Şimdi Ara

İTOPYA.COM dan NEDEN BİR DAHA ALIŞVERİŞ YAPMAYACAĞIM?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
3
Favori
20.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
613 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, neden bu siteden bir daha alışveriş yapmayacağımı anlatacağım ki siz de mağdur olmayın.
    Konuyu sabahtan beri ikinci kez açıyorum, ilki silindi, silinme sebebi "konuyu yanlış yere açmak"
    Lütfen konuyu yukarı taşıyın, rica ediyorum!!


    Şikayetvar.com'daki yorumlara da bakabilirsiniz, sadece benim yazımı baz almayın lütfen.

    1. Neden : Kargo süreci

    İTOPYA.COM sitesini, YouTube'daki meşhur PC toplama videolarından (herhalde o kişilere reklam ücreti veriyolar, tahminim bu yönde, çünkü bu kadar şikayet olan bir site daha görmedim ve Youtuber'ların ekledikleri ürün incelemeleri, bilgisayar toplamaları vs.. linklerine bakın, ürünlerin en az yüzde 30-40'ı farklı veya fiyatı değişmiş) ve Google'dan ürün araştırması yaparken (güya ucuz ürünler var:)) buldum. Ucuz gözüken fiyatlara kanmayın, sizden kat be kat sinir, stres, kargo bekleme vs.. olarak çıkacaktır.

    24 Nisan'dan monitör siparişi verdim. 29 Nisan'da elime ulaştı.
    Henüz test edemedim, çünkü diğer siparişim (Anakart ve Ekran Kartı) gelmedi.

    Diğer sitelerden topladığım parçalar geldi ama anakart ve ekran kartı gelmediğini için maalesef ne test edebiliyorum ne de kullanabiliyorum!

    25 Nisan'da Anakart ve Ekran kartınının siparişini, yine bu forumdan bir arkadaşın tavsiyesi üzerine verdim. Başka sitelerden almıştım aslında ikisini de, hem model ve marka olarak hem de 2 tane hediye oyun verdiği için İTOPYA.COM sitesideki Ekran Kartını tercih ettim. Hatta o konuşmayı bu forumda yaptık, linkini ekleyeceğim.

    https://forum.donanimhaber.com/kasa-ve-psu-yardimi-lutfen--143084019-3#143139491


    Bugün 9. gün ve hala kargo hazırlanıyor gözüküyor ve bütün işlerim aksadı, evde delirmek üzereyim.
    2 tane kutu ya!! 2 kutu! bir tanesi ekran kartı, bir tanes, anakart!!
    Siparişi iptal etsem, parayı ne zaman alacağım belli değil, AYRICA kredi kartına taksitle aldığım için taksitler ay ay hesabıma geçecek ve kredi kartımda LİMİT YOK, yeni sipariş versem de veremem! Bu korona virüsü zımbırtısı nedeniyle evde tıkılı kaldım!!

    2. Neden: İletişim

    Arkadaşlar, şirkete ve mağazaya HİÇ BİR şekilde ulaşamıyorsunuz!!
    Ne maile dönüş yapıyorlar, ne telefona çıkıyorlar. Fatura değişikliği için aradığımda 53 dk. bekledim.
    Şimdi aradım daha yeni ve önümde 82 kişi daha sırada bekliyormuş. Ya böyle bir şey olabilir mi, yıl 2020?!

    Bunun coronavirüs ile falan alakası yok arkadaşlar. Emin olun YOK!
    Benim de şirketim var ve işlem hacmi bu siteden eminim ki çok daha azdır. Ama 2 tane müşteri temsilcim var.
    Mağazalarını zaten kapatmışlar, ses kaydına göre, eyvallah. Peki telefon? Telefona bakacak 3-5 kişi tutamadınız mı ey İTOPYA.COM yönetimi?!! Buyurun arayın, test edin arkadaşlar. 0850 259 26 96. Buyurun bakın kaç kişi sırada bekliyor.

    3. Neden: Müşteri Memnuniyeti

    3 üründe yaklaşık 4300 TL'lik alışveriş yaptım. Yukarıda da dediğim gibi küçük çaplı bir şirketim var ve 4300 TL'yi gider göstermek için faturanın şirket adına kesilmiş olması lazım. Sipariş verirken ya o seçenek çıkmadı ya da ben göremedim, Kurumsal Fatura kısmından bahsediyorum. Neyse bunu fark edip hemen 3 tane mail attım peşpeşe.
    Mailin özeti ve RİCASI; "LÜTFEN FATURAYI KURUMSAL OLARAK KESER MİSİNİZ?"

