Bugun ef kasa 1990 bir honda civic baktim. Arac hosuma gitti fakat motoru yag yakiyordu. Adamlar zamaninda yapmis konforu muhendisligi süper Fakat rolanti 2000 lere yakin calisiyordu bir sure sonra kendiliginden asagi dustu. Aracta broadwaydeki gibi jigle goremedim. Motorda sol tarafta siyah kutu seklinde sanki beyin vardi. - Bu 1.5 16v dohc honda motor rolanti ayarini kendi mi yapiyor ? -Cift karburator normal tek karburatore gore daha fazla mi yakar ??? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 9 Haziran 2022; 6:28:30 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic



-
-
2000 model 2.0 LPG' li CR-V vardrı bende.
Araç 1 yıl boyunca hararet sorunu yaşattı, daha doğrusu yolda bırakmadığı halde ibre sürekli yükseliyor hatta su eksiltiyordu.
Başkası olsa bir an evvel elde çıkarırdı ben uğraşmayı hatta bu uğurda yuva yıkmayı göze alarak tamir ettirdim, sonunda zarar etmeden satabildim...
-
85-90 Civicler efsane. İbishu Covet.
Yağ yakıyorda blok sağlam mı, conta mı yakmış sorun ney onu bul.
Çift karbüratörü 1.4 vs 1.6 motor gibi düşün, randımanlı sürüşte daha az yakabilir. Eski Amerikan arabalarında 4-8 karüratör olan var. Dual Barrel vs.
2 bin devire kadar tüpte bastıysan regülatör ölmüş olabilir. Benzindeyse pompa gitmiştir.
O araba için 24 bini geçme.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Karbüratörlü civiclerde otomatik jikle var, soğuk çalışmada ısınana kadar yüksek rölantide çalışır, ısınınca normal rölanti değerine iner.
-
İbishu Covet, ilahi hocam detayı yakaladım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
50-60 bin lira piyasasi konforlu arac hosuma gitti. Kasasi hafif ve sehirici yakit tuketimi az. Lakin temizini bulmak mesele hasat etmisler hep gencler falan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
BeamNg Drive demek :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Az evvel 6.9 litre Gavril Barstow'a Stage 4 Supercharger ve 190 kW 20lb tanklı Nitro oksit enjeksiyonu taktım, 330'a kadar savrulmadan gidiyor, Stock haliyle de 417 vuruyor ama 400'e kadar çoktan su sıcaklığı 120-130 olup üst kapak contası yanıyor. (Head Gasket Damage yazıyor.)
400'e kadar basınca yağ sıcaklığı 160 blok sıcaklığı 200'e kadar çıkıyor ki soğusun diye Drag radyatörü takıp ön tampon-panjur-kaputu söktüm.
İbre 140'ta (Mi,l) takılı kalıyor, şu an aslında 330'la gidiyor ve motor da 7 bin devirde. Zaten en sağda hararet ve soldan ikinci yağ sıcaklığı H'ye dayanmış.
Oyunda lastikleri de ayrı seviyorum, 165/70 R13 lastikli Covet var, 195/65 R15 lastikli baz paket Cherrier Vivace var vs. donanım seviyeleri olması müthiş bir şey.
En sağ üstte baz paket 1.5 dizel 110 beygir Vivace var, 5 ileri manuel şanzımanla sürmesi çok zevkli.
Vivace 150d'de adaptif süspansiyon, 2 litre VTG turbo dizel, cam tavan vs. var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 10 Haziran 2022; 11:14:31 >
-
Turbo takıp zorlayınca mavi duman atmaya başlıyor Covet.
-
Tofaş almamakta neden direniyrsun hocam, enjeksiyonlu SLX paket Kartal al geç muhteşem bir araba.
Doğan SLX ie'ye de paran yetiyor, 60-70'e bulursun.
