Şimdi Ara

Kaç bin km yapmış araba alınmaz? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
0
Favori
58.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 260.000km de dizel aldım.281.000km şuan.Hafif terleme dışında 1.5 yıldır bir sorun yaşamadım.
    270.000km triger seti,V kayışı değiştirdim o kadar.
  • Araca göre ve markaya göre değişir.
    Mesela bakımlı bir dizel Corolla 300 bin bile olsa mükemmel düzeyde olabiliyor.
    Atmosferik Toyota ve Honda da bakımlı olursa yüksek km hiç sorun olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanıma bağlı, 50k daki araç alınmazken 300k daki araç alınır

    Bakımları yapıldıysa vaktiyle kaydı kuydu varsa şahıs arabayı eşek niyetine kullanmadıysa alınır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    7-8 araba değiştirdim. servisi olan bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine 50.000'i geçmiş araba almadım hiç. 50.000'i bulmamış araçlarda bile sorunlar yaşadım. son 3 aracım sıfır. temiz kullanırım. 3 araçta yaşadıklarım:

    -50.000'e kadar yıpranma emareleri yok.
    -100.000'de yıpranma emareleri başlıyor.
    -150.000'de artık hemen hemen her ay başka bir parçası eskiyor ve bu bir döngüye giriyor, sen bütün parçaları değiştirsen de ilk değiştirdiğin parça o esnada eskimiş oluyor zaten.

    bir arkadaş 800.000'de taksiler var falan demiş. tabii ki var, var da o taksiler leş gibi. ayrıca o taksiler kısa sürede çok km yaptığı için motor defalarca elden geçerken kaporta daha iyi durumda olabiliyor. normal bir kullanıcının elinde 200.000km lik araç en az 10 yaşında araç demektir. artık o yaştan sonra kaporta da çürümeye başlayabiliyor, özellikle yerli araçsa zaten 5 yaşında başlıyor.
    5 yaşında kaportamı çürür. Eski dacialar bile çürümüyorken. Boş laf.

    Gerekli parçaları değişmiş, bakımları zamanında yapılmış araçlar çok uzun ömürlüdür. Kendi aracım 328 binde şu an çıt yok daha, yani kelimenin tam anlamıyla çıt yok ne motorda ne yürüyen aksamda ne şanzımanda. Ailede Touareg var 350 binde çıt yok arabada, arkadaşımda eski kasa Cayenne var 280 binde çıt yok. Bomboş laflar edip arabadan anlamayan insanların kafasını karıştırmayın.

    Elbette parçalar eskiyecek ve değişecek normal şartlar altında, elbette sorun çıkacak bundan doğal ne olabilir, kullanılan şey eskir yerine yenisini takarsın devam edersin. Nano teknoloji araba üretildi kendi kendini tamir ediyor hiç bozulmuyor da bizim haberimiz mi yok?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LanciaDeltacı -- 12 Mayıs 2019; 13:54:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    5 yaşında kaportamı çürür. Eski dacialar bile çürümüyorken. Boş laf.

    Gerekli parçaları değişmiş, bakımları zamanında yapılmış araçlar çok uzun ömürlüdür. Kendi aracım 328 binde şu an çıt yok daha, yani kelimenin tam anlamıyla çıt yok ne motorda ne yürüyen aksamda ne şanzımanda. Ailede Touareg var 350 binde çıt yok arabada, arkadaşımda eski kasa Cayenne var 280 binde çıt yok. Bomboş laflar edip arabadan anlamayan insanların kafasını karıştırmayın.

    Elbette parçalar eskiyecek ve değişecek normal şartlar altında, elbette sorun çıkacak bundan doğal ne olabilir, kullanılan şey eskir yerine yenisini takarsın devam edersin. Nano teknoloji araba üretildi kendi kendini tamir ediyor hiç bozulmuyor da bizim haberimiz mi yok?

