< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CatastropheTM -- 9 Mart 2019; 0:28:41 > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CatastropheTM -- 9 Mart 2019; 0:28:41 > |
|
_____________________________
|
|
ÇÖZÜMÜ ŞU: IPTAL yazıp 2142'ye gönderin, sorununuz çözülür. Sorun tlmetre servisinden kaynaklı, özellikle sms attıktan sonra kopuyor internet geri bağlanıyor ve tekrarlıyor. Sebebi tlmetre, kapatın düzelsin. :)
|
iPhone Turkcell LTE Kopma Sorunu (Çözüldü)
Giriş: Pek çok iPhone kullanıcısı, Turkcell LTE bağlantısında kopmalar ve yavaşlıklar yaşadıklarını bildirmektedir. Bu sorunla karşı karşıyaysanız, aşağıdaki adımları izleyerek çözüme ulaşabilirsiniz.
Sorunun Kaynağını Belirle: Öncelikle sorunun cihazınızdan mı yoksa ağdan mı kaynaklandığını belirlemeniz gerekir. Başka bir cihazla aynı ağa bağlanarak internet bağlantısını kontrol edin. Sorun diğer cihazda da devam ediyorsa, ağla ilgili bir sorun olabilir.
Ağ Ayarlarını Sıfırla: Ağ ayarlarını sıfırlamak, cihazınızın ağla olan bağlantısını yenileyebilir ve bağlantı sorunlarını çözebilir. Bunun için "Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla" adımlarını izleyin.
LTE Ayarlarını Kontrol Et: LTE bağlantısının etkinleştiğinden emin olun. "Ayarlar > Hücresel > Hücresel Veri Seçenekleri" bölümüne gidin ve "LTE Etkinleştir" seçeneğinin açık olduğunu kontrol edin.
Operatör Güncellemelerini Kontrol Et: Operatörünüz, bağlantı sorunlarını gidermek için yazılım güncellemeleri yayınlamış olabilir. "Ayarlar > Genel > Yazılım Güncelleme" bölümüne giderek en son güncellemeleri kontrol edin.
SIM Kartı Yeniden Tak: SIM kartınızı çıkartıp yeniden takmak, bağlantı sorunlarını çözebilir. Cihazınızı kapatın, SIM kart tepsisini çıkarın ve SIM kartı yeniden yerleştirin.
Turkcell'e Başvur: Yukarıdaki adımları denemenize rağmen sorun devam ediyorsa, Turkcell müşteri hizmetleriyle iletişime geçin. Onlar, sorunun kaynağını belirlemenize ve çözmenize yardımcı olabilirler.
Ek İpuçları:
Bu adımları izleyerek iPhone Turkcell LTE kopma sorununu çözebilirsiniz. Sorun devam ediyorsa, daha fazla destek için Turkcell ile iletişime geçin.
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tolgasonkaya -- 24 Şubat 2018; 20:18:29 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shark1907 -- 8 Nisan 2018; 12:58:3 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mazrufat -- 12 Mayıs 2018; 21:59:8 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Herkes Kalbinin Ekmeğini Yer.
|
|
| _____________________________ |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Herkes Kalbinin Ekmeğini Yer.
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Herkes Kalbinin Ekmeğini Yer.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mazrufat -- 14 Mayıs 2018; 10:48:39 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |