Şimdi Ara

KİA EV 3 Serisi Elektrikli otomobil ARŞİV /Teknik Bilgi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kia EV3: "Küçük" E-GMP platformunun tüm sırları

    Kia EV3 elektrikli kompaktın temeli, EV6 ve EV9 ile aynıdır, ancak 400 volta 'simparça' ve yeni bir güç aktarma organı ile donatılmıştır.


    800'den 400 V'ye

    İlk fark elektrik mimarisi ile ilgilidir. E-GMP platformu, yüksek performanslı şarj ve enerji yönetimini desteklemek için 800 voltluk Kia tarafından oluşturuldu, ancak önümüzdeki aylarda gelecek olan EV3 ve diğer kompakt ve 'küçük' modeller için, daha büyük modellere karşı maliyetleri daha iyi dengelemek için 400 voltluk bir versiyon elde edildi. Bununla birlikte, hala 350 kW'a kadar yüksek güçlü hızlı şarjı destekler ve pilin sadece yarım saat içinde% 10'dan% 80'e çıkmasını sağlar.


    KİA EV 3 Serisi elektrikli otomobiller de orjinal fabrika lastik ve jant ölçüleri;



    KİA EV 3 Serisi Elektrikli otomobil ARŞİV /Teknik Bilgi





    Kia EV3 2024 .. 2026

    EUDM Europe Domestic Market

    SKDM South Korea Domestic Market


    • Generation: 2024 .. 2026  Production: [2024 .. 2025] Sales regions: Europe, South Korea

    • Power: 201 hp | 150 kW | 204 PS , Engine: Electric


    • wheel -size
    • Center Bore / Hub Bore: 67.1 mm , Bolt Pattern (PCD): 5x114.3 (5x4.5) , Wheel Fasteners: Lug nuts Thread Size: M12 x 1.


    TİRE Rim Offset Range mm

    OE

    215/60R17  96H 7Jx17 ET48 46 - 50

    215/50R19  97H 7.5Jx19 ET50 48 - 52




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GÖLCÜK -- 25 Şubat 2025; 16:51:0 >







  • Elektrikli bir aracın sürüş menzili, yüksek voltajlı bataryasından doğrudan alakalıdır. Uzun sürüş menzili sağlamak için Kia, EV3’ün pilinin en küçük ünitesini geliştirdi. Sonuç olarak, EV3’ün yüksek voltajlı bataryası, aynı sınıftaki daha önce geliştirilen elektrikli araçlara kıyasla% 22 daha yüksek enerji yoğunluğuna sahiptir.


    Su soğutmalı pil termal yönetim sistemi, hızlı şarj sırasında pil sıcaklığını daha iyi kontrol etmek için de geliştirildi Sonuç olarak, EV3, Uzun Menzilli model için sadece 31 dakika içinde% 10'dan% 80'e ve 350 kW şarj cihazı kullanarak Standart model için 29 dakika şarj edebilir.












    KİA EV 3 Serisi Elektrikli otomobil ARŞİV /Teknik Bilgi

    Kia EV3 Standard Range

    Battery Type Cathode Material Nominal Capacity Useable Capacity Architecture Nominal Voltage Charge Power Charge Power (max)

    Lithium-ion Nickel-Manganese-Cobalt (NMC) 58.3 kWh 55.0 kWh 400 V 369 V 11 kW AC 100 kW DC


    KİA EV3 Long Range

    Battery Type Cathode Material Nominal Capacity Useable Capacity Architecture Nominal Voltage Charge Power Charge Power (max)

    Lithium-ion Nickel-Manganese-Cobalt (NMC) 81.4 kWh 78.0 kWh 400 V 343 V 11 kW AC 135 kW DC



    Kia EV3'ün iki çeşidi vardır: Standart ve Uzun Menzilli. Standart modelde 58,3 kWh pil bulunurken Uzun Menzilli versiyonda 81,4 kWh pil bulunur ve 600 km' kadar fantastik bir WLTP aralığı sunar.

    Her iki model de 283 Nm tork üreten 150 kW (201 hp) elektrik motoruyla çalıştırılıyor. Bu kurulum, EV3'ün 170 km/saat azami hız ile yalnızca 7,5 saniyede 0'dan 100 km/saat'e hızlanmasına olanak tanır.


    EV3, kullanıcıların sürücüyü verimlilik ve konfor için ayarlamasına olanak tanıyan Kia'nın i-Pedal ve Akıllı Rejeneratif fren sistemlerine sahiptir.

    Şarja gelince, pil 31 dakika içinde yüzde 10-80 arasında gidebilir. Sıvı soğutmalı akü sistemi şarj hızlarını artırırken, Kia'nın ısı pompası teknolojisi kışın en yoğun olduğu zamanlarda bile verimli performans vaat ediyor.

    EV3 şu an için Türkiye pazarında önden çekişli olarak satılıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GÖLCÜK -- 25 Şubat 2025; 16:18:58 >




  • YENİ GÜÇ AKTARMA ORGANI

    Kia EV3, bu aralıktaki modeller için özel olarak tasarlanmış bir dizi bileşen sunar.

    İlk olarak, çekiş motorunu, şanzımanı ve inverter'ı entegre eden üçü bir arada güç aktarma organı. Schaeffler tarafından üretilen, bileşen sayısı açısından hafifletilmiş ve basitleştirilmiştir, ancak verimliliği ve sessizliği artırmak için yakın dişlilere sahip bir şanzıman ve ekstra% 2 enerji tasarrufu sağlayan bir silikon-karbon inverter gibi çözümler içerir.


    KİA EV 3 Serisi Elektrikli otomobil ARŞİV /Teknik Bilgi



    Yeni tasarlanan bir diğer bileşen ise inşaatında daha kompakt ve basitleştirilmiş hale getirilen ve ayak izini üçte bir oranında azaltan klima sistemidir. Buna ek olarak, Kia EV3'ün tüm versiyonları, temel Hava versiyonu hariç, minimum enerji harcaması ile kabini verimli bir şekilde ısıtmak için ısı pompası teknolojisini içerir.




    KİA EV 3 Serisi Elektrikli otomobil ARŞİV /Teknik Bilgi




  • araba aslında ev6 veya ev9 değil kia nero-hyundai kona ile daha yakın teknik anlamda.


    ön aksı yeni ev platformu, kalanı kona-nero da denebilir hatta.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.