Şimdi Ara

Bacağımda ilginç ani kısmi kıl dökülmesi Ssli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
58.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler biraz önce duşa girdim bir baktım bacağımın yan tarafındaki kıllar yok bildiğin yok yani dün havuza gitmiştik dikkat etmedim ama orda olmuş olabilirde ne saçma bişi lan bu böyle kıl dökülmesi mi olur
     Bacağımda ilginç ani kısmi kıl dökülmesi Ssli Bacağımda ilginç ani kısmi kıl dökülmesi Ssli







  • Uykunda biri bacagini almis kardes

    Arka tarafida bir kontrol et agri sizi yoktur inşallah
  • Yav burda ne ayak fetisciler var atilir mi boyle fotograflar
  • Saç kıran bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbfprivet

    Saç kıran bu
    Yapan kesin FENERLİ
  • Sağol kardeş işimi gördüm
  • Fıstıklı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serokut

    Uykunda biri bacagini almis kardes

    Arka tarafida bir kontrol et agri sizi yoktur inşallah

    Seviyesizleşmeyelim konu ciddi ya evimdeyim kim alacak bacağımı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.e.r.d.o1661

    quote:

    Orijinalden alıntı: serokut

    Uykunda biri bacagini almis kardes

    Arka tarafida bir kontrol et agri sizi yoktur inşallah

    Seviyesizleşmeyelim konu ciddi ya evimdeyim kim alacak bacağımı

    Alıntıları Göster
    Beyler öbür bacak kaç levelde açılıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sünnetçi34

    Fıstıklı olsun.
    bende de her sene oluyo dış tarafı dökülüyo
  • Saçkıran olsa ufak ufak başlardı heralde. Birisi eşek şakası yaptı ya da havuzdan ciddi anlamda mantar falan kaptın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaHeL

    Yav burda ne ayak fetisciler var atilir mi boyle fotograflar

    once resimlere baktim sonra senin yazdigina baktim tekrar guldum.Yalniz fotograflar cidden cok nazik
  • Cok iyi yaa harbi durus cok nazik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-880781799

    Cok iyi yaa harbi durus cok nazik
    sen bacakkıran olmuşsun kardeş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.e.r.d.o1661

    Beyler biraz önce duşa girdim bir baktım bacağımın yan tarafındaki kıllar yok bildiğin yok yani dün havuza gitmiştik dikkat etmedim ama orda olmuş olabilirde ne saçma bişi lan bu böyle kıl dökülmesi mi olur
     Bacağımda ilginç ani kısmi kıl dökülmesi Ssli Bacağımda ilginç ani kısmi kıl dökülmesi Ssli

    Şu nazik bacaklari kalkana almadan gecemiycem.Bu ne ya




  • Bacağını emmişler
  • konuyu hortlatıcam ama bu olayın aynisi benim basima geldi. ayak bilegimin üstünde tüy dökülmesi oldu 2 bacağımda da aynı yerde. bir de sağ bacağımın diz kısmında oldu. bir daha da hiç çıkmadı orda kıl. ayak başparmaklarında da aynısı oldu. bir hastalıkla ilgisi var mıdır acaba
  • Bende de yaklaşık 4 sene önce aniden başladı bu durum.İki bacagımın bilek arkaları baldıra kadar açıldı.Başlardan pantalon sürtüp dökmüştür diye düşündüm fakat alakası yok yıllardır aynı kıyafet tarzını tercih ediyorum.Sonra araştırdım ve vardığım sonuç, bir hormonal, iki şeker hastalığı, üç periferik arter hastalığı kıllarda bölgesel dökülmeye neden oluyormuş.Tabi bir de saçkıran denilen virüs kaynaklı hastalık var, fakat bu durum çok belirgin ve bir bakışta saçkıran denilecek kadar herkesin bildiği bir vaka olduğundan konuyla alakası yok.

    Erkekte aşırı dht hormonu kıllarda dökülmeye neden olabilir hormon kaynaklı neden olarak.
    Diyabet hastalığı kanda şeker oranının yükselmesi nedeniyle gelişiyor ve bu büyüme fonksiyonunu yavaşlattığı gibi tamir iyileşme yeteneğini de azaltıyor.Deri yüzeyinde daha fazla bu etkiler görülüyor...
    Atardamar tıkanıklığı özellikle kol ve bacaktaki damarlarda gelişiyor.Yeterli kan akımı olmamamsından yeterince beslenemeyen deri tabakası damarların daraldığı bölgelerde tüy dökülmesi karıncalanma ağrı yorgunluk veya üşüme durumlarıyla kendini gösteriyor...

    Sağlam bir doktora gitmek ve durumu netleştirmek gerekiyor yada o şekilde yaşamak...Benim hala o bölgelerde kıllar dökük vaziyette.Önemsemiyorum fakat periferik arter yada diyabet hastalığı sebebiyle oluyorsa ilerde daha büyük sorunlara neden olması kaçınılmaz olacaktır...




  • Beyler forumda, bacakta kıl dökülmesi sorunu yaşayan var mı benim dışımda :/
  • Bacak kılalrımımn %67 si yanmıştı
    Allah sabır versin
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.