Şimdi Ara

karlı havada ön çeker araç avantaj lımı yoksa dezavantaj lımı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
1
Favori
1.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 27 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • berke_17 (8 mesaj) cbascan (3 mesaj) mevsimsiz_kar45 (3 mesaj) Jeopol (2 mesaj) alcohol06 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (24 mesaj) Mobil (10 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> karlı havada ön çeker araç avantaj lımı yoksa dezavantaj lımı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    19 Not
    aracım 2008 qaşqai 2008 model önden çekişli önden çekişli suv larda yada taksilerde kar için daha avantajlı durum oluyormu yoksa aksine daha mı sıkıntılı çıkıyor =?



    not: kar lastiği varmı yokmu bilgim yok kar lastiği olduğunu nasıl öğreneceim onuda bilmiyorum benden önce aldığım sahibi fabrikanın taktığı lastikler demişti petlas



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berke_17 -- 30 Aralık 2016; 7:35:4 >



    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    19 Not
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2936 Mesaj
    Arkadan itise gore avantajli
    _____________________________
    BMW F20 118i M 2014 - Renault clio 3 1.5 dci bvr extreme 2011
  • Yarbay
    7921 Mesaj
    karli havada cekis icin ilk sirayi 4*4 alir, daha sora onden cekis, ve en son olarak arkadan itis gelir.
    _____________________________
    Türkiye Türklerindir
    Baba bana subaru al

    PSN : Jeopol
  • Binbaşı
    1274 Mesaj
    https://youtu.be/zwD3z72-f0Y



    diğeri arkadan itişli. karı bırak şurda bile görünüyor ne olduğu. ön çeker bi 4x4 değildir ama arkadan iyidir yinede.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    oh hi mark
  • Yüzbaşı
    681 Mesaj
    arkadan itişli bir mercedesin zincirli halde savrula savrula çıkamadığı bir yokuşu ben zincirsiz çıkmıştım.
    arka çekerler gaz verdikçe sağa sola kaydırıyor bu da çıkışı zorlaştırıyor
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    19 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Arkadan itise gore avantajli

    na bakımdan avantajları var hocam
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    19 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    karli havada cekis icin ilk sirayi 4*4 alir, daha sora onden cekis, ve en son olarak arkadan itis gelir.

    anladım hocam
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5235 Mesaj
    Türkçeyi katletmeli mi? katletmemeli mi?
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Sadece sanayiden duydukları ile konuşurlar.

    https://youtu.be/rWz9dOZqpZ8

    https://youtu.be/ssw0VK-R1wg



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    berke_21 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    - AMBULANSA YOL VERİYORUM HAYAT KURTARIYORUM...
    - Bilgi sahibi olmadan lütfen fikir beyan etmeyelim...
    - Anlayamazsınız... Anlasaydınız...
  • Binbaşı
    1956 Mesaj
    zincir > kış lastiği > 4 çeker > araç ağırlığı > pilotaj > güvenlik donanımları. Ön arka çok farketmez ama, babam bundan 20 yıl önce reno 12 dağda taşta karın içinde kaldığında geri geri giderdi. Geri geri keçi gibi tırmanırdı . önden çekiş daha stabil olabilir ama arkadan itiş daha iyi çeker.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    984 Mesaj
    Yolun durumuna göre, taze kar veya buzlu olmasına göre değişir. Dik yokuşlarda önden çekişli araçla çıkamadığın yolu geri geri çıkmayı denemiş ve başarılı olmuşumdur.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    19 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    Türkçeyi katletmeli mi? katletmemeli mi?

    ha ha ha
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    19 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: K@sToR

    zincir > kış lastiği > 4 çeker > araç ağırlığı > pilotaj > güvenlik donanımları. Ön arka çok farketmez ama, babam bundan 20 yıl önce reno 12 dağda taşta karın içinde kaldığında geri geri giderdi. Geri geri keçi gibi tırmanırdı . önden çekiş daha stabil olabilir ama arkadan itiş daha iyi çeker.

    sanırım reno ön çeker olması amacıyla motorun ağırlı dolayı geri geri gidiyor olması gerekli zaten renolara boşa dağ keçisi demiyorlar ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berke_17 -- 30 Aralık 2016; 10:9:6 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3374 Mesaj

    İkidir görüyorum boşa ateşleyip duruyorsun, ortada bir kanıt yok, bilgi yok bilmeyen adamı da yanlış bilgilendiriyorsun. Sırf BMW hastasısın ve BMW'lerde arkadan itiş diye her koşulda müthiş süper hatasız olmak zorunda değiller kardeşim. Koyduğunda videoda da anlatan şahsın kar yağmurla ilgili doğru bildiği hususlarda var, hataları da var.

    Geçen konuda yazmışsın önden çekişli araçlar yokuş çıkamayınca geri geri çıkıp kendilerini "Rwd" yaparlar diye. Kendilerini Rwd falan yapmazlar, RR yaparlar, yani tıpkı bir 911 gibi, Beetle gibi arkadan motor, arkadan itiş gibi yokuş çıkmaya çalışırlar, çünkü motor, çekiş ve ağırlık transferi tek aks üzerinde olur.

