< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TZX7 -- 4 Ocak 2026; 19:49:53 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
SİL
-
-
Yüzde 20-80 arası kullanıyorum. 3 gunde 1 şarja takıyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ - Tech Addict - -
En son Düz İphone 15 256 GB modelini kullanır iken sabah ve akşam saatleri olmak üzere günde 2 defa şarja takardım, gün içinde oyun oynar isem bu sayı 3'e çıkardı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ İKİ DEVLET BİR MİLLET, AZERBAYCAN - TÜRKİYE 🇹🇷 🇦🇿 -
Kullanıma bağlı bu biraz.
2021 yılında iphone 13'ü aldığımda normal bir kullanımla 2.5 - 3 günde bir şarja takıyordum 8 saat civarı ekran süresi alıyordum. 3 yıl sonunda batarya sağlığı yüzde 85'e inmişti her gece şarja takıyordum ekran süresi 5 saat civarına düşmüştü. Bu arada hiç 20-80'e dikkat etmedim hatta tam tersi yüzde 1'de şarja takıyordum gece şarja taktığım için de sabaha kadar şarjda kalıyordu iyileştirilmiş şarj'ı da kapalı tutuyordum ona rağmen 3 yılda pil gayet normal bir ömür kaybı yaşadı. Yani 20-80 olayı tamamiyle hikaye.
Şu an iphone 16 kulanıyorum onda da 3 günde bir şarja takıyorum ekran süresi 9 saati buluyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 5 Aralık 2024; 20:45:54 >_____________________________ -
evet. ivir zivir seylere bakmak icin de tableti kullaniyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ - Tech Addict - -
cihaz düz 15.
çok yoğun kullanımım yok. %20 altına düşürmeden takıyorum. Genel olarak ortalama 24-30 saat arası çıkartabiliyorum.
ekran süresi ortalama 7-8 saat
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FlyingHigh -- 6 Aralık 2024; 0:45:14 >_____________________________ Lamba cininin "Dile benden ne dilersen" cümlesine "Canının sağlığı" cevabını verebilecek mahcup insanların hatırı için dönüyor dünya.. -
İp 15 pro var
Hiç önemsemiyorum bazen yüzde 70 e kadar bazen Yüzde 60 a kadar bazen yüzde 100 e kadar şarj ediyorum
Şarja bazen yüzde 20 de bazen yüzde 5 de bazen yüzde 40 da takıyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Bu nasıl soru hocam ? Pubg oynayan adam 5 kere şarj eder günde oynamayan adam 1 kere etse yeterlidir. Arabayı non-stop kullanırsan 5 kere benzinliğe uğrarsın, 1 ay garajda yatarsa hiç uğramazsın
_____________________________ ss -
Evde şebeke az çekiyor o nedenle günde 1 kez asla yetmiyor
_____________________________ . -
Düz 15 kullanıyorum. Kullanım senaryoma göre değişiyor. %30'a düşmeden günün herhangi bir saatinde şarj eder %100'e ulaşmasını beklemem 80-90 civarı şarjdan çekerim. Bütün gün dışarıda olacaksam 100'e tamamlar öyle çıkarım.
_____________________________ -
13 pro %83 batarya sağlığı var. Günde 2 sefer oluyor minimum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
Hangisini alsan aklın öbüründe kalır. -
12 Pil sağlığı 90 günde 2 kere şarj ediyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
İphone 11
%73 Pil sağlığı. Gece yatmadan önce takıyorum sabah alıyorum.
Ofiste arabada hep kablosuz şarjda. Genelde telefon ne zaman elime alsam %80 civarı şarjı oluyor.
Gece şarja takma sebebim alışkanlık olmuş
İlk çıktığı günden bu yana genelde kablosuz ve hızlı şarj ile şarj ettim. 2400 döngü olmuştu en son
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Manyetizma -- 16 Aralık 2024; 9:30:22 >_____________________________ -
Arkadaşlar merhaba iPhone 12 pro Max kullanıyorum pil sağlığım %80 şöyle ki gece mesela 90 da herşey kapalı şekilde telefonu kilitliyorum sabah 8 de baktığımda 75-80 civarı şarj kalmış oluyor yani telefon 8 saat gibi bir sürede kilitli ekranda yüzde 12-13 gibi eksilme oluyor normal mi bu sizlerde nasıl acaba yardımcı olursanız çok sevinirim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Benzer içerikler
- aradiginiz kisiye suan ulasilamiyor lutfen daha sonra tekrar deneyiniz ne demek
- lite modu ne demek
- iphone dan androide aktarma
- iphone imei değiştirme
- icloud numara değiştirme
- dns temizleme
- iphone 18 katlanabilir
- bim ıphone
- iphone 17 slim
- e sim kaç tl
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









