< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 14 Eylül 2018; 0:04:07 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
Dacia DUSTER 1.0 TCe
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() |
|
_____________________________
Labor omnia vincit. Çalışınca her şey olur...
|
Konuyla ilgisi olan bir soru aklıma geliyor, bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim. Çok sayıda "göçük düzeltme" adı altında iş yapan yerler var. Kaportacı aslında çoğu ve hepsi birbirinden alakasız yöntemler kullanıyorlar. Ancak çoğunun ortak noktası göçüğü düzeltip lokal boya ile işi bitirmek yerine göçüğü doğru düzgün düzeltmeye bile tenezzül etmeden, üşengeçlik yaparak sadece göçüğün içini macunla doldurup onun üzerine boya yapıyorlar. Böyle saçmalık olur mu? Macun zaten bir süre sonra çatlıyor veya kabarıyor. Göçük düzeltme parası alıp göçüğü düzeltmeden direkt macunla dolgu yapıyor çoğu kaportacı. Bu durumdan yakınan başka arkadaş var mı diye merak ediyorum açıkçası. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
|