    Fwd araçlar karda "çekiş" traction anlamında her zaman avantajlıdır, çünkü yokuşta dursalar bile ilk harekete kaygan zemin ve yavaş kalkış mecburiyeti sebebiyle arkaya fazla ağırlık gidemez. Islak zeminde avatajlı olabilirler ama kar buz başkadır. Yol tutuş olarak kesin birşey söylemek zor, karda yüksek hızda Rwd daha avantajlı olabilir fakat düşük hızlarda asla Fwd kadar kararlı ve stabil gidemezler.
    mevsimsiz_kar45 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________


    2008' Audi S5 4.2L V8 quattro
    2017' Egea HB 1.3 Multijet Urban Plus




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    İkidir görüyorum boşa ateşleyip duruyorsun, ortada bir kanıt yok, bilgi yok bilmeyen adamı da yanlış bilgilendiriyorsun. Sırf BMW hastasısın ve BMW'lerde arkadan itiş diye her koşulda müthiş süper hatasız olmak zorunda değiller kardeşim. Koyduğunda videoda da anlatan şahsın kar yağmurla ilgili doğru bildiği hususlarda var, hataları da var.

    Geçen konuda yazmışsın önden çekişli araçlar yokuş çıkamayınca geri geri çıkıp kendilerini "Rwd" yaparlar diye. Kendilerini Rwd falan yapmazlar, RR yaparlar, yani tıpkı bir 911 gibi, Beetle gibi arkadan motor, arkadan itiş gibi yokuş çıkmaya çalışırlar, çünkü motor, çekiş ve ağırlık transferi tek aks üzerinde olur.

    Fwd araçlar karda "çekiş" traction anlamında her zaman avantajlıdır, çünkü yokuşta dursalar bile ilk harekete kaygan zemin ve yavaş kalkış mecburiyeti sebebiyle arkaya fazla ağırlık gidemez. Islak zeminde avatajlı olabilirler ama kar buz başkadır. Yol tutuş olarak kesin birşey söylemek zor, karda yüksek hızda Rwd daha avantajlı olabilir fakat düşük hızlarda asla Fwd kadar kararlı ve stabil gidemezler.


    ısrarla söylüyorum aracın karakteri hiçbir yol koşulunda asla ve asla değişmez. bunun testi olan videolar dünya kadar var bakabilirsiniz. ben bmw sahibiyim diye bunu demiyorum konuya vakıf olan video bir bmw. keşke ekleyen kişi bunun bir mercedes versiyonu olanını ekleseydi mercedes üzerinden konuşsaydık. malum bmw den çok günlük mercedes kullanıyorum. konu hakkında daha fazla yardımcı bile olabilirdim. olayı sahip olduğum araç ile yaptığım yorumu bağdaştırmaya çalışmanız sizin haklı olmanızı hiçbir zaman sağlamaz. unutmayın dünyada bmw şu isimle anılmaktadır EŞSİZ SÜRÜŞ KEYFİ. evet bu sizin bu arada gidemiyor çıkamıyor demenizden kaynaklıdır. milyar dolarlık argelerin sonucu sizin boş beleş yorumunuzla değişmeyecektir. avlanmayı seven biriyim. yaz kış dağ orman hertürlü arazi koşulunda kullanmış test etmiş biriyim. kendi aracımız sanırım sizden öğrenmeyeceğim. bende sürüş zevkine önem veren biriyim. işte mercedes kendi hayatımda bmw. isteyende istediğini alıp kullanmakta özgürdür. isterse 4 tekerden bağımsız çekişli (elektrik motorlu) alsın.
    _____________________________
    - AMBULANSA YOL VERİYORUM HAYAT KURTARIYORUM...
    - Bilgi sahibi olmadan lütfen fikir beyan etmeyelim...
    - Anlayamazsınız... Anlasaydınız...




