Şimdi Ara

SİL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TZX7 -- 4 Ocak 2026; 19:49:53 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • Yüzde 20-80 arası kullanıyorum. 3 gunde 1 şarja takıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    - Tech Addict -
  • En son Düz İphone 15 256 GB modelini kullanır iken sabah ve akşam saatleri olmak üzere günde 2 defa şarja takardım, gün içinde oyun oynar isem bu sayı 3'e çıkardı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    İKİ DEVLET BİR MİLLET, AZERBAYCAN - TÜRKİYE 🇹🇷 🇦🇿
  • Kullanıma bağlı bu biraz.


    2021 yılında iphone 13'ü aldığımda normal bir kullanımla 2.5 - 3 günde bir şarja takıyordum 8 saat civarı ekran süresi alıyordum. 3 yıl sonunda batarya sağlığı yüzde 85'e inmişti her gece şarja takıyordum ekran süresi 5 saat civarına düşmüştü. Bu arada hiç 20-80'e dikkat etmedim hatta tam tersi yüzde 1'de şarja takıyordum gece şarja taktığım için de sabaha kadar şarjda kalıyordu iyileştirilmiş şarj'ı da kapalı tutuyordum ona rağmen 3 yılda pil gayet normal bir ömür kaybı yaşadı. Yani 20-80 olayı tamamiyle hikaye.


    Şu an iphone 16 kulanıyorum onda da 3 günde bir şarja takıyorum ekran süresi 9 saati buluyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımcı123 -- 5 Aralık 2024; 20:45:54 >
    _____________________________
  • evet. ivir zivir seylere bakmak icin de tableti kullaniyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    - Tech Addict -
  • cihaz düz 15.


    çok yoğun kullanımım yok. %20 altına düşürmeden takıyorum. Genel olarak ortalama 24-30 saat arası çıkartabiliyorum.


    ekran süresi ortalama 7-8 saat




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FlyingHigh -- 6 Aralık 2024; 0:45:14 >
    _____________________________
    Lamba cininin "Dile benden ne dilersen" cümlesine "Canının sağlığı" cevabını verebilecek mahcup insanların hatırı için dönüyor dünya..
  • İp 15 pro var

    Hiç önemsemiyorum bazen yüzde 70 e kadar bazen Yüzde 60 a kadar bazen yüzde 100 e kadar şarj ediyorum
    Şarja bazen yüzde 20 de bazen yüzde 5 de bazen yüzde 40 da takıyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SİL
    13 yıl önce açıldı
    SİL
    12 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu nasıl soru hocam ? Pubg oynayan adam 5 kere şarj eder günde oynamayan adam 1 kere etse yeterlidir. Arabayı non-stop kullanırsan 5 kere benzinliğe uğrarsın, 1 ay garajda yatarsa hiç uğramazsın SİL 

    _____________________________
    ss
  • Evde şebeke az çekiyor o nedenle günde 1 kez asla yetmiyor

    _____________________________
    .
  • Düz 15 kullanıyorum. Kullanım senaryoma göre değişiyor. %30'a düşmeden günün herhangi bir saatinde şarj eder %100'e ulaşmasını beklemem 80-90 civarı şarjdan çekerim. Bütün gün dışarıda olacaksam 100'e tamamlar öyle çıkarım.

    _____________________________
  • 13 pro %83 batarya sağlığı var. Günde 2 sefer oluyor minimum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
    Hangisini alsan aklın öbüründe kalır.
  • 12 Pil sağlığı 90 günde 2 kere şarj ediyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • İphone 11


    %73 Pil sağlığı. Gece yatmadan önce takıyorum sabah alıyorum.


    Ofiste arabada hep kablosuz şarjda. Genelde telefon ne zaman elime alsam %80 civarı şarjı oluyor.

    Gece şarja takma sebebim alışkanlık olmuş


    İlk çıktığı günden bu yana genelde kablosuz ve hızlı şarj ile şarj ettim. 2400 döngü olmuştu en son




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Manyetizma -- 16 Aralık 2024; 9:30:22 >
    _____________________________
  • Arkadaşlar merhaba iPhone 12 pro Max kullanıyorum pil sağlığım %80 şöyle ki gece mesela 90 da herşey kapalı şekilde telefonu kilitliyorum sabah 8 de baktığımda 75-80 civarı şarj kalmış oluyor yani telefon 8 saat gibi bir sürede kilitli ekranda yüzde 12-13 gibi eksilme oluyor normal mi bu sizlerde nasıl acaba yardımcı olursanız çok sevinirim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Dediğim gibi 8 saatte falan yüzde 12 şarj kaybı oluyor pil kullanıma baktım hava durumu 1 dk arka planda yazıyor ama %41 diyor bu neyin nesi acaba bundan kaynaklı pilim mi gidiyor herşeyi kapalı aslında hava durumunun

    SİL

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.