Şimdi Ara

Kamçı Travması (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
1
Favori
17.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • paylaşım için teşekkürler haberdar olmadığımız bir konuydu.
  • Benim en tırstığım olay arkadan çarpmalar zaten. Bir tanıdığımızın aracına arakadan düşük hızla çarpmışlardı. Çarpmanın etkisiyle boyunu zedelenince 2 3 sene onunla uğraştılar, çok sıkıntılar çekti. O yüzden ben araçtaki oturma konumuma , kafalığın konumuan dikkat ediyordum zaten; ancak ince ayrıntıları bilmiyordum (örneğin aradaki boşluğun fazla olmaması ). Onları da burada okuduklarımla öğrenmiş oldum. Bilgi için teşekkürler
  • OKudum artık dikkat ederim. Tşk.
  • http://www.euroncap.com/whiplash.aspx

    çok önemli bir konu
    emeğiniz ve duyarlılığınız için teşekkürler


    Kamçı ucu testi asıl adı...kamçı ucu nun yaptığı hareket kazalarda bizim boynumuzda buna benzer bir hareket oluyor...


     Kamçı Travması


    Volvo XC60, Alfa Romeo Mito, Volkswagen Golf VI, Audi A4 and Opel Insignia
    bu modeller başarılı olmuş

    bundan sonra çarpışma testi puanında bu arkadan çarpmada olucakmış

    BMW X3 and the Mercedes Benz M-Class the pro-active head restraints sistemi pek beklentileri karşılamamış

    Citroen C5, Ford Kuga and the Peugeot 308CC bunlar 5 yıldız almış normalde 2009 da koltuk puanınıda hesaba katıcaklar ve puan düşmeleri olabilirmiş

    kötü sonuç almış araçlar...
    Daihatsu Cuore, Citroen Berlingo, Hyundai i10, Citroen C5, Ford Kuga, Daihatsu Terios, Peugeot 308CC and the Suzuki Splash.

    ingilizcem çok iyi değil kısaca anladığımı yazdım


    sonuç olarak bu konuda daha çok yol almaları gerekiyormuş üreticilerin.....

    şu çamur attılan euroncap gene bizlerin hayatta kalması için teşvik ediyor.....bundan sonra üreticiler bu konuyada daha çok dikkat ediceklerdir....


    sonuçlar


    Volvo XC60 (2008) Single control manual, continuous adjustment. Passive 3.5
    Alfa Romeo MiTo (2008) Single control manual, continuous adjustment Reactive 3.3
    VW Golf (2008) Single control manual, continuous adjustment. Passive 3.3
    Audi A4 (2008) Single control manual, continuous adjustment. Passive 3.2
    Opel/Vauxhall Insignia (2008) Single control electric, continuous adjustment Passive 3.1
    Renault Koleos (2008) Single control manual, continuous adjustment Passive 2.9
    Lancia Delta (2008) Single control manual, continuous adjustment Reactive 2.6
    BMW X3 (2008) Single control manual, continuous adjustment. Proactive 2.4
    Renault Kangoo (2008) Single control manual, continuous adjustment. Passive 2.4
    Renault Megane (2008) Single control manual, continuous adjustment. Passive 2.4
    Honda Accord (2008) Single control manual, continuous adjustment. Reactive 2.3
    Skoda Superb (2008) Single control manual, continuous adjustment Passive 2.2
    Hyundai i30 (2008) Single control manual, continuous adjustment. Reactive 2.2
    Ford Fiesta (2008) Single control manual, continuous adjustment Passive 2.2
    Seat Ibiza (2008) Single control manual, continuous adjustment. Passive 2.0
    Mercedes Benz M Class (2008) Twin control electric height adjustment. Proactive 1.8
    Dacia Sandero (2008) Single control manual, notched adjustment. Passive 1.6
    Daihatsu Cuore (2008) No height adjustment. Passive 1.1
    Citroen Berlingo (2008) Single control manual, notched adjustment. Passive 1.0
    Hyundai i10 (2008) No height adjustment. Passive 0.9
    Citroen C5 (2008) Single control manual, continuous adjustment. Passive 0.6
    Ford Kuga (2008) Single control manual, continuous adjustment Passive 0.4
    Suzuki Splash (2008) Single control manual, continuous adjustment Passive 0.0
    Daihatsu Terios (2008) Single control manual, continuous adjustment Passive 0.0
    Peugeot 308CC (2008) Single control manual, continuous adjustment. Passive 0.0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 9 Aralık 2008; 1:21:07 >




  • güzel bir konu. teşekkürler
  • Benzer bir kaza yaşadım. Trafikte en arka sırada durduğumda benden sonra gelen minibüs duramamış 60 km hızla çarpmıştı. Zaten bir anda dünya kararıyor gerisini hatırlamıyorsunuz. Sonrasında aylar süren boyun ve sırt ağrıları takip etti. Önde mesafe bırakıp gerideki trafiği izlemek ve gerekirse kaçınmak bir hayal bence. Herşey bir anda oluyor. Focus 1 vardı, pert oldu. Şimdi koruma raporlarına bakınca şanslı olduğumuzu anlıyorum. Alınabilecek tek önlem koltuğu ve koltuk başlığını doğru ayarlamak ve doğru aracı seçmek.
  • Ben boyun yastığı kullanıyorum, sürekli kafam yastık ve koltuk ile temas halinde arkadan çarpmalar için faydalımıdır?
  • Geçmiş olsun.

    Konuyu gündeme getiren Meke arkadaşımı da kutluyorum. Otomobil alırken görüntü, hız, genişlik vs hepimiz başka şeyler arıyoruz ama ortak paydanın güvenlik olmasını temenni ediyorum.

    kazasız günler dileğiyle...
  • Teşekkürler...
  • Ben daha önce hiç böyle şeylere dikkat etmiyordum..
    Çok yararlı bir bilgi olmuş teşekkürler..
  • Volvo'ların koltuk kafalıkları çok güvenli duruyordu testte de kanıtlamış kendini
  • Bindiğim ticari taksilerde kafalık genelde yok, şöför kendininkini sökmemiş ama.

    Bu ne cahilce bir yaklaşımdır
  • gerçekten yararlı bilgi..zararları çok kötü olabilir
  • Çok teşekkür ederim.
    sağolun
  • yararlı bilgiler için çok teşekkürler
  • çok faydalı olmuş.teşekkürler
  • teşekkürler
  • Faydalı bilgiler için teşekkür ederim. Koltuğu ve başlığı burdaki gibi ayarlamayı düşünüyorum hemen..
  • tesekkürler.
  • çok yararlı bilgiler.teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.