Şimdi Ara

İstanbulda Taksi Plakasi Fiyatlari ve Geliri (Aziz Kancar) (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
380
Cevap
4
Favori
48.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kafami duvarlara vuruyorum bu taksi plakalari yukseldikce ama nafile kacan balik buyuk olur derler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+


    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    1 milyona özel bankacılık ile bankalar ayda 10bin net kazanç verir. araba bozuldu kasko taksici adam öldürmüş bilmem ne dert tasa yok.

    Malesef banka faizleri anaparanın değerini enflasyona karşı korumaktan bile aciz..

    En baba faiz şu an enparada, o da 750 bin TL üst limitli brüt % 10.. Neti % 8.5.. Ayda 7.083 TL getiriyor ki bu da gerçek bir getiri değil.. Dediğim gibi enflasyonun karşılığı..

    Ayrıca bankadaki anaparanın sadece 50 bin lirası devlet güvencesinde.. Finansbank batarsa bye bye milyon..

    Tüm bunlara ek olarak; taksi işletmenin zorluğu ve riski konusunda haklısınız, "azıcık aşım ağrısız başım" demişler..

    Ben kalas faizden bahsetmiyorum. Yatirim yapmak parayi bir sekilde getiri saglayacak sekilde isletmektir. Bunun ana para korumalı ve %10'un üzerinde vergi dahil getirisi olan çeşitleri var. Ne kadar iyi musteri oldugunuza gore değişir. Sen bankaya milyonluk parayı gom bak ne kadar getiri verecekler. Taksinin riski kadar riski var, B grubu.

    Kendim de yatırım bankacılığı yaptım 100-200 milyon doları olan ve ne yapacagını "bilmeyen" müşterilerimiz vardı. Taksi de almak istediler, kapsamlı bir araştırma yapmıştık.
    Parası olanla olmayanın beyni aynı bu ülkede. Tanısanız cok şaşırırsınız.

    Bir yatırım forumunda tanıdığım 600-700 bini ve hatta 1 milyonu olan birçok kişi var.. Emin olun tüm çabalara, pazarlıklara rağmen daha fazlasını vermiyor bankalar..
    Ve dediğim gibi artık üst limit koyuyorlar.. mesela 500 bine kadar 9,50 veren banka 500 binden yukarısına 9,25 veriyor.. 5 milyonu olan 1 kişi vade sonunda "paramı çekerim haa" diyebileceği için 100 bin lirası olan 50 kişi onlara daha çok güven veriyor..

    "Yatırım bankacılığı" derseniz işin rengi değişir.. Ben bildiğimiz bankalardaki bildiğimiz mevduattan bahsediyorum.. Onun dışındaki her şeye şüpheyle yaklaşırım.. Şahsen % 20-30 kazandığım yatırım araçları da var ama ona göre de riski var..

    Risk olduktan sonra taksi alırdık..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Kafami duvarlara vuruyorum bu taksi plakalari yukseldikce ama nafile kacan balik buyuk olur derler

    Allah ömür verdiği sürece fırsatlar çarkıfelek gibi döner gelir.. Bir kriz patlarsa plakayı 500 bine alırsınız..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+


    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    1 milyona özel bankacılık ile bankalar ayda 10bin net kazanç verir. araba bozuldu kasko taksici adam öldürmüş bilmem ne dert tasa yok.

    Malesef banka faizleri anaparanın değerini enflasyona karşı korumaktan bile aciz..

    En baba faiz şu an enparada, o da 750 bin TL üst limitli brüt % 10.. Neti % 8.5.. Ayda 7.083 TL getiriyor ki bu da gerçek bir getiri değil.. Dediğim gibi enflasyonun karşılığı..

    Ayrıca bankadaki anaparanın sadece 50 bin lirası devlet güvencesinde.. Finansbank batarsa bye bye milyon..

    Tüm bunlara ek olarak; taksi işletmenin zorluğu ve riski konusunda haklısınız, "azıcık aşım ağrısız başım" demişler..

    Ben kalas faizden bahsetmiyorum. Yatirim yapmak parayi bir sekilde getiri saglayacak sekilde isletmektir. Bunun ana para korumalı ve %10'un üzerinde vergi dahil getirisi olan çeşitleri var. Ne kadar iyi musteri oldugunuza gore değişir. Sen bankaya milyonluk parayı gom bak ne kadar getiri verecekler. Taksinin riski kadar riski var, B grubu.