    Ne dönüş yaptılar, ne de Monitör siparişim geldiğinde fatura kurumsal olarak kesilmişti. Dedim olur öyle, hata yapmışlardır, maili de görmemişlerdir, virüs var falan filan diyorum, empati yapmaya çalışıyorum falan. (ki günde yüz binlerce TL'lik ciro yapan bir firmanın maillerine bakılmaması KABUL EDİLEMEZ bir durumdur, YIL 2020!!)

    Neyse, tekrar mail attım. "Faturayı yanlış kestiniz, size bu durumu, sipariş girer girmez ilettim?" temalı nazik ve rica eder bir mail daha yolladım. Bir yandan da telefonda sırada bekliyorum (yukarda beklediğim 53 dk'lık kısım).

    Şimdi siz diyeceksiniz ki "E nerden biliyorsun yoğunluğu kardeşim? Belki 10 tane müşteri temsilcisi çalışıyor ama yine de yettiremiyor?" Evet belki de öyledir AMA bu bana yettiremediğini inkar etmiyor?

    Ayrıca bu kanıya neden vardığımı anlatayım; 53. dakika sonunda bağlandım (29 Nisan, saat 14.54) Telefonda Dilek Hanım ile konuştuk, durumu anlattım. Faturada bir değişiklik yapamayacaklarını, eğer değişiklik istiyorsam ürünü iade etmem ve tekrar sipariş vermem gerektiğini söyledi. Dedim ki, Dilek hanım yıl 2020, benim de şirketim var, ne demek fatura iptal edip yeniden kesemiyorsunuz? (ağlayacak halimize gülüyorum) İade edersem faturayı iptal edeceksin ama?

    Ve telefonda beklerken bi mail geldi (fotoğrafını koyabilirsem koyacağım)
    Maile cevap veren kişi yine DİLEK HANIM
    Yani düşüncelerime göre o gün sadece Dilek Hanım vardı herhalde, hem mail hem telefona cevap vermek zor iş. Koskaca şirketsin ve eleman sayısını arttırmıyorsun. Ayakta alkışlıyorum.

    Neyse, dedim bu sipariş için olan oldu (1250 tl monitör) bari dedim çıkmamış bir siparişim var, onu yapalım Dilek hanım, 3053 tl, az para değil, bari bunu gider göstereyim derdine düştüm. Çünkü öyle sert ve kendinden emin konuşuyor ki, içimden düşünüyorum ; şimdi bu monitörü geri yollayacam, param ne zaman geri yatacak? ayağım sakat bu arada arkadaşlar, ayak bileğinden ameliyatlıyım (çok ağır şeyler kaldırmam ve çok yürümem yasak) monitör zaten epeyi ağır bir şey, hadi taksi tuttum götürdüm, bu ürün ne zaman ulaşacak da bana paramı geri yatıracaklar? hadi yatırdılar, taksit taksit geri yatacak, ee kredi kartında limitim yok? yeni bir monitör, anakart, ekran kartı nasıl sipariş vereceğim? 10-15 saniyede 10 tane şeyi düşündüm!!

    Neyse, bugün 4 Mayıs 2020, 25 Nisanda verdiğim Anakart ve Ekrankartı siparişim hala kargoya verilmedi. 29 Nisan'da, telefonda dedim ki bari bunlara keselim fatura Dilek hanım? "Hayır olmaz, her şirketin çalışma stili farklı" dedi
    Sinirden gülüyorum!! İnsanları salak yerine koyan insanlardan da nefret ederim!! Neyin çalışma stili farklı? Sen de bu ülkenin bakanlığına bağlısın, ben de, diğer şirketler de! Ne demek çalışma stili? VE o anki üslubu, ses tonunu keşke kaydedebilseydim. Hemen peşine de "Evet, aldığınız indirimler kaybolacak, yeni fiyat üzerinden sipariş vereceksiniz, iptal etmek istiyor musunuz?" dedi tabi ki de


    (Konuşma dakikası fotoğraflarını, sipariş blgilerini, faturayı, mail yazışmasını BECEREBİLİRSEM ekleyeceğim başlığa, isteyen mailini yazsın, bütün belgeleri yollayacağım)

    Velhasıl kelam, bir daha Türkiye'de değil, dünyada sadece bu mağaza kalsa, ben de bu şirketten ürün alırsam Allah beni kahretsin. Bilindik ve sağlam alışveriş sitelerinden şaşmayın arkadaşlar. 100-200 tl fazla verin, şaşmayın! Bu şirkette kendileri çalıyor kendileri oynuyor. Gittigidiyor, Hepsiburada, N11 vs.. öyle değil, sıkıyorsa müşteriyi beklet.

