< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Kaira DTXR Serisi Klima Kullanıcıları (90. sayfa)
1 Mobil
-
-
Hocam çok teşekkür ederim, sizin adınıza da hayırlı olsun! 😊
Gerçekten yazdıklarınızı okurken ben de "bu kadar tesadüf olur" dedim. Demek ki yalnız değilmişim bu süreçte :) Bursa, salon metrekaresi, markalar arasında kararsız kalma… birebir aynı şeyleri yaşamışız.
Benim klima da bugün Arvato Lojistik tarafından teslim edildi. Teslimat sonrasında bana da SMS geldi, montajı yapacak firma ARM Teknik Isıtma Soğutma Mekanik ve Enerji Sistemleri Ltd. Şti. olarak görünüyor. Google yorumlarına baktım, hem bana oldukça yakınlar (Osmangazi’deyim) hem de yorumları gayet olumlu.
Hemen arayıp kurulum için bilgi aldım, yoğunluk sebebiyle ancak 16 Ağustos için randevu oluşturabileceklerini söylediler. Ama arada bir iptal durumu olursa daha erken gelme ihtimalleri de varmış, not aldılar. O yüzden beklemedeyim şimdilik. Kurulum gerçekleştikçe ben de buradan güncelleme geçeceğim.
Umarım ikimiz de sorunsuz şekilde klimamızı kullanmaya başlarız. Tekrar hayırlı olsun
-
Arkadaslar daraldim bunaldim yardiminiza ihtiyacim var. Bi seyin uzerine ne kadar gidersem o kadar ters gidiyor. Musteri hizmetlerini 5 kere darladiktan sonra bana Ankara'da servislerin hepsini arayin, hangisi en yakin tarih verirse kaydinizi oraya aktaralim dediler. Bende bize en yakin servisi aradim ve dumur oldum. Cunku bizim sitede daha once kurulum yaptiklarini ve 18000 btu klima icin sitenin alt yapisi 1/4-3/8 oldugunu ve bu sekilde 18000 lik klimayi kesinlikle baglamayacaklarini soylediler. Simdi o kadar vakit kaybettigime mi yansam, klimalari geri gonderecegime mi yansam bilemedim. Cap kucultmeyi Daiken kesinlikle kabul etmiyormus. Halbuki sitede baska markalarda 24.000 taktiran bile var. Bi fikri olan var midir? Iade etmekten baska care aklina gelen?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Satın aldığım kaira plus klima için daikin bir servis atadı. Atadığı servisi aradım bugün ve servis 19 ağustosa randevu oluşturdu. Randevusunu iptal eden olursa daha erkene de çekebileceklerini belirttiler. Süre bence uzun ama alacak olan arkadaşların bilgisi olsun diye paylaşıyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Plus modellerde Self clean var. Follow me çalışıyor. Hatta elinizle kapatıp açarsanız klimayı açmadan, follow me ile oda ısısını da takip edersiniz. 4 yönlü hava yönlendirme var. Benim 18 liğin ağız çıkış sıcaklığı çok soğuk değil. Klima konfor ısısına gelince dış ünite kesik kesik daha sesli oluyor. Şu an 25 dereceye ayarlı ve dışarıdaki klima motorunun ses içeri geliyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Servis bugüne montaja gelecekti sözde fakat gelmedi başka başına gelen var mı bu şekilde? Saat vermedikleri gibi artık günü de tutturamıyorlar...
Ekleme ertesi gün yani bugün gelip montajı yaptılar. Evimdeki ilk klimam. Sonuçtan gayet memnunum sıkıntı yok şimdilik.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak23358 -- 6 Ağustos 2025; 18:49:10 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Benim kaira plus klimam pazartesi günü geldi. Çarşamba oldu ne arayan var ne soran. Call centerı arıyorum telefonlara bakan yok. En son bugün atanan ustanın numarasını bulup aradım 13 ağustos dediler bakalım ne olacak. Daikin servislerinin bu kadar berbat olduğunu bilseydim Bosch CL2000U modelini alırdım.
-
trendyoldaki plus hepsiburada da ki normal versiyonu
-
Kaira plus 12 k btu klimanın en düşük düşük sıcaklık(17 derece) ve turbo modda çalıştırınca kaç derece üflemesi gerekir?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim evimdeki Baymak klima 16 derece turbo modda 8-10 derece arasında değişiyor. 16 derece 1. kademede ise 5 derece civarında ölçtüm.
