Şimdi Ara

İstanbul Anadolu Yakasındaki En İyi TOYOTA Servisi Hangisi? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
23.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aslında @drreha söylediklerinde kısmen haklı. Bana da çok önyargı ile yaklaşıyormuşuz gibi geldi. Ancak bir konu daha var. Örneğin bir ürün satın aldın. Arıza yaptı. Giderilmesi için telefon ettin. Seninle ilgilenmediler veya ilgilendiler de sonuç değişmedi. Oradan alışveriş yapmamak için 40 kere mi alışveriş yapmış olmak gerekir? Gidersin başka yerden alırsın. Müşteri her zman haklıdır.

    En büyük patron müşteridir. İstediği şirketi batırabilir. Bunu da çok kolay bir şekilde yapar. Parasını başka yerde harcayarak. Toplam kalite yönetimini uygulayan her şirket %100 müşteri memnuniyeti sunmak zorundadır. %99 kurtarmaz. Çoğu zaman o %1'lik dilim müşterinin yer değiştirmesine neden olur. Asıl müşteri memnuniyeti, müşterinin beklentilerini veren değil, onların ötesine geçen bir zihniyet taşır. Gerçek anlamda kalite yönetimi bunu gerektirir.

    Konuya dönersek, eğer Nataş arkadaşları bir şekilde memnun edemediyse (arkadaşların hadlerini aşan bir istekte bulunduklarını sanmıyorum) olay bitmiştir. Adam gelir her yerde kötü reklamını yapar, müşterinin yön değiştirmesini sağlar. Parasını gider kendisini memnun eden başka bir yerde harcar. en doğal hakkıdır.

    Bizim burda tartışmamız gereken hak ettiğimizden (biz yasal olarak ürünü satın aldığımız anda onun geri desteğini de satın almışızdır) fazlasını mı istiyoruz? Yoksa hakkımızı mı istiyoruz?

    Saygılar...


    quote:

    Orjinalden alıntı: drreha

    Bir servis hakkında bu kadar az tecrübeyle kesin fikirlere varılmaz. Forumlar deneyimlerin paylaşılma yeridir o kadar. Sende 1000 bakımı dışında Nataşa gitmemişsin. Ancak öyle şeyler yazmışsınki sanki 40 kere Nataşa gitmişsinde 41 .kez gitmeyeceksin gibi. Arkadaş 1000 bakımlar ücretsiz bakımlardır. Bekleme süresi kısadır, işçilik konusunda da fikir sahibi olunmaz ve usta musta aranmaz. Ama hayret sen acayip fikir sahibi olmuşsun. Mussa da 1,5 tecrübeyle tövbe bir daha Nataşa gitmem demekle yanlış yönlendirme yapıyor. Esas her ikinizin Nataş hakkındaki sert üslublarınız bana ilginç geldi. Siz bu kadar tecrübeyle ayvayı yemeye devam edin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Lost_


    quote:

    Orjinalden alıntı: drreha

    Bu kadar az deneyim ile bir servis hakkında kesin fikir sahibi olmanız art niyetinizin göstergesi!.
    Sizin yazdıklarınız, okuyanları yanlış uygulamalara yönlendirebilir.
    Orada çalışanların emeklerine biraz saygı lütfen.
    Toyotasa 'nın çok çok olumsuz bir yetkili servisi zaten mevcut değil. Arada olabilen ufak problemler Formula1 in teknik ekiplerinde bile mevcut.


    Nataşı savunmadaki bu sert üslubunuz banada ilginç geldi. Şikayetlerini belirtenler sadece yaşadıklarını yazmış başkalarına git gitme dememişki. Siz hep nataşa gidin bizim için bi sakıncası yok.

    Saygılar






  • Arkadaşlar bu başlık altındaki mesajlarımı bana verilen cevapların seviyesiz bir noktaya sürüklenmesinden dolayı sildim. Yaptığım yorumlarıda görmemiş olun.
    Tüm toyota kullanıcıları için çok önemli olacağına inandığım bu başlıktaki görüşlerin herkese faydalı olması dileğiyle.