    Lütfen sitelerine girin, site içinde mesaj bile atamıyorsunuz. Yüzbinlerce TL'lik ciro yapan alışveriş sitesinde ne mesaj atabiliyorsunuz, ne telefon ile konuşabiliyorsunuz. Sizle İlgilenecek adam yok!! girin bakın arkadaşlar.

    Ve tabiki de fatura bilgisi değişikliği isteğim, yasal bir şeydir arkadaşlar. Elinize ulaştığı andan itibaren 8 gün içerisinde gerekli yerlere başvuru yaparsanız, bilgileri değiştirmek zorundalar. Ben de bu durumu Tüketici hakem heyetine ilettim.

    Hediye oyunları verirler mi, bu yazımdan sonra hiç zannetmiyorum ama uğraşacağım. Hakkımı yasal olarak her yoldan sonuna kadar arayacağım. Yazmayacağım site, forum, valilik, tüketici hakları vs.. kalmayacak. Yemin olsun!

    Okuduğunuz için teşekkürler.


    DÜZELTME: 4 Mayıs akşamı itibariyle gelmeyen ürünleri (Anakart + Ekran Kartı) iade ettim. Hepsiburada'dan ve n11'den siparişlerimi yeniledim, başka bir kredi kartı kullanarak, arkadaşımdan rica ettim kart için. İki ürün de inşallah yarın elimde olacak (6 Mayıs).

    LÜTFEN siz de böyle şeylerle karşılaşıyorsanız; şirket ayırt etmeksizin şikayetlerinizi CİMER'e ve Tüketici Hakem Heyetine yapın arkadaşlar. AYRICA kredi kartı "harcama itiraz formu" doldurup iade işlemini hızlandırmayı da unutmayın.



    İTOPYA.COM dan NEDEN BİR DAHA ALIŞVERİŞ YAPMAYACAĞIM?

    İTOPYA.COM dan NEDEN BİR DAHA ALIŞVERİŞ YAPMAYACAĞIM?

    İTOPYA.COM dan NEDEN BİR DAHA ALIŞVERİŞ YAPMAYACAĞIM?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maje53 -- 5 Mayıs 2020; 21:13:59 >







  • Kesinlikle hak veriyorum size, aynı sözü kendime ben de verdim. Ne yazık ki ne maillere ne twittera ne de telefonlara bakıyorlar. Tanıdığım kimseye de tavsiye etmiyorum artık. 14 günlük iade sürecimde geri dönüş yapmadıkları için hakem heyetine şikayette bulunmuştum ben de 2 aydır savunmalarını bekliyorum. Böyle müşteri karşıtı firmalar batsa da üzülmem şahsen, alışveriş yapmayarak gereken cevabı verebilirsiniz.
    itopya pişmanlıktır. sağdan soldan buldukları çomar yayıncıları aptal youtuberları kullanarak kalitesizliklerini örtbas etmeye çalışan kötü bir firma. bir kere alışverişim oldu meblağ da yüksekti. bir daha bırak bir şey almayı sitesine bile girmiyorum. allah'a yakın buldukları kaliteyi umursamayan müsterilere yakın olsunlar.burada kötü yorumlarımı da zamanında sildirmiş bir firma olur kendileri. bu kadar da kendilerine güveniyorlar. donanımhaber de sağ olsunlar para için yapmayacakları şey yok. o gündür donanımhabere olan saygım sıfır. girmek için giriyorum yakında yok olup gidecek zaten
    Aynı tarihte sipariş vermişiz 27 nisanda aradığımda en geç 29 unda kargolayacaklarını bilgisini vermişlerdi.

    İşin ilginç kısmı şu 28 sinde aradığımda özellikle stokla ilgili sorun var mı diye sorduğumda herhangi bir problem olmadığını stokta olmasa ürünleri satın alamayacağımı söylediler.30 unda neden gönderim yapılmadığını sorduğumda ürünlerin tedarik sürecinde olduğunu ellerine geldiği zaman göndereceklerini söylendi. Bu demek oluyor ki stok olmadan satış yapılıyor. Depodan gelecek vs yalan telefonda konuştuğum kişi Penta Teknolojiden (ithalatçı firma ) ürünün gelmesini bekliyoruz dedi.

