Şimdi Ara

Kapanış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet beyler telefonum kapanıyor. Belkide bu son mesajım.Büyük bi ihtimalle yarın kapatmak için dilekçe veriyorum. Artık kafelerden faln mesaj atarız arada .Neyse kendinize iyi bakın. Görüşmek üzeree[bye][bye][bye]



  • e geçmişolsun keşke sende gprs kullansaydın..
  • Gprs li bi tel olsaydı kullanırdım :) Var ama kızılötesi yok
  • el yapımı anakart bağlantılı irda adaptör 20 milyon bişi yaw
  • Benim tel 3510i. Bununla bağlanamazsın kızılötesi yok dediler
  • anladım ama illa kızılötesine gerek yok yani telin GPRS destekliyse kabloyla filanda halledebiliyosun
  • ok bi araştırırım saol. Umarım olur
  • forever o telefonu satalım sana bir T310 yada 8310 falan ayarlayalım ya T310'da istediğin tüm özellikler var 250 milyon falan (gprs, java, poly, radyo, kamera, renkli ekran). Hani şu Tony Hawks Pro Skater 4'lü telefon hatırladın mı kardeş? :))
  • yauww bende t65 var ama gprs i sadece wap a baglanamak icinkullaniyorum biliyorum baglanabilir ama acaba hiz nasil olur yapmaya degermi alacagimiz sadece bir kablo degilmi tabii birde sim kart olayi malum standart bir tane faturali turkcell hattimiz var ama ücret nasil yani netde saat ücreti islemiyr bildigim kadari ile gprs ücretlendirmesi alinan yollanan Kb olayina göre hesaplaniyor.. neysee ne kadar kullanisli biraz örnek verin arkadaslar..
  • <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by holywars</i>
    <br />yauww bende t65 var ama gprs i sadece wap a baglanamak icinkullaniyorum biliyorum baglanabilir ama acaba hiz nasil olur yapmaya degermi alacagimiz sadece bir kablo degilmi tabii birde sim kart olayi malum standart bir tane faturali turkcell hattimiz var ama ücret nasil yani netde saat ücreti islemiyr bildigim kadari ile gprs ücretlendirmesi alinan yollanan Kb olayina göre hesaplaniyor.. neysee ne kadar kullanisli biraz örnek verin arkadaslar..
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    mobil cihazlar kısmına bakmanı öneririm.
  • kizil ötesi varmiydi yaw o zamanlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FB_ScReAm_FB

    kizil ötesi varmiydi yaw o zamanlar

    kızılotesi o zamanlar vardı şimdi yok
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.