Ncap tarafından teste alınan araçlardan Kangoo'nun Mokka'dan daha yüksek puanlar almış olmasını ve PSA grubunun son modellerinde sıklıkla 4* almasını neye bağlamak lazım? Kangoo her ne kadar testte MPV diye geçse de ülkemizde kamyonet niyetine kullanılan bir model, Renault, Ncap testlerinde iyi iş çıkartıyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 7 Temmuz 2021; 16:39:51 > |
Kangoo ve Mokka Ncap sonuçları.
-
-
Merkezi yada orta hava yastigi olarak adlandirilan on iki koltuk arasinda yer alan hava yastigi olmazsa yeni puanlama 5 yildiz almak zor. Ancak defender gibi iki koltuk arasi mesafe fazla olan modeller belki bu dezavantaji minimize edebilir. Yeni 308’de de bu hava yastigi olmazsa muhtemelen 4 yildizda kalir.
Bize gelen araclardan su an sadece leon ve tucson’da bu donanim var diye biliyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Opel PSA 'ya satildiktan sonra kalitesi çok düştü . Peugeot kalitesizliğini opele de bulaştırdı. Opelin yerinde olsam aracı bu puanlarla satışa sunmaya utanirdim .
Büyük rezalet .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://www.iihs.org/ratings/vehicle/Hyundai/tucson-4-door-suv/2020
Amerika pazarinda olan araclar IIHS testine girmek zorundadir.
NCAP'ten daha kapsamli bir testtir.
Testten gecmek yanisira, daha ust derecelendirildigi anlamina gelen top safety, top safety plus gibi dereceler de vardir.
Amerikan piyasasindaki cogu model neredeyse her sene yeni modelleriyle bu teste girer. Ncap gibi degildir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kangoo iyi is cikarmis tebrikler
Renault genel olarak euro ncapte basarili is cikariyor
Keske iihs small overlap sonuclarini da gorebilsek
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynı markanın ve modelin GM altındayken ki durumu , sene 2012 :)
PSA pişmanlıktır..................
-
Artik 5 yildiz almak icin guvenlik donanimlari eksiksiz isteniyor. 8-10 tane airbag olduktan sonra o guvenlik donanimlarina gerek yok. Burada 2 airbagli ama serit takip sistemli arac sececek yoktur herhalde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mösyö katılıyorum size, opeli pejo aldığında belki kalitesiyle bir şeyler katar diye tahmin ederken tam tersi oldu, opel pejo çizgisine geldi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2012 deki ncap testleri ile simdiler ayni degil. 2012 de 5 yildiz alan cogu arac suan 3 yildiz ancak alir.
Ayrica opel eskiden neydi ki psa katilinca yikilsin
Al birini vur otekine
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yani Pejo Opeli alırken ben kaliteli araba yapamıyorum bu Opel çok kaliteli satın alalımda bir şeyler öğrenelim diye mi aldı. Böyle bir ticaret olabilirmi ya. Opel sanki çok düzgün arabalar üretiyordu da PSA ya tere satacak. 3 tane Opel aracım oldu her biriyle ayrı ayrı uğraştım abuk subuk sorunlarıyla.
-
Görünüşüne aldanmamak lazımmış
Nice güzel tasarımlı araçlar aslında yürüyen tabutmuş:*((
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: electrun2012 deki ncap testleri ile simdiler ayni degil. 2012 de 5 yildiz alan cogu arac suan 3 yildiz ancak alir.
Ayrica opel eskiden neydi ki psa katilinca yikilsin
Al birini vur otekine
İşte bunu diyecek bir süper zeka (!) bekliyordum
Paylaşımımdaki amaç zamanına göre belirlenen güvenlik kriterlerine GM çok çok önem veriyordu.
Misal yıldızlı sisteme geçildiğinden bu yana mokka , insignia a - b kasa , corsa d , astra j - k , meriva b , hep 5 yıldız ile güvenlik testini tamamlamış araçlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Orası öyle ama arkadaşın dediği gibi Euroncap'in de test kriterleri değişti. Örneğin eskiden aracın asıl puan durumu, aracın kabine aldığı hasarla ölçülüyordu fakat şuanda yaya koruma, otonom frenleme vs. gibi sistemler de puana en az hasar durumu kadar etki ediyor. Ve şuanda çoğu aracın düşük puan alması da bu yüzden.
