Ürün LG Türkiye garantisi altındadır. Üründe wifi özelliği bulunmakta, dahili uydu alıcısı özelliği bulunmaktadır. Sipariş vermeniz halinde ürün 1-5 iş günü içerisinde UPS kargoya verilerek adresinize gönderilecektir.
Saygılarımızla, Kliksa Destek Ekibi
DAHİLİ UYDU ALICISI VAR MI ? YOK MU EMİNMİSİNİZ ?
Kampanya zamanında (dün) 2.156-TL olan altını bugün 2.116-TL ye satıyor cephaneci. Yani kampanya zamanı, verdiklerinin yarısını peşin peşin düşüyorlar zaten.
12.03.2015 tarihli ve 45096981 nolu siparişimde yer alan bir adet ürünün durumu halen tamamlanmamış gözüküyor.ürünü teslim alalı 3 ay oldu ama sisteminizde hala kargoya verildi gözüküyor bu nedenle de avantajixden iade alamıyorum. 3-4 kere sitenizden mesaj attım çağrı merkezinizle görüştüm ama hala aynı.lütfen halledin artık şu sorunu..
bilgin_yener
kullanıcısına yanıt
benim bildiğim kadarıyla o ürünün dahili uydu alıcısı yok. bence arkadaş bir daha kontrol etsin.
%20 kod verir misiniz,oto koltuğu alacağım da
bilgin_yener
kullanıcısına yanıt
kesinlikle 42lb580n'in uydu alıcısı yoktur. Led monitör diye geçiyor zaten. uydu alıcılı olan 42lb580v modelidir.. Ben de alıcam o yüzden detayına baktım.. Kaynak: LG TÜRKİYE
aeser
kullanıcısına yanıt
Merhaba aeser,
Yaşamış olduğunuz durum nedeni ile üzgünüz. Talebiniz ilgili bölümlere iletilmiştir. Sizlerden gelen görüş ve öneriler hizmet kalitemizi arttırmamız açısından büyük önem taşımaktadır. Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla, Kliksa Destek Ekibi
Kliksayı tebrik ederim Buradan bu sekilde bizlere yardımcı olmak fikri çok güzel ve memnun edici. Umarım surekli muhatab bulariz gecici olmaz. Eger bir süre sonra buraya gereken ilgi gösterilmezse bu insanlar size acayip küser yani demedi demeyin.
sitenizden lumia 925 telefon aldım.bir süre sonra telefonda şarj sorunu yaşadım. garanti kapsamında teleservise götürdüm. telefondaki küçük bir darbeden dolayı telefonum garanti kapsamı dışına çıkarıldı ve hiç ilgisi olmamasına rağmen şarj sorunum giderilmedi.telefonum şuan atıl durumda.hiç verim alamadım. müşteri memnuniyeti sağlanmadı kesinlikle
tnt-2
kullanıcısına yanıt
Merhaba ,
Geri bildiriminiz bizi çok mutlu etti Kliksa Destek Ekibi olarak her zaman yanınızdayız.
Yıllardır bu konunun açılmasını bekliyormuş arkadaş iyi oldu açtığınız.
Soru sormak neden sana bu kadar garip geldi? Bu tarz bir oluşuma itirazınız varsa gidin DH yönetimine ne alaka Kliksa Destek diye sorun! Senden izin mi alacaktık yazmadan önce. Gerekli gereksiz alıntılar da yapma!!!
Lojistik bölümünüz çok iyi çalışıyor açıkçası , böyle devam ederseniz en kısa sürede zirveye ulaşırsınız.
Kliksa DestekK
kullanıcısına yanıt
Merhaba,
Kliksa.com'dan 45034032 no'lu siparişim, sorgusuz sualsiz ve telafisi yapılmadan Kliksa.com tarafından bana bildirim yapılmadan iptal edildi. İptali reddettiğimi ve bunun bir şekilde telafisini istediğimi ilettiğim halde geri dönüş olmadı. Müşteri memnuniyetinin sağlanması için telafi çalışması yapılmakta dendi ama yine dönüş yok. İlgilenip forum'a dönüş yapabilir misiniz?
Teşekkürler.
erainE
kullanıcısına yanıt
Merhaba,
Talebiniz incelenmesi için ilgili bölümlere iletilmiştir. Gerekli kontrollerin tamamlanması ardından tarafınıza bilgi verilecektir.
Saygılarımızla, Kliksa Destek Ekibi
erainE
kullanıcısına yanıt
Merhaba,
Sorun giderilmiştir. Ürünü sepetinize ekleyerek satın alabilirsiniz.
Saygılarımızla, Kliksa Destek Ekibi
kerrjo1
kullanıcısına yanıt
Merhaba,
Ürün Penta garantisi altındadır.
Saygılarımızla, Kliksa Destek Ekibi
quote:
Orijinalden alıntı: Kliksa Destek
Kliksa Destek Cevaplıyor...
12.03.2015 tarihli ve 45096981 nolu siparişimde yer alan bir adet ürünün durumu halen tamamlanmamış gözüküyor.ürünü teslim alalı 3 ay oldu ama sisteminizde hala kargoya verildi gözüküyor bu nedenle de avantajixden iade alamıyorum. 3-4 kere sitenizden mesaj attım çağrı merkezinizle görüştüm ama hala aynı.lütfen halledin artık şu sorunu..
yasintekgozY
kullanıcısına yanıt
Merhaba,
Yaşamış olduğunuz durum nedeni ile üzgünüz. Talepleriniz ve şikayetleriniz değerlendirilmek üzere ilgili bölümlere iletilmiştir. Sizlerden gelen görüş ve öneriler hizmet kalitemizi arttırmamız açısından büyük önem taşıyor.
Konu ile ilgili tarafınıza geri dönüş yapılmıştır.