    Alıntıları Göster
    okumuyor musun yoksa okuduğunu mu anlamıyorsun?

    ne demişim:

    "200.000km lik araç en az 10 yaşında araç demektir. artık o yaştan sonra kaporta da çürümeye başlayabiliyor, özellikle yerli araçsa zaten 5 yaşında başlıyor."

    eski dacia'ları bilmem ama bir sıfırdan şahin aldım, bir de 2. el broadway aldım. broadway aldığımda 2 yaşındaydı. ikisi de 3-4 sene içinde çürümeye başladı.

    kalkmış bana touareg, cayenne anlatıyorsun. sıfırı yüzküsurbin €, bir de çürüseydi. stilo'mu sattığımda o da 200bindeydi ve daha çürümemişti zaten yukarıda dikkat edersen 10 sene sonra başlayabiliyor demişim, yerliler için 5 sene sonra başlıyor demişim.

    yordun beni, biraz oku yazılanları. ailede falan derken ailenin liseye veya üniversiteye giden çocuğu musun? tecrübeliymiş gibi konuşuyorsun ama söylediklerinin çok tutar bir yanı yok da...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    okumuyor musun yoksa okuduğunu mu anlamıyorsun?

    ne demişim:

    "200.000km lik araç en az 10 yaşında araç demektir. artık o yaştan sonra kaporta da çürümeye başlayabiliyor, özellikle yerli araçsa zaten 5 yaşında başlıyor."

    eski dacia'ları bilmem ama bir sıfırdan şahin aldım, bir de 2. el broadway aldım. broadway aldığımda 2 yaşındaydı. ikisi de 3-4 sene içinde çürümeye başladı.

    kalkmış bana touareg, cayenne anlatıyorsun. sıfırı yüzküsurbin €, bir de çürüseydi. stilo'mu sattığımda o da 200bindeydi ve daha çürümemişti zaten yukarıda dikkat edersen 10 sene sonra başlayabiliyor demişim, yerliler için 5 sene sonra başlıyor demişim.

    yordun beni, biraz oku yazılanları. ailede falan derken ailenin liseye veya üniversiteye giden çocuğu musun? tecrübeliymiş gibi konuşuyorsun ama söylediklerinin çok tutar bir yanı yok da...

    Alıntıları Göster
    Şahinden falan bahsediyorsun ben modern arabalardan bahsediyorum 5 yaşında yerli araba çürüyor diyorsun saçma sapan konuşuyorsun, ailede var dedim ben kendim camry kullanıyorum. Bomboş yorumların her konuda sanki seni bilmiyoruz foruma yanlış bilgi verme millete, kendin çocuksun belli ki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Şahin alıp da yerlilere 5 yaşında çürümeye başlıyor demek nasıl bi mantık

    Milyon km devirmiş 12 yaşındaki ilk linea'lar çürümemiş, yerli değil mi bu araç, bir de milletin beğenmediği linea yani. Milenyuma gireli 19 sene oldu, yok öyle 5 yaşında çürüme. Kendi azınlık kötü tecrübelerinizi, sanayi hurafelerini genele yaymayın. Araba öyle tükenmez kalem gibi kullanılıp atılan bi ürün değil, sen ona bakarsan o da sana bakar bu kadar basit.

    Şahin üretim bandında kim takar paslanmayı çürümeyi, birleştirip boyayıp sattılar işte...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 12 Mayıs 2019; 15:52:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Şahin alıp da yerlilere 5 yaşında çürümeye başlıyor demek nasıl bi mantık

    Milyon km devirmiş 12 yaşındaki ilk linea'lar çürümemiş, yerli değil mi bu araç, bir de milletin beğenmediği linea yani. Milenyuma gireli 19 sene oldu, yok öyle 5 yaşında çürüme. Kendi azınlık kötü tecrübelerinizi, sanayi hurafelerini genele yaymayın. Araba öyle tükenmez kalem gibi kullanılıp atılan bi ürün değil, sen ona bakarsan o da sana bakar bu kadar basit.

    Şahin üretim bandında kim takar paslanmayı çürümeyi, birleştirip boyayıp sattılar işte...
    Neden o zaman stilonun pas garantisi 12 yılken lineanın 6?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Bilemeyiz, Fiat'a sormak lazım

    Sonuç olarak 12 yaşındaki linea'da, yani en azından temiz bakılmış linea'da çürümenin ç'si yok

    Milyon km devirmiş derken mübalağa yapmadım bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkinci, üçüncü sahibinden araba alınmaz. (Bana göre)
    İlk sahibinden olduğunda km 300K da olsa düzgün görünüyor ise alınır..
    Arabayı sıfır alıpta km düşürme olayına girecek bireysel kullanıcı olacağını sanmıyorum. Çok çok düşük ihtimal.