    Bugün sabah aradığımda ise gün içerisinde kargolayacaklarını, kontrol ettiğimde ise herhangi bir işlem yapılmadığını Ürünleriniz hazırlanıyor ibaresini görünce tekrardan aradım yarın sabah göndereceklerini söylediler.

    Bu yarınlar ne yazık ki bir türlü bitmiyor. Müşteri hizmetlerine ulaşmak zaten mucize bağlanma süresi 40-55 dk arasında değişiyor.Her aradığımda en az 60 kişi bekliyoruz. Müşteri hizmetlerine ulaşsanız bile hiçbir zaman doğru bilgi alamıyorsunuz.

    Bu sorunlar bir şekilde çözülür firma göndermeyecek üstüne yatacak bir firma olmadığının düşüncesindeyim. Ancak bu kadar kişinin mağduriyete uğratılması sonucunda bir daha bahsi geçen firmadan alışveriş yapacaklarını yada yakınlarına tavsiye edeceklerini sanmıyorum. Özellikler şikayet sitelerinde çok fazla şikayet var. Herkes mağdur.

    Firma sahibi olarak şunu söylemeliyim ki daha zor bir sektöre hizmet vermekteyim. Müşteri memnuniyetini yönetmek bu kadar zor olamamalı. En geç 3 gün içerisinde taahhüdüyle satış yapılıyorsa firma bunun arkasında durmalıdır. Gecikmelerden dolayı müşteri aranıp bilgi verilebilir. Konu güzel bir dille anlatılabilir. Stoğunuzda ürün kalmamış olabilir. Başka bir ürünle değişim yapmayı önerebilirsiniz. Ancak firmanın niteliklerine bakılınca uzlaşmacı olmadığını memnuniyet amacı olmayan bir firma olduğun anlaşılmaktadır.
    Bu kadar insanın yaşadığı sıkıntıya rağmen, burada açılan bir ton konuya rağmen bir firma yetkilisi şuraya gelipte iki kelime yazamıyorsa firma yaptıklarını kabul ediyor demektir. Ben bu sonucu çıkarıyorum okuduklarımdan...

    Öyle youtube'da en çok izlenen youtuber'lara sponsor olmakla iş bitmiyor demek ki...
  • Kesinlikle hak veriyorum size, aynı sözü kendime ben de verdim. Ne yazık ki ne maillere ne twittera ne de telefonlara bakıyorlar. Tanıdığım kimseye de tavsiye etmiyorum artık. 14 günlük iade sürecimde geri dönüş yapmadıkları için hakem heyetine şikayette bulunmuştum ben de 2 aydır savunmalarını bekliyorum. Böyle müşteri karşıtı firmalar batsa da üzülmem şahsen, alışveriş yapmayarak gereken cevabı verebilirsiniz.
  • Helalinden 10 kullanıcısına yanıt
    lütfen konuyu destekleyin hocam, yukarı çıkartalım. aynı konu silindi az önce, yanlış yere konu açtığım için. bütün mesajlar, cevaplar silindi.
  • Özelden atılan vahşet fotoların bunla bi ilgisi yok forumdaki herkese atıyor bi müptezel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Perturbator kullanıcısına yanıt
    bilmiyorum hocam, aynı anda olmasına bağladım sanırım.
  • Maje53 kullanıcısına yanıt
    Taşıdım hocam
  • Aynı tarihte sipariş vermişiz 27 nisanda aradığımda en geç 29 unda kargolayacaklarını bilgisini vermişlerdi.

    İşin ilginç kısmı şu 28 sinde aradığımda özellikle stokla ilgili sorun var mı diye sorduğumda herhangi bir problem olmadığını stokta olmasa ürünleri satın alamayacağımı söylediler.30 unda neden gönderim yapılmadığını sorduğumda ürünlerin tedarik sürecinde olduğunu ellerine geldiği zaman göndereceklerini söylendi. Bu demek oluyor ki stok olmadan satış yapılıyor. Depodan gelecek vs yalan telefonda konuştuğum kişi Penta Teknolojiden (ithalatçı firma ) ürünün gelmesini bekliyoruz dedi.

