|
Allah belamı verdi keşke yazmasaydım burada okumayacağıma keşke hiç okumasaydım bana sadece dert verdi desler özensiz kampüs iğrenç sosyal imkan ilgi alaka 0 keşke 2020 senesinde bir programa yerleşesiniz yazsaydı ne aşk verdi ne para ne dostluk ne güzellik nefret ediyorum bu şehirden < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler




kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






