Şimdi Ara

Delikli Laptop ve Hukuk Tanımaz İtopya Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
1.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 ay
  • Cevaplayan Üyeler 25
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 16
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 18 saat 8 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • canavar20 (16 mesaj) Python (5 mesaj) Silent Guardian (4 mesaj) Ted Mosby (3 mesaj) TulparHAN (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (30 mesaj) Mobil (17 mesaj) Uygulama (4 mesaj)
  • @
5 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Delikli Laptop ve Hukuk Tanımaz İtopya Rezaleti
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    İtopya'dan 2020041102143724 sipariş numarası ile 8.300 TL'ye satın aldığım laptop 14 Nisan'da akşama doğru elime ulaştı. Bilgisayarı biraz kurcaladıktan ve Windows kurduktan sonra kapadım. 15 Nisan'da kullanmak için açtığımda fotoğrafta görebileceğiniz adeta bir yarık denebilecek bir delikle karşılaştım. İlk aldığımda delik mevcuttu diyemem çünkü görüntü itibariyle fark etmemem mümkün değildi. Ancak, deliğin sanki genleşmiş de açılmış yapısı, büyüklüğü, konumu ve daha üzerinden 1 gün dahi geçmemiş olması sebebiyle kullanıcı hatası olması ihtimal dahilinde bile değildir. Daha önce 6 yıl kullandığım Acer marka laptop'umda o kısımda bir çizik dahi yoktur! Aldıktan sonra o kısma elim bile değmemiştir buna eminim. Zaten isteseniz dahi o biçimde bir deliği herhangi bir kesici aletle o yapıda açamazsınız. Bunun üzerine aynı gün benzeri ifadeler ile iade talebi oluşturdum ve ertesi gün kurye gelip aldı. Daha sonra yapılan dönüşte ürün kullanıldığı için iade yapamayacaklarını ancak dilersem MSI teknik servise gönderebileceğimi ifade ettiler. Düşünün, 8.300 TL ödeyip laptop alıyorsunuz ancak bu karantina günlerinde 1.5 ay faydalanamıyorsunuz! Üstelik hukuken seçimlik haklarımı kullanmama rağmen komik bir gerekçeyle red yiyorum. Hakem Heyeti'ne başvuracağım. Bu rezaleti ve hukuksuzluğu herkesin görmesini istiyorum. Sakın ama sakın İtopya'dan alışveriş yapmayın.



    İtopya zaten çokça şikayet alan kötü bir firmaymış, uygun fiyatı görüp yorumları okumadan satın almıştım. Sakın 3 5 kuruş için bu tip kurumsallaşmamış sitelerden alışveriş yapmayın.



    |
    |




  • Solak ve sigara içen birisi laptopu kullanmış, sigara elindeyken de sigaranın ucu F4-F5 civarına basarken o plastik kısma gelip eritmiş.
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    Asyalı bir tanıdıgınız varsa biraz noodle ile o deliği yamalayıp boyayabilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1068 Mesaj
    O deligi nasil axtilar acaba



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Police Man

    Asyalı bir tanıdıgınız varsa biraz noodle ile o deliği yamalayıp boyayabilir
    Ahahaha. Hocam o delik bi şekilde kapanacak ona şüphem yok. En olmadı mahkeme yolu. Ama diyelim olmadı, önerin dikkate alınacak : )
    |
    |
  • Teğmen
    226 Mesaj
    Yani siziz sucunuz varr mı bilmem ama objektif olarak yorumlarsam fiziksel müdahale ile oluşmuş gibi. Yani derseniz bile bilgisayar çok ısındı eritti yinede bu şekilde olmaz. Normal sekilde kapatıp açarken oldu deseniz yinede bir nebze ama sebepsiz yere "Bilgisayarı biraz kurcaladıktan ve Windows kurduktan sonra kapadım. 15 Nisan'da kullanmak için açtığımda fotoğrafta görebileceğiniz adeta bir yarık denebilecek bir delikle karşılaştım." demek çok saçma. Ayrıca belki sizden baska birisi yaptı ve söyleyemedi.
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: doknisot

