Arkadaşlar, İstanbul Bilişim den ürün alırken iki kez düşünün. Bir ay önce sony-vaio notebook un blueray i bozuldu. Garanti kapsamında olduğu için servise gönderdim. Önce garanti süreniz bitmiş dediler, sonra biz fatura tarihi ile bitmediğini ispat edince budefa bitmemiş ama (hiç alakasız biryerde minik bir) çizik olduğu için garanti dışı dediler. Fırsattan istifade yerine dvd writer takıp fatura etmişler. Notebook bana geldiğinde bu dvdwriter da çalışmıyordu. Tekrar konuştuk çok ısrar ettik ve getirin garantiden yapalım dediler. Götürdük aradılar ve bunu yapmayacağız isterseniz tüketici mahkemesine başvurun ama siz şirketsiniz zaten sizinle ilgilenmezler dediler. İşin en ilginci notebook üzerinde nano-lazer mousun vericisini de çıkarmış ve yoketmişler, şu an mousda gitti. Bunun yanlışlıkla alındığını düşünmek istiyorum. Aksi hırsızlıktır.
Bu şirket hakkında şikayetlerin haddi hesabı yok. Ama malesef iyi bir ürünü satıyor ve hizmetin rezaletliğini bilmeyenler de alıyor. Bir de tüketici ödülü almışlar. Sanırım ayıplarını gizlemek için...
Biz şirket olarak bu haksız ve kural tanımaz yaklaşımın arkasını bırakmayacağız. Sizlerin de dikkatli olmanızı rica ederiz.