Şimdi Ara

İstanbulda şirket araçlarına segment sınırlaması getirilsin! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
2
Favori
1.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence kullanacak kişileri eğitmeliler. Şirket aracı diye Allah ne verdiyse basıyorlar. Kendi arabaları olsa yakmasın diye gaza dokunmazlar..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ben genel müdür, yönetici vs. olsam kusura bakmayın da i20,clio vs. araçlara binmem. Normal çalışanlara ise b sınıfı ağırlıklı verilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100 kadından 12'si....

    Bence yerinde bi öneri. Altı üstü Viagra tanıtacak adam, neden arkasında 3 koltuk ve 500L bagaj taşıyor?

    Ama şirketlerin kiralamadaki avantajlarına dokunmadan bir halt değişmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bende345 -- 5 Ekim 2014; 0:28:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Özür dilerim ama saçma bir fikir

    Şirkette yöneticiye b sınıf araç verin bakalım, o adam şirkette kalıyor mu?
    Bu otomobiller artık sadece kullanım amaçlı verilmiyor. Personel şirkette kalsın diye prim amaçlı da veriliyor. Teşvik primi gibi. Makam aracı gibi.
    Benzer şekilde bu araçlar şirketin imajı gözönüne alınarak kiralanıyor veya alınıyor. Bir pazarlamacının bindiği araba bile şirketin piyasadaki etkisi ve gücü konusunda müşterinin gözünde belirleyici olabiliyor.
    Ayrıca b sınıf bir aracın gün içerisinde vereceği yorgunluk ile c sınıf bir aracın vereceği yorgunluk aynı değil. Bu da personelin verimini etkileyebilir. B sınıf bir araçla 500 km yol yapmak ile fluence ile 500 km yol yapmak arasında zindelik düşünüldüğünde dağlar kadar fark var. Şehir içi de aynı şekilde.

    Yani bunlar sadece araç değil. İmaj, teşvik primi verimlilik vs. görevleri de yüklenmiş durumda.
    Ne yazık ki durum bu.

    Devlet zorunluluğu olursa isterse kalmasın şirkette sanki başka yerde f sınıfı araba veren iş bulacak Zaten pazarlamadan çok makam aracı olarak kullanıyorlar bunları. Servis tutsunlar olsun bitsin, pazarlamacısından tut müdürüne kadar bu arabaları nasıl kullandıklarını görüyoruz trafikte, annelerinden maganda doğmuş çoğu. En azında tutulan servis başına 14 15 tanesi trafikten çekilmiş olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackersun

    Arkadaşlar, %12yi kabaca ortalama bir sedan c aracın 4.50 m; B HB aracínda 4.0 m olduğu teorisiyle yazdım.

    Sallama yok yani

    Hemican : Bak gördünmü adam atmamamış..


    combalac : rica ederim. ama ciddiyim bunu fazla dile getirmeyin forumda efsane olarak kalsın yayılırsa arabanıza binemezsiniz bir daha :-) vururlar sizi.
  • Konudan çok etkilendim, tatil dönüşü mondial verilsin diye başvuracağım

    DÜZELTME : İstanbul içinmiş, ben A6'ya devam arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 5 Ekim 2014; 10:28:44 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Ayda 7-8 bin km yapıyorum. B sınıfı ile yaptığım dönem ile şimdi yaptığım (c) araç aracında dünya fark var. Daha bunun d si var e si var.

    Konu sahibi ile aynı fikirde değilim. Statü belirler is ortamında araç sınıfı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şansölye

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Özür dilerim ama saçma bir fikir

    Şirkette yöneticiye b sınıf araç verin bakalım, o adam şirkette kalıyor mu?
    Bu otomobiller artık sadece kullanım amaçlı verilmiyor. Personel şirkette kalsın diye prim amaçlı da veriliyor. Teşvik primi gibi. Makam aracı gibi.
    Benzer şekilde bu araçlar şirketin imajı gözönüne alınarak kiralanıyor veya alınıyor. Bir pazarlamacının bindiği araba bile şirketin piyasadaki etkisi ve gücü konusunda müşterinin gözünde belirleyici olabiliyor.
    Ayrıca b sınıf bir aracın gün içerisinde vereceği yorgunluk ile c sınıf bir aracın vereceği yorgunluk aynı değil. Bu da personelin verimini etkileyebilir. B sınıf bir araçla 500 km yol yapmak ile fluence ile 500 km yol yapmak arasında zindelik düşünüldüğünde dağlar kadar fark var. Şehir içi de aynı şekilde.