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lost_ -- 10 Ocak 2007; 18:00:05 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drreha

    Bir servis hakkında bu kadar az tecrübeyle kesin fikirlere varılmaz. Forumlar deneyimlerin paylaşılma yeridir o kadar. Sende 1000 bakımı dışında Nataşa gitmemişsin. Ancak öyle şeyler yazmışsınki sanki 40 kere Nataşa gitmişsinde 41 .kez gitmeyeceksin gibi. Arkadaş 1000 bakımlar ücretsiz bakımlardır. Bekleme süresi kısadır, işçilik konusunda da fikir sahibi olunmaz ve usta musta aranmaz. Ama hayret sen acayip fikir sahibi olmuşsun. Mussa da 1,5 tecrübeyle tövbe bir daha Nataşa gitmem demekle yanlış yönlendirme yapıyor. Esas her ikinizin Nataş hakkındaki sert üslublarınız bana ilginç geldi. Siz bu kadar tecrübeyle ayvayı yemeye devam edin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Lost_


    quote:

    Orjinalden alıntı: drreha

    Bu kadar az deneyim ile bir servis hakkında kesin fikir sahibi olmanız art niyetinizin göstergesi!.
    Sizin yazdıklarınız, okuyanları yanlış uygulamalara yönlendirebilir.
    Orada çalışanların emeklerine biraz saygı lütfen.
    Toyotasa 'nın çok çok olumsuz bir yetkili servisi zaten mevcut değil. Arada olabilen ufak problemler Formula1 in teknik ekiplerinde bile mevcut.


    Nataşı savunmadaki bu sert üslubunuz banada ilginç geldi. Şikayetlerini belirtenler sadece yaşadıklarını yazmış başkalarına git gitme dememişki. Siz hep nataşa gidin bizim için bi sakıncası yok.

    Saygılar



    Bak kardeşim, senin Nataşı bu kadar savunmana inan hiç anlam veremiyorum, ya sen ya da bir tanıdığın Nataşta çalışıyor galiba.
    bu kadar az deneyim demişsin, sen benim ne kadar çok nataşa gittiğimi bilmiyorsun ki, eski araç varken servis için nataşa bayağı bi gittik (eve yakın olması nedeniyle), ancak ilgisiz ve de işleri geciktirmeleri sebebiyle (bir çok kez aracı teslim zamanında alamadık, hep gecikti) daha sonra başka servise gitmeye başladık.yani öyle bi iki kere gidip de servise bi daha gitmemezlik yapmadık, denedik bayağı. ancak avensisi servise götürüp o malum olay olunca da artık yeter dedik.
    Daha ne kadar başımıza olay gelmeli ki bi servis hakkında iyi ya da kötü diyebileyim?




  • Ri-Car Özel toyota Servisini öneririm. Bostancı E-5 üzerinde kosifler plazanın arkasında kalıyor. Telefonu buradan vermeyim uygunsuz olur web sitesinden bakarsınız.
    geçmiş olsun
  • Derindere Kartal'a ne olduğunu bilen var mı ? tamamen kapattılar mı ? bayii listesinde de gözükmüyor.
  • ben bir kere derindere kartal a gittim arabayı 10 günde kavga dövüş aldım.araba komple çamur içindeydi.direksiyonu da yamuk takmışlardı (hoş,çıkarmalarını gerektirecek bir durum da yoktu).bir daha oranın civarından bile geçmedim.

    :) unutmuşum...
    alta yazayım;

    bir de daha sonra bildiğim bir ustaya gösterdim arabayı yapılanların listesiyle beraber...
    en az 4 kalem işlem hiç yapılmamış sadece fiyatı var :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moon9999 -- 9 Haziran 2010; 19:01:47 >
  • Daha önce 1.000 km bakımım için derindere kartal a gitmiştim ama kapandı gayet memnundum. misafirperverliği alakası süperdi. nasıl oraya kötü diyebiliosunuz anlamadım walla. şimdi 10.000 bakımım geldi aracımı nereye götürcem çok kararsızım. nataşa gitmeyi düşünüyordum fakat sanki batak firmaymış gibi oraya bi giren pişman bi girmeyen pişman muhabbeti var sürekli forumda. hadi orayı geçtim. dumankaya ya gidicektim orayıda kötülemeye başladılar. şimdi bana bi gökkuşağı kaldı orayıda kötüleyen çıkarsa arabyı satıcam sonunda gökkuşağı hakkında bilgisi olan varmı acaba. bide 2009 mmt corrolla 10.000 bakımı ne kadardır. şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cide37