    Yani siziz sucunuz varr mı bilmem ama objektif olarak yorumlarsam fiziksel müdahale ile oluşmuş gibi. Yani derseniz bile bilgisayar çok ısındı eritti yinede bu şekilde olmaz. Normal sekilde kapatıp açarken oldu deseniz yinede bir nebze ama sebepsiz yere "Bilgisayarı biraz kurcaladıktan ve Windows kurduktan sonra kapadım. 15 Nisan'da kullanmak için açtığımda fotoğrafta görebileceğiniz adeta bir yarık denebilecek bir delikle karşılaştım." demek çok saçma. Ayrıca belki sizden baska birisi yaptı ve söyleyemedi.
    Aslında şöyle düşünmek bile yeterli: Bir insan evladı neden böyle bir komplo içine girsin? Yahu ben bilgisayarı büyük bir heyecanla, karantinada oynarım diye bekledim. Ayrıca sebepsiz yere falan yazmadım onu. Ne yani, yalandan bilgisayar bu şekilde geldi, eminim mi deseydim? Orası bir şekilde kapatılmış olabilir ve geldikten sonra açılmış olabilir.Teferruatını bilemem. Sadece bizden biri yapmadı, ihtimal yok. Düşünün elinize bi kesici alet alıyorsunuz ve o şekilde delik açmak istiyorsunuz. Nasıl yaparsınız ve neyle yaparsınız cevabını bekliyorum.
    |
    |




  • Teğmen
    138 Mesaj
    yiğenim bunu sen yapmışsın yalan gonuşma.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.


    O nasıl delik öyle, acaba ne fantaziler yapmışlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1236 Mesaj
    Buradaki uzmanları bile ikna edemediysen işin zor

    Geçmiş olsun.
    |
    |
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Sağolun arkadaşlar. Keşke ben yapsaydım da şu kazık yeme hissiyatı olmasaydı üzerimde. :D
  • Yarbay
    4585 Mesaj

    O kısımda bir ısınma var mı ? bir dene bakalım oyunda vs 144 hz ise panel bir orayı dokunup bak sıcaklık ne durumda ? panelin altında pcb kartı var ekranın o kısımda sorun varsa parçalardan biri ısınıyorsa vs. dış plastiği eritecek kadar ısınabilir. Delikte ısınmadan olmuş gibi duruyor.
    |
    |
    canavar20 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7569 Mesaj
    Solak ve sigara içen birisi laptopu kullanmış, sigara elindeyken de sigaranın ucu F4-F5 civarına basarken o plastik kısma gelip eritmiş.
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Python

    O kısımda bir ısınma var mı ? bir dene bakalım oyunda vs 144 hz ise panel bir orayı dokunup bak sıcaklık ne durumda ? panelin altında pcb kartı var ekranın o kısımda sorun varsa parçalardan biri ısınıyorsa vs. dış plastiği eritecek kadar ısınabilir. Delikte ısınmadan olmuş gibi duruyor.
    Ciddi bi ısınma yok. Klavyenin üstündeki bölmede ciddi bi ısı oluşabiliyor ama bu ısıyla o plastiğin erimesi mümkün değil. Eski laptopum çok ısınırdı ancak onda bile herhangi bi yerde bu tür bi ''yarık'' yoktu.
  • Yarbay
    4585 Mesaj

    Lcd ekrandan zaten o bariz belli noktasal bu kadar büyük ısı üretebilecek başka bir parça alt kısımda yoktur. Anca olsa bile o ısı dağılır zaten, ama lcd tam altında msi yazısının olduğu bölümde lcd ekranın kontrol kartı var. Bu kartta ufak ufak dirençler diyotlar çipler vs vs var. Mesela birisi kısadevreye düşer ama aşır ısınır böyle 1 2 mm ufacık şey ama 100 150 200 derecelere çıkar. Öyle bir durumda da çerçeve plastik mesela orayı eritir. Şu durumda firma iade alması lazım ama bizim ülkemizde yasaları uygulayan takan eden pek firma yok. Kendileri yasa üstüne sözleşme yazarlar vs senin ona uymanı beklerler. Sende eli mahkum THH'e başvurmak zorunda kalırsın. Bu da firmanın işte '' AMAAAN YA ANLAŞAMADIK GİTSİN THH'E VERSİN KENDİ UĞRAŞSIN BİZE NE '' gibi bir duruma itiyor. Türkiyede malesef böyle yani yapacak birşey yok. Ama bir garantiye servise verin en azından sizin tarafınızdan olmadığı belli olursa değişim ya da iadeniz daha kolay olur. Ha gene firma uygulamıyorsa ? o zaman işte tek çaren thh'i oluyor.
    |
    |
    canavar20 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Teğmen
    105 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Python

