Şimdi Ara

İstanbul Anadolu Yakasındaki En İyi TOYOTA Servisi Hangisi? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
23.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nataşı kötüleyenler neden deneyimlerini yazmıyor??????
    kötü deyince okuyan insanlar "evet kötüymüş gitmeyelim" mi diyeceklerini sanıyorlar

    nataş hakkında sadece bir tane kötü vaka okudum ama bir tane de iyi vaka okudum...

    dolayısıyla hiç toyota servisi kullanmamış biri olarak yukarıdaki oylamayı gerçekçi bulmuyorum...bana göre nataş 1-1 dir...

    iyiyse neden iyi, kötüyse neden kötü????

    bunu anlatmayan, anlatmayacak olan hiç yazmasın da gereksiz kirlilik olmasın....

    orası kötü gitmeyin burası iyi burayı bırakmayın gibi yorumlara karnımız tok...

    “şurası dandik” demek ile “şu servis ormanda 10 kaplan gücünde” demek aynı şey bana göre...
  • Kutlarım aynı görüşteyim.
    Ben devamlı Nataşa gidiyorum. Çok memnunum. Bundan sonrada sürekli Nataşa gideceğim.Kötü demek için kıstas ne olabilir ki.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ak_onair

    Benim aracımın 1.000km bakımı geldi. Yeni açılan "Gökkuşağı"na götürmeyi düşünüyorum ama kararsızım?

    Gökkuşağı nereye açıldı? eskiden altunizadedeydi.
  • Nataşa kötü diyenlerden biri benim. başımıza iki olay geldi nataşta.
    birincisi; biz 96 yılında corolla almıştık oradaki bayiiden ve aldığımız aracın teybi 95 model corollada bulunan teypti ve bunu değiştirmediler (tabii bunu aldıktan sonra fark ettik,yoksa zaten baştan almazdık aracı), ayrıca araçta çeşitli kusurlar daha vardı, aracı aldığımız akşam yola çıktık ve farları yakalım dedik ve aracın hem farları hem de kadran ışıkları yanmıyordu. daha bitmedi üstelik arka sol kapının lastik fitili de yırtıktı, yani bize bariz kurcalanmış fabrika hatalarıyla dolu aracı kakaladılar. üstelik aracı satan satış temsilcisi bayan da bunu gayet iyi biliyordu hem de uzun yıllar bunu unutmamıştı, çünkü avensis alacağımız zaman yine nataşa bi gidelim dedik ve yine aynı satış temsilcisi vardı ve bizi tek seferde tanıdı o kadar yıl geçmesine rağmen ve bize dedi ki: "küsmüyüz yoksa!" yani kadın bize yaptığı olayı biliyor ve unutmamış da.
    gelelim ikinci olaya; ikinci olay ise avensisi aldıktan yaklaşık bir sene sonra arabaya arkadan bi bayan sürücü çarptı ve tamponun boyası kalktı. çarpan sürücü de dedi ki benim nataşta çalışan tanıdığım var orada yaptırırız dedi, bizde iyi tamam dedik. götürdük arabayı verdik servise ve bir hafta sonra aracı teslim almaya gittik ve baktık ki tampon kıytırıktan yapılmış boya yeri bariz belli oluyordu ve üzerinde pürüzler falan vardı, dedik bunu baştan tekrar yapın olmamış bu dedik. servisteki eleman da bundan daha fazlası olmaz, zaten biz bunu burada yaptırmadık, bizim burada kaporta yerimiz yok dışarda yaptırdık bunu dedi. Biz de bunun üzerine aracı Derindere-zeytinburnuna götürdük ve tekrar yaptıdık, çok da şahane bi şekilde yapıldı.
    Bu iki olaydan sonra tövbe bi daha nataşın yanına uğramayız. tabii böyle olaylar herkesin başına gelecek diye bi kaide yok ama bu iki olay da bizim bi daha nataşa gitmememiz için yeterli bir sebep. şu an bütün servis işlerin hepsini Derindereye yaptırıyoruz ve şu ana kadar hiç bir şikayetimiz olmadı.




  • Altunizade deki Gökkuşağı Honda bayisidir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa


    quote:

    Orjinalden alıntı: ak_onair

    Benim aracımın 1.000km bakımı geldi. Yeni açılan "Gökkuşağı"na götürmeyi düşünüyorum ama kararsızım?