    Yani bunlar sadece araç değil. İmaj, teşvik primi verimlilik vs. görevleri de yüklenmiş durumda.
    Ne yazık ki durum bu.

    Devlet zorunluluğu olursa isterse kalmasın şirkette sanki başka yerde f sınıfı araba veren iş bulacak Zaten pazarlamadan çok makam aracı olarak kullanıyorlar bunları. Servis tutsunlar olsun bitsin, pazarlamacısından tut müdürüne kadar bu arabaları nasıl kullandıklarını görüyoruz trafikte, annelerinden maganda doğmuş çoğu. En azında tutulan servis başına 14 15 tanesi trafikten çekilmiş olur

    Kuzey kore'de yaşamıyoruz. Böyle bir kanun çıkmayacağını ikimiz de biliyoruz. Çıksa bile çözümü mutlaka bulunacaktır özel sektör tarafından. Umutlanmayın.

    Ayrıca ben yönetici olsam, sabahın köründe belli bir saatte geçen servise bineceğime özel şahsi arabamla gitmeyi tercih ederim. Paramla konforumu satın alırım.
    Toplu ulaşım avrupa'daki gibi olsa arabaya da gerek kalmaz ya neyse.

    Bazı pazarlamacılar tam dayaklık. Buna katılıyorum. Magandalık gördüğümde yer/plaka/tarih ve saat bilgileri içeren bir mail ile şirketlerine bildiriyorum. Ben görevimi yapayım, çoğu yöneticilerin bu konuda hassas olduğunu da biliyorum. Şirketlerinin imajı önemlidir. Benim pazarlamacılar bu şekilde bir davranış sergileseler ve bana bildirilirse tepkisiz kalmam ve uyarımı sert bir şekilde yaparım. Hiçbir personelin çalıştığı şirkete birisinin söylenmesini gerektirecek bir eylemde bulunmaya hakkı yoktur.

    Bu arada masrafları başkası tarafından karşılanan bir şirket aracı kullanmıyorum, kendi çıkarlarım doğrultusunda yazmıyorum.
    Küçük bir şirket sahibiyim, şirket sahibi gözüyle yazıyorum.

    Selamlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • %12 çok yanlış bir hesap gelin bir hesap yapalım.

    3 A sınıfı aracın sığdı yere 2 B sınıfı sedan ya da 2 c sınıfı sedan ya da 2 D sınıfı sedan sığıyor değil mi?Evet.

    Şu an İstanbul'da güncel olarak kiralanan araçların istatistik sınıf verilerine bakmak lazım.

    Şu an B sınıfı HB ler %20 sini oluştursa çıkarsak.

    %80 B sınıfı sedan-C sınıfı sedan- D sınıfı sedan kalır.

    Bunun 1/3 azalsa %26 bir azalma olmuş olur.

    Yani bilimsel olmayan varsayımlara göre yaptığım bir hesapta %26 park açısından azalma gösteriyor.

    Ama trafik açısından bir azalma olmaz bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Konudan çok etkilendim, tatil dönüşü mondial verilsin diye başvuracağım

    DÜZELTME : İstanbul içinmiş, ben A6'ya devam arkadaşlar

    Mondial da olmaz hocam, onu da makam aracı sayarlar. Özel ya.
    Onun yerine servisi bekleyeceksiniz sabahın köründe. Bu yaş ve mevkiden sonra, sırf servise yetişmek için bir saat erken kalkacak, akşamları da bir saat geç eve varacaksınız.
    Gün içinde de iş için bir yere giderken toplu taşıma kullanırsınız artık.
    Verimlilik, işlerin yetişmesi, performans kimsenin umrunda değil zaten.
    Yeter ki trafikte bir araba daha azalsın.

    Selamlar ve saygılar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Onun yerine minibüsler azaltılarak yok edilmeli.

    Adam gibi olanları belediye, otobüs şoförü yaparak trafik %34 civarı rahatlar.

    Daha geçen gün ehliyet alan arkadaşım arabanın a sından anlamaz sınavdan 96; 1 haftaya kadar direksiyona oturmamış bir hafta ders alarak, direksiyon sınavında 2 kere arabayı stop ettirip, takip mesafesi tanımamasına rağmen ehliyet verildi.