    Lcd ekrandan zaten o bariz belli noktasal bu kadar büyük ısı üretebilecek başka bir parça alt kısımda yoktur. Anca olsa bile o ısı dağılır zaten, ama lcd tam altında msi yazısının olduğu bölümde lcd ekranın kontrol kartı var. Bu kartta ufak ufak dirençler diyotlar çipler vs vs var. Mesela birisi kısadevreye düşer ama aşır ısınır böyle 1 2 mm ufacık şey ama 100 150 200 derecelere çıkar. Öyle bir durumda da çerçeve plastik mesela orayı eritir. Şu durumda firma iade alması lazım ama bizim ülkemizde yasaları uygulayan takan eden pek firma yok. Kendileri yasa üstüne sözleşme yazarlar vs senin ona uymanı beklerler. Sende eli mahkum THH'e başvurmak zorunda kalırsın. Bu da firmanın işte '' AMAAAN YA ANLAŞAMADIK GİTSİN THH'E VERSİN KENDİ UĞRAŞSIN BİZE NE '' gibi bir duruma itiyor. Türkiyede malesef böyle yani yapacak birşey yok. Ama bir garantiye servise verin en azından sizin tarafınızdan olmadığı belli olursa değişim ya da iadeniz daha kolay olur. Ha gene firma uygulamıyorsa ? o zaman işte tek çaren thh'i oluyor.
    Yorumunuz için teşekkürler. THH süreci tahmini ne kadar sürer. İstanbul için soruyorum.




  • Yarbay
    4585 Mesaj

    Yasal olarak thh süreci 6 ay içinde sonuçlandırılmak zorunda, ama tabi şimdi bu virüs durumunda ne kadar sürüyor bilemeyeceğim. Benim en erken 1 ayda sonuçlandı en uzun da 6. ay bittiğinde sonuçlanmıştı. Birde fatura tutarınız thh üst limiti aşıyor mu ona da bakın. Aşıyorsa ticaret mahkemelerine dava açılması lazım.
    |
    |
    canavar20 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Python

    Yasal olarak thh süreci 6 ay içinde sonuçlandırılmak zorunda, ama tabi şimdi bu virüs durumunda ne kadar sürüyor bilemeyeceğim. Benim en erken 1 ayda sonuçlandı en uzun da 6. ay bittiğinde sonuçlanmıştı. Birde fatura tutarınız thh üst limiti aşıyor mu ona da bakın. Aşıyorsa ticaret mahkemelerine dava açılması lazım.
    Asmiyor hocam. Bu arada ek bilgi, ticaret degil tuketici mahkemesinde acilir itiraz davalari. :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4585 Mesaj

    Doğru ya kafa karıştı. Gerçi o da ayrı bir sıkıntı, arkadaş öyle ev eşyalarında uğraşmıştı. Çamaşır makinesi buzdolabı şu bu hepsi tek fatura tabi ee çamaşır makinesi bozuldu mecbur öyle uğraştı avukatla vs. kazandı ama parayı aldı da aldığı zamanla aynı cihazı almak için üste birton para vermesi gerekiyordu.
    |
    |
    canavar20 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Python

    Doğru ya kafa karıştı. Gerçi o da ayrı bir sıkıntı, arkadaş öyle ev eşyalarında uğraşmıştı. Çamaşır makinesi buzdolabı şu bu hepsi tek fatura tabi ee çamaşır makinesi bozuldu mecbur öyle uğraştı avukatla vs. kazandı ama parayı aldı da aldığı zamanla aynı cihazı almak için üste birton para vermesi gerekiyordu.
    Su dolarin fırlatıldığı zamana denk gelmis herhalde. Gerci urunun ayipsiz muadilini talep edebilirdi ama tercih etmemis herhalde.(sonradan değiştiremiyorsun diye hatırlıyorum)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    6378 Mesaj
    İTOPYA suçu yok.Deliği sizin yapmadığınız ne malum ?
    1 gün kullanmışsınız insan hiç mi fark etmez ekran altındaki kocaman deliği ?

    THH ye de verseniz bir şey çıkmaz kaybederseniz mahkeme masraflarınıda siz ödersiniz ki %90 kaybedeceksiniz çünkü kocaman delik olan ürünü kullanmışsınız THH size inanmaz.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Ko Cuce
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.