Şimdi Ara

Kangoo ve Mokka Ncap sonuçları.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ncap tarafından teste alınan araçlardan Kangoo'nun Mokka'dan daha yüksek puanlar almış olmasını ve PSA grubunun son modellerinde sıklıkla 4* almasını neye bağlamak lazım? Kangoo her ne kadar testte MPV diye geçse de ülkemizde kamyonet niyetine kullanılan bir model, Renault, Ncap testlerinde iyi iş çıkartıyor.


    Kangoo ve Mokka Ncap sonuçları.
    Kangoo ve Mokka Ncap sonuçları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 7 Temmuz 2021; 16:39:51 >







  • Orası öyle ama arkadaşın dediği gibi Euroncap'in de test kriterleri değişti. Örneğin eskiden aracın asıl puan durumu, aracın kabine aldığı hasarla ölçülüyordu fakat şuanda yaya koruma, otonom frenleme vs. gibi sistemler de puana en az hasar durumu kadar etki ediyor. Ve şuanda çoğu aracın düşük puan alması da bu yüzden.

    Yani Pejo Opeli alırken ben kaliteli araba yapamıyorum bu Opel çok kaliteli satın alalımda bir şeyler öğrenelim diye mi aldı. Böyle bir ticaret olabilirmi ya. Opel sanki çok düzgün arabalar üretiyordu da PSA ya tere satacak. 3 tane Opel aracım oldu her biriyle ayrı ayrı uğraştım abuk subuk sorunlarıyla.

  • Merkezi yada orta hava yastigi olarak adlandirilan on iki koltuk arasinda yer alan hava yastigi olmazsa yeni puanlama 5 yildiz almak zor. Ancak defender gibi iki koltuk arasi mesafe fazla olan modeller belki bu dezavantaji minimize edebilir. Yeni 308’de de bu hava yastigi olmazsa muhtemelen 4 yildizda kalir.
    Bize gelen araclardan su an sadece leon ve tucson’da bu donanim var diye biliyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Opel PSA 'ya satildiktan sonra kalitesi çok düştü . Peugeot kalitesizliğini opele de bulaştırdı. Opelin yerinde olsam aracı bu puanlarla satışa sunmaya utanirdim .
    Büyük rezalet .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.iihs.org/ratings/vehicle/Hyundai/tucson-4-door-suv/2020
    Amerika pazarinda olan araclar IIHS testine girmek zorundadir.
    NCAP'ten daha kapsamli bir testtir.
    Testten gecmek yanisira, daha ust derecelendirildigi anlamina gelen top safety, top safety plus gibi dereceler de vardir.
    Amerikan piyasasindaki cogu model neredeyse her sene yeni modelleriyle bu teste girer. Ncap gibi degildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kangoo iyi is cikarmis tebrikler

    Renault genel olarak euro ncapte basarili is cikariyor

    Keske iihs small overlap sonuclarini da gorebilsek

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Aynı markanın ve modelin GM altındayken ki durumu , sene 2012 :)


    PSA pişmanlıktır..................


    Kangoo ve Mokka Ncap sonuçları.
  • Artik 5 yildiz almak icin guvenlik donanimlari eksiksiz isteniyor. 8-10 tane airbag olduktan sonra o guvenlik donanimlarina gerek yok. Burada 2 airbagli ama serit takip sistemli arac sececek yoktur herhalde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Mösyö katılıyorum size, opeli pejo aldığında belki kalitesiyle bir şeyler katar diye tahmin ederken tam tersi oldu, opel pejo çizgisine geldi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2012 deki ncap testleri ile simdiler ayni degil. 2012 de 5 yildiz alan cogu arac suan 3 yildiz ancak alir.

    Ayrica opel eskiden neydi ki psa katilinca yikilsinKangoo ve Mokka Ncap sonuçları. 

    Al birini vur otekine


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani Pejo Opeli alırken ben kaliteli araba yapamıyorum bu Opel çok kaliteli satın alalımda bir şeyler öğrenelim diye mi aldı. Böyle bir ticaret olabilirmi ya. Opel sanki çok düzgün arabalar üretiyordu da PSA ya tere satacak. 3 tane Opel aracım oldu her biriyle ayrı ayrı uğraştım abuk subuk sorunlarıyla.