    Gökkuşağı nereye açıldı? eskiden altunizadedeydi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sepi

    Altunizade deki Gökkuşağı Honda bayisidir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mussa


    quote:

    Orjinalden alıntı: ak_onair

    Benim aracımın 1.000km bakımı geldi. Yeni açılan "Gökkuşağı"na götürmeyi düşünüyorum ama kararsızım?

    Gökkuşağı nereye açıldı? eskiden altunizadedeydi.


    olur mu altunizade'de eskiden Toyota Gökkuşağı plaza vardı (Pelit pastanesinin yanı)
    altunizade'deki Honda bayiisi Ayışığı




  • gökkuşağı dudullu tarafına açıldı şile yolunun üzerinde yeri güzel
  • peki bu bilgiler doğru mu?
    altunizadedeki gökkuşağı ümraniyeye taşındı,
    altunizadedeki gökkuşağının yerine bilgisayar bayii açıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sepi -- 4 Ocak 2007; 22:26:04 >
  • ben derindere kartal dan cok memnunum. ilgi alaka ve servis hizi super.
  • Sevgili Mussa,
    1996 yılından beri aradan 10 yıl geçmiş. Ayrıca satışla iligili olan bir şikayet servise mal edilemez. Avensisle ilgili olan olay ise mekanik servis sorunu değil. Nataşa ne zaman gittiysem güleryüz,ilgi ve alaka çok iyi idi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drreha

    Sevgili Mussa,
    1996 yılından beri aradan 10 yıl geçmiş. Ayrıca satışla iligili olan bir şikayet servise mal edilemez. Avensisle ilgili olan olay ise mekanik servis sorunu değil. Nataşa ne zaman gittiysem güleryüz,ilgi ve alaka çok iyi idi.

    aradan 10 yıl geçmiş ama hala aynı zihniyet, madem yaptığın hatayı biliyorsun hiç olmazsa bi özür diler insan, ne biçim bir anlayıştır bu.
    ayrıca avensiste başıma gelen şey ise 2 sene önce oldu, mekanik servis problemi olmak zorunda değil kaporta ile ilgili bir sorun ve bu da ciddi bir servis sorunudur. aynı şey sizin de başınıza gelse eminim ki aynı şeyleri düşünürdünüz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sepi

    peki bu bilgiler doğru mu?
    altunizadedeki gökkuşağı ümraniyeye taşındı,
    altunizadedeki gökkuşağının yerine bilgisayar bayii açıldı.

    arkadaş söylemiş dudullunun oraya açıldı diye.
    altunizade'deki gökkuşağının yerine G.old Bil. açıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mussa -- 5 Ocak 2007; 15:29:03 >
  • Mussa Bey,
    Nataşın Kaporta servisi hatta kaporta servis müdürü bile var (Nataş Tel:02163024444). Dışarda boya filanda yaptırmıyorlar. Size çarpan şahısın kazığı sonucu Nataş yerine başka yerde onarım yapılmış. Bence sizde Nataşa karşı bir art niyet var. Lütfen objektif olun. Forumda doğruları yazalım, yanlış yönlendirme yapmayalım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drreha

    Mussa Bey,
    Nataşın Kaporta servisi hatta kaporta servis müdürü bile var (Nataş Tel:02163024444). Dışarda boya filanda yaptırmıyorlar. Size çarpan şahısın kazığı sonucu Nataş yerine başka yerde onarım yapılmış. Bence sizde Nataşa karşı bir art niyet var. Lütfen objektif olun. Forumda doğruları yazalım, yanlış yönlendirme yapmayalım.

    siz de pek bi nataşın avukatı çıktınız sanki!
    dediğim gibi nataş ağzıyla kuş tutsa yaranamaz artık. kaporta servisi olayı belki dediğiniz gibidir ancak yine de bu işin içinde nataş var çünkü sonuçta araç tamirat için nataşın servisine girdi, eğer hile yoluyla nataşta kapota servisi olup da başka yerde yapıldıysa yine bu konuda nataş suçludur. sen nasıl olurda emanet ettiğim arabayı başka yere yollarsın! böyle bir şey olması çok büyük zaaf nataş adına.




  • Bu kadar az deneyim ile bir servis hakkında kesin fikir sahibi olmanız art niyetinizin göstergesi!.
    Sizin yazdıklarınız, okuyanları yanlış uygulamalara yönlendirebilir.
    Orada çalışanların emeklerine biraz saygı lütfen.
    Toyotasa 'nın çok çok olumsuz bir yetkili servisi zaten mevcut değil. Arada olabilen ufak problemler Formula1 in teknik ekiplerinde bile mevcut.
  • Bende toyotanın Derindere ve Ortaköy servislerine gittim.

