Şimdi Ara

Jetta hangi segmente giriyor C mi D mi. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
22.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • senin akşam akşam canın sohbet etmek istedi galiba bak ben dün gece nöbetçiydim ayakta uyuyorum ama bu halimle bile amerika pazarı için üretilen biri ürünün kalitesinin avrupa pazarı için üretilenden geri kalmayacağını düşünebilirim.. zaten benim tahminim yarın öbür gün vw diyecekki artık avrupa pazarı için tsi leri almanyada üretiyorum, işçilik pahalı maliyet pahalı fiat oldu 60000, o zaman bu benim, buda fırsat bu fırsatken almayanlar
    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    ya az para değil o araba, gerek var mı yok mu o malzeme kalitesine sahip bir arabaya o parayı vermek...
    düşündürücü tabi ilk baktığım şey malzeme çünkü :)
    sen 170 beygirine bakıyorsun tabi ama ülkesi Meksika olduğu için malzeme olarak bir Alman diyemiyorum malesef :)




  • Bende neden sevemedim diyodum. Yağındanmış

    quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    motorunu kessen yağı sarı lacivert akar
    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    170 hp lik jetta nın normal bir aksesuarlı jettadan ne farkı var?


  • quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    senin akşam akşam canın sohbet etmek istedi galiba bak ben dün gece nöbetçiydim ayakta uyuyorum ama bu halimle bile amerika pazarı için üretilen biri ürünün kalitesinin avrupa pazarı için üretilenden geri kalmayacağını düşünebilirim.. zaten benim tahminim yarın öbür gün vw diyecekki artık avrupa pazarı için tsi leri almanyada üretiyorum, işçilik pahalı maliyet pahalı fiat oldu 60000, o zaman bu benim, buda fırsat bu fırsatken almayanlar
    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster

    ya az para değil o araba, gerek var mı yok mu o malzeme kalitesine sahip bir arabaya o parayı vermek...
    düşündürücü tabi ilk baktığım şey malzeme çünkü :)
    sen 170 beygirine bakıyorsun tabi ama ülkesi Meksika olduğu için malzeme olarak bir Alman diyemiyorum malesef :)




    doktor bey narkozu fazla kaçmış sizi de etkilemiş :)
    hocam yapma abd arabalarını da görüyoruz, dış görünüş 10 numara ama gel gör ki içi hikayeden ibaret malzeme olarak... 19 bin dolar zaten ford mustang




  • STREP

    Değil jetta tsi ,jetta ya ne yaparsan yap c segment golf sedandan başka birşey değil.

    stopları maliyetten kurtulmak için passat dan araklama

    heralde kafanı karıştıran bu olmuş.
  • motor'a göre sınıflandırmayı da ilk defa duyuyorum, ilahi strep hocam!
  • arkadaşlar beni hala tanımadınız anladığım kadarıyla, ben boş konuşmam, laf olsun diye konuşmam, ben işin içinden çıkamadım diyorum, otoritelerde çıkamıyor, daha evvel söyledim size, neyi neye göre mukayese yapıyorsunuz, yüzlerce marka binlerce model var, bakın aşağıda sizin tabirinizle bir c sınıfı birde d sınıfı araç var, hadi bakalım söyleyin bana neye göre accord d sınıfıda jetta c sınıfı? birinin uzunluğu fazla birinin genişliği (bunu arabanın kalıbına göre diyen arkadaşlar için yazdım)
     Jetta hangi segmente giriyor C mi D mi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streptozotocinus -- 27 Aralık 2007; 10:53:43 >




  • Boyutları itibariyle jetta sınıf olarak rakiplerinin üstünde gözüksede, dergilerde, otomobil sitelerinde halen C segmenti olarak görülüyor.

    Ama uzun yolda bi jetta görsem önce passat zannediyorum, yaklaşınca jetta olduğunu anlıyorum.

    Bu bence jetta için avantaj. İnsanlar passata hasta olur ama araç passata benzeyince sevmezler. Bu da ilginç bi mesele.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • rahatsız edici mesajlar yazıyorsun arkadaşım, araklama benim bildiğim kadarıyla çalmak demek, hoop cebe atmak demek, dolandırmak demek, kafam karışmışmış benim kafamın içini nerden biliyorsun sen!!!!!! içinemi girdin!! hep böyle yapıyorsun her mesajıma ters cevap veriyorsun, küçük görüyorsun ama ben seni seviyorum, ne dersen de yine seviyorum, benim hayat felsefem sevgi ve dostluk üzerine bilen bilir, tanıyan tanır
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    STREP

    Değil jetta tsi ,jetta ya ne yaparsan yap c segment golf sedandan başka birşey değil.

    stopları maliyetten kurtulmak için passat dan araklama

    heralde kafanı karıştıran bu olmuş.




