Şimdi Ara

İSTANBUL BİLİŞİMDEN SIFIR ALINAN GENERAL MOBİLE GM5 PLUS ŞARJ ALMIYOR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • istanbul bilişimden daha 1 ay bile olmadan önce General mobile gm5 plus telefon aldık.telefon şarjı bitmek üzere iken şarja taktık şarj almıyor. farklı kablo farklı adaptör hatta power bank ile denedik yine şarj olmadı.istanbul bilişime iadesi için aradık general mobile mecidiyeköy yönlendirdi.orayı arıyorum istanbul bilişim ile görüşün diyor.tek kelime ile rezillik alırken 1dk iadesi muhtemelen aylarca sürecek. tecrübesi olan varmı bu konularda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agasar_ts61 -- 8 Mayıs 2018; 10:19:15 >



  • O telefon kutudan bozuk halde çıkıyor zaten sorun sende değil.
  • Android diye girdim çıkıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    -Kronik Sorun: Telefonda kronik sorun isterseniz kendiniz de yaratabilirsiniz. Her yazılan şeye inanmayın. Ben sadece kendimde ve çevremdeki insanlarda da sıkça rastladığım sorundan bahsedeceğim. Hatta forum sitelerinde ve kullanıcı şikayetlerinde de bu sorundan oldukça bahsedilmiş. Telefonun şarj giriş yerinde sıkıntı var arkadaşlar. Belli bir süre sonra şarj kablosunu telefonunuza taktığınızda şarj olmadığını görürseniz hiç şaşırmayın. Çoğu kişi gibi benim de başıma geldi. Biraz daha idare ediyorsunuz fakat bir süre sonra garantiye göndererek oradaki soketi değiştirmeniz gerekiyor.


    http://www.teknozom.com/general-mobile-gm-5-plus-inceleme/




  • İstanbul bilişimse geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çöp çöp şeyler alıyorsunuz sonra ağlıyorsunuz
  • Gm tüm modellerinde sarj soketi bi zaman sonra bozuluyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İphone 12 64gb TR CİHAZI SIFIR
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • farklı adaptörle denedinmi??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • farklı adaptör ve usb power bank ile denedim.hatta kutu içeriğinde 2 tane kablosuyla denedim hiçbişekilde düzelmedi.benim yasal olarak iade etme hakkın yok mu ? general mobile değişim yaparız diyo ben direk iade edip paramı almak istiyorum
  • agasar_ts61 kullanıcısına yanıt
    14 gün vazgeçme hakkın yok mu vazgeç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 14 günü geçti 20 küsür gün oldu
  • agasar_ts61 kullanıcısına yanıt
    Thh araştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.