    Derindere: Aracı servise soktum. Herşey çok güzeldi. Parasını ödedim. Ondan sonra bir soru sormak istedim. 35 dakika 2 kişinin peşinden dolandım bir sorume cevap vermediler. Sorduğum soru: Arabanın bakımının ardından kağıtta yazan şeylerin ne anlama geldiğiydi. Orda yazıyor ya dediler. Ben otomotivcimiyim nerden anliim travers aks vs ne demek. gerçektende bilgim yok. O ona o ona gönderdi. En sonunda üfleyip püflemeye başladılar. Bende söylenerek çıktım oradan.

    Ortaköy: Aracımı genel bakıma soktum. İlgi alaka çok güzel. Hatta arasıra araçsız gidip araç ile ilgili birşeyler soruyorum, yani para ödeyecek birşey yok. Buna rağmen gayet ilgili ve yardımcı oluyorlar. Özellikle Levent beye teşekkür ederim. Çok ilgili bir kişi.

    www.turgut.gen.tr --> oto forum, özellikle toyota ile ilgili




  • Ben Yaris 1.0 2004 model kullanıcısıyım.
    Geçen aradayı servise soktum. Sol aks körüğü yırtık değiştircez dediler. 225 ytl istediler. Bende gittim özel servise sordum. 55 ytl dediler oraya yaptırdım. Bekledim orda 1 saatte gözümün önünde taktılar güzelce. Aradaki fark çok büyük.

    Neyse önemli olan o değil. Değiştirirken aracın motorunda yağ kaçağı var servise bir göster dediler. Şimdi arabanın 3 sene mekanik garantisi var. Bu motordaki yağ kaçağı mekanik garantiye giriyor mu? Servise gitsem mekanik garanti kapsamında ücretsiz yaparlar mı yoksa bu mekanik garantiyi ben yanlış mı biliyorum.

    www.turgut.gen.tr --> oto forum, özellikle toyota ile ilgili




  • sonuc olarak hangi servise gittin?
    benim de 1000km bakımı için bugunlerde gitmem lazım ama ben de kararsızım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ak_onair

    Benim aracımın 1.000km bakımı geldi. Yeni açılan "Gökkuşağı"na götürmeyi düşünüyorum ama kararsızım?
  • Kardeş aracım şu anda 950km'de. Önümüzdeki hafta bir servise gideceğim tecrübelerimi size tarafsız olarak yazarım.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sepi

    sonuc olarak hangi servise gittin?
    benim de 1000km bakımı için bugunlerde gitmem lazım ama ben de kararsızım.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ak_onair

    Benim aracımın 1.000km bakımı geldi. Yeni açılan "Gökkuşağı"na götürmeyi düşünüyorum ama kararsızım?


  • Bir servis hakkında bu kadar az tecrübeyle kesin fikirlere varılmaz. Forumlar deneyimlerin paylaşılma yeridir o kadar. Sende 1000 bakımı dışında Nataşa gitmemişsin. Ancak öyle şeyler yazmışsınki sanki 40 kere Nataşa gitmişsinde 41 .kez gitmeyeceksin gibi. Arkadaş 1000 bakımlar ücretsiz bakımlardır. Bekleme süresi kısadır, işçilik konusunda da fikir sahibi olunmaz ve usta musta aranmaz. Ama hayret sen acayip fikir sahibi olmuşsun. Mussa da 1,5 tecrübeyle tövbe bir daha Nataşa gitmem demekle yanlış yönlendirme yapıyor. Esas her ikinizin Nataş hakkındaki sert üslublarınız bana ilginç geldi. Siz bu kadar tecrübeyle ayvayı yemeye devam edin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Lost_


    quote:

    Orjinalden alıntı: drreha

    Bu kadar az deneyim ile bir servis hakkında kesin fikir sahibi olmanız art niyetinizin göstergesi!.
    Sizin yazdıklarınız, okuyanları yanlış uygulamalara yönlendirebilir.
    Orada çalışanların emeklerine biraz saygı lütfen.
    Toyotasa 'nın çok çok olumsuz bir yetkili servisi zaten mevcut değil. Arada olabilen ufak problemler Formula1 in teknik ekiplerinde bile mevcut.


    Nataşı savunmadaki bu sert üslubunuz banada ilginç geldi. Şikayetlerini belirtenler sadece yaşadıklarını yazmış başkalarına git gitme dememişki. Siz hep nataşa gidin bizim için bi sakıncası yok.

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drreha -- 10 Ocak 2007; 8:02:23 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.