-
İnşallah. Bana bugün SMS geldi yine. Montaj servisi olarak bu sefer başka bir firmanın adını ve numarasını ilettiler. Garip olan şu ki verilen firma ismi ve tel numarası ADANA için. Ben BURSA'DAYIM ama ADANA numarası ve firması verildiğini fark edince Daikin'e ulaşmaya çalıştım. Açmadılar. Önceki verilen montaj servisi numarasına ulaşmaya çalıştım ve 15 dk lik uğraş sonuç ulaştım. Bana dedikleri şey çok yoğun oldukları için sizin kaydınızı bizden aldılar farklı bir firmaya verdiler. Bu firma İstanbul'dan geldi yoğunluk kaynaklı geldiler. Onlar sizin montajı yapacaklar. Onların bilgisine çağrı merkezinden ulaşabilirsiniz arayın denildi. Defalarca aramama rağmen bağlanamadım. Beni arayın şeklinde talep bıraktım bugün aranacaksiniz dedi telesekreter ama arayan da olmadı.
Bu işin suyu çıktı vallahi. Daikin diye güvenip aldık daha montaj bile yapılmadan stresim yaşatmaya başladılar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
her şey sorunsuz yürürse sıkıntı yok ama olduda küçücük bir problem çıkarsa yandık. Ben yaşadım 1.5 ay bozuk klima ile evde bekledim şimdi siz. Maalesef daha çok bekleyeceksiniz. Müşteri hizmetleri teknik servis hizmeti büyük rezalet. Ben çok pişman oldum ama artık yapacak bişi yok aldık kullanacağım bi şekilde.
-
Dış ünitetede ki borudan arada su geliyor ısıtma da gelmesi lazım değil mi ondan çok değil ama bilemedim neden olur. Normal su çıkışında kova var o dolunca boru içinde kalınca mı geliyor acaba o geldi aklıma dolmuş çünkü boru suyun içinde geri mi atıyor diğerine acaba.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThesadisT -- 8 Ağustos 2025; 13:11:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normal arada bir su bırakıyor oradan.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tam da 9000 btuluk dtxr25kp kaira plus almak üzereyken mesajınızı gördüm..
Bursada yaşıyorum, 15 m² yatak odası için alternatif olarak baymak soft almak var aklımda. Ama ondan da emin değilim. Tavsiye varsa almak isterim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben de Bursa'dayim. Eski yorumlarıma bak. Baymak da Çin'de üretiliyor. Kaira da. Ben Plus olmayani alıp kullananların yorumları beğendim çok iyi demişler genel olarak. Ufak tefek servis hataları yüzünden sorun yaşayanlar olmuş ki bu her markada olabilir. Şu anki bekleme işi talwple alakalı ona da bir şey diyemeyiz aslında gerçekten her markada aşırı sıra ve yoğunluk var bunu tek tek servisleri arayıp öğrendim Kaira almadan önce ve hepsi 2 hafta en az dedi. Bana Adana'dan gelen servis montaj yapacakmış 2 gün içinde. Servis Adananın en iyi servisi, herkes bizden hizmet almak istiyor yoğunluk sebepli Bursaya geldi ekiplerimiz denildi. Hatta çok şanslısınız gerçekten yılların profesyonel ekibi geliyor sizin gibi hassas müşterilerimiz hep mutlu oldular dedi sorduğum sorular üzerine. Kısacası ekip konunun uzmanıymiş. Pazartesi günü teslim edilmişti klima. Bugün 5 gün oldu. Serviste sorun çıkmazsa klima memnun edecektir diye umuyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Plus olan modeli aldım, 2 tane alacaktım ama servis ve klima performansına bağlı olarak bekleyeyim dedim, memnun olursam ikinciyi de alacağım. Adana servisi ne zamana kadar bursada olacakmış acaba bilgi var mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bugün tekrar aradı servis, Yarın(pazar) günü için bir boşluk oluşmuş, Müsaitseniz ekibi size yönlendircem dedi, Kısmetse yarın kurulum yapılcak.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki

kullanıcısına yanıt
Hızlı






