Şimdi Ara

Turkcell, IOS 17 sonrası VOLTE ve VOWIFI SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 18 Eylül'de gelen IOS 17 güncellemesi sonrası yurtdışı cihazlarda Turkcell VOLTE ve VOWIFI servisleri çalışmamaya başladı. Turkcell, topu BTK'ya atıyor. BTK ise Turkcell'e. Böyle bir rezillik olamaz. Bir ton para verip telefon alıyoruz arama yaparken şebeke 3G'ye düştüğü gibi bir de internet kesiliyor. Rezalet yemin ediyorum.




  • Kalite farkı kaliteli olunca böyle oluyor demek ki

    Operatör güncellemesi ile çözerler

    Yazılım kaynaklıdır ıphone se de çalışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne zaman yayınlanıyor bu operatör güncellemesi

  • Yurtdışı cihazlarda sorun var. E-sim de sorun var deniyor

  • Asıl konu o kadar para verip ıphone ve Turkcell kullanıp hakkını vermeye çalışırsın ama soba borusu gibi sese mecbur kalırsın

    Muhtemelen konu bilgileri dahilindedir .Düzeltmeyi becerip güncelleme geldiğinde göreceğiz .
    17 rayına oturana kadar böyle sorunlar çıkacaktır .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bi sorun yok cihazım yurtdışı ve kayıtsız. Acaba 17 de ne yaptılar ki sorun oluştu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senin için üzüntümü belirttim
    sadece umarım beceriksizler yakında çözüm bulur sorununa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osnakli O kullanıcısına yanıt

    belirli modellerde sorun var .Muhtemelen yeni özellik alan modeller .

    bende de çalışıyor zaten .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Bence bu forumda Turkcell için üzüntüsünü belirtecek en son kişi sensindir hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Benim hem Turkcell hem de Türk Telekom’da bir problem yok. Volte aboneliğini iptal edip tekrar açmayı deneyin. 14 Pro, iOS 17.0.1

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yok hocam denedik olmuyor. Cihaz yurtdisi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trtunski T kullanıcısına yanıt
    yok hocam tr cihazı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Cihazım iphone 12 japonya cihazı ios sürüm 17.0.1 bende türkcell ve vodafone sorun yok herşey normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AfterLife61 kullanıcısına yanıt

    E sim mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende aynı sorundan müzdaripim. Cihaz 14 pro max hat turkcell. Vodafoneden yeni geçiş yaptım. E-sim kullanıyorum. VoLTE yok böyle saçma bir şey görmedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trtunski T kullanıcısına yanıt

    çift sim biri fiziksek diğeri e-sim. İkisinde de sorun yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunu iletin hocam turkcelle ne kadar cok kisi yasarsa o kdar kisa surede cozulur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e sim ile alakalı genel bir sorun var Turkcell'de. Twitterda yüzlerce şikayet yazılmış. Hattı kapananlar, yeni aldğı e-simi aktif olmayanlar. Volte ve Vowifi hizmeti çalışmayanlar. Turkcell ise safa yatıp sorun yok diyor ama bayilerde herkes sorun var diyor. Rezalet ötesi bir durum. Arama yaparken internetin kesilmesi nedeniyle ciddi sorun yaşıyorum. Sorun ile alakalı bir kaç gün daha çözüm bulunmazsa cezai bedel ödeyip hattımı taşıyacağım. Yurtdışında Vowifi hizmeti hayat kurtarıcı ve şu an kesinlikle çalışmıyor.

  • iOS güncellemesi gelmeden düzelmez mecbur bekleyeceksiniz

    bende bir problem yok çözemedim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.