Şimdi Ara

İstanbulda şirket araçlarına segment sınırlaması getirilsin!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
2
Favori
1.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İstanbulda şirket araçlarına(kiralık vs.) bakıyorum, Fluence Jetta Passat gibi C-D segmenti ağırlıklı. Ama içinde 1 kişi.
    Yahu madem 1 kişi için kiralıyosun alıyosun A-B segmenti HB kullansana!

    Ben bu tarz bir sınırlamayla trafik ve park sorununu %12 civarında azaltılabileceğine inanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • yüzde 12 derken? bir araştıma sonucu olsa anlayacağım da bence demişsiniz. bunun istatistiğini yapmadınız herhalde?

    yüzde 12 sayısına nasıl karar verdiniz gerçeten merak ettim - tabii küsüratlı sıkayım inandırıcı olsun değilse-
  • Bence şirket araçları F segmenti olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT

    - tabii küsüratlı sıkayım inandırıcı olsun değilse-

    Muhahaha baska bir ihtimal var mi sizce:)
  • Yüzde 12 ha



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Losangelos -- 4 Ekim 2014; 22:03:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT

    - tabii küsüratlı sıkayım inandırıcı olsun değilse-

    Muhahaha baska bir ihtimal var mi sizce:)

    Troll derdim de mesaj sayısına bakınca ne bileyim birde combalac dan sonra dikkatli yaklaşıyorum resimni görmesem m5 de Patlıcan yapıldığına inanmaZdım

    Koskoca m depertmanın düştüğü duruma bak adamlar ne diye araba yapıyor adam napıyor o kadar AR-GE çalışması Patlıcan içinmiydi şimdi ?
    :)


    Hocam sizide arkanızdan konuşmuş olmayayım diye çağırdım yoksa bir problem yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Standart sapmayi da dahil edersek %14,21 eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    İstanbulda şirket araçlarına(kiralık vs.) bakıyorum, Fluence Jetta Passat gibi C-D segmenti ağırlıklı. Ama içinde 1 kişi.
    Yahu madem 1 kişi için kiralıyosun alıyosun A-B segmenti HB kullansana!

    Ben bu tarz bir sınırlamayla trafik ve park sorununu %12 civarında azaltılabileceğine inanıyorum.

    Tab tabi..

    A sınıfı yapsınlar da, D sınıfına verdikleri parayla, 3-4 tane daha araç alsınlar. Sonra şirketin çaycısı, kapıcısı bile şirket aracıyla tek başına gidip gelsin..
  • %12 anladım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    İstanbulda şirket araçlarına(kiralık vs.) bakıyorum, Fluence Jetta Passat gibi C-D segmenti ağırlıklı. Ama içinde 1 kişi.
    Yahu madem 1 kişi için kiralıyosun alıyosun A-B segmenti HB kullansana!

    Ben bu tarz bir sınırlamayla trafik ve park sorununu %12 civarında azaltılabileceğine inanıyorum.

    bütün şirketler filolar ellerindeki bütün araçları elden çıkarsınlar. Yerlerine sizin her fırsatta yere göğe sığdıramadiginiz i10 dan alsınlar. siz kendi arabanıza hiç tek kişi binmiyor musunuz? O zaman Sizde tek başınıza A sınıfı araca bineceginize bisiklet yada motorsiklete binin trafiği meşgul etmeyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_man -- 4 Ekim 2014; 22:18:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar, %12yi kabaca ortalama bir sedan c aracın 4.50 m; B HB aracínda 4.0 m olduğu teorisiyle yazdım.

    Sallama yok yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT

    - tabii küsüratlı sıkayım inandırıcı olsun değilse-

    Muhahaha baska bir ihtimal var mi sizce:)

    Troll derdim de mesaj sayısına bakınca ne bileyim birde combalac dan sonra dikkatli yaklaşıyorum resimni görmesem m5 de Patlıcan yapıldığına inanmaZdım

    Koskoca m depertmanın düştüğü duruma bak adamlar ne diye araba yapıyor adam napıyor o kadar AR-GE çalışması Patlıcan içinmiydi şimdi ?
    :)


    Hocam sizide arkanızdan konuşmuş olmayayım diye çağırdım yoksa bir problem yok

    Teşekkürler hocam haberdar ettiğiniz için . Zevkle okudum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence kısa mesafeler içinde motorsiklet alsınlar araba yerine, böylece trafik ve park sorunuda yüzde 23,17 azalır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    Arkadaşlar, %12yi kabaca ortalama bir sedan c aracın 4.50 m; B HB aracínda 4.0 m olduğu teorisiyle yazdım.

    Sallama yok yani

    Vaay. Olaya bu pencereden bakmak hiç aklıma gelmemişti.
  • Özür dilerim ama saçma bir fikir

    Şirkette yöneticiye b sınıf araç verin bakalım, o adam şirkette kalıyor mu?
    Bu otomobiller artık sadece kullanım amaçlı verilmiyor. Personel şirkette kalsın diye prim amaçlı da veriliyor. Teşvik primi gibi. Makam aracı gibi.
    Benzer şekilde bu araçlar şirketin imajı gözönüne alınarak kiralanıyor veya alınıyor. Bir pazarlamacının bindiği araba bile şirketin piyasadaki etkisi ve gücü konusunda müşterinin gözünde belirleyici olabiliyor.
    Ayrıca b sınıf bir aracın gün içerisinde vereceği yorgunluk ile c sınıf bir aracın vereceği yorgunluk aynı değil. Bu da personelin verimini etkileyebilir. B sınıf bir araçla 500 km yol yapmak ile fluence ile 500 km yol yapmak arasında zindelik düşünüldüğünde dağlar kadar fark var. Şehir içi de aynı şekilde.

    Yani bunlar sadece araç değil. İmaj, teşvik primi verimlilik vs. görevleri de yüklenmiş durumda.
    Ne yazık ki durum bu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mantikli diyorsun da 12yi gorunce iyi guldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de bir Holdingde uzun süre çalıştım, bizim ağaların alt tabakası Civic'e, üst tabakası A6 ya biniyordu. Adamlara Civic yerine Symbol, A6 yerine Civic versen hem şirketin façası bozulur hem ağalar kazan kaldırır. Zaten bir müdüre symbol verirsen, şantiyedeki hizmet aracının da elarabası filan olması lazım. Mantık kısaca bu 😄

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam getirmesinler kısıtlama.

    Millet bi rahat etsin, trafik sorununu çözelim dedik, şirket çalışanlarının rahatı bozulmasın dediniz.

    Peki, devam strese trafiğe.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul trafiğinin büyük çoğunluğu şirket arabaları oluşturuyor. Ancak bu araçların satışından, yıllık vergilerinden ve trafikte kaldığı sürelerde harcadığı yakıttan alınan vergilerden vaz geçilebileceğini düşününüyorsanız naifsiniz demektir. O işler öyle yürümüyor ne yazık ki. Yoksa fikir güzel.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence her şirkete bir kota ve km sınırlaması gelmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.