    Kendim de yatırım bankacılığı yaptım 100-200 milyon doları olan ve ne yapacagını "bilmeyen" müşterilerimiz vardı. Taksi de almak istediler, kapsamlı bir araştırma yapmıştık.
    Parası olanla olmayanın beyni aynı bu ülkede. Tanısanız cok şaşırırsınız.

    Bir yatırım forumunda tanıdığım 600-700 bini ve hatta 1 milyonu olan birçok kişi var.. Emin olun tüm çabalara, pazarlıklara rağmen daha fazlasını vermiyor bankalar..
    Ve dediğim gibi artık üst limit koyuyorlar.. mesela 500 bine kadar 9,50 veren banka 500 binden yukarısına 9,25 veriyor.. 5 milyonu olan 1 kişi vade sonunda "paramı çekerim haa" diyebileceği için 100 bin lirası olan 50 kişi onlara daha çok güven veriyor..

    "Yatırım bankacılığı" derseniz işin rengi değişir.. Ben bildiğimiz bankalardaki bildiğimiz mevduattan bahsediyorum.. Onun dışındaki her şeye şüpheyle yaklaşırım.. Şahsen % 20-30 kazandığım yatırım araçları da var ama ona göre de riski var..

    Risk olduktan sonra taksi alırdık..

    Bahsettiğiniz forum hisse.net mi hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SamsClient

    Bahsettiğiniz forum hisse.net mi hocam

    Evet.. Siz de mi üyesiniz yoksa? :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoz -- 11 Aralık 2012; 19:37:16 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: SamsClient

    Bahsettiğiniz forum hisse.net mi hocam

    Evet.. Siz de mi üyesiniz yoksa? :)

    yok üye değilim, ama size denk geldim emlak bölümünde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+


    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    1 milyona özel bankacılık ile bankalar ayda 10bin net kazanç verir. araba bozuldu kasko taksici adam öldürmüş bilmem ne dert tasa yok.

    Malesef banka faizleri anaparanın değerini enflasyona karşı korumaktan bile aciz..

    En baba faiz şu an enparada, o da 750 bin TL üst limitli brüt % 10.. Neti % 8.5.. Ayda 7.083 TL getiriyor ki bu da gerçek bir getiri değil.. Dediğim gibi enflasyonun karşılığı..

    Ayrıca bankadaki anaparanın sadece 50 bin lirası devlet güvencesinde.. Finansbank batarsa bye bye milyon..

    Tüm bunlara ek olarak; taksi işletmenin zorluğu ve riski konusunda haklısınız, "azıcık aşım ağrısız başım" demişler..

    Ben kalas faizden bahsetmiyorum. Yatirim yapmak parayi bir sekilde getiri saglayacak sekilde isletmektir. Bunun ana para korumalı ve %10'un üzerinde vergi dahil getirisi olan çeşitleri var. Ne kadar iyi musteri oldugunuza gore değişir. Sen bankaya milyonluk parayı gom bak ne kadar getiri verecekler. Taksinin riski kadar riski var, B grubu.

    Kendim de yatırım bankacılığı yaptım 100-200 milyon doları olan ve ne yapacagını "bilmeyen" müşterilerimiz vardı. Taksi de almak istediler, kapsamlı bir araştırma yapmıştık.
    Parası olanla olmayanın beyni aynı bu ülkede. Tanısanız cok şaşırırsınız.

    Bir yatırım forumunda tanıdığım 600-700 bini ve hatta 1 milyonu olan birçok kişi var.. Emin olun tüm çabalara, pazarlıklara rağmen daha fazlasını vermiyor bankalar..
    Ve dediğim gibi artık üst limit koyuyorlar.. mesela 500 bine kadar 9,50 veren banka 500 binden yukarısına 9,25 veriyor.. 5 milyonu olan 1 kişi vade sonunda "paramı çekerim haa" diyebileceği için 100 bin lirası olan 50 kişi onlara daha çok güven veriyor..

    "Yatırım bankacılığı" derseniz işin rengi değişir.. Ben bildiğimiz bankalardaki bildiğimiz mevduattan bahsediyorum.. Onun dışındaki her şeye şüpheyle yaklaşırım.. Şahsen % 20-30 kazandığım yatırım araçları da var ama ona göre de riski var..

