Şimdi Ara

Kişisel Bilgi Hırsızlığı, İzinsiz Ticari İletişim, Şikayet Yöntemleri (45. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.239
Cevap
62
Favori
172.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu: 6563 sayılı yasa kapsamında yapmış oldğunuz şikayet incelenmiş ve söz konusu bankaya idari para cezası uygulanmıştır.

    yukarıdaki mail Gümrük ve Ticaret Bakanlığı ndan geldi. şikayet sistemine baktım, orda da cezai işlem uygulandı diyor. 03.08.2015 tarihli şikayetimdi bu benim..koskoca banka utanmadan sıkılmadan idari para cezasını ödedi..neyse, siftahı yaptık,darısı diğer şikayetlerimize..
  • teft34 T kullanıcısına yanıt
    Gözünüz aydın darısı diğer bütün kişisel bilgi hırsızı ve tacizcilerin başına.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    burda muhatap banka olduğu için ulaşmaları kolay oldu. asıl otel kombi tatil devremülk v.s. dolandırıcıları var ki bunları enselemekte zorlandıklarını beni arayan o görevli de söylüyordu..
  • teft34 T kullanıcısına yanıt
    Büyük firmalar mersıs no da yazıyorlar direk tebligatı yapıstırmıslardır. Dediğiniz gibi diğerleri zor iş, özellikle de s6 kazandınız şu kadar puanınız var diyen dolandırıcıları bulmak imkansız gibi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ahlaksızlıkta üçlü kombo:

    Bu mesaja eklenen görseller:

    Kişisel Bilgi Hırsızlığı, İzinsiz Ticari İletişim, Şikayet YöntemleriKişisel Bilgi Hırsızlığı, İzinsiz Ticari İletişim, Şikayet Yöntemleri




  • 0850 560 28 66
    Gazi Danışmanlık adı altında paravan bir şirket. Türk telekomdan satın aldıkları dataları kullanarak milleti kandırmaya çalışıyorlar, kadının ağzına kanun maddelerini tıkayınca özür dileyip kapatmak zorunda kaldı
  • bu tiss ilk çıkıtığında şikayet ettiğim şikayetler hala yeni kayıt diye duruyor yani kimse ilgilenmiyor bence bu siteyi milletin gazını almak için açtılar hiç bir işe yaradığı yok şikayet ettiğim sms ler hala daha geliyor ilgilenen olmadığından



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kumdan kale -- 10 Mart 2016; 17:25:18 >
  • 6 ekimde sms gönderen bir firmaya tebligat yeni gitmiş. Kadının biri beni aradı, zorlama bir özür ve arkasından hemen “şikayetinizi iptal etmenizi rica ediyorum” ben de verdim ayarı tabi kesinlikle iptal etmiyorum dedim başladım işledikleri suçu ve kanun maddelerini sıralamaya. Kadın bağırıp suratıma kapattı telefonu saftırık cahil birini bekliyordu telefonun karşısında, baktı ki pabuç pahalı adam fahri bilişim hukukçusu, 3 bin liranın verdiği acıyla fevri davrandı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    6 ekimde sms gönderen bir firmaya tebligat yeni gitmiş. Kadının biri beni aradı, zorlama bir özür ve arkasından hemen “şikayetinizi iptal etmenizi rica ediyorum” ben de verdim ayarı tabi kesinlikle iptal etmiyorum dedim başladım işledikleri suçu ve kanun maddelerini sıralamaya. Kadın bağırıp suratıma kapattı telefonu saftırık cahil birini bekliyordu telefonun karşısında, baktı ki pabuç pahalı adam fahri bilişim hukukçusu, 3 bin liranın verdiği acıyla fevri davrandı.

    yarısını bana verirseniz geri çekerim deseydiniz iyi olmuş zilliye ah bana denk gelmiyor ki




  • Arkdaşlar dikkat bu konuyu hortlattığım için yönetimden uyarı almıştım, bilginize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teft34

    Konu: 6563 sayılı yasa kapsamında yapmış oldğunuz şikayet incelenmiş ve söz konusu bankaya idari para cezası uygulanmıştır.

    yukarıdaki mail Gümrük ve Ticaret Bakanlığı ndan geldi. şikayet sistemine baktım, orda da cezai işlem uygulandı diyor. 03.08.2015 tarihli şikayetimdi bu benim..koskoca banka utanmadan sıkılmadan idari para cezasını ödedi..neyse, siftahı yaptık,darısı diğer şikayetlerimize..