    Daha önce 1.000 km bakımım için derindere kartal a gitmiştim ama kapandı gayet memnundum. misafirperverliği alakası süperdi. nasıl oraya kötü diyebiliosunuz anlamadım walla. şimdi 10.000 bakımım geldi aracımı nereye götürcem çok kararsızım. nataşa gitmeyi düşünüyordum fakat sanki batak firmaymış gibi oraya bi giren pişman bi girmeyen pişman muhabbeti var sürekli forumda. hadi orayı geçtim. dumankaya ya gidicektim orayıda kötülemeye başladılar. şimdi bana bi gökkuşağı kaldı orayıda kötüleyen çıkarsa arabyı satıcam sonunda gökkuşağı hakkında bilgisi olan varmı acaba. bide 2009 mmt corrolla 10.000 bakımı ne kadardır. şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.


    Kardeş,

    NATAŞ'a gitmede hangisine gidersen git. Ben Gökkuşağına gidiyorum ve memnunum




  • gökkuşağına bir kez gittim derindere den sonra tercihim orası olur ama yeri çok uzak ve ters. bu yıl benim 3 yıl garanti bitiyor. Sanırım artık özel servise gideceğim bakımlar için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ak_onair


    quote:

    Orijinalden alıntı: cide37

    Daha önce 1.000 km bakımım için derindere kartal a gitmiştim ama kapandı gayet memnundum. misafirperverliği alakası süperdi. nasıl oraya kötü diyebiliosunuz anlamadım walla. şimdi 10.000 bakımım geldi aracımı nereye götürcem çok kararsızım. nataşa gitmeyi düşünüyordum fakat sanki batak firmaymış gibi oraya bi giren pişman bi girmeyen pişman muhabbeti var sürekli forumda. hadi orayı geçtim. dumankaya ya gidicektim orayıda kötülemeye başladılar. şimdi bana bi gökkuşağı kaldı orayıda kötüleyen çıkarsa arabyı satıcam sonunda gökkuşağı hakkında bilgisi olan varmı acaba. bide 2009 mmt corrolla 10.000 bakımı ne kadardır. şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.


    Kardeş,

    NATAŞ'a gitmede hangisine gidersen git. Ben Gökkuşağına gidiyorum ve memnunum

    benim de nataş maceram var. aracım kaza yaptıktan sonra 1 hafta serviste kaldı. 1 hafta sonra arac pert e çıktı. 20 gün sonrada paramı alabildim(1 ay da sürmüş olabilir tam hatırlamıyorum). Kaporta ve boya kısmına bakan kişi çok ilgili ve yardımcı oluyyor. Üst kattaki sigortayla ilgilenen bayanlar için ise ne yazık ki aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Kibarlar ve ilgililer ama sonuç olarak elinize birşey geçmiyor. belki de yoğunluktan dolayıdır. Dumankaya için ise arkadaşımın yaşadığı olay: sıfır araba almak için dumankaya gider ama arkadaşın giyimi braz salaş olduğu için hiç ilgilenmemişler bile. baştan savma cevap vermişler. Arkadaşta sinirlenip derindere bayisinden almış. her ne kadar servisle alakalı olmasada şirket hakkında belki ipucu olabilir. arkadaşın yorumu: müşteriye doymuşlar belli. artık adam seçmeye başlamışlar ifadesini kullandı.