    Bugün sabah aradığımda ise gün içerisinde kargolayacaklarını, kontrol ettiğimde ise herhangi bir işlem yapılmadığını Ürünleriniz hazırlanıyor ibaresini görünce tekrardan aradım yarın sabah göndereceklerini söylediler.

    Bu yarınlar ne yazık ki bir türlü bitmiyor. Müşteri hizmetlerine ulaşmak zaten mucize bağlanma süresi 40-55 dk arasında değişiyor.Her aradığımda en az 60 kişi bekliyoruz. Müşteri hizmetlerine ulaşsanız bile hiçbir zaman doğru bilgi alamıyorsunuz.

    Bu sorunlar bir şekilde çözülür firma göndermeyecek üstüne yatacak bir firma olmadığının düşüncesindeyim. Ancak bu kadar kişinin mağduriyete uğratılması sonucunda bir daha bahsi geçen firmadan alışveriş yapacaklarını yada yakınlarına tavsiye edeceklerini sanmıyorum. Özellikler şikayet sitelerinde çok fazla şikayet var. Herkes mağdur.

    Firma sahibi olarak şunu söylemeliyim ki daha zor bir sektöre hizmet vermekteyim. Müşteri memnuniyetini yönetmek bu kadar zor olamamalı. En geç 3 gün içerisinde taahhüdüyle satış yapılıyorsa firma bunun arkasında durmalıdır. Gecikmelerden dolayı müşteri aranıp bilgi verilebilir. Konu güzel bir dille anlatılabilir. Stoğunuzda ürün kalmamış olabilir. Başka bir ürünle değişim yapmayı önerebilirsiniz. Ancak firmanın niteliklerine bakılınca uzlaşmacı olmadığını memnuniyet amacı olmayan bir firma olduğun anlaşılmaktadır.




  • Hocam 80 kişi beklediğine inanırım çünkü sizinle birlikte o kadar çok kişi aynı durumda ki. Fırsat biliyorlar sanırım corona pandemisini. Satışta yapamıyorlar. Gelen parayı da mümkün olduğunca çeviriyorlar sanırım. Yazık.
  • Destek olmak amacıyla konuyu öne çıkardım, sanmıyorum ama umarım probleminiz çözülür.
  • Konuyu öne çıkardım,

    arkadaşa itopya linkini ben attım, böyle bir olay yaşanması gerçekten üzücü, fatura değiştirmek bu kadar zor değil, 3 dakikalık iş için insanların saatlerinden ve günlerinden çalınıyor

    Böyle konular oldukça insanlar daha çok bilinçleniyor, Örneğin AMD Radeon Kart aldığımda sinerji AMD Reward kodumu vermişti, dönüş yapma zahmetinde bile bulunmamıştı artık alışveriş yapmıyor kendilerinden.

    N11 LG G2 ekran almıştım orijinal diye, ürün sahte geldi iade ettim kabul oldu paramı aldım ama N11'e bu durumu anlattım benden aldığı iadeyi başkasına orijinal diye yine satış yapacak işlem yapmayacakmısınız dedim, bu mağazanın sahte ürün sattığını bildiği hâlde neden satışına devam ediyor dedim ses yok o gündür N11 üzerinden alışveriş yapmam.

