Şimdi Ara

Kliksa Destek Cevaplıyor (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
7
Favori
16.904
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
-14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sizden Samsung 55JU7000 Ultra HD 3D alacağım. Acaba teknosa gibi sıfır ölü pixel garantisi falan veriyor musunuz?
  • Merhaba,

    Üründe donanımsal bir hata olması durumunda yetkili servis raporunu ile iletmeniz halinde tarafımızca değişim yada iade işlemleriniz yapılmaktadır.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kliksa Destek

    Kliksa Destek Cevaplıyor...

    değişim için ürün göndermek istiyorum ama ups kargonun şubesi çok uzakta başka anlaşmalı olduğunuz kargo var mı?
  • kliksa Allah'a yakın bana uzak olsun....
  • kliksadan tuz almam son alışverişimden sonra
    3 günde kargoya verilmesi gereken ürün elime 15-16 günde ulaştı belki 10 sefer aradım iptal edin diye inatla yine yolladılar o siparişi.

    Edit:15-16 günden de fazlaymış ben yine olumlu yaklaşmışım

    16.06.2015 18:54 Ürününüzün 1 adeti için iade talebiniz reddedilmiştir. Ürününüz 3 iş günü içinde tarafınıza gönderilecektir.
    08.06.2015 15:04 K&N E-2014 Seat Altea Kutu İçi Filtre ürününüzün 1 adeti faturalandırılmıştır. Fatura numaranız 11743403'dir. Kargo'ya 08.06.2015 22:00 tarihinde teslim edilecektir.Kargonuzun teslim edilmesinden 12 saat sonra, kargo takip numaranız aktif hale gelecektir.
    08.06.2015 00:00 K&N E-2014 Seat Altea Kutu İçi Filtre ürününüzün 1 adeti hazırlanma aşamasındadır. 6 saat içinde faturalandırılması gerçekleştirilecektir.
    06.06.2015 21:15 Ürününüzün 1 adeti için iade talebiniz alınmıştır.Ürününüzü UPS Kargo 000E5E anlaşma numarası ile tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Depomuza ürününüzün ulaşmasına istinaden 3 iş günü içinde işleminiz gerçekleştirilecektir.
    28.05.2015 13:04 Ürününüz tedarikçi tarafından gönderilecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _OkNisT_ -- 26 Haziran 2015; 13:34:22 >




  • Lenovo Vibe X2 Gold Akıllı Telefon içerisinde Turkcell romu ilemi geliyor yoksa normal olarakmı?
  • Privyet kullanıcısına yanıt
    Merhaba ,

    Geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz :)
  • sarpuli kullanıcısına yanıt
    Merhaba ,

    Turkcell olarak gelmektedir.

    Teşekkürler.
  • atla kullanıcısına yanıt
    Merhaba ,

    Anlaşmalı kargomuz Ups kargodur.
    Dilerseniz çağrı merkezimizi arayarak, ürününüzün adresten alınması için talepte bulunabilirsiniz.
  • dün bir yazıcı aldım aynı gün teslim yazıyor
    yazıcı ile birlikte usb kabloda hediye

    ne oldu biliyormusunuz
    kabloyu şaka gibi dün teslim ettiler
    yazıcıyıda kargoya vermişler
    yani diyorlarki kablo ile şimdilik oynayın xxxxxxxx
    yazıcıda sonra gelir
    5 tl olan kargoyu seçmedim ben 10 tl olan bugun teslimi seçtim

    akla zarar bir hizmet anlayışı

    müşteri hizmetleri deseniz 0

    hiçbir işlemi çözemiyorlar
    sadece iptal edelim diyorla siparişi

    son alışverişimdi
  • rortatas kullanıcısına yanıt
    Hızlıal'dan bir ürün sipariş ettim, yaklaşık 2 hafta oldu ürün gelmedi. Sonra ürün miktarı kadar kupon tanımlamışlar. (3-5tl lik) Anlayacağın o ki geçte olsa biraz yarım elma gönül alma mantığı güden bir firma.

