Şimdi Ara

istanbul bilisim nasil bir sitedir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
50.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • istanbul bilisimdeki sony laptoplar uygun gibi geldi bu istanbul bilism nasil bir yerdir acaba?



  • İstanbulbilişimden alış veriş yapanlar oluyor. Fakat İstanbulbilişim garantiyi kendisi veriyor, yani ürünler firma garantili değil.
  • kendi garantileri var. tavsiye etmem şahsen. bende laptop alacağım en düşük fiyat orada fakat garanti durumunda kullanıcı hatası gamgası yemek istemiyorum. Bi arkadasımın notebook onbord unu yapamayıp birde garanti dışı bıraktılar sırf ram taktı diye.
  • bunların yanında önemsiz kalan birşey va, o da tehşir ürünü satmaları
  • pek memnun olan yok anlasilan
  • verilen bilgiler icinde teskkrler
  • Merhaba,

    İstanbul Bilişim kendi ithalatı olan ürünleri ve distribütör firma garantili ürünlerin satışını hem sitesinden hemde mağazasından (Çağlayan,Airport AVM) satışını yapmaktadır.Ürünler kapalı kutu sıfır ürünlerdir.Sanayi Bakanlığı Güvencesi altında 2 yıl garantilidir.

    Saygılarımızla
  • Ben başımdan geçen bir olayı anlatayım,
    pazartesi günü samsung led tv almak için müşteri hizmetlerini aradım, stokta ürün varmı varsa sipariş vercem dedim ayrıca aynı gün kargo yazıyor sitenizde bugun kargoya verilirmi dedim evet verilir denildi. Saat sabah 10:00 civarıydı bu konuşma yapıdıgında, sipariş 10:28 de tamamlandı.

    Akşam saat 20:00 sitede kargoya verildi diye bir ibare yok, müşteri hizmetlerini aradım, sipariş durumu nedir diye, kargoya verilmedi denildi,
    siparişi geç vermişsinizdir dediler, durumu anlattım, cevap veremediler. işim geregi kargo almakta sıkıntım oluyor bundenle madem çarşamba kargoya verin perşembe alayım dedim,tamam dediler. Çarşamba telefon ettim saat13:00 kargoya verdiniz değilmi diye, herkez başka müşteri hizmetlerine yönlendirdi 3 farklı kişi ile görüştüm,15 dakika telefon kulalgımda dolaştım. En son çıkan bayan evet bugun gönderecegiz dedi. akşam oldu web sitelerinde hala kargo bilğisi yok.
    perşembe günü telefon ettim, kargom nerde diye sordum, kargo yapılmadı dediler, neden dedim, STOKTA YOK dediler. nasıl olur ben sipariş vermeden önce vardı ve adıma ayırmıştınız hani dedim? sizden önce sıra bekleyen çok kişi vardı onlara gönderdik dediler pişkince. Özür dahi dilemeden. Ama akşama kadar bekleyin stoga girecek denildi. ama akıllandıgım için istanbul bilişimle iş yapılmıyacagını anladıgım için paramı iade edin dedim, siparişimi iptal ettim. bakalım iade bekliyorum ama iadede taksitler şeklinde oldugu için 1319Tl para kredi kartımda 12 ay bloke olarak kalacak.

    Bu benim deneyimim, pişkince stokta olmayan ürün için var bugun gönderiyoruz diyip sizi sallıyolar. Bence bu firmadan uzak durum.

    Bu arada bu sadece benim görüşüm değil,amacım firmayı karalamakta degil,size fikir vermek, keşke daha önce şikayetvar.com'a baksaydım budurumda çok kişi var :/

    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/istanbulbilisimcomtr




  • 1-Soru:Gönderen Celal Sungur 2012-03-21 21:18:31
    DP-759790 nolu siparişim Iphone 4, 1 günde elime ulaştı, teşekkür ederim. Paketin içerisinden garanti belgesi çıkmadı. Gerekirse fatura ile mi servise göndereceğim?
    Cevap: Mehtap Turgut (mturgut@istanbulbilisim.com.tr) 2012-03-22 10:51:24
    Sayın Celal Sungur Değerli müşterimiz , Uzak alımlarda garantisi faturasıdır fatura tarihi geçerlidir
    Saygılarımızlawww.istanbulbilisim.com.tr

    2-Soru: Celal Sungur 2012-12-28 18:42:23
    20.3.2012 tarih ve A 178655 nolu fatura ile sitenizden satın aldığım iphone4\'ün kulaklık mikrofonu arızalanmıştır.
    Ne yapmalıyım?