  • Yarbay
    2885 Mesaj
    Benim mantığıma rampada arkadan itişin daha rahat çıkması gerektiğini söylüyor. Rampada önden çekişli araba gaza yüklenince ağırlık arka tarafa kaymış gibi davranacak, ön tekerlerin yerle olan sürtünme kuvveti azalacak. Ama arkadan itişli bir araçta rampadayken gaza basınca ağırlık arka tarafa kaydığından dolayı arka tekerlerdeki yük artıp sürtünme kuvveti artacak, yere karşı daha fazla tutunma sağlayacak. Benim mantığıma yatan bu, eğer atladığın yer varsa durum tam tersi de olabilir :)
    |
    |
    _____________________________
    C20LET | Calibra Turbo || Vectra C GTS 2.0Turbo | Z20NET
    AMD FX-X8 8320 3.5GHz @4.3GHz-@1.35v||ASUS M5A97 R2.0||MSI GTX1060 6GB||CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz DDR3||COOLER MASTER RC-431
    C20LET und GM2900
  • Yarbay
    5045 Mesaj
    Aracı yeni alıp daha görmedinizmi ? üzerindeki lastiğin kışlıkmı yoksa yazlıkmı olduğunu bakıpta anlamamak imkansızda...
    _____________________________
    İşlemci : İntel Core i7 4790 \\ Anakart : Msi Z97 Pc Mate \\ Ekran Kartı : Sapphire Nitro+ Amd RX 580 \\ Ram : Corsair Vengeance 16 Gb \\ Hdd : 2.5 TB Sata 3.0 \\ Ssd : Sandisk ssd plus 120gb \\ Monitör : Lg Flatron 19" \\ Ses Sistemi : Creative x-fi xtreme gamer sound card -- Creative T6160 5+1 \\ İşlemci soğutucu : Xigmatek Red Scorpion
  • Binbaşı
    1688 Mesaj
    Birçok farklı etken olmasına rağmen önden çekişli araçların biraz avantajı var. Çünki aracın motor ağırlığından dolayı öndeki yere basma kuvveti arkadan fazla. Ayrıca araç tam dolu değilse sürücü ve varsa yan yolcu da ön tekerleklere daha yakın konumda oluyor. Yokuş yukarı kalkışda, eğim dolayısı ile aracın ağırlık merkezi biraz geriye kaydığı için ön tekerlekler yeterince tutunamadığı durumda, geri geri aynı yer çıkılabilir. Çünki bu durumda hem motor ağırlığı hem eğim avantajı çekiş tekerleklerinde olur.

    Özellikle premium markaların arkadan itiş kullanması, normal kullanımda aracın ağırlık dengesinin daha iyi olması, hızlanma ivmesi nedeniyle ağırlık merkezinin geriye kayması durumunda daha iyi tutuş sağlanması, direksiyonun çekişten kaynaklı titreşimleri hissetmemesi vb sıralanabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2230 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45


    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    İkidir görüyorum boşa ateşleyip duruyorsun, ortada bir kanıt yok, bilgi yok bilmeyen adamı da yanlış bilgilendiriyorsun. Sırf BMW hastasısın ve BMW'lerde arkadan itiş diye her koşulda müthiş süper hatasız olmak zorunda değiller kardeşim. Koyduğunda videoda da anlatan şahsın kar yağmurla ilgili doğru bildiği hususlarda var, hataları da var.

    Geçen konuda yazmışsın önden çekişli araçlar yokuş çıkamayınca geri geri çıkıp kendilerini "Rwd" yaparlar diye. Kendilerini Rwd falan yapmazlar, RR yaparlar, yani tıpkı bir 911 gibi, Beetle gibi arkadan motor, arkadan itiş gibi yokuş çıkmaya çalışırlar, çünkü motor, çekiş ve ağırlık transferi tek aks üzerinde olur.

    Fwd araçlar karda "çekiş" traction anlamında her zaman avantajlıdır, çünkü yokuşta dursalar bile ilk harekete kaygan zemin ve yavaş kalkış mecburiyeti sebebiyle arkaya fazla ağırlık gidemez. Islak zeminde avatajlı olabilirler ama kar buz başkadır. Yol tutuş olarak kesin birşey söylemek zor, karda yüksek hızda Rwd daha avantajlı olabilir fakat düşük hızlarda asla Fwd kadar kararlı ve stabil gidemezler.


    ısrarla söylüyorum aracın karakteri hiçbir yol koşulunda asla ve asla değişmez. bunun testi olan videolar dünya kadar var bakabilirsiniz. ben bmw sahibiyim diye bunu demiyorum konuya vakıf olan video bir bmw. keşke ekleyen kişi bunun bir mercedes versiyonu olanını ekleseydi mercedes üzerinden konuşsaydık. malum bmw den çok günlük mercedes kullanıyorum. konu hakkında daha fazla yardımcı bile olabilirdim. olayı sahip olduğum araç ile yaptığım yorumu bağdaştırmaya çalışmanız sizin haklı olmanızı hiçbir zaman sağlamaz. unutmayın dünyada bmw şu isimle anılmaktadır EŞSİZ SÜRÜŞ KEYFİ. evet bu sizin bu arada gidemiyor çıkamıyor demenizden kaynaklıdır. milyar dolarlık argelerin sonucu sizin boş beleş yorumunuzla değişmeyecektir. avlanmayı seven biriyim. yaz kış dağ orman hertürlü arazi koşulunda kullanmış test etmiş biriyim. kendi aracımız sanırım sizden öğrenmeyeceğim. bende sürüş zevkine önem veren biriyim. işte mercedes kendi hayatımda bmw. isteyende istediğini alıp kullanmakta özgürdür. isterse 4 tekerden bağımsız çekişli (elektrik motorlu) alsın.



    quote:

    ısrarla söylüyorum aracın karakteri hiçbir yol koşulunda asla ve asla değişmez. unutmayın dünyada bmw şu isimle anılmaktadır EŞSİZ SÜRÜŞ KEYFİ. evet bu sizin bu arada gidemiyor çıkamıyor demenizden kaynaklıdır.


    Yazık bir de bunlara inananlar var.
    |
    |
    _____________________________
    Eski Kullanıcı adı: FilozofTR & Lee Van Cleef




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
Cancer Clinical Trials
Radyo Dinle
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.