Bildirim
Kışın Sert Lastik
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Kış lastiklerinin hamuru normal yaz lastiklerine göre daha yumuşaktır. Çünkü daha düşük sıcaklıklarda çalışırlar. Yazlık lastikler karlı zeminde sertleşir ve tutunma azalır. Karlı, kaygan ve buzlu zeminde yumuşak lastik daha iyi tutunma sağlar. -
Kış lastiklerinden bahsetmemiştim , 4 mevsim lastik için sormuştum ama cevap galiba sert lastik buzlu karlı zeminde yumuşak lastiğe göre daha kötü , anladım. -
Sert lastik soğuğun etkisiyle daha da sertleşiyor ve yol tutuşu azalıyor arkadaşım. Bu yüzden hava sıcaklığı 7 derecenin altına düştüğünde daha iyi yol tutuşu elde edebilmek için kış lastiği kullanmak gerekiyor. _____________________________ Old Honda's newer die, they just get faster. -
quote:
Orijinalden alıntı: _ahmet_
Kış lastiklerinden bahsetmemiştim , 4 mevsim lastik için sormuştum ama cevap galiba sert lastik buzlu karlı zeminde yumuşak lastiğe göre daha kötü , anladım.
Eğer karlı zeminde yaz lastiği (4mevsim) kullanılıyorsa hepsi sertleşir, hiçbiri tutunamaz. Karda lastik yumuşak olmalıdır tutunabilmesi için. Bunun için kış lastikleri daha yumuşak hamurludur. Çok düşük sıcaklıklarda yumuşaklığını yitirmezler. Yukarıdaki mesajımda tam anlatamadım sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kışın sert lastik kullanıyorsanız kaskınızı, özel kıyafetinizi takmayı/giymeyi unutmayın. Kayak için gerekli malzemeler. _____________________________ -
O halde aynı ebat aynı standartlarda michelin energy saver bridgestone turanza er300'e göre karlı ve buzlu zeminde daha güvenli , Buradan bu sonuç çıkıyor,
High Quality Zaten 4 mevsim lastikle karda dağda bayırda araç kullanılmıyor, Karda gerekirse çıkılmıyor ,Ben yeni lastik değiştirdiğimden geçen seneki yumuşak 4 mevsim lastiklerimle bu seneki sert 4 mevsim lastiklerimin 0 dereceye yakın ısıda fren mesafesini ve kızaklamasını bu şartlar oluşmadan merak ettim. -
quote:
Orijinalden alıntı: _ahmet_
O halde aynı ebat aynı standartlarda michelin energy saver bridgestone turanza er300'e göre karlı ve buzlu zeminde daha güvenli , Buradan bu sonuç çıkıyor,
Buradan bu sonucu çıkarmak yanlış olur. 0 dereceye yakın sıcaklıklarda yaz lastiği olduğu için Michelin gibi yumuşak hamurlu da olsa, Bridgestone gibi sert hamurlu da olsa, sertleşirler. İkisi de aynı sertlikte olur. İkisi de tutunma sağlayamaz. Yumuşak hamurlu yaz lastiği karlı zeminde yumuşak kalmaz.
4 mevsim diye satılan lastikler de pratikte karlı zeminde yaz lastiği gibi davranırlar. -
2side sertleşir tamam ,
Peki daha yumuşak olan michelin zaten sert olan bridgestone göre yinede daha yumuşak kalmazmı, Buda tutunmayı daha iyi sağlamaz mı?buraki son mesajım , Fazla kafa açmayayımAma ilginç geldi , Yani fizik kuralına göre o zaman sert olan bridgestone 2 birim daha sertleşecekse yumuşak olan michelin 4 birim mi sertleşecek?
Bilgi paylaşımlarınız için tşk ederim. -
Karlı zeminde tutunabilmesi için, suyu ve karı tahliye edebilecek desene ve yumuşak hamura sahip olması gerekir. Fakat, 7 derece civarlarında kuru zeminde yumuşak lastikli yaz lastiği (sizin örnekte Michelin) daha iyi tutunma sağlayabilir. Bunu pratikte deneyip gözlemlemek daha iyi bir sonuç verecektir diye düşünüyorum. Fakat karlı zeminde şahsi fikrim ikisi de aynı sonucu verir. Belli bir sertlikten sonra hem suyu tahliye edemiyor hem de tutunamıyor. İki lastiği de bu şartlar altında kullanan kişiler varsa fikirleri bu konuda önem arzeder. En iyi yorumu kullanıcı yapabilir.
Bu arada kafa açmak iyidir,
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X