    Tekrar geçmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perturbator

    Özelden atılan vahşet fotoların bunla bi ilgisi yok forumdaki herkese atıyor bi müptezel.
    bi bana gelmedi galiba
  • 2x64 kullanıcısına yanıt
    hocam ürünü iade et, daha fazla olayı karıştırma bence. aynı sorunları ben yaşadım.
    fırsat ürünü diye aldığım ürün fırsat bittikten sonra zamlandı. akşama tekrar fırsat ürünü olarak fiyat düşürdüler.
    stokta olduğunu olmadığını biliyorsun demekki ki fırsata koyup çıkartabiliyorsun ürünü.
  • gündüz numaralarını bi ara hocam, sırayı bi gör. yazık!
  • parcapincik kullanıcısına yanıt
    sağolasın hocam, çok yardımın dokundu, senlik bir durum değildi. teşekkür ederim tekrardan
  • Aynı sorun bendede var 25.04.2020 tarihinde sipariş verdim hala kargoya verilmedi 3-4 kere konustum minumum 50 dk bekledim hepsınde en son 27- veya 28 konustum bi ara telefonu suratıma kapattılar ayın 29 unda verılcegını kargo beklendigını soyledıler hazırmıs güya ürünler 29 unda verılmeyınce yıne aradım cok yogunuz 30 unda kesın verılecek dıye soz verdıler bugun yıne aradım ancak ıtopya musterınlerı hizmetlerindeki sahıs anakart beklendıgını soledı elınızde olamayan urunlerımı satıyorsunuz bana kargo beklenıyor dedınız dedım hemen konuyu saptırdı bu numaradanmı falan fılan dalga gecer gıbı evet dedım tamam yonetıme bıldırcem kım dedıyse dedı bende dleındkeı urunlerle ılgılı sru sordum suratıma kapattı yanı anlıcagınız yalan dolan guvenılmez kalıtesız bır fırma artık bıktırdılar sıze tavsıyem bu benım ılk alısverısım oldu son olacak işini ciddiye alan kaytarmayan güzel firmalardan alısverıs yapın buyuk ıhtımal yarında kargoya verılmıcek şikayet varada yazdım hıc bır cevap yok maıl attım onada cevap yok sadece zaman kaybı....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gktg06 -- 5 Mayıs 2020; 0:0:56 >




  • İtopya son donemde sikintili bunu cozmeleri gerek yada bu isi biraksinlar. NET!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yav Yıllardır O kadar yazılıyor çizliyor hala inatla gidiyor birileri şurdan alışveriş yapıyor. Sırf büyük yayıncılar reklamını döndürüyor diye. Siz alışveriş yapmaya devam ettikce bunları yapmaya devam edicekler.
  • Geçmiş olsun. Ben de benzer şeyleri Black Friday döneminde ve ertesinde malûm dükkândan ilk ve son alışverişim olan monitörden ötürü yaşadım. Benim için kurguladıkları mizah ise şirkete fatura edilen ürünün cayma hakkı süresini içerisinde dahi iade edilemeyeceği idi. Hakkımı arayacağımı belirttiğimde 'bu tip kararlar hakem heyetinden dönüyor şeklinde kendilerinden ve çevirdikleri -ali cengiz-'den emin bir şekilde konuşuldu. Son görüşme dışındaki tüm iletişimleri malûmunuz yalnızca Dilek ile sağladım (Vardiyası farklı, telefona bakma yeteneği olan bir çalışan daha var başka da ne gördüm ne duydum). Tabi bu sonuca varana kadar toplamda 8-9 saat telefon görüşmesi (8 üzeri saati telefonda müzik dinletme hizmeti) yaşanan sinir harbi, kafada dönen senaryolar da var. Sonrasında THH'ye başvuru yaptım yargıya da ayrıca götürecektim ki ucu bucağı belirsiz bir sürede ne monitörü kullanabilecek ne de yerine yenisini koyabilecektim, süreçler olumlu dâhi sonuçlansa -bu ülkede norm olduğu üzere- mağdur edildiğimle, çalınan zamanımla kalacaktım, dolayısıyla monitörü kullanmaya devam ettim.

    Kesinlikle şirket, kurum vs. değiller, dükkân olarak tanımlıyorum kendilerini, dürüst hiç değiller. Bir kere elinizi verirseniz koldan olmanız işten bile değil. Burada ara ara insanları uyarmak adına konularında yazıyorum ancak ağzı yanmışlar olarak herkese tek tek PM atamayız. Bu tip sorunlu ticarethaneleri hizaya getirecek olan müşterileri yani biziz, tepki koyabileceğimiz yegâne araç da paramız. Maalesef bu gücümüzü de kullanamıyoruz. Halen alışveriş yapan bazıları şans eseri sorun yaşamamış, bazılarının bir şekilde işine geliyor, bir kısım da %5 fiyat farkı görünce gözü dönmüş şekilde ürünlere saldırıyorlar herhalde. (Malûm DH Sıcak Fırsatlar) Ben ve çevrem %50 fark olsa kendilerinden alışveriş yapmayacak, kendim de isimlerini dahi telâffuz etmeyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roby -- 5 Mayıs 2020; 2:6:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • itopya pişmanlıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Roby R kullanıcısına yanıt
    hocam lütfen tüketici haklarına şikaye et, gerçektn ilgileniyorlar.
    iade kısmı ile söyledikleri külliyen yalan, siteye koydukları sözleşmelerin de bi önemi yok. Tüketici haklarındaki sözleşme geçerli her şirkette.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.