-
Covete(1.4) römorkla yük bağlayınca bayırlarda hararet yükselmesini, zorlanmasını izlemek çok eğlenceli oluyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Autobella Piccolina ile top speed denemesi yapmak müthiş keyifli oluyor. 1.1 litrelik ünitesi takıp blok yükseltmelerini yapınca, turbo ve turbo egzoz ile beraber yaklaşık 100+ beygirler kolayca alınıyor. 7000 devirde de limitör devreye giriyor. Ağırlığı azaltıp da Alder Dragger'ları takınca değme keyfine :)
Ayrıca Cummins Diesel motorları modu da mevcut. 5.9 litrelik I6 dizel motora 4000 rpmlik governer spring koyunca adeta benzinli gibi tepki vermeye başlıyor motor. Özellikle Gavril H series ile motor müthiş verimli oluyor. Yüksek tavan ve uzun şasi minibüsü alıp da 6 ileri G56 şanzımanı da koyarak 2100 kg wooden plank yükünü kolayca çekebilirsiniz :) Utah haritasında stock radyatör seçip o dağları hararet yapmadan ve sınırlı yakıt kullanarak çıkmaya çalışmanın keyfi çok başka oluyor. Kesinlikle öneririm.
BeamNg kitlesinin ülkemizde de var olduğunu görmek çok güzel :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Profes124 -- 10 Haziran 2022; 13:40:21 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Ben maalesef Utah'ta vs. oynayamıyorum hocam, PC'im 4 GB ram ve GPU olarak GT-1030'un yarı gücündeki GT-430'a sahip. Ayarlar nispeten kısık şekilde 0.19 sürümde Gridmap ve ETK Driving Experience Center'da oynuyorum ama Utah'ta oynasamda pek zevk almam herhade. Oyunun ham halini daha çok seviyorum. Kasmıyor diye 0.19 indirdim onda da makyajlı kasa D serisi yok, sizde makyajlı kasa olan sürüm varsa bir yere yükleyebilirseniz güzel olur benim için.
Gavril D15-25-35-45 hepsi gayet güzel, D15 Chevy K10, 25-35-45 Chevy Colorado, Silverado ve Ford'un pikaplarını temsil ediyor. Gavril Roamer zaten Ford. Lisansları alınmadan arabaları bu kadar iyi anlatan, yaşatan başka bir oyun tanımıyorum.
Cummins modunu indirip kurayım, ben 6 litre turbo dizel üniteye Stage 3 Turbo ve Nitro takıp kara duman atmasını izliyorum genelde.
Gavril H serieste Heavy Duty süspansiyonda taksak şu ateş eden topu taşıyamıyor, arabanın şaftı kayıyor her seferinde.
BeamNG kitlesini şöyle özetleyim, BeamNG'den zevk alan bir kız bulsam hiç düşünmem evlenirdim ya da kuma getirirdim geceleri D15 modifiye yapadık.
Piccolina'da egzoz turboşarjı olduğu için egzoz turboyu doldurana kadar turbo-lag oluyor, fark ettiysen 3500-4000 devirden önce araba gidemiyor sonra birden basmaya başlıyor.
ETS 2 mesela uzun yol simülasyonu, ben 680 PS MAN ile 160-170 basıyorum, 100 km'de 70 litre mazot yakıyorum ama yağ sıcaklığı 93 su 91 derece gösteriyor, BeamNG'de tampon ve panjuru sökünce dahi motor sıcaklığı etkileniyor, hatta motor soğukken (Engines preheated özelliğini menüden iptal edince fren ve motorlar 20 dereceden başlıyor.) soğuk motorda dipgaz yapınca motor kilitleyebiliyor, yani genleşme simülasyonu dahi var. Ne Forza ne NFS, BeamNG'nin yanında hepsi çöp. Hiçbiride arabalar gerçekten yok.
