Şimdi Ara

Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
2.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam merhaba.


    FPS ve savaş oyunu olmasına rağmen Crysis 1 ve Warhead'de göstergeler, far ve korna çalışıyordu. Araba oyununda göstergeler nasıl çalışmaz anlayamıyorum gerçekten. Halen Crysis Warhead'i oynarım hatta artık tüm düşmanları öldürüp adayı imar ediyorum, benzinliğim, tavuklarım vs. var. Askeri kore jiplerinin arkasına varil varil malzeme koyup ikmal de yapıyorum. İnsanın küçüklüğü o oyunlarda geçince sadece aynı ortamda vakit geçirmek istiyor.


    NFS Underground 2 mesela, geçenlerde bir baktım da Civic'in vs. motor sesini gerçek kayıtlardan derlemişler, atmosfer muhteşem, aynı anda 2000'ler, libido, Freud, Burger King, Big Mac, Nitro, gece alemlere akmak, arkadaş ortamı vs. hepsini hissettiriyor ama son 10-12 senedir oyunlar çöp maalesef.



    2000'lerde hemen her şey karakterliymiş, Focus II, Golf 5, NFS u2, LoTR 3'lemesi, KVP, Nokia N73 vs. yerli yabancı çıkan kötü bir şey yok.Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic 





  • @JNG90 @daswagen @Profes124 @goodorevil


    BeamNG deneyiminizi bir üst noktaya çıkartmak istiyorsanız Automation adlı bir simülatör var steam'de. Kendi aracınızın ve motorunuzun, mühendisliğini ve tasarımını yapabilirsiniz. motorun sıkıştırma oranından piston strokuna, motor bloğunda kullanılan malzeme, silindir sayısından piston ların açısına, turbonun ince ayarları vs. vs. özellikle kaputu tasarlamak çok zevkli. Süspansiyon tipi, lastik genişliği, araçta kullandığınız güvenlik standartları vs. sürüşü çok etkiliyor. Daha sonra aracınızı kolayca BeamNG'ye export edebiliyorsunuz


    Bu da en son tasarladığım araç.

    Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic

    .


    Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic




  • MHEC kullanıcısına yanıt
    Evet hocam. Benim Automotion ile alakalı tek hoşuma gitmeyen şey, orada üretilen araçları oyuna eklediğimizde aşırı sırıtması ve hasar alamamaları.

    Bunun dışında Dizel motor da simüle edebilse 10 numara program kesinlikle.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam araçları drive'a atar size kısa sürede bir link yollarım. İhtiyacınız olan bir şey olursa pm atabilirsiniz. Son sürümü kullanıyorum her zaman.

    Az önce Vivace'nin elektrikli olanını denedim. Özellikle virajlarda çok hoşuma gitti. Son hız ve 120+ hızlamalarda çok vasat. Elektrikli olduğu için elbette.

    Araç çeşitleri kesinlikle daha çok artırılmalı.

    Bu arada muhtemelen 1-2 ay içerisinde büyük yaz güncellemesi de gelecek. Yeni bir araç eklenir, Covet'e ya da 200bx'e de Makyaj güncellemesi gelir diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Profes124 -- 13 Haziran 2022; 0:24:33 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu beamng neymis boyle 30 yasinda bana oyun oynatacaksiniz Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic 


    Hondadan vazgectim mazda323 kovaliyorumda temizini denk getirmek zor. Yoruldum valla artik araba kovalamaktan ya fahis fiyat ya macun curuk carik ya kaza bitik motorlar tiksindim arabalardan Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam gerçekten tuhaf bir durum. Yani bir yarış oyununda bu kadar basit detayları neden atlarlar ki? İlla çalışan bir hararet göstergesi istemiyorum ama bana soğuk motorla kesiciye giriyormuşum hissi de vermesin. Gene sabit olsun o gösterge ama ortada bir yerlerde olsun. Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic 


    Oyunlar aslında nasıl diyeyim, NFS'lerde özellikle abuk subuk ısrarlar vardı. Sürüş kontrollerini niye sıradan, basit yapmak yerine bu kadar kasıyorlar anlamıyorum. Yahu NFS 2015'de arabanın ne zaman drift atacağı ne zaman viraj döneceği belli değil. Viraja giriyorum tam apex yaptım derken araba drifte sarıp apexe kafa atıyor. Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic  Halbuki Forza'daki sürüş çok daha basit ama net. Neyin ne olduğu belli. Ya o sürüş olsun yeter ben fazla bir şey istemiyorum.