  • C segmenti
  • Golf ile Passatın girdiği günah bir ilişkinin meyvesidir.
  • c segmenti
  • meyve güzelmi tatlımı sulumu sen onu söyle, (ilişkinin günah olduğuna dair ifadeye şimdilik birşey demiyorum-onu allah bilir)
    quote:

    Orjinalden alıntı: anchorman

    Golf ile Passatın girdiği günah bir ilişkinin meyvesidir.


  • bu arada bu topiği ben açmadım, d segmenti diye durup duruken topik açmadım, birçok kere yazdım c segmentidir diye..

    bakarsınız bu kız bu erkek dersiniz, yada aktır veya karadır, sınıflar arasında net ayrımlar koymalılar ben onu diyorum, c sınıfı boyu 4.5 metreyi geçmiycek diyecekler mesela, genişlik 1400den fazla olmayacak, motor hacmi şu aralıklarda olacak gibi.. aynı kıstaslar diğer sınıflarada konacak işte o zaman kimseye diycek birşey kalmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    rahatsız edici mesajlar yazıyorsun arkadaşım, araklama benim bildiğim kadarıyla çalmak demek, hoop cebe atmak demek, dolandırmak demek, kafam karışmışmış benim kafamın içini nerden biliyorsun sen!!!!!! içinemi girdin!! hep böyle yapıyorsun her mesajıma ters cevap veriyorsun, küçük görüyorsun ama ben seni seviyorum, ne dersen de yine seviyorum, benim hayat felsefem sevgi ve dostluk üzerine bilen bilir, tanıyan tanır
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    STREP

    Değil jetta tsi ,jetta ya ne yaparsan yap c segment golf sedandan başka birşey değil.

    stopları maliyetten kurtulmak için passat dan araklama

    heralde kafanı karıştıran bu olmuş.




    Ben de seni seviyorum da ısrarla jetta tsi d segment dersen insanları yanıltırsın.

    bazı vw şişiricileri gibi insanları yanıltmaya çalıştığını sanmıyorum

    sonuçta jetta golf sedan.aksini dşündüğünü sanmam.

    araklama konusu espriydi.

    ama bir üst sınıf aracın stop unu da yeni stop tasarlamamak için küçüğüne takmak bana göre abesle iştigal

    vw maliyet kaygısı içinde bunun gibi birçok abes uygulama yapıyor .

    ben de bunu sevmiyorum.




  • vw in yaptığı mantıklı, ben işyeri sahibiyim, stok maliyeti, depolama, raf düzeni, sipariş düzeni gibi konuları mümkün olduğunca kolaylaştırmaya çalışıyorum, sen olsan aynı şeyi yapmazmısın? ayrıca konuya sadece bu açıdan bakmamak lazım... güzel güzeldir çirkin çirkindir, golfte passatta sınıflarında başarılı olmuş modellerdir (bak efsane demiyorum), biri sedan biri hb dir, bu ikisinin başarılı özelliklerinden bir kombinasyon yapılmış güzel olmamışmı? öndende güzel arkadanda güzel yandanda güzel... başarısız olsa çirkin olsa susucam vallahide billahide susucam, gördünmü bilmiyorum bizim topikte resimleri ama ben kendi aracımın resimlerini birdaha koyayım (belki görmemişsindir diye), bana göre çirkin dersende seni anlayışla karşılıycam çünkü zevkler ve renkler tartışılmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    rahatsız edici mesajlar yazıyorsun arkadaşım, araklama benim bildiğim kadarıyla çalmak demek, hoop cebe atmak demek, dolandırmak demek, kafam karışmışmış benim kafamın içini nerden biliyorsun sen!!!!!! içinemi girdin!! hep böyle yapıyorsun her mesajıma ters cevap veriyorsun, küçük görüyorsun ama ben seni seviyorum, ne dersen de yine seviyorum, benim hayat felsefem sevgi ve dostluk üzerine bilen bilir, tanıyan tanır
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    STREP

    Değil jetta tsi ,jetta ya ne yaparsan yap c segment golf sedandan başka birşey değil.

    stopları maliyetten kurtulmak için passat dan araklama

    heralde kafanı karıştıran bu olmuş.