  • Nataş.... forumda imzasını nataş tan uzak durun diye bile değiştirenler var, kesinlikle uzak durmak lazım, randevu saat kavramı yok, 2 bakımda da saatlerce araba yattı, bizde boş boş bekletildik muhattap bulamadan. hasar için gitti,
    arka tampon köşeden otomatik kapıya çarpmıştı, tampon ve çamurluğun ucu berbat boyanmıştı, pütür pütür boya attı zaten (toyota tarafından antalyada tekrar ücretsiz olarak yapıldı!) sensörü değiştirin, memnun değiliz bundan dedik, değiştirdik diye park sensörüne 200 tl fiyat aldılar, bir baktıp aynı sensör duruyor, hani değüiştirmiştiniz dediğimizde cvp tek marka sensör var aynı marka ile değiştirdik!!!!! tamirden çıkınca bagaj döşemesinin hiçbir vidası (şu plastik olanlar) takılmamıştı (yine antalya da ücretsiz yapıldı, daha doğrusu ücretleri toyota ödedi)... kayınpederimin bir avensis bakımı varki, 1.000 küsür tl.lik o tam evlere şenlik. NATAŞ işte rezil yer. 5 kişi memnun denmiş, 2006dan beri yazmayan, nataş çalışanı hariç kaç kişi memnun?. İlgisiz, ukala, insanı salak yerine koyan, salla pati rezil iş yapan bir yer benim deneyimlerime göre...




  • bu kadar cevaptan sonra artık ne nataşa giderim nede dumankaya ya. evet gökkuşağının yeri biraz ters konumda ama idare edicez artık. inş. muameleleri iyi çıkar. gider gitmez sizlerle fikirlermi paylaşıcam. herkese teşekkür ettim bilgiler için.
  • Selam Arkadaşlar,
    Öncelikle servis olaylarını bence sınıflandırmak gerek. Zira mekanik, boya-kaporta ve satış olmak üzere 3 kısıma belki ilerde dahada fazla katagoriye ayırabiliriz. zira nataş ın kaporta konusunda iyi olmadığını biiyoruz. Çünkü kendisi yapmıyor. satış konusunda da bizleri kandırıyor olabilir, ama aracımızın iyliğini düşünüyorsak, motor ve mekanik aksam konusunda çok başarılı iki ustası var, keskin usta ve recep usta, peryodik bakımlarda nataşı tercih edebiliriz.
    benim aracım mmt. ayarını kimse yapamıyor. kartal derindere ki şimdi kapanmış duyduğuma göre, mmt ayarının ne olduğunu bilmiyor. dumankaya yaptık diyor, berbat hale getiriyor. nataş bakalım diyor ve sorunu çözüyor. ayrıca dumankaya da rötuş istedim 25 tl para istediler. herşeye para istiyorlar. ve pahalılar. birde servis müdürü var, sanki sizi dövecek. hemen yanınıza damlıyor, hata yapmışsınız da size ders verecekmiş gibi ağzını yüzünü oynatıp bıdı bıdı ediyor. sonrada hayır efendim tüm servisler rötuş için para ister demez mi. çok bilmiş yaa.. hayır efendim, ben ford, hyundai, opel kullandım, servisleri rötüşa katiyen para istemiyor. nataş da istemedi tabi.
    bu arada dolapdere gedizler de mekanik konusunda iyi ustalara sahip.
    lütfen aracınızı düşünün, servislerin her bölümüne aynı muameleyi yapmayın..
    ben nataştan vaz geçmem. saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer Loop -- 28 Haziran 2010; 7:43:27 >




  • Amcamın Corolla Verso aracına yandan sağlam girmişlerdi,17000 lira masraf çıktı.O zaman araştırdık,Toyotanın kaporta düzeltme-boyama yarışmasında o sene en iyi Sonkar seçilmişti.Biz de oraya verdik.Arabayı geçen ay satışa çıkardık.Arabanın sol yanı komple boyalıydı.Herkese söylüyoruz ama
    ustaların çoğu arabayı boyasız sandıAdamlar çok güzel işçilik yapmışlar.
  • Tuzla tarafında Klas Oto var Hasan Usta iyidir, ilgilidir, müşterileri ona, o müşterilerine çok bağlıdır, bir tavsiye içmeler köprüsü aydınlı yolu üzerinde hemen, yetkili değil özel servistir bilginiz olsunhttp://www.toyotaozelservis.com/ buda sitesi
  • bakımda nataşa gitmiştim ve memnun da kalmıştım. kaporta onarımını da orada yaptırmayı düşünüyordum, ama kaporta konusunda denenleri görünce kaporta bakımını orada yaptırmaktan vaz geçtim.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.