    Bir de Underground 2 zamanı daha DLC olayı çıkmamıştı. O yüzden ne kadar içerik varsa dolduruyorlardı. Şimdi yok DLC yok bilmem ne edition. Hayır oyunun tadını da kaçırıyor. Most Wanted'da Black Edition vardı, Quick Race için bir kaç araba ekliyordu ama kariyer moduna dokunmuyordu. Oysa mesela NFS Payback Deluxe edition var, oyunu oynadım biraz işte klasik NFS, arabasını kaybetmiş sıfırdan başlamaya çalışan eleman modu. Bir baktım Eddie'nin Skyline'ı garajda. Ee oyun sonuna mı geldik? Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic  Eski oyunlardaki arabaların ekmeğini yemeye çalışıyorlar hala. Özgün bir şey yok hala 2005'teki M3 GTR, Ug'daki Skyline.

    Ne bileyim bu kadar zor olmamalı bence.


    @MHECHocam onu denemiştim zamanında ama Automation'dan eklenen araçlar ister istemez orijinal araçların yanında sırıtmıştı. Yine de güzel bir olay ama.





  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    EA games Nfs serisini bitirdi demek yanlış olmaz diye düşünüyorum. Özellikle Carbon'dan sonra o eski tadı yakalayamadılar. Hala daha ara ara MW 2005 indirip bitirmeye çalışırım. Forza gibi arcade oyunlardan o tadı alamıyor insan. Bunda en büyük sebebin aşırı karmaşık oyun yapısı olduğunu düşünüyorum. Eski oyunlar az çok belli. Basit arayüz, az çok işleyen bir hikaye , belli sayıda araç, bir çok araç kişiselliştirmesi... Online yok, gereksiz Xbox, steam Vs hesabı bağlamaya gerek yok, hileler yok, çocuksu hava yok. Şuan arcade mantığında işleyen oyunların tümü bunlardan muzdarip.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Profes124 kullanıcısına yanıt

    Haklısınız hocam. Automation araçları hasar modellemesi açısından yetersiz. Blender gibi profesyonel programlar kullanmak gerekiyor. Onu da öğreneceğim umarım.

  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Hocam 323 iyidir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeviEfendi -- 13 Haziran 2022; 7:5:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Profes124 kullanıcısına yanıt

    Hocam dümeni bozulmuş gemi gibi akıntıya gitti seri.


    Underground 2, Underground'un başarısının üstüne koymuştu. EA'dan bugün beklenmeyecek bir bonkörlük de vardı oyunda. Ayrıca fizikler çok iyiydi, modifiye parçaları gerçekte olması gerektiği gibi davranıyordu. Yani mesela şanzımanı geliştirmek arabanın hızlanmasını artırmıyordu, vites geçişleri daha hızlı olduğu için vites değişimindeki vakit kaybından kurtarıyordu ve hızlanma iyileşmiş oluyordu.

    Most Wanted'da seri biraz sapmaya başladı ama şehrin atmosferi, grafikler, hikaye anlatımı, aksiyon derken oyun gerçekten kurtardı. İlk defa bir NFS oyununda 'efsaneleşen' bir araba oldu.

    Sonra Carbon biraz o tadı veremedi falan neyse ondan sonra serinin savruluşu başladı. Önce pist yarışlarını denediler, sonra Most Wanted taklidi yapmaya çalıştılar ama uygulama çok kötüydü. Sonra pist yarışlarını daha iyi ele aldılar, bir sonraki NFS gene cadde yarışlarıydı. Sonra tekrar pist, sonra tekrar cadde yarışları derken arada bir tane hikaye oyunu derken olay abuk subuk bir yere gitti.

    Bir de fizikleri ve kontrolleri hep sıkıntılı oldu NFS'nin.


    Karmaşık yapı konusunda size katılıyorum. Eski oyunları hala keyif alarak oynayabilmemin sebebi de o basitlik. Hatta Underground 2'yi bile grafikleri kısarak oynuyorum. Işık efektleri, yansımalar hep böyle araya filtre gibi geliyor. Hepsini kapatınca çok daha keyif alarak oynuyorum.