    Risk olduktan sonra taksi alırdık..

    Mevduat bankacılığı değil tabi ki. Ama taksi yatırımının reel getirisi, riski, bilmemnesi dikkate deger. Vadeli mevduatin bile bankanin batmasi riski varken taksi isinin riskini kimse hesaplamaz.

    Bizim insanımız böyle ince hesabı bilmez. Para kazanıyorum zanneder. Yatırım danışmanları da amatörse "garibanı" batırana kadar sömürurler.

    ben 10 haneli rakamlarla hasır nesir oluyordum. Hisse.net'teki adamlarla buradakilerin farkı yok baksan burda da herkesin 750Li'si var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bankada 11 bin liram vardı 1 seneden fazla vadeli hesapta kaldı 194 lira koymuşlar üstüne. o parayla da cep faturamı ödedim
  • bıtane plakan olcak satıp tır flosu kurucan paray apara deme off
  • 1 bijon alırsak nasıl oluyor? bijon dediği nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06

    1 bijon alırsak nasıl oluyor? bijon dediği nedir

    Bir taksi plakasının 16'da 1 payı..

    Ama hisseydi bijondu falan hep yaş işler.. Aradaki anlaşma ne şekilde olacak beli değil.. Diyelim payını satacaksın, adam bakalım kaça geri alacak.. Veya alacak mı belli değil.. Bu tür adamların cebine para girdi mi çıkmaz.. Meletirler, kanser ederler insanı..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+


    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+


    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    1 milyona özel bankacılık ile bankalar ayda 10bin net kazanç verir. araba bozuldu kasko taksici adam öldürmüş bilmem ne dert tasa yok.

    Malesef banka faizleri anaparanın değerini enflasyona karşı korumaktan bile aciz..

    En baba faiz şu an enparada, o da 750 bin TL üst limitli brüt % 10.. Neti % 8.5.. Ayda 7.083 TL getiriyor ki bu da gerçek bir getiri değil.. Dediğim gibi enflasyonun karşılığı..

    Ayrıca bankadaki anaparanın sadece 50 bin lirası devlet güvencesinde.. Finansbank batarsa bye bye milyon..

    Tüm bunlara ek olarak; taksi işletmenin zorluğu ve riski konusunda haklısınız, "azıcık aşım ağrısız başım" demişler..

    Ben kalas faizden bahsetmiyorum. Yatirim yapmak parayi bir sekilde getiri saglayacak sekilde isletmektir. Bunun ana para korumalı ve %10'un üzerinde vergi dahil getirisi olan çeşitleri var. Ne kadar iyi musteri oldugunuza gore değişir. Sen bankaya milyonluk parayı gom bak ne kadar getiri verecekler. Taksinin riski kadar riski var, B grubu.

    Kendim de yatırım bankacılığı yaptım 100-200 milyon doları olan ve ne yapacagını "bilmeyen" müşterilerimiz vardı. Taksi de almak istediler, kapsamlı bir araştırma yapmıştık.
    Parası olanla olmayanın beyni aynı bu ülkede. Tanısanız cok şaşırırsınız.

    Bir yatırım forumunda tanıdığım 600-700 bini ve hatta 1 milyonu olan birçok kişi var.. Emin olun tüm çabalara, pazarlıklara rağmen daha fazlasını vermiyor bankalar..
    Ve dediğim gibi artık üst limit koyuyorlar.. mesela 500 bine kadar 9,50 veren banka 500 binden yukarısına 9,25 veriyor.. 5 milyonu olan 1 kişi vade sonunda "paramı çekerim haa" diyebileceği için 100 bin lirası olan 50 kişi onlara daha çok güven veriyor..

    "Yatırım bankacılığı" derseniz işin rengi değişir.. Ben bildiğimiz bankalardaki bildiğimiz mevduattan bahsediyorum.. Onun dışındaki her şeye şüpheyle yaklaşırım.. Şahsen % 20-30 kazandığım yatırım araçları da var ama ona göre de riski var..

    Risk olduktan sonra taksi alırdık..

    Mevduat bankacılığı değil tabi ki. Ama taksi yatırımının reel getirisi, riski, bilmemnesi dikkate deger. Vadeli mevduatin bile bankanin batmasi riski varken taksi isinin riskini kimse hesaplamaz.