ESP ve ASR de gerçekteki gibi frenleyerek çalışıyor, Brake Thermal Debug'dan bakınca ASR çalışırken sıcaklıklar artıyor. Gerçekten iyi bir sistemim olunca para verip alacağım birkaç oyundan birisi. Türkçe gelince de kesin alırım.
-
0.23'te 2.0 Covet'ler çıktı.
Ben Cherrier Vivace'a sardım bu ara, hararet yetişiyor, yumuşak plastik göğüs, hayalet gösterge, Full LED far stop, üst paketlerde adaptif süspansiyon vs. gayet güzel.
Torsiyon çubuğu ve bağımsız versiyonları da var, kasislerden ikisini de geçirip test yapmayı seviyorum.
-
Hocam merhabalar. BeamNG'i çok seven birisi olarak ufaktan bir müdahil olmak istedim.
BeamNG'nin ETS 2 ya da Forza/NFS ile kıyaslanması yanlış ama.
BeamNG'nin tek amacı bir aracı simüle etmek. Olabilecek tüm teferruatları ile tabii. NFS'nin ya da ETS 2'nin amacı çok farklı. Mesela bir ETS 2'de arıza olayı yok, hasar olayı yine yok. O su ve yağ sıcaklığı tamamen görüntü olsun diye var. Yani maksat yol bilgisayarında bir şeyler yazsın, ibre bir seviyeye gelsin diye. Zaten normal şartlarda oynayıp 80 ile giden bir oyuncuyu rahatsız etmez o detay. TDU 2 oynadığım zamanları hatırlıyorum da tüm araçların benzin ve hararet göstergeleri en dipte olurdu çok batardı gözüme.
Yine ETS 2 herkese hitap etmeye çalışan bir yapım. Fren şiddetinden dorse dengesine kadar her şey hem simülasyon yaşamak isteyen oyuncuyu hem de yardırmak isteyen oyuncuyu tatmin edecek şekilde ayarlanabiliyor. Bu yüzden sistem gereksinimlerinin de çok yükselmemesi lazım. Siz işlemciye motor devrine ve yüküne göre yağ harareti işi gibi bir sürü iş yüklerseniz bu hem çoğu oyuncu için önemsiz detaylar olur hem de oyunun sistem gereksinimini artırır. E bir de devasa bir haritada bir uçtan bir uca gitme gibi bir amacı var. BeamNG pek bir amacı olmayan daha çok araç simüle etmeye çalışan bir yapım.
Yine de mobilde Gran Truck Simulator 2 var, onda vardı benzer detaylar. Mesela soğutma sistemi kötü durumda bir Mercedes Benz L1513 sürmüştüm, hararet sürekli tırmanıyordu arabayı dinlendire dinlendire götürmüştüm gideceğim yere. Piston segmanlarının v.b kondisyonuna göre yağ eksiltme detayı falan da vardı. Mobilde bu kadar teferruat varken PC'de olmamasının sebebi bence gerek görülmemesi.
Yine Gran Truck Simulator 2'yi tavsiye edebilirim size mobilde.
-
Hocam ben Steam sürümüne sahibim. Çok şükür Beamng seven bir kız arkadaşa da sahibim :) O benim kadar anlamıyor otomobillerden ama en azından duvara sağa sola çarpıp eğleniyoruz bir şekilde :)
Piccolina için çeşitli motor modları da denemiştim zamanında. Özellikle 1.6 litrelik, V6, 16000 devirde kesiciye giren, adeta bir F1 aracı motoru olan bir mod mevcuttu. Son birkaç sürümdür bu mod çalışmıyor. Repostory kısmında da bulamadım. O motorla birlikte 540 km hıza kadar çıkmıştım. 550'den sonra uçmaya başlıyordu :)
Hesabımda da birden fazla simülasyon oyunu var. Ets2, Assetto Corsa, Dirt Rally gibi... Ancak hiçbiri Beamng tadını vermiyor bana.