    Fakat bu kliksa'da Müşteri Memnuniyeti'ndeki ilk kelime yerine, Kliksa Memnuniyeti desek daha doğru olur anladığım kadarıyla. Baksana binlerce insan müzdarip resmen. Burdakiler buz dağının görünen kısmı, belkide daha niceleri neler yaşadı.

    Hepsiburada ve Hızlıal gördüğüm en iyi 2 firma, enazından karşında muhattap bulabiliyorsun.
  • Gitti gidiyor üzerinden de satış yapıyorsunuz. Neden Kliksa adı ile değil de İnnovastore adı ile satış yapıyorsunuz?
  • Garanti Bankası %20 indirim kodu vermişti, kampanyanın başladığı gün çok güzel fırsatlar vardı, sepete eklediğim ürünü başkası almıştı.

    Sonra birden bire fiyatları yukarı çektiniz indirim bir işe yaramamaya başladı, stokları da güncellemediniz, ne zaman kampanya bitti stoklar güncellendi.


    Benim sorum neden bakkal, 3. sınıf esnaf mantığı ile hareket ediyorsunuz? Her fırsatta güven aşılamak için SA nın arkasına sığınıyorsunuz ama holding kuruluşu olmanın gereklerini yerine getirmiyorsunuz?

    Sizden bir de daha önceleri tv alma gafletine düştüm, ürünün kullanılmış olduğunu iade etmek istediğimde biz kullanılmış ürün yollamayız, iade değil de isterseniz kontrol ettirelim gibi saçma bir cevap vermiştiniz. 7 gün koşulsuz iade hakkı yok muydu?


    Bu iki olaydan sonra uzak durduğum, çevreme de tavsiye etmediğim firmaların başındasınız..




  • Sitenizden iki parça ürün verdim ve ürün görselinde 24 saat içinde kargo yazmaktaydı. Ancak şu an sipariş detaylarına baktığımda 5 iş günü içinde kargo diyor. Bu tarihlerin hangisi doğru?

    Sipariş numaralarım. 45321271 ve 45321262
  • Kliksa Destek K kullanıcısına yanıt
    Merak ettiğim bir konu var;

    Sizden Philips marka bir televizyon aldım ve yetkili servise kurulum yaptırdım. Panelinde bazı problemler vardı ve ben 14 günlük süre içerisinde (8. günde) kliksayı arayıp ürünü iade etmek istediğimi bildirdim. Fakat siz bana ürünün hatalı olduğuna dair yetkili servisten rapor almadan iade edemeyeceğimi ilettiniz? Kanunen internetten satın alınan ürünlerin 14 gün içinde iade hakkı çok açık. Siz neye göre yeni bir kanun uyguluyorsunuz? Şimdi servis bana rapor vermeseydi siz bu tv yi geri almayacak mıydınız? Böyle bir saçmalık görmedim. Neyse ki servis 8 gün içinde rapor verip tv yi size yollayıp sorunsuz bir şekilde değiştirebildim. Bir daha kliksadan alışveriş yapmam demiyorum ama her zaman son tercihimdir...
  • Merhabalar,
    2013 yılı aralık ayında sitenizden aldığım Samsung marka cep telefonu yüzünden samsung teknik servisiyle önce hakem heyeti,sonra servisin beni mahkemeye vermesiyle de Tüketici mahkemesinde hesaplaştık. lehime karar çıktı - ücret iadesi-. Fakat samsung servisi olan İzmir Destek bilişim yaklaşık 40 gündür,ücreti ödememek adına beni oyalamakta.
    Kliksa nın bu konu hakkında bana yardımcı olmasını istiyorum.
    İlginize teşekkürler
  • üye olunarak cinemaximum bilet kazanma çekilişi ne zaman yapılacak?
  • rortatas kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Size yardımcı olabilmemiz için sipariş kodunuzu iletmenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • Cherokee C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Cayma hakkından yararlanılması için ürüne zarar verilmemiş olması gerekmektedir. Bu sebeple elektronik ürünlerde servis raporu olmadan iade işlemleri yapılamamaktadır.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.