-
Eskiden dediğiniz ne kadar eskiden hocam ona göre cevap vereceğim :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kangoo her alanda ezmiş ticari olmasına rağmen.
-
Otonom fren olmazsa 5 yıldız imkansız. Yaya koruna çocuk koruma vs eski krlterler yok artık. Ncap yerine ihss abd daha iyi test konusunda
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Allah aşkına wiki den açıp 20 yıldır pejo ve Opel in ürettiği platformlara bakın
Oradan anlaşılır kimin ne olduğu
Pejo kozmetik bir üreticidir belli
Ben opelciyim belki mecbur kalırsam psa dan çıkma Opel de alırım , seviyorum Opel’i
Ama kullandığım araç GM / opel
Ve tavsiyem GM temelli Opel alınması kesinlikle
Astra K ve hala J sedan varken psa dan çıkma araç almam ben
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yeni yaristede var
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: khansternEskiden dediğiniz ne kadar eskiden hocam ona göre cevap vereceğim :)
Size ne kadar lazım hocam Yanlış anlamayın marka bazında bir eleştirim yok, sadece Euroncap için diyorum ben.
Hatırladığım kadarıyla 2015'ten sonra başladı dediğim şeylerin ön plana koyulması.
Mesela çıktığı zamanın en güvenli araçlardan biri olduğu söylenen Alfa Romeo Giulietta. 2010'da 5 yıldız ve %93 yetişkin koruma oranına sahip araç, 2017'de girdiği teste 3 yıldız ve %72 yetişkin koruma oranına ancak sahip olabildi.
https://www.euroncap.com/en/results/alfa-romeo/giulietta/29288
https://www.euroncap.com/en/results/alfa-romeo/giulietta/11002
Yine 2011'de 4 yıldız alan ve %82 yetişkin koruma oranına sahip Fiat Panda, 2018'te 0 yıldız almış! Araba aynı araba, aradaki 7 senede arabada herhangi bir değişiklik olmadı ama koruma oranı düştü nedense.
https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şıh Hazretleri -- 7 Temmuz 2021; 21:13:47 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
CMP platformunda üretilen 2008, Mokka, 208, Corsa ve C4’ ün 4 yıldız almasının nedeni yaya koruma puanlarının düşük olması. Yani sorun aracın içindekiler değil, dışındakilerle ilgili 😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Aynı markanın ve modelin GM altındayken ki durumu , sene 2012 :) PSA pişmanlıktır.................. |
2012 deki ncap testleri ile simdiler ayni degil. 2012 de 5 yildiz alan cogu arac suan 3 yildiz ancak alir. Ayrica opel eskiden neydi ki psa katilinca yikilsin Al birini vur otekine |
Orası öyle ama arkadaşın dediği gibi Euroncap'in de test kriterleri değişti. Örneğin eskiden aracın asıl puan durumu, aracın kabine aldığı hasarla ölçülüyordu fakat şuanda yaya koruma, otonom frenleme vs. gibi sistemler de puana en az hasar durumu kadar etki ediyor. Ve şuanda çoğu aracın düşük puan alması da bu yüzden. |
ncap sonuçlarına kimse bakmaz, sonucta önemli olan toplumdaki algıdır. halk arasında "reno tenekedir" herzaman... ve opel alman tankıdır (yersen)
* mesaj ironi içermektedir. |
Yani Pejo Opeli alırken ben kaliteli araba yapamıyorum bu Opel çok kaliteli satın alalımda bir şeyler öğrenelim diye mi aldı. Böyle bir ticaret olabilirmi ya. Opel sanki çok düzgün arabalar üretiyordu da PSA ya tere satacak. 3 tane Opel aracım oldu her biriyle ayrı ayrı uğraştım abuk subuk sorunlarıyla. |
Benzer içerikler
- dizel araçta eksoz kokusu
- tct şanzıman
- polo 1.2 tsi triger seti ne zaman değişir
- peugeot 2008 yakıt tüketimi
- eksantrik keçesi yağ kaçağı
- mg fiyat listesi 2024
- kia picanto 2024
- hyundai staria yorum
- xiaomi car
- range rover evoque 2024
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X