    Cevap: Mehtap Turgut (mturgut@istanbulbilisim.com.tr) 2012-12-29 09:56:41
    Sayın Celal Sungur ürün kendi markasının garantisindedir (telpa,kvk,genpa,brighstar vs) bu kutusunda belirtiliyor, kutuda hangisi yazıyorsa onun yetkili servisiyle irtibata geçmelisiniz
    www.istanbulbilisim.com.tr

    3-Soru: Celal Sungur 2012-12-29 16:56:29
    arızalı iphone\'un kutusunda telpa Genpa v.s. herhangibir şey yazmıyor.
    Garantisinin hangisi kapsamında olduğunu nasıl öğrenebilirim?

    Cevap: Nilüfer Taşdemir (ntasdemir@istanbulbilisim.com.tr) 2012-12-30 12:18:23
    Sayın Celal Sungur
    İphone 5 modelleri resmi ithalatı İstanbul bilişim tarafından yapılmakta olup. Sanayi bakanlığı tarafından atanmış yetkili servisi yine firmamız bünyesindedir. Tüketici kanunları gereği 2 yıl garantisi bulunmaktadır.www.istanbulbilisim.com.tr

    4-Soru: Celal Sungur 2012-12-30 16:59:33
    Bu gönderdiğim 3. ticket. Arızalı ipho4'ü nerede nasıl tamir ettirebilirim. Siz mi anlamıyorsunuz, robot mu cevap veriyor?

    İŞTE İSTANBUL BİLİŞİM....




  • İstanbul Bilişim'den yeni cevap geldi.


    Alparslan Ezer (aezer@istanbulbilisim.com.tr) 2012-12-31 11:46:53
    Sayın Celal Sungur
    kutu içerisinde garanti belgesi üzerinde yetkili teknik servise ait telefon numarası çıkmaktadır yetkili servis ile irtibata geçiniz.

    www.istanbulbilisim.com.tr


    (1.ci cevaplarında uzak yerlere garanti belgesi gönderilmediği, faturanın garanti belgesi yerine geçtiğini bildirmişlerdi.)
  • Normalde öyledi fatura garanti belgesi yerine geçer ne aldığınızı fiyatıyla detaylı bir şekilde yazdıktan sonra normal serviste sizden faturayı ister zaten.
  • İstanbul Bilişim'den bir mesaj daha geldi:

    Alparslan Ezer (aezer@istanbulbilisim.com.tr) 2013-01-03 10:53:56
    Sayın Celal Sungur


    kutunun içerisinden garanti belgesi çıkmaktadır eğer garantı belgesı kayıp ise faturanızda garantı belgesı yerın egeçmektedır.
    www.istanbulbilisim.com.tr

    Arkadaşlar ben mi yanılıyorum, telefonu nereye göndereceğimi bildirmeleri gerekmiyor mu?
    Faturanın garanti belgesi yerine geçtiğini zaten ben 2003 Mart ayında öğrenmiştim.
  • Bence gayet güvenilir bi site. Ona bakarsak her firmanın çok büyük kusurları var.
  • Şanslı iseniz çok güvenilir bir site.
    Daha telefonumu garanti kapsamında nereye tamir ettireceğimi öğrenemedim....
    Müşteri hizmetlerinden birisi, fatura garanti belgesi yerine geçer diyor. Bir başkası kutunun içinden garanti belgesi çıkıyor diyor. Bir diğeri kutunun üzerinde hangi firma garantisinde olduğu yazıyor diyor. Bunların hepsini bu güvenilir sitede çalışan personel aynı cihaz için söylüyorlar.
    Bence esas sorumlu biziz. Hangisi daha güvenilir değil de hangisi daha ucuz diye araştırma yapıyoruz.
    Gerçi en güvenilir firmanın bile satış sonrası hizmet kalitesi satış öncesi seviyesinde değil ama yine de bu kadarıyla karşılaşılmaz herhalde.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1542597/#gorusmeler

    Şikayet ile ilgili Görüşmeler:

    -Değerli Müşterimiz,

    444 20 54 arayarak ürününüzün garantisi veren firmayı ve nereye göndermeniz gerektiğini öğrenebilirsiniz.
    Saygılarımızla,
    İstanbul Bilişim A.Ş.
    Müşteri Hizmetleri 04 Ocak 2013 13:28:39