  • Görünüşüne aldanmamak lazımmış

    Nice güzel tasarımlı araçlar aslında yürüyen tabutmuş:*((

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrun

    2012 deki ncap testleri ile simdiler ayni degil. 2012 de 5 yildiz alan cogu arac suan 3 yildiz ancak alir.

    Ayrica opel eskiden neydi ki psa katilinca yikilsin 

    Al birini vur otekine

    İşte bunu diyecek bir süper zeka (!) bekliyordum Kangoo ve Mokka Ncap sonuçları. 


    Paylaşımımdaki amaç zamanına göre belirlenen güvenlik kriterlerine GM çok çok önem veriyordu.


    Misal yıldızlı sisteme geçildiğinden bu yana mokka , insignia a - b kasa , corsa d , astra j - k , meriva b , hep 5 yıldız ile güvenlik testini tamamlamış araçlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Orası öyle ama arkadaşın dediği gibi Euroncap'in de test kriterleri değişti. Örneğin eskiden aracın asıl puan durumu, aracın kabine aldığı hasarla ölçülüyordu fakat şuanda yaya koruma, otonom frenleme vs. gibi sistemler de puana en az hasar durumu kadar etki ediyor. Ve şuanda çoğu aracın düşük puan alması da bu yüzden.

  • Şıh Hazretleri kullanıcısına yanıt

    Eskiden dediğiniz ne kadar eskiden hocam ona göre cevap vereceğim :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kangoo her alanda ezmiş ticari olmasına rağmen.

  • Otonom fren olmazsa 5 yıldız imkansız. Yaya koruna çocuk koruma vs eski krlterler yok artık. Ncap yerine ihss abd daha iyi test konusunda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah aşkına wiki den açıp 20 yıldır pejo ve Opel in ürettiği platformlara bakın
    Oradan anlaşılır kimin ne olduğu

    Pejo kozmetik bir üreticidir belli

    Ben opelciyim belki mecbur kalırsam psa dan çıkma Opel de alırım , seviyorum Opel’i
    Ama kullandığım araç GM / opel

    Ve tavsiyem GM temelli Opel alınması kesinlikle
    Astra K ve hala J sedan varken psa dan çıkma araç almam ben

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • trexin T kullanıcısına yanıt
    Yeni yaristede var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: khanstern

    Eskiden dediğiniz ne kadar eskiden hocam ona göre cevap vereceğim :)

    Size ne kadar lazım hocam Kangoo ve Mokka Ncap sonuçları. Yanlış anlamayın marka bazında bir eleştirim yok, sadece Euroncap için diyorum ben.


    Hatırladığım kadarıyla 2015'ten sonra başladı dediğim şeylerin ön plana koyulması.


    Mesela çıktığı zamanın en güvenli araçlardan biri olduğu söylenen Alfa Romeo Giulietta. 2010'da 5 yıldız ve %93 yetişkin koruma oranına sahip araç, 2017'de girdiği teste 3 yıldız ve %72 yetişkin koruma oranına ancak sahip olabildi.


    https://www.euroncap.com/en/results/alfa-romeo/giulietta/29288


    https://www.euroncap.com/en/results/alfa-romeo/giulietta/11002



    Yine 2011'de 4 yıldız alan ve %82 yetişkin koruma oranına sahip Fiat Panda, 2018'te 0 yıldız almış! Araba aynı araba, aradaki 7 senede arabada herhangi bir değişiklik olmadı ama koruma oranı düştü nedense.


    https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191


    https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/10970




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şıh Hazretleri -- 7 Temmuz 2021; 21:13:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CMP platformunda üretilen 2008, Mokka, 208, Corsa ve C4’ ün 4 yıldız almasının nedeni yaya koruma puanlarının düşük olması. Yani sorun aracın içindekiler değil, dışındakilerle ilgili 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.