    Bizim insanımız böyle ince hesabı bilmez. Para kazanıyorum zanneder. Yatırım danışmanları da amatörse "garibanı" batırana kadar sömürurler.

    ben 10 haneli rakamlarla hasır nesir oluyordum. Hisse.net'teki adamlarla buradakilerin farkı yok baksan burda da herkesin 750Li'si var

    10 haneli para sahibi olan adam burda yazmaz
    Siz yatirim danismanligi veya araci kurumda mi calistiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0
    10 haneli para sahibi olan adam burda yazmaz
    Siz yatirim danismanligi veya araci kurumda mi calistiniz ?

    yukarıda bahsetmiştim evet. o kadar param olsa parayla adam tutarım otomobil genel'de takılsın hayattan soğusun diye kendim girmem
  • Herkese merhaba

    Konu hortlatmak istemezdim ama mecbur kaldım aklımı kurcalayan bir şey var.

    1-2 sene sonra kiralık taksi almayı düşünüyorum.Annem 2.evliliğini yaptı ve eşi kiralik taksisi var.Mal sahibinden olduğu içinde 3.500 tl anlaşmıştı zamanında belkide şuan zam gelmiştir.Ben okuyorum ve işe girdiğimde ilk işim boş durmamak bir yandan ekstra para kazanarak hedefim olan 150 bin tl biriktirmek 3-4 senede.Taksi işini düşünüyorum bu yüzden.Ailem filanda parasal konuda destek verecektir ama bir yere kadar o paraya ulaşmam için.

    Bugüne kadar hangi taksiye binersem bineyim çalışan emektar şoförler eğer kendin çalışmayacaksan ben alma zarar edersi diyenler var.Bir yandan al bir dene belki kazanırsın kader kısmet işidir taksi işi diyorlar.Ben kiraladığım zaman çalışmayı düşünmüyorum.Malum kişiye devredip ona bırakacağım işi.Kafam çok karışık belkide ilerde plaka bile alınır ama dünya'da en çok zor işlerinden biriside para biriktirmek olsa.




  • Alan adam 1 tane almıyor zaten. Çoğu 5 tane alıyor, 5 milyon veriyor.

    5 milyon verip ayda 25 bin lira kazanmak güzel bence, hazıra dağ dayanmaz.
  • adamın 10 milyonu olsa 5 bine kiraya verse ayda 50 bin yılda 600 bin 8 yılda en kötü 10 yılda parayı amorti eder ve bi 10 daha alır 20 yıl sonra 7 sülalesi zengin birisi olur
  • Konuyu baştan sona kadar okumadım ama biraz olsun hatlı münübüsler ile ilgili bilgi veriyim.

    Aşağıda bahsedeceğim hatlı münübüs fiyatları aşağı yukarı aynıdır.
    İstanbul anadolu yakası: Pendik-kadıköy(münübüs caddesi güzergahı üzerindeki hatlar) Gebze-harem (e-5) aşağı yukarı fiyatları 1.500.000 civarı.

    Üsküdar-ümraniye hattında münübüsümüz var. fiyat 1.400.000-1.500.00 arası. Tabikide bu sadece plaka fiyatı. Sadece araçlar ortalama markalara göre 90-110.000TL arası.

    Çalışma saatleri 06:00-24:00 arası. Geri kalan zamanlarda yolcu yok zaten.
    Aylık getirisi, mazot dahil 10.000 TL - 12.000 TL
    Tabiki bu getiriye trafik cezaları, aracın bakım maaliyetleri cart curt düştüğümüzde ortalama temiz aylık getirisi; 8.000-10.000 arası.
    Taksi plakası alanları hiç anlamamışımdır bu zamana kadar




  • Hocam zaten bu saatden sonra pek alan olmuyordur, çoğu 70'lerden kalma o plakaların. Dedem o zamandan 4 tane almış 3 tane kalmış elinde kardeşinde de 3 4 tane var şuan, arkadaşı'da 10 tane var o zamandan almış adam şimdi ekmeğini yiyor.
  • @Baba Naber

    Bu "tabikide" ne demek hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jack_daniel's

    Kesinlikle 1 milyon tl bağlamazdım 4-5 bin tl için...

    Yatırımın geri dönüşü bence yetersiz.

    aynen katılıyorum dile kolay geliyor o paraya çok iyi ticaret yapılabilir
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.