    -Şikayet ile ilgili Görüşmeler

    Bu kadar uğraştıktan sonra bir o kadar zaman daha telefonla uğraşmak istemiyorum.
    20-30 tl verip arızayı tamir ettireceğim. Pratikte olmayan bir garanti bozulsa da artık çok önemli değil.
    Celal Sungur 04 Ocak 2013 14:16:56



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celalsungur -- 4 Ocak 2013; 14:47:26 >




  • 20.-tl'ye kulaklığı değiştirdim düzeldi, bir süre sonra yine arızalandı.
    Şimdi tamire 100-150 tl civarında para istiyorlar. Telefonu İstanbul bilişim'den 50.-tl ucuza almıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben LG Led tv aldım. Siteden değil ama Mecidiyeköydeki satış bürolarından. Son derece memnunum. 1 yıl oldu Hiç sorun çıkmadı. Piyasaya göre fiyatları da gayet uygun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReaVeR

    Ben LG Led tv aldım. Siteden değil ama Mecidiyeköydeki satış bürolarından. Son derece memnunum. 1 yıl oldu Hiç sorun çıkmadı. Piyasaya göre fiyatları da gayet uygun.

    Rutin işlemlerde Türkiye'deki her organizasyonda olduğu gibi bir problem çıkmıyor.
    Fiyatı uygun diye alıyorsunuz.
    Ama bir arıza veya değişme v.s. problemi çıktığında problem başlıyor.
    1 yıldan daha az bir süre önce aldığım telefonun 2 ay sonra kablolu kulaklığı bozuldu, 60 tl.ye yenisini aldım.
    Kulaklığı arızalandı garanti kapsamında nereden tamir ettireceğimi İstanbul Bilişim defalarca sormama rağmen cevap veremedi. Şikayetvar'a yazdım lütfedip bir kere telefonla aramadılar. Kendi paramla tamir ettirdim. Ana kart ta arızalı olabilirdi. Tamiri 800 dolar civarında.
    50-100 tl ucuza alayım diye yapılan alışveriş birazcık şans, talih oyunu oluyor. Son 1 yıl içinde yaşadıklarımdan sonra ben artık böyle risklere girmeyi düşünmüyorum.
    Online alışveriş yaptığımız bir çok sitenin alt yapısı hazır değil.
    Çok meşhur bir ayakkabı markasının sitesinden online aldığım ürün defolu çıkınca anlaşmalı kargo firması gelip ürünü aldı, ürünün nereye gittiğini site yetkilileri bana soruyorlar. Anlaşmalı kargolarıyla aralarında bilgi bağlantısı yok ve ''kargo firması ayrı bir şirket onun hataları bizi bağlamaz'' diye açıklama yapıyorlar.




  • istanbulbilisim İ kullanıcısına yanıt
    sa kardeşim ben sizin sitenizden samsung galaxy s3 titan grey almayı düşünüyorum ama siteniz güvenlir mi sorun çıkarsa geri getirebilirmiyim müşteri memnuyeti önemli benim için sitenin sağlam olduğuna dair garanti verior musun ?
  • İstanbul bilişimden aldığımız lg G2 cep telefonu garantisi devam ederken ekranın köşesine sarı leke oluştu istanbul bilişimin teknik servisine kendim elden teslim ettim ama tamir edilmedi henüz yaklaşık 15 gün geçti daha da olacak gibi değil hala daha haftaya ekran gelecek diyorlar anlayacağınız kalitesiz mallar satan dandik bir teknik servisi olan bi firma kesinlikle alışveriş yapmanızı tavsiye etmem sonunda benim gibi pişman olursunuz...
  • 12 Aralık 2013 tarihinde İstanbul Bilişimden ASUS NoteBook Bilgisayar aldım. Cihazımın klavyesinde oluşan sorun yüzünden 12 Ağustos 2014 Garanti kapsamında arızasının giderilmesi için ASUS Genel Merkezine gönderdim. Asus Yetkilileri de Cihazın arızasının giderilmesinin mümkün olmadığını ve adresime gönderdikleri raporu ile İstanbul Bilişime göndermemi akabinde ürün değişimi veya ücret iadesi yapılacağını belirtiler. 11 Eylül 2014 tarihinde ürüne ait Fatura aslını ve Asus Raporunu hem kargo yolu ile ham de tarayıp e-posta ekinde İstanbul Bilişime gönderdim. Ancak 3 Ekim 2014 tarihi itibarı tarafıma geri dönüş yapılmadı. Bayram sonrası ilk işim Tüketici hakları Mahkemesinde dava açmak olacak. Kısaca uzak durun...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.