Bu arada Ibishu Pessima'nın ikinci neslini 5 ileri manuel ve 2.7 V6 atmosferik motorla kullanmanızı öneririm. Oyundaki en keyifli araçlardan biri bana kalırsa. Virajlarda dehşet bir önden kaymaya sahip. Gaz dozunu artırıp azaltarak aracı zor bela yolda tutabilirsiniz.
Ek bir öneri daha. İnternette Gta Vice City haritası mevcut. Kesinlikle öneririm. Çok keyifli oluyor o atmosferde oyunu denemek.
Bu arada Utah çok donanım isteyen bir harita değil. Eski sistemimde Test haritası sayılmazsa kasmaya tek harita oydu.
Esp ve Asr özelikle Ibishu Sunburst modelinde çok sert çalışıyor. Bu ikisi açıkken performanslı kullanmak çok zor. Hem dediğiniz gibi frenle aşırı ısınıyor hem de keyfi çok törpülüyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
-
Hocam Corolla'nın modu çok doğru çalışmıyor olabilir, ETK 800'le dar açıdan çarpma hariç ön direkler 100 km/h'de eğilmiyor, 140'ta anca eğilmeye başlıyor. Corolla'da nispeten lazer kaynak ve güncel teknolojilerle üretildiği için 100 km/h de direklerinin eğilmemesi gerekir.
Çok daha ilginç bi şeyden bahsedeyim, Volkswagen 2000'li yılların başından itibaren arabaları ilk önce dijital ortamda test etmeye başladı, hatta Golf Plus'ın meşhur bi fotoğrafı var NCAP'e göndermek yerine dijital ortamla aynı şartlarda ne kadar benzer olacağını test etmek için bir tane Golf Plus'ı haşat etmişlerdi.
https://www.youtube.com/watch?v=duYYg-qZgcQ&feature=youtu.be
-
İbishu Pessima çok tatlı arabadır, zaten yumurta kasa Pessima'larda turbo yok diye biliyorum modifiye olarak da turbo olmuyor. Yumuş yumuş ama 2.7 motorlu olan versiyon Amerikan filmlerinde kötü adamlardan kaçarken masum aileyi kurtaran araba profiline uygun.
Piccolina'ya modları deneyim ama bana SW kasa Bruckell LeGran ve makyajlı kasa D serisi lazım. Hocam oyun dosyalarından Drive'a yüklesen bana yeter ama sizdeki sürüm 0.23 veya 0.24'se benim 0.19'da çalışır mı ondan emin değiim.
Sistem valla çok kasıyor, Utah açılmıyor bile. Sistemde araba hesabı yaparsak 600 bin km'ye geldi. Toplam 600 gün kullanımım var. HP masaüstüler 1500 gün gidiyor diye duymuştum yani 1,5 milyon km gibi donanım rektefiye yapmam gerekecek. Zaten HDD'den tıkırtılar geliyor.
Bu şekil biraz daha devam etmem lazım, makyajlı Gavril'in boş paketi çok güzeldi ama 0.20'den itibaren oyun fena kesiyor.
Foruma bi Gavril D15 İncelemesi yazmayı düşünüyorum konu dışına açayım bari.
-
En Beğenilen Yanıtlar

Bu beamng neymis boyle 30 yasinda bana oyun oynatacaksiniz Hondadan vazgectim mazda323 kovaliyorumda temizini denk getirmek zor. Yoruldum valla artik araba kovalamaktan ya fahis fiyat ya macun curuk carik ya kaza bitik motorlar tiksindim arabalardan |
Benzer içerikler
- 7g dct şanzıman
- esp arızası nasıl giderilir
- lassa snoways 4 yorum
- dönüşlerde debriyaj kullanımı
- debriyaj yumuşadı vites geçmiyor
- m4 csl
- 2025 elektrikli araçlar
- euro ncap 5 yıldız alan araçlar 2024
- renault duster fiyat listesi
- byd 2025
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X