    İkinci sahibi olduğunda, galeriden, al satcı dan, şirket yada kiralık araç firmalarından çıkma araç olma ihtimali ile beraber km durumunda soru işaretleri başlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dayım ne kadar alma dediysem de 580 binde komple boyalı değişensiz 2010 model manuel Accent Blue aldı. Bir hafta kullandım, araç gerek motor gerekse vites vs yuruyen aksam gerçekten sıfır gibi.
    Direksiyondaki düğmeler ve radyo çalışmıyor, trim sesi de geliyor ama sürüş rahattı gerçekten.
    Sözün özü bakımları yapılmış bir araç kilometre sorunu çıkarmaz. Taksici bir abimizin de 350 bindeki megane 2'si bir kere turbo degisimi haric rutin bakim haricinde hicbir şey yapılmadığını söylemişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracım dizel ve 300.000kmye az kaldı. Canım araç değiştirmek istiyor ve yine dizel alırım fakat bu kondisyonda dizel bulabilir miyim bilmiyorum. Motorun maşallahı var. Megane2 piyasasına bakıyorum hep 170 210bin km arasında dizeller bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel ve lpfliyse 100.000 km den sonra arabaya binmek risktir.
    Benzinliyse 150. 000 kmye kadar çok rahat binilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen kullanıcının aracın bakımlarıyla ilgilenmesi zamanında yapması ve limitleri çok zorlamamasıyla ilgili bir durum.
    Bana göre,benzinli araç için hiç lpg takılmamışsa ve japonsa 500 bin km ye kadar kontrol ettirmek kaydıyla alınabilir,(en fazla demiş arkadaş) dizel her zaman risktir ama 350 bine kadar gösterilip alınabilir.
  • paran yoksa yapacak bir şey yok. 4. arabam bu ilk üçünü 160-170 bin bandında sattım. iyi bakılan bir motor bu kmlerde ciddi bir arıza vermiyor ancak ön takım vs ıvır zıvır sorunlar conta eskimeleri yağ kaçakları su eksiltmeleri genel olarak 100 bin kmden sonra baş göstermeye başlıyor. iç mekanda döşemelerde çökme ve yıpranmalar, boğaz kelebeği oksijen sensoru gibi parçalar vs sorun yaratmaya başlıyor. imkan varsa bir araç 100 bin kmye kadar kullanılıp satılmalı.

    yorumları biraz inceledim 300 binde bakımlı bir araç alınır 30 binde bakımsız bir araç alınmaz fikri hakim. bu kesinlikle doğru ancak ortalama kullanıcılar açısından bir yorum geliştiriyoruz ve 300 bin Türkiye şartlarında çok ciddi bir km,ortalama bir kullanıcı ise arada bakımlarını aksatır, bazı sıkıntıları araç çalışmayana kadar görmezden gelir, yağ su kaçak ve eksiltmelerini tamir değil de doldurma yolu ile giderir ve araç çalıştığı ve frenleri tuttuğu sürece kolay kolay sanayiye gitmez. bu açıdan değerlendirildiğinde geçmişini çok iyi bilmediğimiz 300 bin kmde bir aracı almak bombanın pimini çekip elinize alıp beklemek demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevgen06 -- 13 Mayıs 2019; 17:23:3 >




  • Donald Draper kullanıcısına yanıt
    Şirket arabası alıyorsun ama diğerlerine kriter koyuyorsun. Bence burda mantık hatası var ya da sen insanımız hakkında baya iyimsersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Palio aracı 4 yıl önce 200.000 km de aldım şimdi 270.000km de şimdiye kadar beni hiç yolda koymadı . Ama bakımlarını aksatmıyorum araçta en ufak bir düzensizlik hissetsem ilgileniyorum. 4 yılda yediğin kazıklar dahil tamirciye en az 5 bin vermişimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • manjimaru kullanıcısına yanıt
    Hocam daha sonra arabayı nasıl elden çıkaracaksınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qwsehmus kullanıcısına yanıt
    Kör eşşeğin bile bir alıcısı çıkıyor. Geçen sene 21 bine almıştı. Bu sene 27-28 yazmışlar taksi çıkmalarına. Zararı olmaz bence.
  • Bende anlamıyorum benzin pahalı mazot pahalı 2 3 yaşındaki araçlar 90 binden başlıyor. Benim tüplü 2007 golf 125 binde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.