Şimdi Ara

Jetta hangi segmente giriyor C mi D mi. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
66
Cevap
0
Favori
22.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bu başlığı açan arkadaş gitsin bi vw satıcısına sorsun bu başlıkta burda kapansın bence saçmasapan başlıklar tartışılıyor polo c jetta d passat e yada f sınıfıdır diyelim yada iyi günler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl



    Linea nın arka camdan itibaren alçalan çizgisi aracın akıcı görünmesini sağlıyor.(bence)

    tasarıma güzellik katıyor ancak o da baş mesefesinden bir miktar çalıyor.

    linea nın min 16 jant alınması taraftarıyım yoksa 185 lastikli tipler bazı açılardan cılız durabiliyor.

     Jetta hangi segmente giriyor C mi D mi.









    akışkanlığından falan bize ne hocam! jetta da gayet akışkan yani, yerinde duramıyor!

    konumuz arakçılık.




  • Tabi canım jetta yerinde duramıyor.

    33 milyara tsi jetta alabiliyorsun

    hayırdır arakçılığa çok takıldın.gerekli açıklamayı yaptığımı düşünüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Tabi canım jetta yerinde duramıyor.

    33 milyara tsi jetta alabiliyorsun

    hayırdır arakçılığa çok takıldın.gerekli açıklamayı yaptığımı düşünüyorum.




    maşallah güzel laf ebeliği yapıyorsun, nazar değmesin!

    sen anladın benim ne demek istediğimi ya, konuyu tsi'a, motor gücüne vs. çektin nedense artık !!!

    ben gerekli açıklamayı yaptığını düşünmüyorum, nedense linea hakkında akışkanlıktan başka bir açıklamanı göremedim ama jetta için maşallah: arakçılığın kitabını yazdın nerdeyse.




  • jetta c segmentidir.
  • O zaman linea'da hakiki c segmenti değildir punto'nun dötünü uzat farını çiftli yap konsolu biraz büyüt c segmenti diye sat
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.