Şimdi Ara

Klavyeyi iade ettim, talebim reddedilmiş?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
12
Cevap
1
Favori
124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
30. Sırada  bugün en iyi #2
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • PTTAVM den logitech klavye satın aldım. geldi, kutusunu açıp baktım. sonra geri iade ettim. yazdıkları not bu:


    İade Ret Notu: Ürün pazaryerinde Türkçe olduğu yazılı ve ürün kutusunun üzerinde de türkçe olduğu belirtilmiştir müşteri ürün kutunu açmıştır ürün kutusu hasarlı şekilde tarafımıza ulaşmıştır sıfır satış özelliğini kaybetmiştir iadesi kabul edilemez.



    ne yapmalıyım? tüketici hakem heyeti mi? böyle bir şeye hakları var mı?




  • Bence iade diye bir şey toptan saçma
    Yenisiyle değiş tamam bozuksa da
    İade neden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elyesa541997 E kullanıcısına yanıt

    hı hı aynen

  • Kutusuna hasar mı verdin? Niye iade ettin bi de?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ingilizce diye aldım türkçe çıktı mı yazdın sen?

  • Harbiyeli 3779 kullanıcısına yanıt

    kutusuna hasar vermedim. sadece kutuyu açtım, ona hasar verdin diyolar

  • MotosikletPilotu kullanıcısına yanıt

    türkçe diye belirtmemişler. görsellerde de ingilizce görünüyordu klavye

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ptt avm bu mağdur etmeyi iyi bilir.
    Mesai saatlerinde müşteri hizmetlerini arayın 14gün iade hakkınızdan bahsedin ve parayı satıcıya vermemelerini söyleyin baktın çamura yatıyorlar tüm konuşma kayıt altındaydı sizi thhye vereceğim deyip kapatın.

    Normalde bu yasal değil konuşmayı kayıt altina alıyorumu başta demeniz lazım derseniz temsilci telefonu yüzünüze kapatacaktır.Siz yinede blöfünüzü yapın kapatırlarsa bir daha arayın zorlayın.Beklehin fln demezlerse.

    Thhden başka yol yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dur bende RTX5090 alayım. 3 gün kullanıp iade edeyim. Kutusunada zarar vermem.

  • İlk olarak laptopumu 12 sene önce almıştım. Son olarak şuanki masaüstümü parça parça siparişlerle kendim dizdim. Aralarda büyüklü küçüklü siparişler falan. Daha bir kere bile sorun yaşamadım. Bir ben herhalde bu internet alışverişlerinde, iadelerde vs. problem yaşamıyorum. Sorun yaşamayı nasıl beceriyorsunuz?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.