Şimdi Ara

Kocaman Çukura Girdik (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • luminator L kullanıcısına yanıt
    hocam lastik patlamış darbeyi emmiş zaten.Aks falan neden yenilensin.Hayırdır 50 metre uçurumdan mı uçtunuz.Birşey olmaz yahu.Rot balans yapan bir yere götürün ön düzende boşluk olup olmadığını değişmesi gereken parça olup olmadığını sorun.Bence birşey olmamıştır.
    _____________________________
    Jaguar X-Type 2.0 D Executive
  • O çukura aynı gün saat 19:00 civarlarında ben de rastladım, sanırım hızım az olduğu için hasarsız kurtuldum ayrıca çukur zamanla da derinleşmiş olabilir. Geçmiş olsun.
    _____________________________
  • coder61 C kullanıcısına yanıt
    Hocam biz de rastladigimizda ya 19.00 dur ya 19.30 dur saat. Tunel cikisi saga cekmis iki arac gorduyseniz bizdik. Sonradan daha da artti arabalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Spirited kullanıcısına yanıt
    Sagolun hocam icimiz rahatladi. Az sonra goturecegim. insallah minimum hasarla atlaticaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çukurun fotosunu çekip dava açma niyetinde olanlar çukuruma zarar verdin diye karşı davayla karşılaştıklarında konuya bekleriz. yapmayın öyle şeyler. burası Türkiye.
    _____________________________
    308 GP Yarışı, 91 Zafer, 155 Podyum, 68 PP, 77 EHT, 7 Şampiyonluk, Tek Kral Michael Schumacher

    Novitec Bravo 1.4 T-Jet 170PS Sport

  • luminator L kullanıcısına yanıt
    hocam birşey olmaz merak etmeyin.Gönlünüz ferah olsun.Öyle kolayca yıkılmaz arabaların ön düzeni.Lastik ve jantta sorun vardır.Jant yaulmuş olabilir.Bu tür şeylerde ilk jant yamulur ikinci lastik patlar. zaten çoğu darbe ondan fazlasına geçemez.50 metre den yere 4 teker üstüne düşmediyseniz birşey olmamıştır inş.
    _____________________________
    Jaguar X-Type 2.0 D Executive
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    araç neydi?
    _____________________________
    Jaguar X-Type 2.0 D Executive
  • Yedek lastik koymayan bu yedek lastiği para ile satmaya çalışan firmaların yolda kalma konusunda hiç kusuru yok.
    _____________________________
    AO
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirited

    araç neydi?

    98 model vectra cd, 5 kişi idik ve full bagaj ile oldu bu olay
    babam sonra direksiyon titreme şikayeti ile götürü arabayı bu durumdan olduğu ortaya çıktı
    _____________________________
  • Geçmiş olsun.

    bende leonu yeni aldığım aylarda kötü bir çukura girmiştim. jant yamuldu, lastik balon yaptı. jantı düzelttirdik lastiği değiştirdik..

    25.000 km oldu olayın üzerine sağa çekme sola yatma titreme vs yok..

    ön takıma kolay kolay birşey olmuyor sanırım.
    _____________________________
    Alea iacta est.
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    o işte başka iş vardır.gelen darbeleri viraj denge çubuğu karşılamaz.Bu denge çubuklarının görevi eğim olan yerlerde arabanın dengede durmasına yardım etmektir.Esas yükü taşıyan malzemeler başka örn salıncaklar
    _____________________________
    Jaguar X-Type 2.0 D Executive
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirited

    o işte başka iş vardır.gelen darbeleri viraj denge çubuğu karşılamaz.Bu denge çubuklarının görevi eğim olan yerlerde arabanın dengede durmasına yardım etmektir.Esas yükü taşıyan malzemeler başka örn salıncaklar

