Şimdi Ara

Kliksa Destek Cevaplıyor (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
444
Cevap
7
Favori
16.951
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
-14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kliksa Destek

    Merhaba,

    Ürün LG Türkiye garantisi altındadır. Üründe wifi özelliği bulunmakta, dahili uydu alıcısı özelliği bulunmaktadır. Sipariş vermeniz halinde ürün 1-5 iş günü içerisinde UPS kargoya verilerek adresinize gönderilecektir.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi

    DAHİLİ UYDU ALICISI VAR MI ? YOK MU EMİNMİSİNİZ ?
  • Kampanya zamanında (dün) 2.156-TL olan altını bugün 2.116-TL ye satıyor cephaneci.
    Yani kampanya zamanı, verdiklerinin yarısını peşin peşin düşüyorlar zaten.
  • 12.03.2015 tarihli ve 45096981 nolu siparişimde yer alan bir adet ürünün durumu halen tamamlanmamış gözüküyor.ürünü teslim alalı 3 ay oldu ama sisteminizde hala kargoya verildi gözüküyor bu nedenle de avantajixden iade alamıyorum.
    3-4 kere sitenizden mesaj attım çağrı merkezinizle görüştüm ama hala aynı.lütfen halledin artık şu sorunu..
  • bilgin_yener kullanıcısına yanıt
    benim bildiğim kadarıyla o ürünün dahili uydu alıcısı yok. bence arkadaş bir daha kontrol etsin.
  • %20 kod verir misiniz,oto koltuğu alacağım da
  • bilgin_yener kullanıcısına yanıt
    kesinlikle 42lb580n'in uydu alıcısı yoktur. Led monitör diye geçiyor zaten. uydu alıcılı olan 42lb580v modelidir.. Ben de alıcam o yüzden detayına baktım..
    Kaynak: LG TÜRKİYE
  • aeser kullanıcısına yanıt
    Merhaba aeser,

    Yaşamış olduğunuz durum nedeni ile üzgünüz. Talebiniz ilgili bölümlere iletilmiştir. Sizlerden gelen görüş ve öneriler hizmet kalitemizi arttırmamız açısından büyük önem taşımaktadır. Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • Kliksayı tebrik ederim
    Buradan bu sekilde bizlere yardımcı olmak fikri çok güzel ve memnun edici.
    Umarım surekli muhatab bulariz gecici olmaz.
    Eger bir süre sonra buraya gereken ilgi gösterilmezse bu insanlar size acayip küser yani demedi demeyin.
  • sitenizden lumia 925 telefon aldım.bir süre sonra telefonda şarj sorunu yaşadım. garanti kapsamında teleservise götürdüm. telefondaki küçük bir darbeden dolayı telefonum garanti kapsamı dışına çıkarıldı ve hiç ilgisi olmamasına rağmen şarj sorunum giderilmedi.telefonum şuan atıl durumda.hiç verim alamadım. müşteri memnuniyeti sağlanmadı kesinlikle
  • tnt-2 kullanıcısına yanıt
    Merhaba ,

    Geri bildiriminiz bizi çok mutlu etti
    Kliksa Destek Ekibi olarak her zaman yanınızdayız.
  • http://www.kliksa.com/urun/enroute-notebookmacbook-sirt-cantasi-15-mor-thule-tesd115p/901892103
    Linkteki ürün stokta var görünüyor ama sepete ekleyemiyorum. Sepete eklememe yardımcı olur musunuz.
  • http://www.kliksa.com/urun/logitech-g430-surround-sound-gaming-headset/901899062

    Linkteki ürünün garantisine hangi logitech servisi bakıyor acaba ? Penta mı yoksa logosoft mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diffarensiyel

    quote:

    Orijinalden alıntı: tikak

    Aşağıdaki ürün paralel ithalat mı yoksa LG Türkiye garantili mi?

    http://www.kliksa.com/urun/lg-g3-d855-16-gb-beyaz-akilli-telefon/980005327

    Yıllardır bu konunun açılmasını bekliyormuş arkadaş iyi oldu açtığınız.

    Soru sormak neden sana bu kadar garip geldi? Bu tarz bir oluşuma itirazınız varsa gidin DH yönetimine ne alaka Kliksa Destek diye sorun! Senden izin mi alacaktık yazmadan önce. Gerekli gereksiz alıntılar da yapma!!!




  • Lojistik bölümünüz çok iyi çalışıyor açıkçası , böyle devam ederseniz en kısa sürede zirveye ulaşırsınız.
  • Kliksa Destek K kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kliksa.com'dan 45034032 no'lu siparişim, sorgusuz sualsiz ve telafisi yapılmadan Kliksa.com tarafından bana bildirim yapılmadan iptal edildi.
    İptali reddettiğimi ve bunun bir şekilde telafisini istediğimi ilettiğim halde geri dönüş olmadı.
    Müşteri memnuniyetinin sağlanması için telafi çalışması yapılmakta dendi ama yine dönüş yok.
    İlgilenip forum'a dönüş yapabilir misiniz?

    Teşekkürler.
  • erain E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Talebiniz incelenmesi için ilgili bölümlere iletilmiştir. Gerekli kontrollerin tamamlanması ardından tarafınıza bilgi verilecektir.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • erain E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Sorun giderilmiştir. Ürünü sepetinize ekleyerek satın alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • kerrjo1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ürün Penta garantisi altındadır.

    Saygılarımızla,
    Kliksa Destek Ekibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kliksa Destek

    Kliksa Destek Cevaplıyor...

    12.03.2015 tarihli ve 45096981 nolu siparişimde yer alan bir adet ürünün durumu halen tamamlanmamış gözüküyor.ürünü teslim alalı 3 ay oldu ama sisteminizde hala kargoya verildi gözüküyor bu nedenle de avantajixden iade alamıyorum.
    3-4 kere sitenizden mesaj attım çağrı merkezinizle görüştüm ama hala aynı.lütfen halledin artık şu sorunu..
  • yasintekgoz Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yaşamış olduğunuz durum nedeni ile üzgünüz. Talepleriniz ve şikayetleriniz değerlendirilmek üzere ilgili bölümlere iletilmiştir. Sizlerden gelen görüş ve öneriler hizmet kalitemizi arttırmamız açısından büyük önem taşıyor.

    Konu ile ilgili tarafınıza geri dönüş yapılmıştır.

    Saygılarımızla,

    Kliksa
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.