Şimdi Ara

Kartal Yuvası'ndan alınan ürünün gönderim rezilliği!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba.

    25.08.2021 tarihinde kartalyuvası web adresinden kızım için iş saha forma seti aldım. (forma, şort, çorap)

    Sitedeki fiyatı 349 TL. Ve gelen ürünün fotoğraflarını sizlerle paylaşıyorum. Gönderdikleri formayı şeffaf bir poşete koyup, Yurt İçi kargosuna gönderilmek üzere teslim etmişler. Kargo firması da sağ olsun, kendi poşetlerini koyup bantlayıp bana getirdi. Gelen kargomun poşeti buruşmuş, karton asma yeri ve kağıtlar yırtık, formanın üzerinde ayak izleri var, kol kısmı delik (yırtık). Yaklaşık 3 gündür ilgili birimler ile telefonda görüşüp, uzlaşmaya çalışıyorum. Bana para iadesi yapmaktan başka bir seçeneklerinin olmadığını söylüyorlar.

    Sizce gönül verdiğimiz renklere saygımız böyle mi olmalı? Ya da karşınızdaki müşteriye 349 TL lik bir ürünü ince bir poşetle mi gönderirsiniz?

    Bugün Eminönünden bile bebek takımı aldığınızda (80 TL), kutulu bir şekilde size satıyorlar. Bir kutu maliyeti 1 ila 3 TL arası fiyattadır. Cok mu zor bu kutuya koyup göndermek?

    Firmadan gelen çözüm para iadesi yapmışlar. Ürünü de vermiş oldukları kod ile taraflarına geri göndermemi istiyorlar.

    Sonuçta haklı olduğum bir süreç. Mesai saatlerinde ilgilendiğim bir konu. Ordan kesintilerim olacak. Hepsini geçtim çocuğuma o formayı hafta sonu giydiremedim. Ailem ile formalarımız giyip maç izleme hayalimiz vardı, yalan oldu.


    Sizlerden konu ile ilgili önerilerinizi rica ederim.



    Kartal Yuvası'ndan alınan ürünün gönderim rezilliği!
    Kartal Yuvası'ndan alınan ürünün gönderim rezilliği!
    Kartal Yuvası'ndan alınan ürünün gönderim rezilliği!
    Kartal Yuvası'ndan alınan ürünün gönderim rezilliği!
    Kartal Yuvası'ndan alınan ürünün gönderim rezilliği!







  • Hocam tamam ortada bir ayıp var da, adamlar da siz ürünü daha göndermeden ücretinizi geri vermiş. Siz yırtmışsınız veya neden kargoyu alırken tutanak tutturmadınız gibi yokuşa sürmemiş işi, hatta hala ürünü göndermedim, hem paramı aldım hem ürün bende duruyor diyorsunuz. Bence bir ayıp etmişler ama en azından profesyonel bir şekilde madur etmemişler de. Olur o kadar hata çok takılmamak gerek

  • Ayıp etmişler iade edin bence

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok üzücü. Mağazalarımızın maalesef ne kadar profesyonel! yönetildiğine örnek. Kulübü doğrudan arayıp şikayetinizi iletin

  • edit




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackEagle -- 2 Eylül 2021; 10:49:10 >
  • -Realist- kullanıcısına yanıt

    Zaten ürünün bu şekilde kullanılması imkansız. Sağolsunlar iade kodu verdiler, ürünü o kod ile birlikte geri göndereceğim.

  • ademis kullanıcısına yanıt

    Evet, malesef üzücü bir durum. Bugün kulübü arayıp şikayetimi ileteceğim. Cünkü kartal yuvasını aradığımda para iadesi yaptıklarını ve başka birşey yapamayacaklarını söylediler. Amacım bu tür ürünleri biz renklerine gönül verdiğimiz takımın taraftarlarına ulaştırırken daha dikkatli olmaları.

  • Sonuç ne olursa buraya da yazın lütfen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GSSTOREden yapın alışverişlerinizi sorun yaşamazsınız hocam ;) Geçmiş olsun .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ademis kullanıcısına yanıt

    Sonuç olarak; zaten para iadesi yapmışlardı. Gittim bakırköy capacity kartal yuvasından tekrardan forma seti aldım. Hatalı ürünü hala iade etmedim. O ürünü stadın altındaki kartal yuvasına ellerim ile teslim edeceğim. Onunda sonucunu tekrardan bildiririm.

  • emgsport E kullanıcısına yanıt

    kulübün ve pazarlama bölümünün bundan haberi olmalı. Böyle hizmet olmaz. Hangi firma olursa olsun.

  • Bencede olmalı. çünkü biz dişimizden tırnağımızdan artırarak bazı şeylere heyecanla sahip olmak, renklerine gönül verdiğimiz takımımızın ürünlerini üstümüzde görmek istiyoruz. Böyle sonuçlarla karşılaşınca da ister istemez üzülüyoruz. Diğer taraftarlarımızın aynı şeyleri tekrar yaşamamaları için daha özenli ve dikkati olmalarını rica ediyoruz. Alınan ürün ucuz bi anahtarlık, atkı veya tsihrt değil. Bir forma setini kalın kutu ambalajında müşteriye göndermek bu kadar maliyetli ve zor olmamalı!

  • Hocam tamam ortada bir ayıp var da, adamlar da siz ürünü daha göndermeden ücretinizi geri vermiş. Siz yırtmışsınız veya neden kargoyu alırken tutanak tutturmadınız gibi yokuşa sürmemiş işi, hatta hala ürünü göndermedim, hem paramı aldım hem ürün bende duruyor diyorsunuz. Bence bir ayıp etmişler ama en azından profesyonel bir şekilde madur etmemişler de. Olur o kadar hata çok takılmamak gerek

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.