    Ben de seni seviyorum da ısrarla jetta tsi d segment dersen insanları yanıltırsın.

    bazı vw şişiricileri gibi insanları yanıltmaya çalıştığını sanmıyorum

    sonuçta jetta golf sedan.aksini dşündüğünü sanmam.

    araklama konusu espriydi.

    ama bir üst sınıf aracın stop unu da yeni stop tasarlamamak için küçüğüne takmak bana göre abesle iştigal

    vw maliyet kaygısı içinde bunun gibi birçok abes uygulama yapıyor .

    ben de bunu sevmiyorum.


     Jetta hangi segmente giriyor C mi D mi.

     Jetta hangi segmente giriyor C mi D mi.

     Jetta hangi segmente giriyor C mi D mi.

     Jetta hangi segmente giriyor C mi D mi.




  • Bana göre jetta nın

    önü golf arkası passat kopyası.

    bu sebeple yandan bakıldığında gayet şekilsiz duruyor.tasarım bütünlüğü maliyete kurban edilmiş.

    özellikle c sütünu yanı bagajın eklendiği bölüm.

    mesela astra sedan da bu tip bir uyumsuzluk yok.

    ama amacına ulaşmış bir araç.bagaj büyük.ortak parça çok.

    1.6 8v motoru da kaldırıp .1.4 tsi yi makul fiyata çekerlerse daha çok satar.

    en azından sınıfında bu kadar gerilerde olmaz.

    megane,corolla,focus,linea daha çok satıyor.

    tip zaten görecelidir .bunu tartışmıyoruz ki.sana güzel gelmiş ki almışsın.

    güle güle kazasız belasız kullan.

    maliyet düşürmek için bütün firmalar çalışıyor .

    üretimde maliyet düşürmenin yanında başka hedefler de vardır.

    uzun uzun anlatmaya gerek yok.

    ayrıca ben golf ün son kasası başarısız diyorum.yoksa sınıfında yıllardır referans araçtır.

    bunu vw kendi de kabul ediyor.

    senin de aksini iddia edeceğini sanmıyorum.




  • Akıncı nın yorumlarını okuyorum genelde. Jetta yı beğenmeyip linea yı beğenen biri olması beni düşündürüyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Bana göre jetta nın

    önü golf arkası passat kopyası.

    bu sebeple yandan bakıldığında gayet şekilsiz duruyor.tasarım bütünlüğü maliyete kurban edilmiş.

    özellikle c sütünu yanı bagajın eklendiği bölüm.

    mesela astra sedan da bu tip bir uyumsuzluk yok.

    ama amacına ulaşmış bir araç.bagaj büyük.ortak parça çok.

    1.6 8v motoru da kaldırıp .1.4 tsi yi makul fiyata çekerlerse daha çok satar.

    en azından sınıfında bu kadar gerilerde olmaz.

    megane,corolla,focus,linea daha çok satıyor.

    tip zaten görecelidir .bunu tartışmıyoruz ki.sana güzel gelmiş ki almışsın.

    güle güle kazasız belasız kullan.

    maliyet düşürmek için bütün firmalar çalışıyor .

    üretimde maliyet düşürmenin yanında başka hedefler de vardır.

    uzun uzun anlatmaya gerek yok.

    ayrıca ben golf ün son kasası başarısız diyorum.yoksa sınıfında yıllardır referans araçtır.

    bunu vw kendi de kabul ediyor.

    senin de aksini iddia edeceğini sanmıyorum.






    he linea çok özgün bir tasarım yani! fiat yapınca özgün, vosvos yapınca arak!

    yanlış analama, ben de passat stop lambasının jetta'ya geçirilmesine iyi demiyorum. sadece bunu yapan tek firma vw değil, artık günümüzde çoğu firma bunu yapmaya başladı. ör son olarak, reklamlarda gördüğüm kadarıyla yeni camry, corolla'ya oldukça benzemiş geldi bana.




  • ben C biliyorum ama emin değiLim !
  • Linea nın arka camdan itibaren alçalan çizgisi aracın akıcı görünmesini sağlıyor.(bence)

    tasarıma güzellik katıyor ancak o da baş mesefesinden bir miktar çalıyor.

    linea nın min 16 jant alınması taraftarıyım yoksa 185 lastikli tipler bazı açılardan cılız durabiliyor.

     Jetta hangi segmente giriyor C mi D mi.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.