    ekran göntüsü atarmısınız, fotoğraf tüm sistelerde yayınlansın, örnk teşkil etsin
  • HALA HEPSİ YENİ KAYIT

    Kişisel Bilgi Hırsızlığı, İzinsiz Ticari İletişim, Şikayet Yöntemleri
  • Dehşetengiz kullanıcısına yanıt
    Koca istanbulda topu topu 3 kişiyi görevlendirdikleri için çok normal. Benim de istanbula havale edilen bütün şikayetlerim yeni kayıt, 5 yıldan önce de sonuçlanmaz bence
  • Bursa ne olacak benimde hepsi yeni kayıt
    Bursa'ya yeni açılan firmalardan geliyor hep numaramı satanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Bir ihtimal il ticaret müdürlüğünü Bimer'e şikayet edin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TİSS'de çok güzel yenilikler var (maalesef hız konusunda değil ). Şikayet takip sayfasını geliştirmişler, artık şikayet tarihinin yanında numarası ve şikayet dosyasının pdf çıktısı görülebiliyor. Bu zamana kadar gördüğüm, yazılımsal olarak en büyük eksiklik takip sayfasındaki bilgilerin yetersiz oluşuydu. Pdf dosyasında gönderenin başlığı satırını eklemeyi unutmuşlar, onu hatırlatayım Gümrük ve Ticaret Bakanlığı iyi niyetli ve gayretli olarak uğraşıyor, soruşturma sürecinin aşırı uzamasının sebebi BTK'dır. BTK yetkisindeki gsm operatörleri, meajı gönderen firma bilgilerini ticaret il müdürlüklerine göndermiyor, süreci baltalıyor. Bu konuda bir genelge yayınlanıp gerekli kolaylığın sağlanması lazım. Kurumlar arası koordinasyonsuzluk, kişisel bilgi hırsızı tacizcilerin yanına kâr kalıyor.
    Bu mesaja eklenen görseller:

    Kişisel Bilgi Hırsızlığı, İzinsiz Ticari İletişim, Şikayet YöntemleriKişisel Bilgi Hırsızlığı, İzinsiz Ticari İletişim, Şikayet YöntemleriKişisel Bilgi Hırsızlığı, İzinsiz Ticari İletişim, Şikayet Yöntemleri




  • Gönderimler artık yurt dışı üzerinden yapıldığı için şikayet yöntemleri işe yaramıyor. Operatörler yurt dışından gelen başlıklı SMS sistemini komple engellemeye izin verirse ancak bu sorun çözülür. Özellikle bahis sitelerine ait başlıklı smslerin hepsi yurt dışı kanalıyla geliyor.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    yeni kayıtların ekran görüntüsü pdflere eklenmişmi.... birde şikayet açıklama konuyu yazmak zor oluyo smsde adam destan yazmış ekran görüntüsü zaten ekliyorum.
  • elde var ikiiiii...İNGBANK tan sonra FİNANSBANK ı da avladım. bugün mail geldi bakanlıktan, idari para cezası uygulanmış. bu banka sms almak istemiyorsanız 0 850 li numarayı arayın diyordu. bunu şikayet etmiştim, SMS le gönderilen reklam pazarlama içeriğinin red hakkı da ücretsiz ve sms le olmalı diye. yalnız dikkat edilecek bir husus, bu 2 banka da mersis no larını sms e ekledikleri için yakalanmaları kolay oldu. asıl otelciler, pazarlamacılar, dolandırıcılar, tefeciler..bunları yakalamak konusunda ciddi sorunlar var maalesef ve yaklaşık 50 şikayetim bunlarla ilgili olarak bekliyor. onurair ile ilgili bir şikayetim var onda da kesinlikle ceza cıkacak cünkü mersis noları vari kaçamazlar..
  • teft34 T kullanıcısına yanıt
    Benim istanbula havale edilen onlarca şikayetim var, 5 yıl sonra belki ceza kesilir diye düşünüyorum. Bimer'e görüş ve öneri olarak personel yetersizliği ile operatörlerin talep edilen bilgileri bakanlığa göndermediklerinden bahsettim. Bu aralar royalgarden dadandı, herifler reklama o kadar para ayırmış ki yiyecekleri cezayı da göze alıp defalarca izinsiz mesaj gönderiyorlar. Aynı mesaj arkadaşıma da geliyor, 2-3 şikayet yaptık sonra ret mesajı göndermiş. İzin vermediğin mesajı niye reddediyorsun, cezası katlansın diyorum, bu kadar ceza yeter diyor
  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.