    Günümüz oyunları hep ağır, karman çorman, neyin ne olduğuna hakim olamıyorum. GTA San Andreas oynamak GTA 5 oynamaktan daha çok keyif veriyor.





  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Oyun sektörünün de otomobil sektörü gibi kısır döngüye girip sıkıcılaştığı şu günlerde birileriyle aynı fikirde olmak çok güzel. Gta 5'i henüz oynama şansım olmadı ancak Vice City ve San Andreas'ı hatrı sayılır miktarda oynadım. Gta 4 de yakın zamanda oynadığım bir oyun oldu. Gta 4 ile diğerlerini kıyas yapınca ileriye giden fizikleri , grafikleri, oynanışı görebiliyorum. Ancak o karamsar hava her ne kadar New York temasını verse de Vice City'deki atmosferin tadını vermiyor. Oyun bitince amaçsız geçen 4-5 saati daha doldurur, başka da bir şey yapmadan silinip gider. Eski Gta'larda hikaye sonrası hep yapılır bir şeyler bulurdum. San Andreas hikaye olarak hiç tatmin etmese de beni açık dünya ile çok cezbetmişti. Sonuca bağlayacak olursak, sanıyorum sektör bu oyuncular yüzünden bu yöne evriliyor. Aynı otomobil sektöründeki suv trendi gibi. Bazı birkaç otomobil sever yeni düzenden nefret etse de genel alıcı halinden memnun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Profes124 kullanıcısına yanıt

    Hocam sırf oyun sektörü değil ki, dünyadaki her sektör hemen hemen oraya doğru gidiyor. Verimlilik arttıkça zevk azalıyor.

    Mesela güncel otomobiller eski otomobillere göre daha "izole" tasarlanıyor. Yalıtım kalitesi anlamında konuşmuyorum. Gaz pedalının motorla doğrudan bağlı olmaması, direksiyonların elektronik destekli, hidrolik olanların dahi hissiz olduğu işte ne bileyim motor sesinin kabine daha az geldiği, debriyaj pedalının hidrolik olduğu, vites geçişlerinin hissizleştiği otomobiller. Konfor anlamında daha iyi, insanı daha az yoruyor ama bir araç kullanma hissinden uzaklaştığı da bir gerçek. Sürüşü, yolda gitmeyi perdeleyen o kadar çok şey var ki artık olay ruhsuzlaşıyor.

    Yine mesela motor sporları ile aranız varsa, eski Formula 1 yarışları ile şimdikileri bir kıyaslayın. Mesela eskiden ortalığı yırta yırta giden V8'le varken şimdi "Vuzzzzzzz" diye çalışan V6 Turbolar var. Yine biraz yağmur yağsın yarış duruyor. Tamam yarış güvenliği önemli de eskiden daha beter yağmurlarda koşuluyordu yarışlar. Yine DRS denilen bir sistem tamamen suni geçiş yaratma üzerine kurulu. Eski Formula 1 zevki yok mesela.

    Aynı şey oyunlar için de geçerli. Eskiden teknoloji o kadarına el verdiği için fazla bir görsel efekt olmazdı. Sürüş konusunda da eski oyunlarda hiç birinde zorlandığımı hatırlamıyorum. Yani günümüz NFS'lerinde bir Payback'da aracın dönüşü resmen gözümü tırmalıyor. Bir önceki NFS'de aracın drift mi atacağı yolu mu tutacağı belli değil. Yani zibilyon tane görsel efekt ekleyip beni araçtan uzaklaştırmışlar bir de sürüş iyice belirsiz. Yani araç drift mi atacak tutunarak mı dönecek belli değil. Keyif alamıyorum. Görsel olarak on numara gerçeğe çok yakın ama Underground 2'deki o yalın hissi veremiyor.

    Eh biraz da oyuncuların etkisi var. İnsanlar olabildiğince gerçekçi grafik istiyor, yapımcılar da onu yapıyor.

    Mesela BeamNG evet çok güzel çok kapsamlı bir oyun ama onun atası Rigs of Rods oynamayı daha çok seviyorum. Onun da en görsel detaysız ilk nesil araçları bana çok aşırı keyif veriyor. Çünkü en yalın, en doğal, en gerçek, en birebir fizikler o araçlarda mümkün oluyor. BeamNG seviyesinde araç modları var veya direkt BeamNG var ama bir kaldırımdan inerken RoR'un verdiği yalın fizik hissini veremiyor mesela.

    Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 15 Haziran 2022; 0:14:22 >




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Rigs of Rods'u da bilmeniz beni şaşırttı. 0.34 sürümünden beri takip ederdim. Açıkçası Beamng sonrası bıraktım. Ondaki vinç, itfaiye gibi çeşitli eklentilere sahip araçları kullanması çok keyifli oluyordu.

    Aynen dediğiniz gibi verimin artması her şeyi sunileştirdi. Bana en tuhaf gelen şey de her zaman genel kesmin gidişattan çok memnun olup, biz gibi birkaç kişinin eskileri yad etmesi. Makine mühendisliği okumaktayım ve açıkçası buna sahip olmak beni biraz geriyor. Her zaman geriye daha istekli olmak ileriyi görmeyi zorlaştırır mı diye düşünüyorum. Ama şunu da göz önüne aldığımda kesinlikle içim ferahlıyor.

    Eskinin hissi ile teninin teknolojisini birleştirebilirsek mükemmele en yakın ürünü ortaya koyabiliriz. Ben kendimi otomobil sektöründe görmek istiyorum. Bu söz uygulanırsa otomobil sektöründe, gelecek yıllara damga vuracak otomobiller üretilebilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Sana temiz bi Covet buldum



    Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic



    28'e de Konya da Favorit var hasarlı araçlar bölümünde bi bak bence fena değil

  • Profes124 kullanıcısına yanıt

    Hocam BeamNG forumdan rica ettim biri attı ama çalışmadı.


    Bugünde 0.25 güncellemesi açıklanmış, Ferrari 9FF ve F12 Berlinetta karışımı yeni kasa bi Civetta gelmiş.


    Ben 0.19'da oynayabiliyorum en azından, 0.20 ve üstünde tat vermiyor maalesef.

  • Hocam yeni gelen aracı biraz test etme şansım oldu sabah. Öncelikle ilk başta ısınamadım. Görsellerini gördüyseniz aşırı mod gibi duruyor. Oyunun havasına hiç gitmemiş... Derken.

    Base versiyonunu aldım ve biraz turladım. Vallahi çok süper olmuş hocam. Ayarlanabilir elektrikli kanat, hayalet ekran, led gündüz farları gibi özellikleri var. Elbette saydıklarım basit özellikler. Çünkü araca ancak 2-3 dakika bakabildim o da sırf merakım giderirsin diye.

    Bunlar dışında da minik makyajlar var oyunda. Pessima 2.7 V6 LX paketinde egzoz sistemi elden geçirilmiş gibi duruyor. Gavril'in Jeep versiyonunda (unuttum modelini) V8 motorların sesleri daha farklılaştırılmış. Dijital Rally ekranları bazı araçlara eklenmiş.

    Beklentimin biraz altında kaldı şimdilik ama muhtemelen kısa süre içinde yine bir güncelleme ile toplarlar. Kış güncellemesi sonrası biraz sönük kaldı açıkçası.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • goodorevil kullanıcısına yanıt

    Hocam Most Wanted 2'yi oynamaya çalışıyorum arabayı düz tutmak imkansız, kontroller aşırı zor, manuel vites yok... DLC'li arabalara da binemiyoruz.


    Pist yarışlarında Prostreet'İ çok sevmiştim zamanında. Carbon'da müthişti bence.


    Her şeye rağmen Underground 2'deki tadı maalesef hiçbiri veremedi, u2'de Amerikan rüyası var, GTA San Andreas'ta var, iki oyun grafik olarak artık çöp ama atmosfer, oynanış vs. süper.


    Crysis 3'e başladım birkaç gün önce, ilk 3 oyundan cidden kopmuşlar, hemde aptal çimenler yüzünden GT-430 conta yakacak kadar ısınıyor, yan kapağı açıp USB fan koydum 90'a gelince fan açıyorum bu gidişle radyatörde takcam.Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic 

    Şimdilik Undercover'da takılıyorum, CTS-V ve 911 Turbo haricinde getir götür işleri için 3200 motor Golf 5'e biniyorum.





