Şimdi Ara

Kablonet'te Başka Hız Arttırımı YOK!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
1.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kablonet müşteri hizmetleri ile görüştüm.

    Bütün hızlar 2 katına çıkarıldı diyorlar. Daha fazla artış yok diyorlar.

    1024 Kbs için 512 Kbs'lik tarifeye abone olmanız gerekiyor diyorlar. Böylece 1024 Kbs bağlanabilirsiniz diyorlar.

    Kapattırma işlemi için PTT'den başvurmanız gerekiyor da diyorlar.

    Bunun için mi 1 aydır beklememi tavsiye etti oradan her arkadaş dediğimde derin derin susuyorlar...

    Benim konuştuğum kişiden kaynaklı bir bilgi sorunu yoksa kablonet iptal yolu gözüktü...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engunaydin -- 26 Ağustos 2007; 11:04:05 >



  • Müşterihizmetleri yalan anlış bilği verebilir. Esas pazartesi Türksatı aramak lazım. Bir iki gün daha bekle (gerçi yaklaşık 1 aydır beklemekten çatlıyacaz ama)
  • engin kardeşim 1 ay daha sık dişini olmadı zaten toplu kapattırıcaz
  • 8 MB verir mi acaba ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eozen81

    engin kardeşim 1 ay daha sık dişini olmadı zaten toplu kapattırıcaz







  • yazık kablonetçilere
  • Turksat bu kadar insanı kaçırmayı göze almaz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • HAH
    1024/256 kbps 59YTL
    2048 / 512 Kbps 109
    4096 / 1024 kbps 209 YT
    2 kathız artımı olursa ooooo yüksek hızlar fiyatları manyak olur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: d@ngerusly

    yazık kablonetçilere


    Ulen şuraya bak madara olduk ADSL'cilere, yazıklar olsun diyorum Turksat
  • Yok ya olmaz öyle şey, mutlaka ADSL'den düşük bir tarife çıkarmaları lazım . Yoksa kablonet biter .
  • Doğru olabilir... Ancak şu şartlarda...

    1024 kbps abonelik adsl'den daha ucuz şekilde alınabilir hale getirilir... 512 kbps ise çokd aha ucuz olur. İsteyenlerin tarife yükseltmesi gerekir.

    Örneğin 1024 - 39 ytl
    512 - 29 ytl

    gibi...

    Belki alt yapı sorunlarını göze alamayarak aboneyi de yitirmeme isteği ile herkese 1 mbit vermek yerine bu çözümü tercih ediyor olabilirler.

    Söylediğiniz şartlarda rekabetten uzak bir tarife beklemiyorum. Bekleyip göreceğiz.
  • Bende bi arayım dedim. "kampanyamız dün bitti şuan için bi kampanyamız yok, yani bize her hangi bir bilgi verilmedi" dediler. Yalnız telefona çıkan yetkili ilk başta gayet ılımlı yeni bir tarife sorunca ses tonu deyişti. Demek ki bizim gibi arayan çok galiba
  • Serdar'a kesinlikle katılıyorum.Bir kamu kurumu olan Türksat'tan resmi bir açıklama yapılmadan bu tür yorumlar yapılmasını kesinlikle doğru bulmuyorum ve insanları yanlış yönlendireceğini düşünüyorum.Üstelik bu aceleyide anlayabilmiş değilim.Talandan mal kaçırı gibi yorumlar yapılmaktadır....
  • :) valla tarifler açıklansın sora yeterlimi degilmi muhabbetini yaparız :)
    ama umarım daha güzel bişeler yaparlar 2 kat hız ve uygun bi inidrimle
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eozen81

    quote:

    Orjinalden alıntı: d@ngerusly

    yazık kablonetçilere


    Ulen şuraya bak madara olduk ADSL'cilere, yazıklar olsun diyorum Turksat







  • quote:

    Orjinalden alıntı: d@ngerusly

    yazık kablonetçilere


    ADSL çokmu iyi durumda sanki hız artıda ne aldu, topiçin birinde baktınızmı bilmem 1024 ünü halletcem diyip 512 indirmiş
  • Yersiz tartışmaları lütfen konu dışında yapın arkadaşlar. Ya da kıyaslama/tartışma olaylarına girecekseniz hangi tekolojinin hangi yönleriyle birbirinden üstün/eksik olduğunu tartışın. Gerçi bunun için araştırma yapmak ve konu hakkında bilgi sahibi olmak gerekiyor. Sanırım çoğu üye için uzak bu kavramlar...