    ön düzen parçası olduğu için zarar görmesi normal olabilir, yani arabanın ön düzeni darbeyi yeterince ememediği için zarar görmüş olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 18 Ocak 2016; 19:16:48 >
    _____________________________
  • İşte bu yuzden Turkiyede yeni araba alinmaz. Herkes torosa ladaya binecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    hocam ön düzen parçalarının en boşta olanı, sökülse bile direk etki etmeyen parça viraj denge çubuklarıdır.Yani bir arabanın viraj denge çubuklarını sökerseniz kullanmaya devam edebilirsiniz.Onlara öyle bir yük binmiyor.Hiç yük binmiyor.Anlayacağınız darbe ilk jantı,sonra lastiği,amortisörü,salıncakları,rotları,bilyayı ve aksları etkiler sıralama böyledir.Daha ağır darbelerde amortisör kulesinde çatlak, n direklerde çatlak görülebilir.Eğer darbede viraj denge çubuğu kırılıyorsa o tasarımda bir mühendislik hatası vardır.İş viraj denge çubuğuna kaldıysa geçmiş olsun zaten.
    _____________________________
    Jaguar X-Type 2.0 D Executive
  • ABCdiküçgeni kullanıcısına yanıt
    hocam toros ve ladanında bir öndüzene sahip olduğunu unutmayalım.Kötü kullanımlarda onlarda bozulur ki çok görmüşüm ön düzeni bozulan toros ve lada.ha parçası ucuz onarımı kolay o başka mevzu siz ondan bahsediyorsunuz sanırım.Boulmayan birşey yok bu dünyada maalesef.
    _____________________________
    Jaguar X-Type 2.0 D Executive
  • Geçmiş olsun o yol gerek viraj olsun, gerek yol yapım çalışmaları olsun sıkıntılı ayda 1 antalya-ısparta gider gelirim, bucak-burdur-ısparta yolunu tercih ediyorum km farkı çok fazla değil.
    _____________________________
    Opel Corsa 1.2 Twinport Essentia 2012 18.02.2016-.......
    Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 90 bg Active plus 2007 21.04.2015-12.10.2015
    Opel Corsa 1.2 Twinport Essentia 2013 14.07.2015-29.07.2015
    Opel İnsignia 1.6 Turbo Edition Elegance 2009 20.10.2014-13.03.2015
    Ford Tourneo Connect 110 Ps Glx 2011 Plus paket 20.04.2014-15.09.2014
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sprtv

    ama niye öyle diyonuz? duble yol yaptılar...

    bu kafadan verin bana
    _____________________________
    En iyi otomobil cebinizde anahtarı bulunan otomobildir...

    2010-2011 Şampiyonu Trabzonspor!
  • hocam geçmiş olsun
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meeta

    Geçmiş olsun o yol gerek viraj olsun, gerek yol yapım çalışmaları olsun sıkıntılı ayda 1 antalya-ısparta gider gelirim, bucak-burdur-ısparta yolunu tercih ediyorum km farkı çok fazla değil.

    kesinlikle burdur yolu çok daha iyi.

    ısparta yolu 1+2 şerit yada 2+1

    ayrıca daha fazla yokuş ve viraj . heryeri risk

    burdur yolu kaymak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirited

    hocam ön düzen parçalarının en boşta olanı, sökülse bile direk etki etmeyen parça viraj denge çubuklarıdır.Yani bir arabanın viraj denge çubuklarını sökerseniz kullanmaya devam edebilirsiniz.Onlara öyle bir yük binmiyor.Hiç yük binmiyor.Anlayacağınız darbe ilk jantı,sonra lastiği,amortisörü,salıncakları,rotları,bilyayı ve aksları etkiler sıralama böyledir.Daha ağır darbelerde amortisör kulesinde çatlak, n direklerde çatlak görülebilir.Eğer darbede viraj denge çubuğu kırılıyorsa o tasarımda bir mühendislik hatası vardır.İş viraj denge çubuğuna kaldıysa geçmiş olsun zaten.

    o zaman olacağı varmış herhal, bu olay bahanesi mi oldu artık bilmiyorm
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.