araçlarda ciddi masraf çıkarıyor. onun yerine standart süspansiyonlu F segmenti veya airmatic bakımı yapılmış araçlara yönelin.

    alırken dikkat edeceğiniz hususlar:

    - orjinal benzinli olmalı
    - kullanan kişinin kaçıncı sahibi olduğu
    - kullanıcının yaşı ( babadan kalma aracı kullanan genç adam da olur çünkü aileden görmüş adamdan zarar gelmez)
    - kullanan kişinin mesleği
    - fabrikadan çıktığı gibi olması
    - çakma jant takılmamış olması
    - dvd vb. mutlimedya unite de olmayacak.

    bozuk para testi yapın. kaputun üstüne dik konumda bozuk para koyun kontağı açın para devrilmezse ya da hemen düşmezse motorda sıkıntı yoktur.

    bu araçlarda kullanırken hiç metal sürtünme sesi duymamanız gerekir. duyulan tek ses v6-v8 motorun tatlı homurdanması olmalıdır. aksi her ses bir probleme işarettir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Hocam



    470154328 bir bakarmısınız ?



    Firmayı söylemeye gerek yok. Araçta malum ama yorumunuzu merak ediyorum. Çöp mü acaba bu araç ?

    Araca yerinde baktım,15 bin liraya yakın masrafı var ilandaki aracın.Geçen yıl 2005 model 7.45i kullanıyordum.160 bin kmdeydi ve bildiğimiz sorunları hariç hiç bir sıkıntı yaşamadık.Fakat yakıt konusunda kesinlikle üzecektir özellikle şehir içinde.Bu tarz arabaları alacaksanız kesinlikle ama kesinlikle ölü fiyattan almanız gerekiyor ki tek seferde 10 bin lira para harcayıp içinize sinecek kadar bakımlarını yaptırabilin.Satarken çok zarar etmeyin.

    Bu arada benzer bir kullanıcıyız sizi anlıyorum,böyle harika araçlara 70 bin tl verip binmek varken yeni araçları almak içinizden gelmiyodur.Araçlar kesinlikle keyifli,konforlu.Yakıt ve MTV'yi de göze alıp karar vermişsinizdir mutlaka.Şu DCI kafalı arkadaşı ciddiye almayın,200 bin tl para harcıcam deseniz 2 tane Megane alır diye öneri verir muhtemelen.Sorunuz olursa özelden falan yazabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • bal974 B kullanıcısına yanıt
    Tüm iletileri okuyarak:



    Lütfen diğer arkadaş ile diyaloğa girmeyiniz. Çünkü ben kendimi ona anlatamadım ne yazık ki.

    2008 Passat/2008 Mondeo kullanmış ve 2004 mondeo kullanan biri olarak ben arkadaşların yada şirketin araçları dışında B veya C segmente binmedim. Şuan bile 1000 gibi yakıt tüketimin mevcut aylık Konuyu bağlayacağım nokta diğer gönderiniz ile aynı. Şuan kendime günlük kullanım amaçlı araç aramıyorum. Sanırım diğer forumdaş öyle zannetti. İlgi ve bilgilendirme adına tekrardan teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.