Şimdi Ara

Kaput - Ön Izgara İlişkisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bazı modellerde kaputla ön ızgara birleşik yani kaput açıldığında ön ızgara da kalkıyor. Bazılarında ise kaput ön ızgaranın hemen üstünde hatta bir kısmında çok daha geride bitiyor, kaput açıldığında ön ızgara kalkmıyor. Estetik açıdan kaputla birleşik ön ızgaralar benim daha çok hoşuma gidiyor. Sizin araçlarınızda durum nasıl?



    _____________________________

    2000 NISSAN Primera 1.6 Comfort Metalik Gümüş
    [lokal piyasası var]
  • bizim araçlarda durum iyide sende durum pek iyi görünmüyor usta. Yazık gunah şuraya yazdığın cümlelerin yerine başka iş yapsan kendine faydan dokunurdu. Mantığı ne bu konunun ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    bizim araçlarda durum iyide sende durum pek iyi görünmüyor usta. Yazık gunah şuraya yazdığın cümlelerin yerine başka iş yapsan kendine faydan dokunurdu. Mantığı ne bu konunun ?

    Arkadaşım burası otomobil forumu ve araçların en ince ayrıntısına kadar konuşulup tartışılıyor, ilgini çekmiyorsa bakar geçersin.
    _____________________________

    2000 NISSAN Primera 1.6 Comfort Metalik Gümüş
    [lokal piyasası var]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    bizim araçlarda durum iyide sende durum pek iyi görünmüyor usta. Yazık gunah şuraya yazdığın cümlelerin yerine başka iş yapsan kendine faydan dokunurdu. Mantığı ne bu konunun ?

    _____________________________
    2003 Skoda Fabia Combi Elegance 1.4

    SAMSUNG GALAXY S III
    Fabiadan Sonra Ford Courier 1.6 Titanium
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    bizim araçlarda durum iyide sende durum pek iyi görünmüyor usta. Yazık gunah şuraya yazdığın cümlelerin yerine başka iş yapsan kendine faydan dokunurdu. Mantığı ne bu konunun ?

    _____________________________
  • Eskiden, ızgara kalktığı zaman radyatör meydana çıkar temizlenebilirdi. Korna vs. de orada olur, tamir edilebilirdi. Tabii kapaklar bu kadar geniş açılmıyordu. Opel Rekord -mesela- 1970'lerde 42° açılıyordu sadece. Böyle olunca da yukardaki ızgara kafaya çarpmak için bekliyordu. Izgarta yukarı kalkıyorsa motor yandan servis edilebilirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engişdene

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    bizim araçlarda durum iyide sende durum pek iyi görünmüyor usta. Yazık gunah şuraya yazdığın cümlelerin yerine başka iş yapsan kendine faydan dokunurdu. Mantığı ne bu konunun ?

    Arkadaşım burası otomobil forumu ve araçların en ince ayrıntısına kadar konuşulup tartışılıyor, ilgini çekmiyorsa bakar geçersin.

    ahhasuhuhaus ben yıllardır otomobıl forumlarındayım. Bu duruma düşmedim allahtan. Ama sen çok ince ayrıntıya ındıgınden durumun ciddileşmiş. Dost tavsiyesi inme bukadar ayrıntıya.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio 5 ön cam çatlağı
    9 ay önce açıldı
    Araç ön cam çatlağı
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Evet araçlar gittikçe müdahale etmeyi zorlaştıracak şekilde tasarlanıyor.

    Gerçi bunun bir nedeni de elektronik aksam fazlalığı.

    Eski arabalar o yüzden rahat.Çok yaşa mekanik
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Evet araçlar gittikçe müdahale etmeyi zorlaştıracak şekilde tasarlanıyor.

    Gerçi bunun bir nedeni de elektronik aksam fazlalığı.

    Eski arabalar o yüzden rahat.Çok yaşa mekanik

     Kaput - Ön Izgara İlişkisi

    gibi.

    bu da hardcore'u:

     Kaput - Ön Izgara İlişkisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 355GTS -- 5 Mart 2013; 0:33:59 >
    _____________________________

    Bir fanboydan alıntı: "Bence bu olay Playstation markasının da bitişini simgeliyor. Bu olayla birlikte Playstation da Dreamcast gibi tarihin tozlu raflarında yerini alacaktır. Microsoft ve Nintendo, Sony'yi piyasadan silerler diye düşünüyorum."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 355GTS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Evet araçlar gittikçe müdahale etmeyi zorlaştıracak şekilde tasarlanıyor.

    Gerçi bunun bir nedeni de elektronik aksam fazlalığı.

    Eski arabalar o yüzden rahat.Çok yaşa mekanik

     Kaput - Ön Izgara İlişkisi

    gibi.

    bu da hardcore'u:

     Kaput - Ön Izgara İlişkisi

    Çok özenle hazırlanmış ama Ferrariler sayılmaz hocam
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engişdene

    Bazı modellerde kaputla ön ızgara birleşik yani kaput açıldığında ön ızgara da kalkıyor. Bazılarında ise kaput ön ızgaranın hemen üstünde hatta bir kısmında çok daha geride bitiyor, kaput açıldığında ön ızgara kalkmıyor. Estetik açıdan kaputla birleşik ön ızgaralar benim daha çok hoşuma gidiyor. Sizin araçlarınızda durum nasıl?

    Izgaralı kaputlar -eski mercedeslerdeki- benim de hoşuma gidiyor. Lakin kaput ve ızgara ile hiç bir fantezim yok.. Bilinmesini isterim...

    Her neyse konu ile alakalı olmasına istinaden gecenin bu saatinde ... :)

     Kaput - Ön Izgara İlişkisi




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.