    :(
  • @engunaydin

    Sanırım biraz kavram kargaşası yaşıyorsunuz. Resmi tarife/kampanya ile uygulama farklı şeylerdir. Sizin bordrolu çalışan dediğini kişiler ne denirse onu yapmakla ve neyi söylemekle yetkilendirildilerse onu söylemekle yetkilidirler. Hayatınızda hiç yöneticilik yaptınız mnı bilmiyorum, ama bunlar "bordrolu çalışan" diye düz mantıkla varılası sonuçlar değil. Bir firma resmi olarak yürürlükte olmayan tarifeleri açıklayamaz. Serbest piyasada (ne kadar serbest de olmasa kanun bunu emrediyor) yani rekabet ortamında resmiliğe kavuşmamış tarifeler açıklanır ve müşterinin kafası karıştırılırsa bu rekabete aykırıdır. Sizin "kaçıyorlar, yeni hız yükseltme yapılmayacak" diye duyurduğunuz şey aslında kanunlarla kısıtlanmış bir durumdur. İşte bunun geç olmasının nedeni de "bürokrasi"dir.

    "Hızlar iki kat arttı. Bu neden bürokrasiye takılmadı? Demek ki olabiliyormuş" söyleminize yine kanunlarla karşılık vermek zorundayım. Hiç bir zaman neticeye bakamazsınız demokrasilerde. Hatice'de yapılanlar eninde sonunda hesabı sorulacak şeylerdir. Yalnız bunun test olduğunu biliyoruz. Yine sizin o bordrolu çalışanlar dediğiniz "call center" çalışanlarından aldığımız bilgidir bu. Bir firma sattığı ürünün (burada bahsettiğimiz internet olduğuna göre) içinde aldığı kararla bunu test edebilir. Bütün kullanıcılarına bildirmeksizin bunu yapabilir. Bu hakkı "saklıdır."

    Bu arada, hangi müşteri hizmetleri yetkilisi ya da Kablo TV Direktörü maille yanıt verdiğinde 25 Ağustos gibi bir tarih zikretti? Bu tarihi sizin gibi bu forumdaki bir arkadaşımız "25 Ağustos'da açılış ücreti almama kampanyası bitiyor. O tarihten sonra açıklayabilirler" şeklinde söyledi. Türksat'dan yapılan bir açıklama değil o. Dikkatli olun, kaynak veremeyeceğiniz şeyleri iddia etmeyin.

    Siz, kafanıza göre düşüncelerinizle vardığınız sonuçları insanlara gerçekten öyleymiş gibi duyurmakla insanları "yanıltıyorsunuz." Resmiyette bu işin nasıl yürüdüğünü araştırdıktan, bürokrasinin ne olduğunu öğrendikten ve kanunların işleyişine vakıf olduktan sonra yorumlarınızı yapmanız yerinde olacaktır.





  • Beğenmeyen kapatsın. Kullanıcı sayısı düşüyorsa veya düşerse hatlar boş diye belki yine açarlar musluğu kablonun ilk zamanları gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alvardar -- 26 Ağustos 2007; 13:13:33 >
  • daha önceden atığım mailere gelen cevapların birinde

    "Şirketimiz bir kamu kuruluşu olduğu için tarifelerimizi günübirlik değiştirememekteyiz. Tarife çalışmamız şu an Yönetim Kurulumuzun onayına sunulmuş olup ardından Telşekomünikasyon Kurumunun onayına sunulacaktır. Yaklaşık 1 ay içerisinde neticelenmesini beklemekteyiz."

    pekiya soruyorum bu 2 kat hız artışı nasıl olduda günübirlik değişti. Mademki bir prosedürü var bu prosedür 2 kat hız artışı için ne kadar hızlı oldu deyilmi arkadaşlar(isteyince oluyor) ayrıca dedikleri zaman dilimi 1 ay doluyo.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.