    Gözümle bunlara şahit olunca trafik iyi bile diyebilirim.

    Ehliyet almak kadar kolay birşey yok bu ülkede.Sonra bi dünya acemi yola çıkıyor; lastik patlasa yol yardımı arıyor,yolun ortasında bekliyor,ayna ve sinyal hak getire.

    Tek çare ehliyetleri geri alıp topluca zor bir sınav yapmak.

    Belki saçma gelebilir ancak hiçbir devrim kolay gerçekleşmez.

    Ne yeni yol yapmakla ne de araba fiyatlarını yükselterek olmaz bu işler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yasaklara her zaman karşıyım. İnsanları kısıtlamak yerine devletin önlem alması lazım. Ama devletin tek bildiğin ceza kesmek. E5 i genisletecegine metrobüs diktiler yola. Alsana onu üste. Ya da alta. Madem istanbul çok göç alıyor,ona gòre de bir kalkınma planı düzenlemen lazım. Ama nerde bu tarz seyler. Bas cezayı bekle trafik azalsın

    Ama sirket aracları cok fazla. Buda bir gercek. Kücücük kadınların altında koca passatlar a6 lar cirit atıyor. Kullanabilse gam yemeyecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bal974 B kullanıcısına yanıt
    Kuzey Kore olmayla alakası yok biraz kafa yorsalar bi çıkar yol bulurlar. Hocam sadece toplu ulaşım değil birçok konuda gerideyiz. Bizden başka acaba hangi ülkelerde var bu müdürü yöneticiyi makam arabasıyla taşıyım durumu onu da merak etmiyor değilim. Benim en çok gördüğüm kadın ise ya makyaj yapar, ya mesaj atar, ya araç kullanmayı şirket aracında öğreniyordur yada öyle bir araba verilmiştir ki altına yolu görebilmek için direksiyonun içinden bakması gerekmektedir zira araç gemi gibi olduğundan ön göğüsü aşıp karşısını göremez. Erkek ise ya telefon ile konuşur yada deli deli makas atar, sıkıştırır - standart maganda işte-. Hafta içi neyse, bu araçları hafta sonu bu şekilde özel işlerinde kullananlar var ki bir de tatil günü çekiyoruz. Yani aslında sorun şirket aracı kalabalığı kadar sürücü profilindede var aslında.

    Şikayet konusuna katılıyorum hatta araç içi kamerası olan arkadaşlar görüntüleri mail olarak da atarsa şirkete daha da etkili olur, boş vermeyelim elden geldiği kadar şikayet edelim ki şirket kime araba vermiş bilsin ona göre davransın İyi bayramlar.




  • Bu teklifinizi aramızda değerlendirip bir karara varınca sizi bilgilendireceğiz. Çevre duyarlılığınız için teşekkür ediyoruz.
  • %12
    12.cumhurbaşkanı...
    o kadar haber izleme sonucu bilinçaltı...olabilir sanki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Scooter yada bisiklet versinler trafik %28.65 azalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önce kamu kuruluşlarında ki araçlara sınırlama getirsinler de sonra özel sektöre el atarlar.Belediyelerde altında araba olmayan çalışan yok nerdeyse,çaycılar çayı fluence ile dağıtır çok yakında.
  • koskoca şirket genel müdürü clioya'mı binecek yani? çalıştığım şirketin genel müdürü audi a4'e biniyor onu bile beğenmiyor kendisine 5.20 d kiralandı iki gün önce.
  • O kadar boş bir konu ki. Şirketler salak zaten aylık 1500 liraya symbol almak verken gidip focus alıyorlar daha fazla para verip. Yav arkadaşım her şirketin bir misyonu vizyonu vardır. Görüşme yapılan kişiler kurumlar kuruluşlar herşeyin buna uygun olması gerekir. Benimde aracım şirket yeri geliyor yemege doktorlarla gidiyoruz symbol mu almalı şimdi bana şirket ? Parasını sen mi veriyosun da hesabını sen tutuyorsun.
  • kendi malı olmayınca çok umarsız kullanıyorlar, bakıyosun şirket aracı gece 1 de bebek te. hem boş beleş yoğunluk, hem millete sıkıntı vermekten başka birşey değil. bi fluence mondeo kapınca kendini kral sanan apaçi tipler türedi
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.