  • Rigs of Rods'u en eski zamanlarından beri bilirim. Daha Gavril araçları bile çıkmamıştı, ilk nesil araçlar vardı hep. Dediğiniz gibi eklentiler çok güzeldi, vinç ile yük kaldırmak, yüke asıldıkça halatın gerilmesi, vinç ayaklarının esnemesi falan çok güzeldi. BeamNG ilk çıktığında ısınamamıştım hatta. Çok yavan gelmişti BeamNG. Bir de Rigs of Rods'a kötü grafiklerinden dolayı berbat diyen insanların BeamNG'deki fiziği övmelerine gıcık olmuştum. Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic 


    Eski şartlar ile günümüz şartları cidden çok farklı. Bakalım bu verimlilik ve teknoloji nereye evrilecek.





    @JNG90 Hocam Most Wanted 2 de EA'nın tuhaf huyundan nasibini almıştı. Ya hani olabilecek en basit sürüş fiziğini yap Ug2'deki gibi. Çoğu oyun zaten buna benzer fizikler kullanıyor. Farklı olmak zorunda hissettikleri için, sırf farklı olmak için farkında olmadan çok tuhaf şeyler yaptılar.


    Mesela Undercover, Shift falan direkt hiç bir ayar yapmanıza müsaade etmeden sizi ilk yarışa atıveriyor. G27 bağlamışım Shift oynayacağım ilk yarışı direksiyon setinin üstünden klavye ile bitirmeye çalıştım. Yani ESC'ye basıp kontrol ayarı yapmama bile izin vermiyor. Bunu böyle bitireceksin kardeşim. Ya da Undercover, 640x480 çözünürlük low ayarlarla direkt menü falan göstermeden oyunun içine atıyor. Normalde oyunların ilk 5-10 dakikaları daha özenli, daha güzel olur ki oyuncuyu baştan içine çeksin, Undercover çamur gibi başlıyor. Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic Yine mesela asla geçilemeyen sinematikler var. Yahu alt tarafı "Circuit yarışları işte böyle tur atıyon pistin etrafında" diyeceksin, dinlesem ne dinlemesem ne? Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic "Aa drift modu oynamak istiyorsun, dur önce 120 saniye boyunca sana drifti anlatayım. Şöyle şöyle yapıcan böyle böyle yapıcan şu şöyledir bu böyledir" Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic 

    Aynı dönemin oyunları Shift ile GRID'i arka arkaya oynayın, GRID'in sürüş konusunda ne kadar net, ne kadar kesin olduğuna bakın, sonra NFS'nin ne kadar filtreli, ne kadar endirekt olduğuna bakın. GRID'de arabayı elim ayağım gibi hissedebilirken NFS'de hiç bir zaman o hakimiyet hissini alamadım.


    Son NFS'ler de öyle. NFS 2015'de aracın ne zaman drift atacağını ne zaman yol tutacağını kestirmek mümkün değil mesela. Sürekli apex alıcam derken apexe driftle dalıyorum. Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic Payback iğrenç dönüş mekaniklerine sahip. Tamam kontroller oldukça direkt ama arabanın tuhaf şekilde dönmesini hala yadırgıyorum.





  • Hocam bir süredir Beamng'ye iyice sarınca kenarda bekleyen kanalıma da biraz video atayım istedim. Siz de izlerseniz diye link bırakayım.

    https://www.youtube.com/watch?v=ReRRIarGB1c&feature=youtu.be

    Şunu da söyleyeyim. Pp'den de bellidir ki ciddi bir Dmc-12 hayranıyım. Oyuna yapılan videodaki mod muazzam olmuş. Diğer modların aksine araçtaki hasar oyunun kendi arabalarını aratmıyor. Yüksek hızda da o güvensizliği veriyor Dmc-12 :) Size de öneriyorum bu modu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Profes124 kullanıcısına yanıt

    Hocam bu aralar berbat fiziklerine rağmen Snowrunner'a sardım biraz.

    Bir de ATS'ye eski Amerikan kamyonlarının modlarını yükleyip oynuyordum. ATS'de sıkıntı çıktı (Modla eklenen kamyonların farları çok kısa aydınlatıyordu gece sürmek imkansızdı o derece). Şimdi bakalım belki tekrar BeamNG sararım bilmiyorum. Ilginc bir araba ve muhendislik honda civic 

    Mod ekleyecek olursam yazdım ama bunu kenara.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.